SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als er een mannelijk kind van vijf bij was geweest was dit niet gebeurd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ovenop-dam~ab76ab28/
Haha ja precies.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er een mannelijk kind van vijf bij was geweest was dit niet gebeurd.
Het is maar goed dat we jurkjes en lippenstift voor ze hebben uitgevondenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja precies.
Nou worden die vrouwen trouwens wel HEEL dom afgeschilderd in de media.
Hij lijkt precies op een irritante collega van mequote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Het valt ook altijd zo makkelijk aan de kutkop te zien hoe iemand is, succes lelijke nerd![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)is-mondkapjesaffaire
Ik dacht dat alle vrouwen twee dingen tegen konden. Praten en varen is vast een uitzondering.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ovenop-dam~ab76ab28/
Het is ook te debiel en zwakzinnig om te denken dat je hiermee weg kunt komen qua publieke opinie.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij lijkt precies op een irritante collega van me
Hij komt er wel mee weg.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook te debiel en zwakzinnig om te denken dat je hiermee weg kunt komen qua publieke opinie.
Goed en slim beleggen inderdaad, een beetje bedrijf van naam en faam zal hem echter niet snel aannemen en als buschauffeur is zijn ego te groot.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij komt er wel mee weg.
Iets minder gelieft maar wel miljonair
Moet gezegd worden dat ik Piet Zwart van Coolblue wel een geschikte kerel vind. Maar dat zie je ook terug in zijn bedrijf.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Het valt ook altijd zo makkelijk aan de kutkop te zien hoe iemand is, succes lelijke nerd![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)is-mondkapjesaffaire
Ja las het en dat klonk inderdaad sympathiek.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:15 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Moet gezegd worden dat ik Piet Zwart van Coolblue wel een geschikte kerel vind. Maar dat zie je ook terug in zijn bedrijf.
"Het is nooit in me opgekomen dat ze het geld konden terugbetalen”, zegt Zwart. „Ik dacht: die jongens hebben hun baan opgezegd om iets moois op te bouwen, dan wil ik ze niet gaan plukken. Ik had me erbij neergelegd dat we dat geld moesten afschrijven"
Welke kwal?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:19 schreef christmastsunami het volgende:
Ik ga nooit meer stemmen, ben het zat dat geglibber, die kwal hoeft alleen maar te zeggen, ik weet van niks en dan is het goed.
Maar het is geen in je bikini op het strand weerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:31 schreef christmastsunami het volgende:
Trouwens, op het strand zou het zomaar eens zonnig kunnen zijn. het is maar een paar meter, maar vaak is het zonnig op het strand en 2 minuten verderop bewolkt.
https://webcam.nl/strand/quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar het is geen in je bikini op het strand weer
je moet dan juist stemmen, op een andere partijquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
onze opper kwal galbak mark.
dat is het nooitquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar het is geen in je bikini op het strand weer
Ik sla wel over maar bedanktquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:37 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
zo te zien moet je naar vlieland en ameland voor zon
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou als troost sushi als ontbijt bestellen.
MarkGodquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
onze opper kwal galbak mark.
joh. Fotos schetsen een beter beeldquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
matig; slecht onderhouden en onhandige ruimte indeling.
Herkenbaar, foto's precies uit goede hoek op een mooie zonnige dag gemaakt en meubels zo gepositioneerd dat het een kasteel lijkt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
matig; slecht onderhouden en onhandige ruimte indeling.
Familie van Rob?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:47 schreef christmastsunami het volgende:
easy jetten staat op de kaagbaan te Taxiën
op dit moment niet, ik moet nu vooral beslissen of ik op de eerste wil gaan bieden en dat hangt vooral af van: is het voorlopig groot genoeg voor mij of moet ik toch kijken naar appartementen met een extra kamer.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh. Fotos schetsen een beter beeld![]()
En nu? Heb je nog wat op de planning staan?
mja als je nu al twijfelt dat het te klein is? Maar het is een woonkamer en 2 kamers toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
op dit moment niet, ik moet nu vooral beslissen of ik op de eerste wil gaan bieden en dat hangt vooral af van: is het voorlopig groot genoeg voor mij of moet ik toch kijken naar appartementen met een extra kamer.
ja idd maar ik ben slecht in dat voor mij zienquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja als je nu al twijfelt dat het te klein is? Maar het is een woonkamer en 2 kamers toch?
1 slaapkamer en 1 kamer voor bv pc.?
Ik heb nog 5 kilo, ofzo, moet ik nog van afquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ja idd maar ik ben slecht in dat voor mij zien
opzich om gewoon te leven is het zat maar ga even thuis wat dingen opmeten gewoon om beter zicht te krijgen op wat bv waar zou kunnen staan en hoe dat qua ruimte uitpakt (die lego hobby van mij is best een ruimtevreter maar wellicht past het heel makkelijk, ik zie dat niet zonder te meten)
daar heb ik niet echt last van.. behalve als ik op zaterdag om 15:00 in de stad moet zijn.. maar dan ben ik ook vrijwel gelijk weer wegquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:07 schreef christmastsunami het volgende:
Het is gewoon te druk in de grote steden in de randstad, het is gewoon ongezond. leuk om es op bezoek te gaan, maar waardeloos om te wonen.
Je zou het liefst nog een extra kamer willen apart voor je hobby zoals bv lego?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ja idd maar ik ben slecht in dat voor mij zien
opzich om gewoon te leven is het zat maar ga even thuis wat dingen opmeten gewoon om beter zicht te krijgen op wat bv waar zou kunnen staan en hoe dat qua ruimte uitpakt (die lego hobby van mij is best een ruimtevreter maar wellicht past het heel makkelijk, ik zie dat niet zonder te meten)
het liefst heb ik idd aparte grote hobby kamers.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zou het liefst nog een extra kamer willen apart voor je hobby zoals bv lego?
enig idee hoe compleet het is?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:20 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
klopt ik wou astronaut worden.
Ja het is helaas niet het moment om te specifiek te zijn neequote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
het liefst heb ik idd aparte grote hobby kamers.
maar tegelijkertijd weet ik: ga ik iets groters zoeken, is het nu maar de vraag of ik ertussen kom en ik moet verhuizen, het is niet een kwestie van ik wil verhuizen..
kan ik beter elke beetje kans aanpakken (en evt een kleine consessie doen)
Zodicht bij werk is voor mij wel echt enorm fijn (niet meer 2 uur per dag reizen)
Weinigquote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
Wat gaan we allemaal doen vandaag schatjes?
Prima planquote:
Liever tetten dan jettenquote:
ik ben maar begonnen huidige ruimte die ik heb in een plattegrond te zetten en dan eens vergelijken met de plattegronden van aangeboden huizen.. dat gaat voor mij een beter beeld geven denk ikquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is helaas niet het moment om te specifiek te zijn neeWat betreft je werktijd en winkels in de buurt is wel echt een groot pluspunt
Mag je daar alleen heen als je in quarantaine zitquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:11 schreef bitterbal het volgende:
k ga straks hier kijken
[ afbeelding ]
Er ligt een stuk strand aan de maas. quarantainestrand
daar moet je vast in quarantainequote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag je daar alleen heen als je in quarantaine zit
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag je daar alleen heen als je in quarantaine zit
Oh oh. Ballie komt straks terug met tuberculosequote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
QUARANTAINE TERREIN
Aan het eind van de Quarantaineweg ligt een bijzonder terrein met het enige natuurlijke zandstrandje van Rotterdam. In de jaren dertig bestemd om zeelui met besmettelijke ziekten in quarantaine te houden. Dat is nooit gebeurd, wel werden er tbcpatiënten verpleegd. Tegenwoordig wonen en werken hier kunstenaars.
Zie er eigenlijk meer uit dat als je er gezwommen hebt je vervolgens 2 week in quarantaine moet wegens mogelijke besmetting en vergiftigingquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
QUARANTAINE TERREIN
Aan het eind van de Quarantaineweg ligt een bijzonder terrein met het enige natuurlijke zandstrandje van Rotterdam. In de jaren dertig bestemd om zeelui met besmettelijke ziekten in quarantaine te houden. Dat is nooit gebeurd, wel werden er tbcpatiënten verpleegd. Tegenwoordig wonen en werken hier kunstenaars.
officieel mag je ook niet zwemmen daar maar das vanwege de stroming door het scheepvaartquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zie er eigenlijk meer uit dat als je er gezwommen hebt je vervolgens 2 week in quarantaine moet wegens mogelijke besmetting en vergiftiging
Ja ja.... stromingquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
officieel mag je ook niet zwemmen daar maar das vanwege de stroming door het scheepvaart
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ja.... stromingIk denk dat je oplicht als je 's avonds thuiskomt
Die mensen sporen niet. Past wel mooi bij de naam van je werkquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
bij mij op werk daar in het water zwemmen mensen ook. Dus keek laatst zo in het water wate r allemaal zo voorbij drijft. Ik weet het nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |