Ga jij eens als forum admin de snelheid hier fixen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen haxball-ge
[..]
neuzel
Hey fuck ik verpest m'n hele reactie.
Nou ja gewoon posten
Dan kan je beter uitloggen bij je tvquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
JONGENS. VOLGENS MIJ LOOPT HET GELUID EEN BEETJE VOOR
Ik voorspel dat 1 van de 2 goed is.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:24 schreef GGMM het volgende:
Mijn voorspellingen in de pooltjes zijn:
FOK: 0-1
M'n werk: 1-2 (dankzij @:lange_lans)
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:26 schreef Bolasie het volgende:
Leuk, nu gaat iedereen 'grappige' spoilers posten waar dan 'wie dit leest is gek' in staat enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ga weg of neem een ui.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga over drie weken al naar harmony of hardcore
@:onlogisch
Kan de beste overkomenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tering, faal ik effe. En dat na amper een halve Kapittel Pater tripel.
Klinkt goed maat. Jaloers op jouw planning.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zelf ook naar Veerplas makker. Klinkt ook als een goed festival om lekker een pilsje te doen ipv aan het spul. Verder Verknipt over drie weken, dat gaat een enorm goede worden verwacht ik. Heb ook een ticket voor Mysteryland en voor A State of Trance alhoewel ik die laatste denk ik wel ga skippen.
Ja kan ik niks aan doen sorryquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga jij eens als forum admin de snelheid hier fixen.
Lekker poeieren neef.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk jij ook uit naar Wales?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of plaatjes van spoilers die dan helemaal geen spoilers zijn, hahaha!
Ah zelfde weekend, lekker manquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |