quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer slechts je imago als ideale man in stand te houden.
Ik kan je wel uit ervaring vertellen dat de combinatie IKEA meubel en alcohol geen goede isquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]![]()
Mijn ideale man op dit moment: heeft werk en een woonverblijf, lust alcohol, vind mijn hondjes net zo leuk als
Ik en is handig met ikeameubels. Owja en is single. Wie meld zich?
Sorry, ik ben niet singlequote:
Ik kan je wel vertellen dat na ikea meubel alcohol wel een goede is.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan je wel uit ervaring vertellen dat de combinatie IKEA meubel en alcohol geen goede is
Alcohol en ik ook niet dus ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan je wel uit ervaring vertellen dat de combinatie IKEA meubel en alcohol geen goede is
Ik vind het een legitiem excuusquote:
Geen man en niet single, maar we kunnen wel een commune beginnen misschien?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]![]()
Mijn ideale man op dit moment: heeft werk en een woonverblijf, lust alcohol, vind mijn hondjes net zo leuk als
Toch score 4/6.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]![]()
Jammer dat 1 van de minpunten zwaar weegt gok ik.quote:
Ik zie het niet als minpunt; slechts een criterium waar ik niet aan voldoe.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer dat 1 van de minpunten zwaar weegt gok ik.
Dat het kan, betekent niet dat het moet.quote:
Jij bent overduidelijk een hondenhater. Hondenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het niet als minpunt; slechts een criterium waar ik niet aan voldoe.
Sowieso, iedereen die beweert haar honden net zo leuk te vinden als haarzelf, die liegt. Want zij is helemaal gek op die beesten. Zo"n leugenaar wil je geen relatie mee.
Jij bent overduidelijk geen mensenkenner. Ik haat ze niet, ik heb er weinig mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk een hondenhater. Honden. Alle honden
.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:17 schreef gcjoel het volgende:
Barb ziet er in mijn hoofd wel uit als zo'n ideale zuid Europese man, knap en welbespraakt![]()
Alleen maar omdat hij in zuid Europa woont ook
Hij is ook gewoon een Casanova. Smooth with the ladies. Echte gentleman enzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:17 schreef gcjoel het volgende:
Barb ziet er in mijn hoofd wel uit als zo'n ideale zuid Europese man, knap en welbespraakt![]()
Ja met corry en luna en moosquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen man en niet single, maar we kunnen wel een commune beginnen misschien?
Dan klopt je beeld wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:17 schreef gcjoel het volgende:
Daarom hou ik het mysterie hoe kut mijn kop is liever in stand.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:30 schreef HeatWave het volgende:
Sja, dat krijg je als je met je kutkop wel eens op meets komt, het mysterieuze is er snel af.
quote:
Jij hebt ook een gezellig snuitjequote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom hou ik het mysterie hoe kut mijn kop is liever in stand.
Ja daar komt binnenkort een eind aan.quote:
Vrij vertaald; je hebt een hondenkop. Wetende hoe blij Senn wordt van honden, mag zij dat zeggen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als iemand jou zo omschreef
Kom op man, jij hebt heul geen hondenkopquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrij vertaald; je hebt een hondenkop. Wetende hoe blij Senn wordt van honden, mag zij dat zeggen.
Ben je al magnetisch?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woef *blij kwispelt*quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom op man, jij hebt heul geen hondenkopKarakterkop is meer passend.
Zolang je je niet ineens aangetrokken voelt tot een stadsbus zal het allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even getest vanmiddag, geen winkelwagentje aan m'n arm.
Soort levende Final Destinationquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zolang je je niet ineens aangetrokken voelt tot een stadsbus zal het allemaal wel meevallen.
quote:
Bewust een relatie aangegaan met iemand die op je moeder leek?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:49 schreef christmastsunami het volgende:
mijn laatste relatie
[ afbeelding ]
nee meer op je nichtjesquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bewust een relatie aangegaan met iemand die op je moeder leek?
Jij bent wel jonger in het echtquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:30 schreef HeatWave het volgende:
Sja, dat krijg je als je met je kutkop wel eens op meets komt, het mysterieuze is er snel af.
Ik weet het welquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom hou ik het mysterie hoe kut mijn kop is liever in stand.
quote:
Alles wat op het internet staat is waarquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat iedereen altijd zegt dat je ouuuud bent.
Algemeen bekend ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles wat op het internet staat is waar.
Gek genoeg is dat iets dat me niet zo erg boeitquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat barb zegt. Je hebt wel echt karakter en dat straal je ook uit. Niets negatiefs over jou te zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrij vertaald; je hebt een hondenkop. Wetende hoe blij Senn wordt van honden, mag zij dat zeggen.
Karakteristieke kop... Ik krijg er toch een beetje een 'wat een... eh.. lieve baby' gevoel van.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat barb zegt. Je hebt wel echt karakter en dat straal je ook uit. Niets negatiefs over jou te zeggenAlleen dat je akelig vaak gelijk hebt
Zo is het maar net. Als je echt iemand tegenkomt met wie je samen wil zijn dan vallen die rationele criteria vanzelf weg.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:13 schreef Tegan het volgende:
Mijn ideale man houdt van mij en wil mijn partner zijn. Zo simpel is het.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karakteristieke kop... Ik krijg er toch een beetje een 'wat een... eh.. lieve baby' gevoel van.
Snotverquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Karakteristieke kop... Ik krijg er toch een beetje een 'wat een... eh.. lieve baby' gevoel van.
Maar als je single bent en gaat daten is het niet meteen houden van enzooquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:13 schreef Tegan het volgende:
Mijn ideale man houdt van mij en wil mijn partner zijn. Zo simpel is het.
Alles beter dan engnekquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist dat jij daarmee zou komen.quote:
Hahahaha, ik ook van jou.quote:
Anders dan slechte excuses?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kwam die bij mij ook maar eens ergens mee
Zo dan. Harde bekentenissen hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kwam die bij mij ook maar eens ergens mee
Zal je morgen ff foto sturen van het benodigde gereedschapquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik gok een inbus voor die IKEA kast van d'r
Smoothquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal je morgen ff foto sturen van het benodigde gereedschap
Na 3-6 maanden weet je dat wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar als je single bent en gaat daten is het niet meteen houden van enzoo
Nice, wat voor htpc?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:46 schreef Tegan het volgende:
Morgen komt waarschijnlijk de upgrade van mijn htpc. Dat wordt heel de middag lekker spelen.
Dat is wel een lekkere upgrade inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
MSI Cubi 5, i7, 16gb. Ik had een Asus Vivopc i3, 8gb, dus dat wordt genieten.
Het is voor home theater inderdaad. Eerste wat ik ga kijken ermee is het EK zondag (geen tv-abo) en verder ook wel films, series en debat direct.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:31 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat is wel een lekkere upgrade inderdaad.
Wat ga je er op draaien als ik mag vragen? Of is het Win10 puur voor streaming van Netflix etc?
Wordt wel krap, maar thanks voor de tip.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:11 schreef Tegan het volgende:
@:babylon: Iets voor je vrouw?
https://nos.nl/artikel/23(...)r-het-janssen-vaccin
Nice. Ik draai nog altijd een oude game-bak van me als htpc. Asus maximus formula II mobo, 8GB, Xeon processortje en gigabyte R9 280. Ouwe meuk maar werkt nog prima voor wat ik ermee doe.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
MSI Cubi 5, i7, 16gb. Ik had een Asus Vivopc i3, 8gb, dus dat wordt genieten.
Klinkt top! Als je toch iets nieuws gaat kopen meteen iets waar je lang mee kunt doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is voor home theater inderdaad. Eerste wat ik ga kijken ermee is het EK zondag (geen tv-abo) en verder ook wel films, series en debat direct.
Wellicht een beetje overkill maar de Asus was aan het sterven en ik wil hier weer 5+ jaar mee doen.
Ook een beetje gamen (Sims 3 op groot scherm![]()
).
En ook de alles wat ik niet wil doen op de werklaptop tijdens een werkdag pc.
Mja, deze upgrade is ook noodgedwongen, anders had ik zeker mijn oude htpc nog aangehouden. Maar heb van deze gelegenheid maar meteen een cadeautje voor mezelf gemaakt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:04 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
[..]
Nice. Ik draai nog altijd een oude game-bak van me als htpc. Asus maximus formula II mobo, 8GB, Xeon processortje en gigabyte R9 280. Ouwe meuk maar werkt nog prima voor wat ik ermee doe.
Uiteraard. In zo'n geval mag je wel eens lief zijn voor jezelfquote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, deze upgrade is ook noodgedwongen, anders had ik zeker mijn oude htpc nog aangehouden. Maar heb van deze gelegenheid maar meteen een cadeautje voor mezelf gemaakt.
2 Juli ben ik de lul.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:10 schreef christmastsunami het volgende:
Je kan iemands leeftijds, checken in wie is al gevaccineerd.
en bij het gebruik van emoticons.
Ja die gpu is jammer maar mijn wens voor een kleine case is veel groter.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:06 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Klinkt top! Als je toch iets nieuws gaat kopen meteen iets waar je lang mee kunt doen.
Haha dat vroeg ik mij serieus af, of je daar ook wat op gaat gamen maar zag in de specs (natuurlijk) een intergrated gpu. Maar Sims 3 zal vast lukken.
Hier gebruik ik gewoon een iPad met Chromecast aan de tv. Qua werk al nerd, dus thuis liever niet al te veel pc's op gaming rig na.
Stalker alertquote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:10 schreef christmastsunami het volgende:
Je kan iemands leeftijds, checken in wie is al gevaccineerd.
en bij het gebruik van emoticons.
Wanneer gaat ze weg dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:01 schreef babylon het volgende:
[..]
Wordt wel krap, maar thanks voor de tip.
In m'n oude huis dat ik m'n gaming pc gekoppeld aan m'n tv. Was wel tof met vooral die multiplatform games die waren gemaakt voor controler te spelen op groot scherm vanaf de bank.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 00:34 schreef christmastsunami het volgende:
gamen met een controller is gewoon anders, andere games zijn leuker dan met pc en omgekkerd het is niet het zelfde.
Acecombat7 is bijvoorbeeld veel leuker met zo'n pad
Kinderen op een camping op zaterdag. Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:45 schreef babylon het volgende:
Word ik gewoon al om 8:30 wakker geschreeuwd door kinderen op de camping!
Geen wekker meer nodig.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:45 schreef babylon het volgende:
Stadscamping! Hier horen alleen dronken en stonede internationalen te zijn. En die liggen rond die tijd hun roes uit te slapen!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen op een camping op zaterdag. Je verwacht het niet.
Volgende keer nudistencamping uitzoekenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:04 schreef babylon het volgende:
[..]
Stadscamping! Hier horen alleen dronken en stonede internationalen te zijn. En die liggen rond die tijd hun roes uit te slapen!
Ook daar hebben ze kinderenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Volgende keer nudistencamping uitzoeken
Swingerscamping?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:28 schreef babylon het volgende:
[..]
Ook daar hebben ze kinderen
Maar goed, ondertussen lekker ontbeten, fris en fruitig, en niet meer boos op de wereld.
Zo met een kano op pad
Jij bent tenminste op een camping. Ik wilde dit weekend ook, was alles vol.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:45 schreef babylon het volgende:
Moet vast op fietsafstand zijn voor jullie, anders weet ik er hier in de omgeving nog wel een aantal.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij bent tenminste op een camping. Ik wilde dit weekend ook, was alles vol.
Of ja er was wel plek op campings waar je niet voor je lol heen gaat.
Je mag wel in mijn tuin camperenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hoor, we wilden met hondje gaan. Maar nu is het al zaterdag dus niet meer nodig.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet vast op fietsafstand zijn voor jullie, anders weet ik er hier in de omgeving nog wel een aantal.
Morgenrood in Oisterwijk vond ik erg mooi. Mooie omgeving om te lopen en fietsen ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hoor, we wilden met hondje gaan. Maar nu is het al zaterdag dus niet meer nodig.
Maar tips voor leuke campings is altijd goed
Camping Zeeburg in Amsterdam is een aanrader. En omdat je er per jaar niet meer dan zeven nachten mag zijn, opmerkelijk rustig.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad iets waar wij wel zouden staan. Leuk!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenrood in Oisterwijk vond ik erg mooi. Mooie omgeving om te lopen en fietsen ook.
Het komt wel erg dichtbij nuquote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Camping Zeeburg in Amsterdam is een aanrader. En omdat je er per jaar niet meer dan zeven nachten mag zijn, opmerkelijk rustig.
Een what now?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dan kom ik wel bij jou in de tuin kamperen![]()
Oh wacht..
Zal wel buiten de ring zijn?quote:
Nee, net als mijn huis, binnen de ringquote:
Van jou huis verbaast het mij niet. Vsn de camping wel. Anders had je er nog een 'buiten de ring dus geen Amsterdam' van kunnen maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, net als mijn huis, binnen de ring.
Ben er wel eens geweest, ex-vriendin dr politiehonden-training zat er vlak naast.
Ik probeer niet zo petty te zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van jou huis verbaast het mij niet. Vsn de camping wel. Anders had je er nog een 'buiten de ring dus geen Amsterdam' van kunnen maken.
Sommige irritante eigenschappen moet je maximaal uitnutten. Dit zou er eentje kunnen zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik probeer niet zo petty te zijn.
En daar faal ik uiteraard dagelijks in.
Ik ben een Excellent Exploiter of Etterheidquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige irritante eigenschappen moet je maximaal uitnutten. Dit zou er eentje kunnen zijn.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben een Excellent Exploiter of Etterheid.
Leuk, kamperen aan de snelwegquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:40 schreef babylon het volgende:
[..]
Als ik de tent uit stap zie ik de A10.
Ik weet niet wat dat met de snelweg te maken heeftquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker rampetampen in het openbaar of in een familiedouche :’)
Schroeven jijquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker rampetampen in het openbaar of in een familiedouche :’)
Op Camping Senn misschien vaste prik.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat met de snelweg te maken heeft
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op Camping Senn misschien vaste pik.
"Camping Senn ook voor uw vaccinaties"quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op Camping Senn misschien vaste prik.
Senn bestrijdt Covid op een andere manierquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:45 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
"Camping Senn ook voor uw vaccinaties"
Niet alleen tegen Covid trouwens.
Pijpen voor het vaderlandquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Senn bestrijdt Covid op een andere manier
Ik wilde heel enthousiast de buienradar openen, tot ik me realiseerde dat jij een paar duizend kilometer verderop zitquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wilde heel enthousiast de buienradar openen, tot ik me realiseerde dat jij een paar duizend kilometer verderop zit
Zo blij dat hij zover weg is nu!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wilde heel enthousiast de buienradar openen, tot ik me realiseerde dat jij een paar duizend kilometer verderop zit
Guess Thor scored a bullseyequote:
Nou zegquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet persoonlijk. Ik vind onweer gewoon doodeng
Goed dat je dan niet in September naar Malta kwam dan, want het einde van de zomer wordt dan altijd ingeluid met echt enorme onweersbuienquote:
Woensdag al toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gaat het vanaf donderdag elke dag regenen en onweren
Volgens mij schuift dat gewoon door naar het weekend.quote:
Jij hebt een fins onderschrift zie ik nuquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij schuift dat gewoon door naar het weekend.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt een fins onderschrift zie ik nu
Ja, ik zag hetquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Tekst van een imo fijn liedje.Wel pleurisherrie.
Dat heb ik ook een tijdje gehad.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik zag hetIk dacht dat het afkomstig was van de Kalevala
Ik heb de engelstalige versie. Maar volgens m'n vriendin is het een kutvertalingquote:
Klopt, qua verhaal klopt het wel, maar al het poëtische ben je kwijt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb de engelstalige versie. Maar volgens m'n vriendin is het een kutvertaling
Lijkt me dat een goede vertaler dat toch wel over moet kunnen brengen...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, qua verhaal klopt het wel, maar al het poëtische ben je kwijt.
Mja, keuzes. Die Engelse vertaling komt echt helemaal niets in terug qua metrum etc.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me dat een goede vertaler dat toch wel over moet kunnen brengen...
Duidelijk niet door CL gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me dat een goede vertaler dat toch wel over moet kunnen brengen...
Dan zit ik binnen met kaarsen en zaklampen in de hoop dat het snelquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed dat je dan niet in September naar Malta kwam dan, want het einde van de zomer wordt dan altijd ingeluid met echt enorme onweersbuien
Zoooooooooooo, die is oudquote:Op zondag 13 juni 2021 08:03 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren eindelijk mijn nieuwe lampen opgehangen. Ik ben er blij mee.
Ik ben dan ook de ultieme ista-foobquote:
Gegoogeld, weet nog steeds niet wat het is.quote:Op zondag 13 juni 2021 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de ultieme ista-foob.
Je kwam met een woketerm. En bij woke is alles maar dan ook alles racistisch, seksistisch, transfoob, homofoob, islamofoob etc.quote:Op zondag 13 juni 2021 11:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gegoogeld, weet nog steeds niet wat het is.
Dit soort elitaire zeikreacties bij een goedbedoelde poging om het hier levendig en luchtig te houden af en toe.quote:
VECHTUHquote:Op zondag 13 juni 2021 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort elitaire zeikreacties bij een goedbedoelde poging om het hier levendig en luchtig te houden af en toe.
Ben ik fysiek niet geschikt voor.quote:
Juist ja. Het was een grapje.quote:Op zondag 13 juni 2021 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kwam met een woketerm. En bij woke is alles maar dan ook alles racistisch, seksistisch, transfoob, homofoob, islamofoob etc.
Dus ik heb dat maar gewoon omarmd, dan hoef ik me ook niet druk meer te maken, ik ben alle -ists en -foobs die er bestaan, klaar.
In dat geval zou ik Q even vragen of je een van z'n Joegoslaven kunt lenen.quote:
www.huureenjoego.nlquote:Op zondag 13 juni 2021 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval zou ik Q even vragen of je een van z'n Joegoslaven kunt lenen.
Deflectiequote:Op zondag 13 juni 2021 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort elitaire zeikreacties bij een goedbedoelde poging om het hier levendig en luchtig te houden af en toe.
Huh? Waar?quote:
Jaquote:
Allemaal bij jou in de airco zittenquote:Op maandag 14 juni 2021 07:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jaheb de was al klaar. Hele huis gebarricadeerd. Airco draait was hangt buiten. Beesten verzorgd. Nu werken tot de winkels opengaan dan snel paar boodschappen halen en weer verder
Ben je wel goedquote:Op maandag 14 juni 2021 07:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jaheb de was al klaar. Hele huis gebarricadeerd. Airco draait was hangt buiten. Beesten verzorgd. Nu werken tot de winkels opengaan dan snel paar boodschappen halen en weer verder
Zo! Jij pakt de nieuwe week bij beide handen aan! Gij topper!quote:Op maandag 14 juni 2021 07:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind maandag wel ok. Vind mijn werk ook leuk dat scheelt. Twijfel al of ik straks eind juli mijn vakantie wel ga doorvoeren.quote:Op maandag 14 juni 2021 07:46 schreef babylon het volgende:
[..]
Zo! Jij pakt de nieuwe week bij beide handen aan! Gij topper!
Ophouden hoor! dat geeft ons toch ook geen hoop!quote:Op maandag 14 juni 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, met een beetje mazzel roepen ze vandaag in Engeland dat ze nog een maand op slot blijven, zou een hoop onzekerheid schelen.
Naja, het is vooral dat we toch ook niet heen kunnen als we daar in quarantaine moeten, dus óf alles echt open óf gewoon van "OKDOEI, mag niet".quote:Op maandag 14 juni 2021 08:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ophouden hoor! dat geeft ons toch ook geen hoop!
ah je had een reis gepland? Ja dan snap ik het.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het is vooral dat we toch ook niet heen kunnen als we daar in quarantaine moeten, dus óf alles echt open óf gewoon van "OKDOEI, mag niet".
Ik had in augustus 2019 tickets gekocht voor de F1.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ah je had een reis gepland? Ja dan snap ik het.
Verder boeit het me ook niet echt, ik hoef daar toch niet heen.
Ohhh ja dat is wel een ding ja!quote:Op maandag 14 juni 2021 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had in augustus 2019 tickets gekocht voor de F1.
En als ze vanaf hogerhand zeggen dat evenementen niet mogen, kan ik tenminste nog doorschuiven/geld terugvragen.
Vervelend dat je nu nog niet weet hoe of wat. Hopelijk snel duidelijkheidquote:Op maandag 14 juni 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het is vooral dat we toch ook niet heen kunnen als we daar in quarantaine moeten, dus óf alles echt open óf gewoon van "OKDOEI, mag niet".
Ik heb Engeland voor deze zomer even afgeschreven; eind van het jaar hoop ik wel London te gaan doen. Maar als je voor een event wat hebt staan dan koop je daar niet zoveel voor natuurlijk.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, met een beetje mazzel roepen ze vandaag in Engeland dat ze nog een maand op slot blijven, zou een hoop onzekerheid schelen.
Boris geeft vanavond een persco en iedereen daar roept dat er nog 4 weken extra lockdown/maatregelen bijkomen, dat zou net ideaal vallen.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vervelend dat je nu nog niet weet hoe of wat. Hopelijk snel duidelijkheid
Ik las laatst ook die 15 maar dat was volgens mij niet over de afgelopen 2 weken, en dat is vaak wel de eis.quote:Op maandag 14 juni 2021 10:42 schreef babylon het volgende:
Ik zit elke dag de pagina van Zwitserland te refreshen. Daar staat NL nu nog op de testen en quarantaine lijst. Maar alleen landen die de afgelopen twee weken gemiddeld meer dan 60 per 100.000 dan Zwitserland hebben, horen daar op. En Nederland heeft niet eens 15 per 100.000, laat staan 60 meer dan Zwitserland.
Dus die lijst moet aangepast worden, anders moeten wij 10 dagen in quarantaine. En anders helemaal niks.
Ik 16!quote:Op maandag 14 juni 2021 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga 6 juli op vakantie naar Duitsland
Is toch al niet meer nodig naar Duitsland toe?quote:Op maandag 14 juni 2021 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik 16!![]()
hopelijk zonder tests! Jij bent vast al gevaccineerd
Wel als je langer dan 1 dag blijft.quote:Op maandag 14 juni 2021 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is toch al niet meer nodig naar Duitsland toe?
Bij terugkomst naar Nederland dan? Want vriendin van me die regelmatig naar Berlijn gaat was blij dat ze niet meer hoefde te testen om te gaan. En bij de terugreis kun je je praktisch overal in Duitsland gratis laten testen.quote:
Misschien is ze gevaccineerd?quote:Op maandag 14 juni 2021 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij terugkomst naar Nederland dan? Want vriendin van me die regelmatig naar Berlijn gaat was blij dat ze niet meer hoefde te testen om te gaan. En bij de terugreis kun je je praktisch overal in Duitsland gratis laten testen.
14-5 7 dagen gemiddelde 36,6quote:Op maandag 14 juni 2021 10:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik las laatst ook die 15 maar dat was volgens mij niet over de afgelopen 2 weken, en dat is vaak wel de eis.
Maar kan dan niet lang meer duren lijkt me
Net hoe regelmatig ze daar heengaat, ze maken uitzonderingen voor werk/studie.quote:Op maandag 14 juni 2021 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij terugkomst naar Nederland dan? Want vriendin van me die regelmatig naar Berlijn gaat was blij dat ze niet meer hoefde te testen om te gaan. En bij de terugreis kun je je praktisch overal in Duitsland gratis laten testen.
Klopt, en mijn pa waar ik mee ga ook.quote:Op maandag 14 juni 2021 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik 16!![]()
hopelijk zonder tests! Jij bent vast al gevaccineerd
De zon schijnt en ik ben vrij dus zit op het terras. Verder vrij weinig te meldenquote:
Ik zit te bibberen op kantoor.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zon schijnt en ik ben vrij dus zit op het terras. Verder vrij weinig te melden
Bibberen?quote:Op maandag 14 juni 2021 16:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zit te bibberen op kantoor.
Ik ook vrij weinig. Ik heb geen zin om te sporten
Sucks!quote:
Klinkt als een standaard aflevering van "ik vertrek". Je gaat toch geen B&B starten hoop ik.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:10 schreef Barbusse het volgende:
Lijkt er trouwens op dat onze hypotheekaanvraag net is goedgekeurd 😳
Moet het allemaal wel doornemen met een expert want alles is in het Portugees, maar het lijkt erop dat we een huisje kunnen kopen
Nee want ik ben al 11 jaar geleden vertrokken en ik begin geen B&Bquote:Op maandag 14 juni 2021 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een standaard aflevering van "ik vertrek". Je gaat toch geen B&B starten hoop ik.
Dibs op de logeerkamerquote:Op maandag 14 juni 2021 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee want ik ben al 11 jaar geleden vertrokken en ik begin geen B&B
De zolderkamerfokautistensuite?quote:
Dan zal het wel goedkomen.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee want ik ben al 11 jaar geleden vertrokken en ik begin geen B&B
De mijne heeft een hogere woordwaarde bij scrabblequote:
True, maar of hij in het groene boek staat betwijfel ikquote:Op maandag 14 juni 2021 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne heeft een hogere woordwaarde bij scrabble#justboomerthings
Want The Autist-Attic is lekker groene boekje proofquote:Op maandag 14 juni 2021 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar of hij in het groene boek staat betwijfel ik.
En ik haat bordspellen, maar das irrelevant.
We kunnen niet allemaal Ang3l zijnquote:Op maandag 14 juni 2021 18:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar of hij in het groene boek staat betwijfel ik.
En ik haat bordspellen, maar das irrelevant.
"je" tenenkrommend (kan jij niets aan doen hoor zo is de taal nou eenmaal maar ik haat dat infantiele "tje"quote:Op maandag 14 juni 2021 18:47 schreef babylon het volgende:
[..]
Want The Autist-Attic is lekker groene boekje proof
Als we allemaal Angel zouden zijn was dit de laatste generatie op de planeetquote:
Klinkt alsof Ang3l goed is voor deze planeet.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als we allemaal Angel zouden zijn was dit de laatste generatie op de planeet.
Zou wel goed zijn voor deze planeet.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als we allemaal Angel zouden zijn was dit de laatste generatie op de planeet.
Ik begin de dag met een potje schijten. Dat is bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 06:13 schreef Senn88 het volgende:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach
Ik bevestig dit vanaf het toilet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:06 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik begin de dag met een potje schijten. Dat is bijna hetzelfde.
Soms is het potje half vol, andere keren half leeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:06 schreef babylon het volgende:
[..]
Ligt eraan in hoeveel maanden je dit moet proppenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:42 schreef babylon het volgende:
Mrs. babylon gaat dus volgende week vrijdag voor een paar maand weg. Gelukkig tot die tijd niet veel afspraken....
1x BBQ-en
3x uit eten
2x borrelen
2x familiebezoek
En dat zijn alleen nog maar de dingen waar ik mee ga
Voor volgende week vrijdag dusquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ligt eraan in hoeveel maanden je dit moet proppen
Nee, dan zou het makkelijk zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow shit ik las verkeerd.
Ik dacht dat je dit allemaal ging doen als zij weg was.
'Alleen nog maar 3 festivals'quote:Op dinsdag 15 juni 2021 09:49 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee, dan zou het makkelijk zijn
Tot nu toe voor die periode alleen nog maar 3 festivals en bezoekje aan Bloemendaal gepland.
Terug naar normaalquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Alleen nog maar 3 festivals'![]()
![]()
Ik ben gewoon echt heel erg jaloersquote:
Je kunt toch gewoon niet zwanger zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon echt heel erg jaloers
Ja, soms zou ik willen dat we zoals vogels gewoon konden afwisselen. Dat ik tegen mijn vriend kon zeggen 'Hier, nu ben jij even een weekend zwanger, kan ik naar Lowlandsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon niet zwanger zijn
Augustus moet toch wel weer kunnen hopelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb echt goede hoop voor M'era Luna.
Ik hoop heel hard.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Augustus moet toch wel weer kunnen hopelijk
Metertje extra aan de uitbouw?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:15 schreef Debsterr het volgende:
Net beoordeling gehad en te horen gekregen wat m'n bonus is dit jaar![]()
Haha mwoah, zoveel ook weer niet (vooral netto) maar wel een mooi extraatje voor de bruiloftquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Metertje extra aan de uitbouw?
Hieris de motivatie echt 0,0 momenteel
Wel morgenochtend mijn 2e prik halen
Wij gaan naar Nirwana Tuinfeest op de vrijdagquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:55 schreef gcjoel het volgende:
Festivals
net kaartje gekocht voor Bruis in Maastricht 1 dagje, misschien dat we nog dagje ervoor plakken maar dat zien we wel.
Verder weinig trek in de duurdere festivals want de line ups zijn natuurlijk behoorlijk matig gezien bands van de zomer nog niet echt zullen reizen.
Oe, die ken ik nog wel van vroeger!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij gaan naar Nirwana Tuinfeest op de vrijdag#zinin
Zelfde effectquote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:06 schreef babylon het volgende:
[..]
Ahhh tof !quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij gaan naar Nirwana Tuinfeest op de vrijdag#zinin
Dus heb je de baan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Mijn niveau van Engels is C1+, wat hoger is dan ik dacht 😳
Wat heb je met HW gedaan.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:53 schreef HeatWave het volgende:
Pffff, triviale zaken.
Ik heb inmiddels 3 Victory Royals gehaald in Fortnite met een 7 jarige als medespeelster.
OK ok, ze doet 90% van het werk en ik moet eigenlijk alleen proberen niet dood te gaan, maar dat ziijn details.
Ingeruild,was ver over de datumquote:
De rotste plekken zitten diep van binnenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon de rotte plekjes eraf schrapen.
Zo'n avocado die perfect lijkt en dan bruin en draderig van binnenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De rotste plekken zitten diep van binnen.
Geen idee waar het overgaat maar dit is zo smerigquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo'n avocado die perfect lijkt en dan bruin en draderig van binnen
Neequote:
Dat, maar dan zonder perfect lijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo'n avocado die perfect lijkt en dan bruin en draderig van binnen
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeZe willen een 2e language assessment test op specifieke onderwerpen, alsook eentje voor Duitse taal
Jezus, en die andere waar je ook 2e gesprek hebt gehad?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeZe willen een 2e language assessment test op specifieke onderwerpen, alsook eentje voor Duitse taal
Geen idee wat daar komt en toen ging ik kijken en nu ben ik jaloers op Debquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:07 schreef TaMieke het volgende:
Geen zin vandaag
Nirwana tuinfeest is wel tof. Even checken wanneer dat is en wat er komt.
Kom je weer gezellig deze kant op?quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen idee wat daar komt en toen ging ik kijken en nu ben ik jaloers op Deb
Dus ticketswapje aangemaakt, hopelijk gaan mensen toch op vakantie van de zomer
De Staat is altijd gegarandeerd een tof feestje. Vond de muziek ook nooit zo leuk maar die sfeerquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kom je weer gezellig deze kant op?
Ik ben niet zo'n fan van de Staatmaar alsnog het overwegen waard.
Die keer dat ik er was, vond ik het een leuk festival.
Dat geloof ik wel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De Staat is altijd gegarandeerd een tof feestje. Vond de muziek ook nooit zo leuk maar die sfeer
Inmiddels ook van de muziek gaan houden.
Maar de andere bandjes die komen zijn ook tof, en zaterdag hebben ze zelfs internationale line-up, benieuwd wat daarvan doorgaat.
Ja ik zie het, ik kende het dus altijd alleen van naam dus had verder geen idee.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel.
Ik vind het altijd wel tof wat ze er hebben staan qua line up, voor zo'n klein dorp/festival
2e prik vandaagquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:39 schreef Debsterr het volgende:
Ja KM houd van Danny Vera, ik van De Staat (en ook van Danny Vera), dus wij vermaken ons wel.
VACCINATIE VANDAAG![]()
![]()
Alleen maar toffe dingenquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:39 schreef Debsterr het volgende:
Ja KM houd van Danny Vera, ik van De Staat (en ook van Danny Vera), dus wij vermaken ons wel.
VACCINATIE VANDAAG![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |