abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 juni 2021 @ 22:46:18 #1
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199825027
Hier kunnen we verder gaan met het delen van onze leuke (en soms ook minder leuke) ervaringen met datingsites en apps.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 10 juni 2021 @ 23:00:08 #2
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199825265
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juni 2021 19:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

neuh, maar wel met hoe je voor jezelf zorgt, en of je nog aantrekkelijk gevonden wilt worden.. in mijn vijvertje wemelt het van de vrouwen die denken dat een lekkere kont in een maatje 44 past, en die dikkere bovenarmen hebben als ik, en een vorm hebben die doet denken aan een rollade.. en ja, lang haar maakt een vrouw ook vrouwelijk. Ik ben een vent en ik val op vrouwen, niet op russische kogelstootsters.
Karakter is uiteraard ook belangrijk, maar ook daarin blinken de nederlandse vrouwen niet bepaald uit met hun eisenlijstjes en gedrag op de chat..
Haha klinkt of jij ook wel een redelijk eisenlijstje hebt :P

quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 21:00 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Beter hier in het zuiden? Ik merk er anders niks van :P
Ik ook niet, denk dat de leuke mannen in het noorden wonen :P
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199825312
Na Tinder Badoo op nummer 2 qua marktaandeel, meer dan 20% :')

Ik wist niet dat er zoveel tokkies waren :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:32 schreef Jester65 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-tinder-happn-bumble

Relatieplanet stopt ermee! Op zich jammer, want ik het er goede ervaringen mee, inmiddels ruim 1,5 jaar samen met mijn vriendin.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 10 juni 2021 @ 23:10:16 #4
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199825477
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 10 juni 2021 23:00 schreef MizzezAmy

Ik ook niet, denk dat de leuke mannen in het noorden wonen :P
Mja.. geen idee. Die zoek ik niet. :P
Verder vind ik mezelf best leuk maar hoe de dames daarover denken kan ik niet veel aan doen he.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  vrijdag 11 juni 2021 @ 00:39:48 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199826510
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Haha klinkt of jij ook wel een redelijk eisenlijstje hebt :P
[..]

Ik ook niet, denk dat de leuke mannen in het noorden wonen :P
Oh jawel, hebben we allemaal *)

Moet op een vrouw lijken, een redelijk gesprek met wat diepgang kunnen voeren, gemotiveerd zijn om dat te doen, daar tijd voor vrij willen maken, een beetje kunnen relativeren, eerlijk en oprecht zijn en minimaal een lichte afwijking hebben (e.e.a. in te schatten door ondergetekende) :P

Oh, en dus een BMI ergens tussen de 17, en let’s say 24 ofzo, liever klein als groot, liever kont als tetten, lang haar, geen Dacia rijden, bij voorkeur een hond hebben die met zijn poten op de grond zijn kop de bank kan leggen, koffie drinkt ipv thee, een beetje decent kan vloeken en fileparkeren, pff, en zo kan ik nog wel even door :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199826520
quote:
Ik ook niet, denk dat de leuke mannen in het noorden wonen :P
Hey!! Nou voel ik me beledigd! :(
  vrijdag 11 juni 2021 @ 01:32:56 #7
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199826596
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 00:42 schreef Grublit het volgende:

[..]

Hey!! Nou voel ik me beledigd! :(
Maar je hebt altijd de uitzondering nodig om de regel te bevestigen O+
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  vrijdag 11 juni 2021 @ 01:37:25 #8
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199826600
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 00:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh jawel, hebben we allemaal *)

Moet op een vrouw lijken, een redelijk gesprek met wat diepgang kunnen voeren, gemotiveerd zijn om dat te doen, daar tijd voor vrij willen maken, een beetje kunnen relativeren, eerlijk en oprecht zijn en minimaal een lichte afwijking hebben (e.e.a. in te schatten door ondergetekende) :P

Oh, en dus een BMI ergens tussen de 17, en let’s say 24 ofzo, liever klein als groot, liever kont als tetten, lang haar, geen Dacia rijden, bij voorkeur een hond hebben die met zijn poten op de grond zijn kop de bank kan leggen, koffie drinkt ipv thee, een beetje decent kan vloeken en fileparkeren, pff, en zo kan ik nog wel even door :7
Weet je zeker dat je geen man zoekt? Fileparkeren :'(
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199826721
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 01:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Weet je zeker dat je geen man zoekt? Fileparkeren :'(
Haha vreselijk.
Ben vandaag weer eens een stuk of 10 keer aan het vloeken geweest. Is dat aantrekkelijk? Dan lig ik wel beter in de markt dan ik dacht. Als je de andere puntn buiten beschouwing laat.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 11 juni 2021 @ 06:52:39 #10
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199826941
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Haha klinkt of jij ook wel een redelijk eisenlijstje hebt :P
[..]

Ik ook niet, denk dat de leuke mannen in het noorden wonen :P
Denk ik ook, hoe zuidelijker hoe beter.
Neem mij nou, zeer zuidelijke goede en degelijke katholieke familiemens (nog catechismus geleerd en misdienaartje geweest, met zo een witte lange jurk aan) uit idem familie. Mooi symetrisch gezicht, intellesjente Sjeng. Gemoedelijk zolang je van zijn eten afblijft. Laat zich de kaas niet van het brood afeten. En ook niet de worst! Vroeger promotor van sjoeskes. Tegenwoordig de lieveling van veel vrouwen in het bejaardenhuis. En open, en 1, 2 ,3 en sluit. En open, 1,2,3, en sluiten. Door blijven ademen dames! En open maar weer enzovoort ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199827824
Een tijdje geleden op Badoo een leuke match gehad van een wat ouder vrouwtje, vurige oogjes, leuke uitstraling en goed lijf.
Beetje contact gehad, daarna waarschijnlijk uitgeschreven van Badoo.
Op Tinder hetzelfde, ook ineens pleitus. Nog geen nummer gevraagd..
Nu kom ik haar weer tegen op Bumble, 3x scheepsrecht?
pi_199827916
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 08:50 schreef Ronzz het volgende:
Een tijdje geleden op Badoo een leuke match gehad van een wat ouder vrouwtje, vurige oogjes, leuke uitstraling en goed lijf.
Beetje contact gehad, daarna waarschijnlijk uitgeschreven van Badoo.
Op Tinder hetzelfde, ook ineens pleitus. Nog geen nummer gevraagd..
Nu kom ik haar weer tegen op Bumble, 3x scheepsrecht?
Die vindt de aandacht leuk en zodra het verveelt is ze weg, denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 11 juni 2021 @ 09:02:42 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199827922
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 01:37 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je geen man zoekt? Fileparkeren :'(
stevig eisenpakketje he? :P

Ik geef ook wel privélessen B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199828134
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 09:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die vindt de aandacht leuk en zodra het verveelt is ze weg, denk ik.
Jammer :P
  vrijdag 11 juni 2021 @ 10:05:06 #15
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199828640
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 06:52 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Denk ik ook, hoe zuidelijker hoe beter.
Neem mij nou, zeer zuidelijke goede en degelijke katholieke familiemens (nog catechismus geleerd en misdienaartje geweest, met zo een witte lange jurk aan) uit idem familie. Mooi symetrisch gezicht, intellesjente Sjeng. Gemoedelijk zolang je van zijn eten afblijft. Laat zich de kaas niet van het brood afeten. En ook niet de worst! Vroeger promotor van sjoeskes. Tegenwoordig de lieveling van veel vrouwen in het bejaardenhuis. En open, en 1, 2 ,3 en sluit. En open, 1,2,3, en sluiten. Door blijven ademen dames! En open maar weer enzovoort ....
Mesjtreechtenoar? Voeële MVV'er! :P

Hier uit hartje Landgraaf. Maar eigenlijk zijn we stiekem allemaal Kerkradenaren want we zijn uiteraard voor Roda!
8)7

(Ik heb niks met voetbal)
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199829469
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 09:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

stevig eisenpakketje he? :P

Ik geef ook wel privélessen B-)
Valt mee denk ik. Als je eenmaal wat levenservaring hebt, dan weet je inmiddels toch wel een beetje wat je wel en niet in ene partner wilt? Als ik het uit ga schrijven, kom ik ook op een behoorlijk lijstje denk ik. En daar staan hele andere dingen op als jouw lijstje.
pi_199829505
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 01:32 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Maar je hebt altijd de uitzondering nodig om de regel te bevestigen O+
Ik ben blijkbaar inderdaad leuk genoeg om vrouwelijke aandacht te krijgen... *O*
pi_199830410
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 08:50 schreef Ronzz het volgende:
Een tijdje geleden op Badoo een leuke match gehad van een wat ouder vrouwtje, vurige oogjes, leuke uitstraling en goed lijf.
Beetje contact gehad, daarna waarschijnlijk uitgeschreven van Badoo.
Op Tinder hetzelfde, ook ineens pleitus. Nog geen nummer gevraagd..
Nu kom ik haar weer tegen op Bumble, 3x scheepsrecht?
Is wellicht vooraf de markt aan het verkennen? Zou het initiatief bij haar laten de 3e keer.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199830465
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 08:50 schreef Ronzz het volgende:
Een tijdje geleden op Badoo een leuke match gehad van een wat ouder vrouwtje, vurige oogjes, leuke uitstraling en goed lijf.
Beetje contact gehad, daarna waarschijnlijk uitgeschreven van Badoo.
Op Tinder hetzelfde, ook ineens pleitus. Nog geen nummer gevraagd..
Nu kom ik haar weer tegen op Bumble, 3x scheepsrecht?
Kreeg half stijfje van je verhaal.
pi_199830474
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:51 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Kreeg half stijfje van je verhaal.
Ik stiekem ook :@
  vrijdag 11 juni 2021 @ 14:38:10 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199831790
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 11:21 schreef Grublit het volgende:

[..]

Valt mee denk ik. Als je eenmaal wat levenservaring hebt, dan weet je inmiddels toch wel een beetje wat je wel en niet in ene partner wilt? Als ik het uit ga schrijven, kom ik ook op een behoorlijk lijstje denk ik. En daar staan hele andere dingen op als jouw lijstje.
er zit een behoorlijk grijs gebied tussen wat je wilt (graag zou willen zien in een partner), en wat er op een app bij je binnen huppelt.

Mijn 'lijstje' is voor de helft gewoon bullshit natuurlijk.. je kunt wel zoveel willen.. ik had mijn auto ook liefst full options, maar als je tweedehands koopt, zul je het moeten doen met wat er op de markt is. Nu heb ik dus opties die ik niet per se hoefde, maar geen leer, en ook geen V6. Best mee te leven hoor :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199832806
Bruine ogen, donker haar, liefst langer dan 1.80, sarcasme of humor met de gave om een normaal gesprek te voeren. Liefst niet perfect maar gewoon 'your girl next door' type.

Al was het ook soms helemaal anders. :D
pi_199834349
Zwart haar, oogkleur maakt niet zo veel uit, intelligent, vrouwelijk, een passie hebben bijvoorbeeld kunst of muziek, gewoon normale humor, hoeft niet echt daarin uit te blinken ofzo, veel dingen samen doen zoals koken, gevoel voor mode, beetje begaan zijn met de wereld. Best wel basic lijstje, voor de rest boeit het me niet zo erg denk ik. Oh ja, en slank. Sorry, maar val gewoon niet op wat vollere vrouwen.

Sportief zijn heb ik dan echt weer helemaal niks mee. Je gaat nooit maar dan ook nooit met mij op zondagochtend om 6 uur hardlopen. Vriend van me heeft zo'n vriendin. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 17:53:55 #24
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199834364
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 15:59 schreef koffief1lter het volgende:
Bruine ogen, donker haar, liefst langer dan 1.80, sarcasme of humor met de gave om een normaal gesprek te voeren. Liefst niet perfect maar gewoon 'your girl next door' type.

Al was het ook soms helemaal anders. :D
Ah.. een 6+je dus :V
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  vrijdag 11 juni 2021 @ 17:55:15 #25
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199834385
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 17:52 schreef Discombobulate het volgende:
Zwart haar, oogkleur maakt niet zo veel uit, intelligent, vrouwelijk, een passie hebben bijvoorbeeld kunst of muziek, gewoon normale humor, hoeft niet echt daarin uit te blinken ofzo, veel dingen samen doen zoals koken, gevoel voor mode, beetje begaan zijn met de wereld. Best wel basic lijstje, voor de rest boeit het me niet zo erg denk ik. Oh ja, en slank. Sorry, maar val gewoon niet op wat vollere vrouwen.

Sportief zijn heb ik dan echt weer helemaal niks mee. Je gaat nooit maar dan ook nooit met mij op zondagochtend om 6 uur hardlopen. Vriend van me heeft zo'n vriendin. :')
Samen koken! Dat is nog eens een relatie-test!
Ik werd altijd bloedlink als m'n ex zich kwam bemoeien met m'n kookkunsten. :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199834455
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 17:55 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
Samen koken! Dat is nog eens een relatie-test!
Ik werd altijd bloedlink als m'n ex zich kwam bemoeien met m'n kookkunsten.
Nu je het zegt, hehehe, ik kan best wel goed koken maar weet nog dat ik een beetje ruzie had met m'n ex-vriendin toen ik commentaar gaf. :')

Maar heb ik inmiddels heel goed afgeleerd. Ja, hou er wel heel van om dingen echt samen te doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 18:04:15 #27
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199834539
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 18:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Nu je het zegt, hehehe, ik kan best wel goed koken maar weet nog dat ik een beetje ruzie had met m'n ex-vriendin toen ik commentaar gaf. :')

Maar heb ik inmiddels heel goed afgeleerd. Ja, hou er wel heel van om dingen echt samen te doen.
Samen dingen doen is dikke prima maar bij sommige dingen gewoon not done. Wandeling maken, rondje fietsen/ergens heen gaan en domme films en series kijken gaat allemaal prima maar als ik bijvoorbeeld zit te blokken op een muziekstuk kan ik me niet concentreren als er iemand in de kamer is.
Ik ben wel echt typisch ene die z'n space nodig heeft.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199835089
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 18:04 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Samen dingen doen is dikke prima maar bij sommige dingen gewoon not done. Wandeling maken, rondje fietsen/ergens heen gaan en domme films en series kijken gaat allemaal prima maar als ik bijvoorbeeld zit te blokken op een muziekstuk kan ik me niet concentreren als er iemand in de kamer is.
Ik ben wel echt typisch ene die z'n space nodig heeft.
Ja, die letterlijke manier van 'samen' bedoel ik niet overal hoor. Het is meer van, samen dat muziekstuk leren zodat je het allebei kan spelen. Samen een boek lezen zodat je er over kan praten, dat lezen zelf kun je in je eigen tijd natuurlijk. Naast natuurlijk die dingen die je wél heel goed samen kan doen zoals wandelen of ergens heen gaan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199835118
Ik heb morgen een 3e date staan.
Kijken of ze een beetje goed is in bed.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199838034
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 17:53 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Ah.. een 6+je dus :V
Vrouwen cijfers geven.. :{
Zolang ik haar maar leuk en knap vind helemaal prima. Al is uiterlijk zonder ondersteuning van andere mooie eigenschappen ook niet meer dan een mooie omslag. ;)
pi_199839459
Ik heb wel weer zin in een date zeg, maar er is niet veel soeps at the moment. :{
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199839824
Ik heb nu wel een mooi exemplaar. Qua uiterlijk echt mijn type. Eens kijken of dat nog enig uitzicht heeft. Kijken of die week eerst chatten ook voor mij werkt. :)
pi_199840322
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 22:07 schreef koffief1lter het volgende:
Ik heb nu wel een mooi exemplaar. Qua uiterlijk echt mijn type. Eens kijken of dat nog enig uitzicht heeft. Kijken of die week eerst chatten ook voor mij werkt. :)
Ik ook één. Maar die zal vast wel weer niks gaan zeggen in de chat. Het is bij mij echt 6 van de 10 zeggen niks, 3 van de 10 zijn gewoon saai of oppervlakkig, geen inhoud in die wijven en 1 op de 10 is date materiaal.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199840631
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 22:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik ook één. Maar die zal vast wel weer niks gaan zeggen in de chat. Het is bij mij echt 6 van de 10 zeggen niks, 3 van de 10 zijn gewoon saai of oppervlakkig, geen inhoud in die wijven en 1 op de 10 is date materiaal.
Haha, ja herkenbaar. Al praten die van mij meestal wel en dan sterft het na een paar chats toch in stille dood.
Óf ik heb een match en dan denk ik een dag later toch mwa.. toch maar niet. :{
Maar ik ben geduldig deze keer. :P
pi_199841333
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 22:32 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Haha, ja herkenbaar. Al praten die van mij meestal wel en dan sterft het na een paar chats toch in stille dood.
Óf ik heb een match en dan denk ik een dag later toch mwa.. toch maar niet. :{
Maar ik ben geduldig deze keer. :P
Wat is het een verademing als er wel ééntje bijzit waar je echt goed mee praat en mee op date gaat. Kan niet wachten om echt weer iemand te gaan ontmoeten na zo'n vier jaar vrijgezel zijn. Mja, geduld.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199841548
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 23:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat is het een verademing als er wel ééntje bijzit waar je echt goed mee praat en mee op date gaat. Kan niet wachten om echt weer iemand te gaan ontmoeten na zo'n vier jaar vrijgezel zijn. Mja, geduld.
Ja, dat hele online dating gebeuren is soms een waiting game.. Hier nu ong. 1,5 jaar vrijgezel en dat is ook best fijn. Al mis ik soms gewoon wel het samen zijn en samen dingen ondernemen. Maar dat komt vast wel weer.
pi_199842246
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 23:15 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ja, dat hele online dating gebeuren is soms een waiting game.. Hier nu ong. 1,5 jaar vrijgezel en dat is ook best fijn. Al mis ik soms gewoon wel het samen zijn en samen dingen ondernemen. Maar dat komt vast wel weer.
Ja dat is heel fijn na een jaar ofzo. Begint bij mij toch echt wel te komen, echt toe aan wat liefde in m'n leven. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199842623
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 00:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja dat is heel fijn na een jaar ofzo. Begint bij mij toch echt wel te komen, echt toe aan wat liefde in m'n leven. :P
Dat kan ik mij goed voorstellen, er hoeft ook maar één juiste tussen te zitten. :)
Al zit ik ook niet meer te wachten op al dat drama na een paar maanden daten met iemand. Ik ben dan veel liever vrijgezel.
pi_199855934
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 22:07 schreef koffief1lter het volgende:
Ik heb nu wel een mooi exemplaar. Qua uiterlijk echt mijn type. Eens kijken of dat nog enig uitzicht heeft. Kijken of die week eerst chatten ook voor mij werkt. :)
Aaaaaaand she's gone. Die week. Deze een dag. _O-
pi_199863580
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 00:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja dat is heel fijn na een jaar ofzo. Begint bij mij toch echt wel te komen, echt toe aan wat liefde in m'n leven. :P
Iedereen is dat wel ergens denk ik. :P Maar in de wereld van tegenwoordig is overspel en "gras is ergens anders groener" meer gebruikelijk dan zeldzaam. Zo wordt het wel moeilijk om "echte liefde" te vinden.
pi_199864644
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:31 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Iedereen is dat wel ergens denk ik. :P Maar in de wereld van tegenwoordig is overspel en "gras is ergens anders groener" meer gebruikelijk dan zeldzaam. Zo wordt het wel moeilijk om "echte liefde" te vinden.
Ach dat valt ook wel wat mee hoor. Sure, it happens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199881691
Vrouwen die in hun Tinder profiel 'curvy' hebben staan, en dan zelf in een van de foto's voor zo'n Febo snackmuur staan. Moest wel lachen. _O-
pi_199883714
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:13 schreef koffief1lter het volgende:
Vrouwen die in hun Tinder profiel 'curvy' hebben staan, en dan zelf in een van de foto's voor zo'n Febo snackmuur staan. Moest wel lachen. _O-
Sowieso het woord curvy bij het ene profiel kun je meer spreken van morbide obesitas en bij het ander blijf je zoeken waar die curves nu precies zitten :? het 1e voorbeeld komt alleen wel vaker voor ;)
pi_199883836
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 17:17 schreef magrec het volgende:

[..]

Sowieso het woord curvy bij het ene profiel kun je meer spreken van morbide obesitas en bij het ander blijf je zoeken waar die curves nu precies zitten :? het 1e voorbeeld komt alleen wel vaker voor ;)
Haha ja, precies dat. :D
Nu hoeft het van mij ook niet type slanke den te zijn. Maar goed, zet dan liever geen tekst neer, want foto's zeggen genoeg. :Y
pi_199884187
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 15:13 schreef koffief1lter het volgende:
Vrouwen die in hun Tinder profiel 'curvy' hebben staan, en dan zelf in een van de foto's voor zo'n Febo snackmuur staan. Moest wel lachen. _O-
Ik heb wel eens iemand gehad met zo'n body positivity bio geval. "Proud to be fat! If you don't like it fuck off"
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199884236
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik heb wel eens iemand gehad met zo'n body positivity bio geval. "Proud to be fat! If you don't like it fuck off"
Die zie ik ook soms inderdaad. :')
Ik had laatst een profiel waar in hoofdletters stond "Laten we vooral miet praten als we een match hebben is leuk joh! Als je toch niet wilt praten ga dan mijn tijd zitten verdoen." De frustratie was er vanaf te lezen. _O-
pi_199884378
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:09 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Die zie ik ook soms inderdaad. :')
Ik had laatst een profiel waar in hoofdletters stond "Laten we vooral miet praten als we een match hebben is leuk joh! Als je toch niet wilt praten ga dan mijn tijd zitten verdoen." De frustratie was er vanaf te lezen. _O-
Daar frustreer ik me overigens ook aan. 7 van de 10 zeggen niks, 2 van de 10 zijn kut, en 1 van de 10 heeft date potentie. Wil je wat te kiezen hebben dan ben je zo 100 matches verder. Nou, zo snel gaat het bij mij ook weer niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199884404
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Daar frustreer ik me overigens ook aan. 7 van de 10 zeggen niks, 2 van de 10 zijn kut, en 1 van de 10 heeft date potentie. Wil je wat te kiezen hebben dan ben je zo 100 matches verder. Nou, zo snel gaat het bij mij ook weer niet.
Bij mij is het elke keer match, chat over en weer en dan in eens stil. Zal vast aan mij liggen hoor maar volgens mij zeg ik niet iets wereldschokkends. :P
pi_199884504
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 00:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh jawel, hebben we allemaal *)

Moet op een vrouw lijken, een redelijk gesprek met wat diepgang kunnen voeren, gemotiveerd zijn om dat te doen, daar tijd voor vrij willen maken, een beetje kunnen relativeren, eerlijk en oprecht zijn en minimaal een lichte afwijking hebben (e.e.a. in te schatten door ondergetekende) :P

Oh, en dus een BMI ergens tussen de 17, en let’s say 24 ofzo, liever klein als groot, liever kont als tetten, lang haar, geen Dacia rijden, bij voorkeur een hond hebben die met zijn poten op de grond zijn kop de bank kan leggen, koffie drinkt ipv thee, een beetje decent kan vloeken en fileparkeren, pff, en zo kan ik nog wel even door :7
Sound, ik heb toch al aangegeven geen interesse te hebben _O- _O-
pi_199885807
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:32 schreef Brybry het volgende:

[..]

Sound, ik heb toch al aangegeven geen interesse te hebben _O- _O-
Goed profiel wel :9
pi_199885818
Ik weet het niet met mijn match .. t lijkt wat verwaterd want ze reageert nog amper. Zou dit weekend date zijn maar vrees het ergste...zag dat ze haar Tinder profiel ook veranderd had :{
pi_199886266
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:09 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Die zie ik ook soms inderdaad. :')
Ik had laatst een profiel waar in hoofdletters stond "Laten we vooral miet praten als we een match hebben is leuk joh! Als je toch niet wilt praten ga dan mijn tijd zitten verdoen." De frustratie was er vanaf te lezen. _O-
Best veel vrouwen zeggen zelf niks terug. Op Bumble bijvoorbeeld starten de meeste vrouwen een gesprek met een zwaai en dat is het dan. Een enkele doet moeite. :D
pi_199886612
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:26 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Best veel vrouwen zeggen zelf niks terug. Op Bumble bijvoorbeeld starten de meeste vrouwen een gesprek met een zwaai en dat is het dan. Een enkele doet moeite. :D
Op Bumble sturen vrouwen meestal een 'Hoi!' of 'Hai!' Maar ook 'Hey hoe is het!' of variaties erop, wat mij betreft prima om te sturen. Alleen emoticons is jammer maar helaas. Wel mooi de dames meestal een hele originele openingzin verwachten. Ja, dan moet je verder swipen. :W

De een zegt niets meer na een langere reactie terug en een huidige een hele reactie terug. Daaruit kun je mogelijk ook wel iets van spontaniteit uithalen. Beetje gevat is wel fijn. :)
pi_199894884
Eindelijk weer eens een leuke spontane match die er ook nog eens cute uitziet (op de foto :')). O+

Iemand waar ik wél moeite voor wil doen om het gesprek leuk te houden en voort te zetten. Gebeurd mij niet vaak.. meestal ben ik er wel klaar mee of voelen de matches het aan dat ik niet zoveel interesse meer heb. :{
pi_199895098
Geforceerd chatten :')
pi_199895153
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 20:26 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Best veel vrouwen zeggen zelf niks terug. Op Bumble bijvoorbeeld starten de meeste vrouwen een gesprek met een zwaai en dat is het dan. Een enkele doet moeite. :D
Wat heb je nog meer nodig dan? Dat ze zwaait is een teken dat ze wel interesse in een gesprek heeft. Een match is dat lang niet altijd.

Dat is al heel wat beter dan op andere apps (waar vrouwen geen gesprek hoeven te beginnen).
pi_199895364
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 19:59 schreef Faxie het volgende:
Ik weet het niet met mijn match .. t lijkt wat verwaterd want ze reageert nog amper. Zou dit weekend date zijn maar vrees het ergste...zag dat ze haar Tinder profiel ook veranderd had :{
Hadden jullie 06en uit gewisseld?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Tettenkoning dinsdag 15 juni 2021 @ 13:19:07 #58
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199895639
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 06:52 schreef LeesFoknl het volgende:
Neem mij nou, zeer zuidelijke goede en degelijke katholieke familiemens (knip)
En ook niet de worst!
Die worst was natuurlijk voorbehouden aan de priester.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199897800
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hadden jullie 06en uit gewisseld?
Ja allang
pi_199899397
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja allang
Zelf nog eens aanspreken dan, kijken of ze nog reageert. En donderdag of vrijdag nog checken of het doorgaat, lijkt mij wel zo handig
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199900187
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zelf nog eens aanspreken dan, kijken of ze nog reageert. En donderdag of vrijdag nog checken of het doorgaat, lijkt mij wel zo handig
Ja het is momenteel zo van dat ze het wel gelezen heeft en niet reageert meestal, en nu net een keer dat ze wel reageerde maar niet zo uitgebreid...
pi_199900600
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja het is momenteel zo van dat ze het wel gelezen heeft en niet reageert meestal, en nu net een keer dat ze wel reageerde maar niet zo uitgebreid...
Ik zou er niet over inzitten. Dat is zo vaak het geval bij of na een match. Er talloze andere mannen die haar ook bezig houden. :P
pi_199900652
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:43 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Wat heb je nog meer nodig dan? Dat ze zwaait is een teken dat ze wel interesse in een gesprek heeft. Een match is dat lang niet altijd.

Dat is al heel wat beter dan op andere apps (waar vrouwen geen gesprek hoeven te beginnen).
Je hebt wel een punt, maar dat ze zwaait kan ook een teken zijn dat ze zich verveelt en wacht tot jij haar gaat entertainen.
pi_199900815
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:41 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik zou er niet over inzitten. Dat is zo vaak het geval bij of na een match. Er talloze andere mannen die haar ook bezig houden. :P
Daar twijfel ik niet aan nee...
  Tettenkoning dinsdag 15 juni 2021 @ 19:49:21 #65
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199900836
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:24 schreef Faxie het volgende:
Ja het is momenteel zo van dat ze het wel gelezen heeft en niet reageert meestal, en nu net een keer dat ze wel reageerde maar niet zo uitgebreid...
Ze heeft waarschijnlijk iets opgeduikeld dat ze interessanter vindt...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199900857
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:49 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ze heeft waarschijnlijk iets opgeduikeld dat ze interessanter vindt...
Die overmacht heb je nou eenmaal op apps. :P
  Tettenkoning dinsdag 15 juni 2021 @ 19:52:17 #67
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199900917
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:50 schreef Gruj0 het volgende:
Die overmacht heb je nou eenmaal op apps. :P
Ja, precies. Daarom.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 15 juni 2021 @ 19:54:05 #68
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199900956
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja het is momenteel zo van dat ze het wel gelezen heeft en niet reageert meestal, en nu net een keer dat ze wel reageerde maar niet zo uitgebreid...
Als je enthousiasme daardoor weg is lijkt mij dat wel genoeg zeggen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:50 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Die overmacht heb je nou eenmaal op apps. :P
Als je het geduld al niet op kan brengen om even een date af te wachten dan kan je beter meteen verder kijken. Maargoed iedereen gaat er weer anders mee om.
pi_199900992
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als je enthousiasme daardoor weg is lijkt mij dat wel genoeg zeggen?
[..]

Als je het geduld al niet op kan brengen om even een date af te wachten dan kan je beter meteen verder kijken. Maargoed iedereen gaat er weer anders mee om.
Ik denk dat Faxie best op date wil maar dat de andere kant daar geen interesse meer in heeft.
Of was dat voor die andere kant bedoeld? :)

Maar weinigen wachten tegenwoordig de date af. Ik denk dat zodra er een beter exemplaar voorbij komt, de aandacht naar dat exemplaar gaat en de kans op een date ook.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 20:04:57 #70
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199901124
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:55 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk dat Faxie best op date wil maar dat de andere kant daar geen interesse meer in heeft.
Of was dat voor die andere kant bedoeld? :)

Maar weinigen wachten tegenwoordig de date af. Ik denk dat zodra er een beter exemplaar voorbij komt, de aandacht naar dat exemplaar gaat en de kans op een date ook.
Was voor de andere kant bedoeld ja.
Zelf vind ik het gewoon raar dat men nog voordat je elkaar gezien hebt onderhand al bij de volgende zit, dan geef je het ook niet echt een kans.

Nee maar de hele instelling met daten is gewoon verrot tegenwoordig (mijn mening dan).
pi_199901130
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:49 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ze heeft waarschijnlijk iets opgeduikeld dat ze interessanter vindt...
Die gedachte kwam al in me op ja
pi_199901137
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als je enthousiasme daardoor weg is lijkt mij dat wel genoeg zeggen?
[..]

Als je het geduld al niet op kan brengen om even een date af te wachten dan kan je beter meteen verder kijken. Maargoed iedereen gaat er weer anders mee om.
Tja de ervaring leert dat het dan wel klaar is. Dus dan ben ik zelf niet heel enthousiast meer nee
pi_199901441
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je hebt wel een punt, maar dat ze zwaait kan ook een teken zijn dat ze zich verveelt en wacht tot jij haar gaat entertainen.
Ja en het kan ook betekenen dat er een nieuwe Elfstedentocht aan zit te komen. Met andere woorden, dat is totaal niet te zeggen. Lijkt me ook geen goede instelling om te hebben, nogal achterdochtig.

Het enige wat je er van kan zeggen, is dat ze een gesprek met je aan wil gaan. Voor de rest zul je haar toch echt moeten spreken, voordat je er iets over kan zeggen.
pi_199901534
Ok ik ben wel benieuwd, na hoeveel tijd wisselen jullie nummers uit en spreek je daadwerkelijke de date af ongeveer?

Ik ben zelf met beide wel redelijk snel. Dat wil zeggen na een paar dagen wel een date gepland.
pi_199901573
@Faxie Wacht gewoon eerst even de date af. Mss is ze gwn even klaar met appen of is er iets anders aan de hand dat de niet wil delen met iemand die ze alleen via whatsapp kent.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199901603
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:33 schreef koffief1lter het volgende:
Ok ik ben wel benieuwd, na hoeveel tijd wisselen jullie nummers uit en spreek je daadwerkelijke de date af ongeveer?

Ik ben zelf met beide wel redelijk snel. Dat wil zeggen na een paar dagen wel een date gepland.
Ja ik ook, anders verlies ik de interesse omdat whatsapp feitelijk geen echt contact is. Alleen elkaar een beetje warm houden, al wil ik wel warm gehouden worden natuurlijk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Tettenkoning dinsdag 15 juni 2021 @ 20:41:12 #77
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199901688
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:36 schreef Avianflu het volgende:
Ja ik ook, anders verlies ik de interesse omdat whatsapp feitelijk geen echt contact is.
Geen moeite mee als er genoeg wederzijdse interesses zijn. Als die 'klik' er bij het appen al niet is gaat de date hoogst waarschijnlijk ook niet veel beter worden. Als de date er uberhaupt nog van komt dan...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning dinsdag 15 juni 2021 @ 20:44:24 #78
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199901751
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:06 schreef Faxie het volgende:
Tja de ervaring leert dat het dan wel klaar is. Dus dan ben ik zelf niet heel enthousiast meer nee
Eens. Als het appcontact voor de date al begint te verwateren betekent dat in de regel niet veel goeds.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199901883
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja ik ook, anders verlies ik de interesse omdat whatsapp feitelijk geen echt contact is. Alleen elkaar een beetje warm houden, al wil ik wel warm gehouden worden natuurlijk.
Ja, dat en ik wil niet dat we ons tijd verdoen met lang appen gezien dat allemaal leuk is maar je begint IRL wel weer bij 0. Wanneer vind jij als vrouw het ok als een match je nummer vraagt?

Bij een van mijn langste dates heb ik voor de ontmoeting geen nummer gevraagd en dat was prima eigenlijk. En, ja, ze was wel het type die veel aandacht zou krijgen van andere mannen.
pi_199903002
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:50 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ja, dat en ik wil niet dat we ons tijd verdoen met lang appen gezien dat allemaal leuk is maar je begint IRL wel weer bij 0. Wanneer vind jij als vrouw het ok als een match je nummer vraagt?

Bij een van mijn langste dates heb ik voor de ontmoeting geen nummer gevraagd en dat was prima eigenlijk. En, ja, ze was wel het type die veel aandacht zou krijgen van andere mannen.
Weet ik eigenlijk niet. Sowieso binnen 3 dagen maar ik heb sommige binnen 20 berichten mijn nummer gegeven en anderen pas na een paar dagen. Ligt aan de “vibe”
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199904209
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:35 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet. Sowieso binnen 3 dagen maar ik heb sommige binnen 20 berichten mijn nummer gegeven en anderen pas na een paar dagen. Ligt aan de “vibe”
Ik snap het vragen om en nummer wel, al vraag mij af of het zo heel veel uitmaakt. Je hebt al contact via Tinder, en wanneer je elkaar IRL ziet dan kun je het toch ook na de date vragen als man als er een 2e date komt?
pi_199904504
Snif
pi_199904864
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:31 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik snap het vragen om en nummer wel, al vraag mij af of het zo heel veel uitmaakt. Je hebt al contact via Tinder, en wanneer je elkaar IRL ziet dan kun je het toch ook na de date vragen als man als er een 2e date komt?
Klopt, vind die app gewoon niet altijd prettig. Heb de meldingen ook uitstaan, anders gaat het de hele dag door met “nee match”/ New message” etcetera
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199904870
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:42 schreef Faxie het volgende:
Snif
Wil ze niet meer?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199904995
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klopt, vind die app gewoon niet altijd prettig. Heb de meldingen ook uitstaan, anders gaat het de hele dag door met “nee match”/ New message” etcetera
Haha, daar heb ik als man minder last van. Maar wel logische reden om dan over te stappen op WA. Ik ga er nog even over nadenken met m'n huidige leuke match. Voel de behoefte niet zo om over te stappen.
pi_199905024
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:42 schreef Faxie het volgende:
Snif
Geen nieuws is meestal goed nieuws toch. -O-
pi_199905119
Ik stuur ook vaak best wel snel gewoon m'n nummer. Ik heb met zo te mensen gepraat, ik kan aan het begin snel genoeg merken of ik het wel of niet moet doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199905295
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:54 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wil ze niet meer?
Nouja, heb net nog wat gestuurd, ze is continu online, maar leest het niet...dan heb ik blijkbaar niet echt prioriteit meer. Even kijken hoe deze week verder loopt, en dan zien we wel of die date er nog van gaat komen. Heb zomaar het idee dat ze zelf geen balletje meer op gaat gooien.
pi_199905448
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nouja, heb net nog wat gestuurd, ze is continu online, maar leest het niet...dan heb ik blijkbaar niet echt prioriteit meer. Even kijken hoe deze week verder loopt, en dan zien we wel of die date er nog van gaat komen. Heb zomaar het idee dat ze zelf geen balletje meer op gaat gooien.
Vreemd.. als er al een date gepland staat verwacht ik meestal wel dat appen wat afneemt omdat je elkaar over een paar dagen toch ziet. Behoorlijk onbeleefd ook, zelfs voor online daten, Wanneer je al een tijd contact hebt en een geplande date. Kleine moeite om dan af te zeggen lijkt mij.
pi_199905493
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:25 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Vreemd.. als er al een date gepland staat verwacht ik meestal wel dat appen wat afneemt omdat je elkaar over een paar dagen toch ziet. Behoorlijk onbeleefd ook, zelfs voor online daten, Wanneer je al een tijd contact hebt en een geplande date. Kleine moeite om dan af te zeggen lijkt mij.
Ondertussen wel blauwe vinkjes, maar nog steeds geen reactie.

Het is echt een behoorlijk contrast met een paar weken geleden, toen ze zelf zelfs nog vaak de gesprekken begon.
pi_199905681
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ondertussen wel blauwe vinkjes, maar nog steeds geen reactie.

Het is echt een behoorlijk contrast met een paar weken geleden, toen ze zelf zelfs nog vaak de gesprekken begon.
Dat is precies de reden dat ik die blauwe luistervinken uitzet. Waarom zo lang gewacht met vragen? Lijkt erop dat ze ondertussen interesse verloren is..
pi_199905712
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:40 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Dat is precies de reden dat ik die blauwe luistervinken uitzet. Waarom zo lang gewacht met vragen? Lijkt erop dat ze ondertussen interesse verloren is..
Hoezo lang gewacht? :? Stond 2 weken geleden al min of meer vast, maar vorig weekend zaten we allebei met werk, dus het zou komend weekend worden. Hadden alleen nog niet de specifieke dag en tijd geprikt.
pi_199905753
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoezo lang gewacht? :? Stond 2 weken geleden al min of meer vast, maar vorig weekend zaten we allebei met werk, dus het zou komend weekend worden. Hadden alleen nog niet de specifieke dag en tijd geprikt.
Oh paar weken, ik dacht langer dan 2 weken. My bad. Geen idee vaag
pi_199905762
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoezo lang gewacht? :? Stond 2 weken geleden al min of meer vast, maar vorig weekend zaten we allebei met werk, dus het zou komend weekend worden. Hadden alleen nog niet de specifieke dag en tijd geprikt.
Tsja, je moet het ook niet open laten he ;)

Je hebt niet eens een date gepland, dus dan hoeft ze ook nergens rekening mee te houden. Smeed het ijzer als het heet is, ofzoiets.
pi_199905833
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:45 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Tsja, je moet het ook niet open laten he ;)

Dit is geen afspraak, dus dan hoeft ze ook nergens rekening mee te houden.
Geef gewoon een datum tijd waarop jij kunt en dan kom je er meestal samen wel uit. Concreet houden is voor beide wel fijn.
pi_199905849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:45 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Tsja, je moet het ook niet open laten he ;)

Je hebt niet eens een date gepland, dus dan hoeft ze ook nergens rekening mee te houden. Smeed het ijzer als het heet is, ofzoiets.
Ja hoe is het? We willen buiten iets doen, dus het is wat weersafhankelijk, dus een zaterdag of zondag, en dan wellicht vroeg of erg laat ivm zonsondergang. Dat bepaal je niet 2 weken van tevoren.
pi_199905851
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:49 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Geef gewoon een datum tijd waarop jij kunt en dan kom je er meestal samen wel uit. Concreet houden is voor beide wel fijn.
Klopt, de dames houden ook wel van een man die een beetje doorpakt op dit soort zaken.
pi_199905867
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja hoe is het? We willen buiten iets doen, dus het is wat weersafhankelijk, dus een zaterdag of zondag, en dan wellicht vroeg of erg laat ivm zonsondergang. Dat bepaal je niet 2 weken van tevoren.
Plan het gewoon in man, en ga van het goede uit. Regent het, dan ga je samen op de bank zitten en laat je haar alle hoeken van je slaapkamer zien. Hoe dan ook winnen.
pi_199905937
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja hoe is het? We willen buiten iets doen, dus het is wat weersafhankelijk, dus een zaterdag of zondag, en dan wellicht vroeg of erg laat ivm zonsondergang. Dat bepaal je niet 2 weken van tevoren.
Je kunt toch datum en tijd en activiteit afspeken, dan heb je iets concreets gepland en dan zie dan wel weer of jullie iets moeten wijzigen. Dat kan best 1 dag van te voren, als je ziet dat het bijvoorbeeld gaat regenen.
pi_199905947
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:52 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Plan het gewoon in man, en ga van het goede uit. Regent het, dan ga je samen op de bank zitten en laat je haar alle hoeken van je slaapkamer zien. Hoe dan ook winnen.
_O-
pi_199906004
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:04 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Je kunt toch datum en tijd en activiteit afspeken, dan heb je iets concreets gepland en dan zie dan wel weer of jullie iets moeten wijzigen. Dat kan best 1 dag van te voren, als je ziet dat het bijvoorbeeld gaat regenen.
Het kan toch ook andersom? In grote lijnen iets afspreken, en dan richting dat moment de dag en tijdstip concreet maken?
pi_199906408
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het kan toch ook andersom? In grote lijnen iets afspreken, en dan richting dat moment de dag en tijdstip concreet maken?
Als iemand tegen mij zegt (puur hypothetisch) over twee weken zaterdag of zondag, vroeg of laat maar niets congreets heeft gepland zou ik ook zoiets hebben van "Tja wat moet ik hier nu mee". Al zou ik, als het een leuk persoon is, wel wat doorvragen en zelf initiatief nemen met een duidelijke tijd. Maar goed, zo zijn bepaalde vrouwen niet en die blijven rustig wachten of swipen door. Dit is zoals ik het zie hè.. Het zou zomaar iets anders kunnen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door koffief1lter op 16-06-2021 07:40:35 ]
pi_199912813
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 07:16 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Als iemand tegen mij zegt (puur hypothetisch) over twee weken zaterdag of zondag, vroeg of laat maar niets congreets heeft gepland zou ik ook zoiets hebben van "Tja wat moet ik hier nu mee". Al zou ik, als het een leuk persoon is, wel wat doorvragen en zelf initiatief nemen met een duidelijke tijd. Maar goed, zo zijn bepaalde vrouwen niet en die blijven rustig wachten of swipen door. Dit is zoals ik het zie hè.. Het zou zomaar iets anders kunnen zijn.
Bij voorkeur ook zo snel mogelijk. Met die dating-apps is het aanbod zo groot dat je zo weer ingehaald kunt worden.
  woensdag 16 juni 2021 @ 18:32:46 #104
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199914139
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja de ervaring leert dat het dan wel klaar is. Dus dan ben ik zelf niet heel enthousiast meer nee
Oh zeker, vaak wel maar het is nog niet zo ver dus zou even een stapje terug doen en dan afwachten of ze zelf komt. Meer kan je ook niet echt doen helaas, en bij er zelf bovenop zitten krijg je weer dat het over kan komen als opdringerig.
pi_199914299
quote:
6s.gif Op woensdag 16 juni 2021 18:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh zeker, vaak wel maar het is nog niet zo ver dus zou even een stapje terug doen en dan afwachten of ze zelf komt. Meer kan je ook niet echt doen helaas, en bij er zelf bovenop zitten krijg je weer dat het over kan komen als opdringerig.
Ja daarom
pi_199914645
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juni 2021 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Bij voorkeur ook zo snel mogelijk. Met die dating-apps is het aanbod zo groot dat je zo weer ingehaald kunt worden.
Niet zo zeer ingehaald, wel de kans dat een van 2 zijn interesse verliest. Geen idee of je dat bedoeld. Maar dat klopt wel.
pi_199914792
Daarom geef of vraag ik zo snel mogelijk ook iemand nummer. Heb genoeg mensen waar ik op Whatsapp al een hele tijd mee chat terwijl in de datingapps zelf soms maar 2 of 3 dagen duurt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199933326
Hier komt mijn eerste ervaring sinds jaren op een dating app. :')

Eind vorige maand iemand een berichtje gestuurd op Badoo. Kostte me nog credits ook. Kreeg tot mijn verbazing een reactie terug. Als snel verder op Whatsapp. :9~

De eerste week wat dingen delen uit elkaars leven. Werk. Kinderen. Paar foto's. Etc. Ook locatie. Die bleek niet in NL maar in Azië. |:( Ze doet moeite qua vertaling. Dus toch maar door gaan.

Week 2. Waarom ik op Badoo zat. Verveling. Blabla. Dat ik er alweer vanaf was. Ze had eerder laten vallen dat haar ex vreemd ging. Dus inkoppertje. Kan er altijd weer op niet waar? Verder wat vertaalmisverstanden. Going to quit job is geen ontslag, maar gewoon einde werktijd. Toch maar eens beeldbellen. Komt niet gelegen. Kan kloppen was vlak voor haar werktijd.

Week 3. Er is een little matter. Wat doorvragen leert dat ouders corona hebben. Zijn in verschillende ziekenhuizen. Ook zorgen over kind want die wordt door ouders opgevoed. Enkele slapeloze nachten. Vader overleden. Moeder ligt ook slecht. Volgende ochtend krijg ik een veeg uit de pan. Geen idee waarom. Ze zal het wel zwaar hebben. Vaders begrafenis komt eraan. Blijkt binnen een dag te moeten want besmet dus binnen 24 uur. Dochter heeft ondertussen ook positieve uitslag. Ze moet flink heen er weer rijden tussen woonplaats en hometown. 800 km. Google maps leert 500 km. Ach, het komt niet zo precies. Ben de lulligste niet, laat klein bedrag overmaken. Kan ze vast goed gebruiken. Schermprint van haar rekening blijkt dat die op een paar cent na leeg was. Toch, geld wordt niet graag ontvangen. Veel gedoe dagen erna. Het nummer dat ik haar eerder had gestuurd krijgt door alle omstandigheden passende lading. :') veel ziekenhuis bezoeken daarna. Weer wat foto's. O.a. van onderweg. En ook ziekenhuis. Een ervan herken ik van CNN. De rest (b)lijkt wel echt. :') contact gaat zo gedurende wat dagen verder. Eerste keer beeldbellen gelukt. Is wat donker. Maar foto's die eerder gestuurd zijn moeten vast een filter hebben. :')
Had wat schermprints gemaakt een een collage gemaakt. Eerste gesprek, leuke herinnering. Het werd minder goed ontvangen. :') dan maar verwijderen. Kreeg ze volgende dag van haar toegestuurd. Moest ze toch bewaren.

Ondertussen wel week 4. Oprechte mensen zijn moeilijk te vinden. Op Badoo volgens haar. :') ze is dankbaar voor de emotionele steun die ze van me krijgt. Ondertussen slaapt ze bijna nauwelijks en ik ook niet. Tussendoor is ze ook nog aan het werk. Dus weer 800, pardon 500 km. Zus die bij haar woont is in afwachting van testresultaten want die was ook op begrafenis van vader geweest. En in ziekenhuis waar moeder lag. Moeder is in quarantaine, dus niet iets kunnen doen. Enkele dag verder overlijdt ook moeder. Eerst werk af. Dan dingen regelen. Lastig allemaal want besmette lijken worden niet overal geaccepteerd. Ook veel zelf regelen qua documenten want goedkoper. Tussendoor maar weer wat beeldbellen. Moet ondertussen 36 uur wakker zijn. Zit in auto, is donker, geparkeerd. Heeft tranen in haar ogen. Na wat minuten toch verder, dus einde gesprek. Niet lang daarna foto's tijdens het rijden. Veel daglicht. Later ook handsfree beeldbellen. Ze is bijna bij het ziekenhuis. Even later zie mag ik mee door de ingang van het ziekenhuis naar binnen. Of dit vlakbij haar werk is of in hometown kan ik niet vaststellen. En voor het geval ik nog twijfelde. Er zit zeker een filter op haar selfies :') na wat medeleven te tonen krijg ik de reactie dat ze de tranen in mijn ogen wil zien. Ik doe het af dat ik een brok in mijn keel kreeg. Weer wat berichten verder, de dag erna foto's van begrafenis moeder. Echte foto's zo lijkt, bij een crematorium en rouwende mensen, maar ook weer 1 foto van internet ertussen. :') nog een dag later, crematorium was blijkbaar vol, dus begrafenis dag uitgesteld. Ook weer moeilijk in besmet lijk. Weer een halve dag later foto's van een wake of iets dergelijks. Maar ook het bericht dat kind, die iets leek op te knappen een terugval had vanwege een ontsteking aan een orgaan. Hoeveel ellende kan een mens hebben (of in scène zetten)? Wordt wellicht vervolgd.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199933367
quote:
11s.gif Op donderdag 17 juni 2021 20:11 schreef Hineni het volgende:
Hier komt mijn eerste ervaring sinds jaren op een dating app. :')

Eind vorige maand iemand een berichtje gestuurd op Badoo. Kostte me nog credits ook. Kreeg tot mijn verbazing een reactie terug. Als snel verder op Whatsapp. :9~

De eerste week wat dingen delen uit elkaars leven. Werk. Kinderen. Paar foto's. Etc. Ook locatie. Die bleek niet in NL maar in Azië. |:( Ze doet moeite qua vertaling. Dus toch maar door gaan.

Week 2. Waarom ik op Badoo zat. Verveling. Blabla. Dat ik er alweer vanaf was. Ze had eerder laten vallen dat haar ex vreemd ging. Dus inkoppertje. Kan er altijd weer op niet waar? Verder wat vertaalmisverstanden. Going to quit job is geen ontslag, maar gewoon einde werktijd. Toch maar eens beeldbellen. Komt niet gelegen. Kan kloppen was vlak voor haar werktijd.

Week 3. Er is een little matter. Wat doorvragen leert dat ouders corona hebben. Zijn in verschillende ziekenhuizen. Ook zorgen over kind want die wordt door ouders opgevoed. Enkele slapeloze nachten. Vader overleden. Moeder ligt ook slecht. Volgende ochtend krijg ik een veeg uit de pan. Geen idee waarom. Ze zal het wel zwaar hebben. Vaders begrafenis komt eraan. Blijkt binnen een dag te moeten want besmet dus binnen 24 uur. Dochter heeft ondertussen ook positieve uitslag. Ze moet flink heen er weer rijden tussen woonplaats en hometown. 800 km. Google maps leert 500 km. Ach, het komt niet zo precies. Ben de lulligste niet, laat klein bedrag overmaken. Kan ze vast goed gebruiken. Schermprint van haar rekening blijkt dat die op een paar cent na leeg was. Toch, geld wordt niet graag ontvangen. Veel gedoe dagen erna. Het nummer dat ik haar eerder had gestuurd krijgt door alle omstandigheden passende lading. :') veel ziekenhuis bezoeken daarna. Weer wat foto's. O.a. van onderweg. En ook ziekenhuis. Een ervan herken ik van CNN. De rest (b)lijkt wel echt. :') contact gaat zo gedurende wat dagen verder. Eerste keer beeldbellen gelukt. Is wat donker. Maar foto's die eerder gestuurd zijn moeten vast een filter hebben. :')
Had wat schermprints gemaakt een een collage gemaakt. Eerste gesprek, leuke herinnering. Het werd minder goed ontvangen. :') dan maar verwijderen. Kreeg ze volgende dag van haar toegestuurd. Moest ze toch bewaren.

Ondertussen wel week 4. Oprechte mensen zijn moeilijk te vinden. Op Badoo volgens haar. :') ze is dankbaar voor de emotionele steun die ze van me krijgt. Ondertussen slaapt ze bijna nauwelijks en ik ook niet. Tussendoor is ze ook nog aan het werk. Dus weer 800, pardon 500 km. Zus die bij haar woont is in afwachting van testresultaten want die was ook op begrafenis van vader geweest. En in ziekenhuis waar moeder lag. Moeder is in quarantaine, dus niet iets kunnen doen. Enkele dag verder overlijdt ook moeder. Eerst werk af. Dan dingen regelen. Lastig allemaal want besmette lijken worden niet overal geaccepteerd. Ook veel zelf regelen qua documenten want goedkoper. Tussendoor maar weer wat beeldbellen. Moet ondertussen 36 uur wakker zijn. Zit in auto, is donker, geparkeerd. Heeft tranen in haar ogen. Na wat minuten toch verder, dus einde gesprek. Niet lang daarna foto's tijdens het rijden. Veel daglicht. Later ook handsfree beeldbellen. Ze is bijna bij het ziekenhuis. Even later zie mag ik mee door de ingang van het ziekenhuis naar binnen. Of dit vlakbij haar werk is of in hometown kan ik niet vaststellen. En voor het geval ik nog twijfelde. Er zit zeker een filter op haar selfies :') na wat medeleven te tonen krijg ik de reactie dat ze de tranen in mijn ogen wil zien. Ik doe het af dat ik een brok in mijn keel kreeg. Weer wat berichten verder, de dag erna foto's van begrafenis moeder. Echte foto's zo lijkt, bij een crematorium en rouwende mensen, maar ook weer 1 foto van internet ertussen. :') nog een dag later, crematorium was blijkbaar vol, dus begrafenis dag uitgesteld. Ook weer moeilijk in besmet lijk. Weer een halve dag later foto's van een wake of iets dergelijks. Maar ook het bericht dat kind, die iets leek op te knappen een terugval had vanwege een ontsteking aan een orgaan. Hoeveel ellende kan een mens hebben (of in scène zetten)? Wordt wellicht vervolgd.
Heb je contact met de Filipijnen gelegd?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199933377
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 20:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je contact met de Filipijnen gelegd?
Nee, dat had makkelijker geweest. :X
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199933386
quote:
11s.gif Op donderdag 17 juni 2021 20:11 schreef Hineni het volgende:
Hier komt mijn eerste ervaring sinds jaren op een dating app. :')

Eind vorige maand iemand een berichtje gestuurd op Badoo. Kostte me nog credits ook. Kreeg tot mijn verbazing een reactie terug. Als snel verder op Whatsapp. :9~

De eerste week wat dingen delen uit elkaars leven. Werk. Kinderen. Paar foto's. Etc. Ook locatie. Die bleek niet in NL maar in Azië. |:( Ze doet moeite qua vertaling. Dus toch maar door gaan.

Week 2. Waarom ik op Badoo zat. Verveling. Blabla. Dat ik er alweer vanaf was. Ze had eerder laten vallen dat haar ex vreemd ging. Dus inkoppertje. Kan er altijd weer op niet waar? Verder wat vertaalmisverstanden. Going to quit job is geen ontslag, maar gewoon einde werktijd. Toch maar eens beeldbellen. Komt niet gelegen. Kan kloppen was vlak voor haar werktijd.

Week 3. Er is een little matter. Wat doorvragen leert dat ouders corona hebben. Zijn in verschillende ziekenhuizen. Ook zorgen over kind want die wordt door ouders opgevoed. Enkele slapeloze nachten. Vader overleden. Moeder ligt ook slecht. Volgende ochtend krijg ik een veeg uit de pan. Geen idee waarom. Ze zal het wel zwaar hebben. Vaders begrafenis komt eraan. Blijkt binnen een dag te moeten want besmet dus binnen 24 uur. Dochter heeft ondertussen ook positieve uitslag. Ze moet flink heen er weer rijden tussen woonplaats en hometown. 800 km. Google maps leert 500 km. Ach, het komt niet zo precies. Ben de lulligste niet, laat klein bedrag overmaken. Kan ze vast goed gebruiken. Schermprint van haar rekening blijkt dat die op een paar cent na leeg was. Toch, geld wordt niet graag ontvangen. Veel gedoe dagen erna. Het nummer dat ik haar eerder had gestuurd krijgt door alle omstandigheden passende lading. :') veel ziekenhuis bezoeken daarna. Weer wat foto's. O.a. van onderweg. En ook ziekenhuis. Een ervan herken ik van CNN. De rest (b)lijkt wel echt. :') contact gaat zo gedurende wat dagen verder. Eerste keer beeldbellen gelukt. Is wat donker. Maar foto's die eerder gestuurd zijn moeten vast een filter hebben. :')
Had wat schermprints gemaakt een een collage gemaakt. Eerste gesprek, leuke herinnering. Het werd minder goed ontvangen. :') dan maar verwijderen. Kreeg ze volgende dag van haar toegestuurd. Moest ze toch bewaren.

Ondertussen wel week 4. Oprechte mensen zijn moeilijk te vinden. Op Badoo volgens haar. :') ze is dankbaar voor de emotionele steun die ze van me krijgt. Ondertussen slaapt ze bijna nauwelijks en ik ook niet. Tussendoor is ze ook nog aan het werk. Dus weer 800, pardon 500 km. Zus die bij haar woont is in afwachting van testresultaten want die was ook op begrafenis van vader geweest. En in ziekenhuis waar moeder lag. Moeder is in quarantaine, dus niet iets kunnen doen. Enkele dag verder overlijdt ook moeder. Eerst werk af. Dan dingen regelen. Lastig allemaal want besmette lijken worden niet overal geaccepteerd. Ook veel zelf regelen qua documenten want goedkoper. Tussendoor maar weer wat beeldbellen. Moet ondertussen 36 uur wakker zijn. Zit in auto, is donker, geparkeerd. Heeft tranen in haar ogen. Na wat minuten toch verder, dus einde gesprek. Niet lang daarna foto's tijdens het rijden. Veel daglicht. Later ook handsfree beeldbellen. Ze is bijna bij het ziekenhuis. Even later zie mag ik mee door de ingang van het ziekenhuis naar binnen. Of dit vlakbij haar werk is of in hometown kan ik niet vaststellen. En voor het geval ik nog twijfelde. Er zit zeker een filter op haar selfies :') na wat medeleven te tonen krijg ik de reactie dat ze de tranen in mijn ogen wil zien. Ik doe het af dat ik een brok in mijn keel kreeg. Weer wat berichten verder, de dag erna foto's van begrafenis moeder. Echte foto's zo lijkt, bij een crematorium en rouwende mensen, maar ook weer 1 foto van internet ertussen. :') nog een dag later, crematorium was blijkbaar vol, dus begrafenis dag uitgesteld. Ook weer moeilijk in besmet lijk. Weer een halve dag later foto's van een wake of iets dergelijks. Maar ook het bericht dat kind, die iets leek op te knappen een terugval had vanwege een ontsteking aan een orgaan. Hoeveel ellende kan een mens hebben (of in scène zetten)? Wordt wellicht vervolgd.
Fake :')
pi_199933638
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 20:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Fake :')
Denk je? :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 17 juni 2021 @ 20:55:37 #113
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199934112
What the fuck did i just read.

Verveelde je je ofzo, tering hee.
pi_199934418
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juni 2021 20:55 schreef S95Sedan het volgende:
What the fuck did i just read.

Verveelde je je ofzo, tering hee.
Dit verzin je niet :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 17 juni 2021 @ 21:11:17 #115
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199934688
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 20:30 schreef Hineni het volgende:

[..]

Denk je? :')
Not really sure, maar een procentje of 150 zéker.

textbook voorbeeld van een scam..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 17 juni 2021 @ 21:23:56 #116
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_199935033
Wat zijn tegenwoordig een beetje de gebruikte apps? Tinder is nog steeds alive and kicking. En het concept van breeze spreekt me aan.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_199935175
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Not really sure, maar een procentje of 150 zéker.

textbook voorbeeld van een scam..
Had nog niet verteld dat het bankje waarop ze volgens haar aan het wachten was in het ziekenhuis, wel heel erg lijkt op een bankje wat later op een foto van haar werk op de achtergrond stond. :D

De moeite die gedaan wordt om alles in elkaar te fabriceren. Echt letterlijk dagen. En dan jezelf zo makkelijk laten betrappen :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 17 juni 2021 @ 21:33:19 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199935280
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef Hineni het volgende:

[..]

Had nog niet verteld dat het bankje waarop ze volgens haar aan het wachten was in het ziekenhuis, wel heel erg lijkt op een bankje wat later op een foto van haar werk op de achtergrond stond. :D

De moeite die gedaan wordt om alles in elkaar te fabriceren. Echt letterlijk dagen. En dan jezelf zo makkelijk laten betrappen :')
sja, als je zo in je levensonderhoud kunt voorzien.. sponsoring is heel normaal in die contreien.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 17 juni 2021 @ 21:39:47 #119
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199935459
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef Hineni het volgende:

[..]

Had nog niet verteld dat het bankje waarop ze volgens haar aan het wachten was in het ziekenhuis, wel heel erg lijkt op een bankje wat later op een foto van haar werk op de achtergrond stond. :D

De moeite die gedaan wordt om alles in elkaar te fabriceren. Echt letterlijk dagen. En dan jezelf zo makkelijk laten betrappen :')
Voor sommige mensen is dat een soort van roeping. Betere acteurs vind je niet. Misschien moet je d'r een beroepskeuze switch voorstellen. :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199935757
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:39 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is dat een soort van roeping. Betere acteurs vind je niet. Misschien moet je d'r een beroepskeuze switch voorstellen. :P
Nou inderdaad. Geef d'r een Oscar. :D

Wat roeping betreft bespeur ik af en toe een diepzittende antipathie tegen mannen bij haar. :'(
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 17 juni 2021 @ 22:31:21 #121
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199937110
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:49 schreef Hineni het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Geef d'r een Oscar. :D

Wat roeping betreft bespeur ik af en toe een diepzittende antipathie tegen mannen bij haar. :'(
Dat laatste klinkt al helemaal als geen zuivere koek om mee te daten.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199937903
Jezus wat fucking dom
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 18 juni 2021 @ 17:29:29 #123
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199946976
Facebook heeft dus ook een dating ''functie/app/whatever''

Iemand ervaringen mee?
Is het uhm...iets?
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199955516
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 17:29 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
Facebook heeft dus ook een dating ''functie/app/whatever''

Iemand ervaringen mee?
Is het uhm...iets?
Nee, zag toevallig staan toen ik laatst de FB app opende, gebruik FB echt nooit meer eigenlijk. Ben wel benieuwd naar de ervaringen. Ik houd het wel het wel Tinder of Bumble.
pi_199955518
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef Hineni het volgende:

[..]

Had nog niet verteld dat het bankje waarop ze volgens haar aan het wachten was in het ziekenhuis, wel heel erg lijkt op een bankje wat later op een foto van haar werk op de achtergrond stond. :D

De moeite die gedaan wordt om alles in elkaar te fabriceren. Echt letterlijk dagen. En dan jezelf zo makkelijk laten betrappen :')
Puur uit nieuwsgierigheid... Waarom wil je in zo iemand tijd steken?
pi_199956424
quote:
11s.gif Op donderdag 17 juni 2021 20:11 schreef Hineni het volgende:
Hier komt mijn eerste ervaring sinds jaren op een dating app. :')

Eind vorige maand iemand een berichtje gestuurd op Badoo. Kostte me nog credits ook. Kreeg tot mijn verbazing een reactie terug. Als snel verder op Whatsapp. :9~

De eerste week wat dingen delen uit elkaars leven. Werk. Kinderen. Paar foto's. Etc. Ook locatie. Die bleek niet in NL maar in Azië. |:( Ze doet moeite qua vertaling. Dus toch maar door gaan.

Week 2. Waarom ik op Badoo zat. Verveling. Blabla. Dat ik er alweer vanaf was. Ze had eerder laten vallen dat haar ex vreemd ging. Dus inkoppertje. Kan er altijd weer op niet waar? Verder wat vertaalmisverstanden. Going to quit job is geen ontslag, maar gewoon einde werktijd. Toch maar eens beeldbellen. Komt niet gelegen. Kan kloppen was vlak voor haar werktijd.

Week 3. Er is een little matter. Wat doorvragen leert dat ouders corona hebben. Zijn in verschillende ziekenhuizen. Ook zorgen over kind want die wordt door ouders opgevoed. Enkele slapeloze nachten. Vader overleden. Moeder ligt ook slecht. Volgende ochtend krijg ik een veeg uit de pan. Geen idee waarom. Ze zal het wel zwaar hebben. Vaders begrafenis komt eraan. Blijkt binnen een dag te moeten want besmet dus binnen 24 uur. Dochter heeft ondertussen ook positieve uitslag. Ze moet flink heen er weer rijden tussen woonplaats en hometown. 800 km. Google maps leert 500 km. Ach, het komt niet zo precies. Ben de lulligste niet, laat klein bedrag overmaken. Kan ze vast goed gebruiken. Schermprint van haar rekening blijkt dat die op een paar cent na leeg was. Toch, geld wordt niet graag ontvangen. Veel gedoe dagen erna. Het nummer dat ik haar eerder had gestuurd krijgt door alle omstandigheden passende lading. :') veel ziekenhuis bezoeken daarna. Weer wat foto's. O.a. van onderweg. En ook ziekenhuis. Een ervan herken ik van CNN. De rest (b)lijkt wel echt. :') contact gaat zo gedurende wat dagen verder. Eerste keer beeldbellen gelukt. Is wat donker. Maar foto's die eerder gestuurd zijn moeten vast een filter hebben. :')
Had wat schermprints gemaakt een een collage gemaakt. Eerste gesprek, leuke herinnering. Het werd minder goed ontvangen. :') dan maar verwijderen. Kreeg ze volgende dag van haar toegestuurd. Moest ze toch bewaren.

Ondertussen wel week 4. Oprechte mensen zijn moeilijk te vinden. Op Badoo volgens haar. :') ze is dankbaar voor de emotionele steun die ze van me krijgt. Ondertussen slaapt ze bijna nauwelijks en ik ook niet. Tussendoor is ze ook nog aan het werk. Dus weer 800, pardon 500 km. Zus die bij haar woont is in afwachting van testresultaten want die was ook op begrafenis van vader geweest. En in ziekenhuis waar moeder lag. Moeder is in quarantaine, dus niet iets kunnen doen. Enkele dag verder overlijdt ook moeder. Eerst werk af. Dan dingen regelen. Lastig allemaal want besmette lijken worden niet overal geaccepteerd. Ook veel zelf regelen qua documenten want goedkoper. Tussendoor maar weer wat beeldbellen. Moet ondertussen 36 uur wakker zijn. Zit in auto, is donker, geparkeerd. Heeft tranen in haar ogen. Na wat minuten toch verder, dus einde gesprek. Niet lang daarna foto's tijdens het rijden. Veel daglicht. Later ook handsfree beeldbellen. Ze is bijna bij het ziekenhuis. Even later zie mag ik mee door de ingang van het ziekenhuis naar binnen. Of dit vlakbij haar werk is of in hometown kan ik niet vaststellen. En voor het geval ik nog twijfelde. Er zit zeker een filter op haar selfies :') na wat medeleven te tonen krijg ik de reactie dat ze de tranen in mijn ogen wil zien. Ik doe het af dat ik een brok in mijn keel kreeg. Weer wat berichten verder, de dag erna foto's van begrafenis moeder. Echte foto's zo lijkt, bij een crematorium en rouwende mensen, maar ook weer 1 foto van internet ertussen. :') nog een dag later, crematorium was blijkbaar vol, dus begrafenis dag uitgesteld. Ook weer moeilijk in besmet lijk. Weer een halve dag later foto's van een wake of iets dergelijks. Maar ook het bericht dat kind, die iets leek op te knappen een terugval had vanwege een ontsteking aan een orgaan. Hoeveel ellende kan een mens hebben (of in scène zetten)? Wordt wellicht vervolgd.
Ik hoop maar dat dit een mooi lulverhaal is. Is dit niet het geval, dan begrijp ik niet echt hoe en waarom je alle 'red flags' zoals ze die hier op fok noemen negeert, en vooral, waarom je laten inpalmen door iemand die zo met je speelt, ver weg woont en geld van je wil. Een oplichter is dit. Heb ook wel gezien op tv dat ze een vrouw 'het werk' laten doen en dan zit er een man naast die het geld int uiteindelijk. Soms een heel netwerk.

Dat dit soort mensen er zijn is natuurlijk diep triest, maar dat jij er zo in op gaat eerlijk gezegd ook. Probeer er van te leren, maar dat zul je wel doen ;).

Ook wanneer dit geen oplichting is moet je ook van dit soort snel wegwezen.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_199956580
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 07:29 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Puur uit nieuwsgierigheid... Waarom wil je in zo iemand tijd steken?
Vraag ik mezelf soms ook af :') ergens intrigeert het me.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199956896
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:11 schreef Telefono het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat dit een mooi lulverhaal is. Is dit niet het geval, dan begrijp ik niet echt hoe en waarom je alle 'red flags' zoals ze die hier op fok noemen negeert, en vooral, waarom je laten inpalmen door iemand die zo met je speelt, ver weg woont en geld van je wil. Een oplichter is dit. Heb ook wel gezien op tv dat ze een vrouw 'het werk' laten doen en dan zit er een man naast die het geld int uiteindelijk. Soms een heel netwerk.

Dat dit soort mensen er zijn is natuurlijk diep triest, maar dat jij er zo in op gaat eerlijk gezegd ook. Probeer er van te leren, maar dat zul je wel doen ;).

Ook wanneer dit geen oplichting is moet je ook van dit soort snel wegwezen.

Helaas geen lulverhaal.

Ben wel 'in slaap gesukkeld' omdat in de eerste weken totaal geen probleem (indirecte vraag om geld) werd voorgeschoteld. Tot op de dag van vandaag heeft ze nog steeds niet rechtstreeks geld gevraagd. Bij elke keer dat ik iets zeg dat haar niet bevalt dreigt ze nog steeds het geld zsm terug over te maken. :P

Ik heb geen illusies qua geld, qua partner. De nieuwe slideshows van mij en haar met muziek van een niet bestaand tiktok account beginnen me wel ongemakkelijk te maken. :') maar tot op heden wint de nieuwsgierigheid waar ze straks weer mee komt het nog steeds. :{
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199956919
Iemand ervaring wat voor ellende er van kan komen als je dit door laat gaan zonder ze "succes" hebben?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199957549
Nee, vind het wel intrigerend hoe jij ermee omgaat. De hoeveelheid tijd, moeite en energie die jij erin steekt... Wat zo op mij overkomt dat het ten koste gaat van jezelf.

Maargoed, tot zover mijn intrige.
pi_199957939
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:43 schreef Hineni het volgende:

[..]

Helaas geen lulverhaal.

Ben wel 'in slaap gesukkeld' omdat in de eerste weken totaal geen probleem (indirecte vraag om geld) werd voorgeschoteld. Tot op de dag van vandaag heeft ze nog steeds niet rechtstreeks geld gevraagd. Bij elke keer dat ik iets zeg dat haar niet bevalt dreigt ze nog steeds het geld zsm terug over te maken. :P

Ik heb geen illusies qua geld, qua partner. De nieuwe slideshows van mij en haar met muziek van een niet bestaand tiktok account beginnen me wel ongemakkelijk te maken. :') maar tot op heden wint de nieuwsgierigheid waar ze straks weer mee komt het nog steeds. :{
Zij heeft in die pokkedrukke shitshow tijd en zin om een slideshow te maken? Goede prioriteiten wel..

Snap je nieuwsgierigheid wel aan een kant, maar ik zou een beetje oppassen met de hoeveelheid energie die je hierin zou moeten willen steken. Klinkt een beetje alsof je toch niks beters te doen hebt en dat ga je ook niet zo makkelijk krijgen als je hier zo mee bezig blijft. Plus dat het een beetje emotionele chantage is om bewijs te willen zien dat het jou ook zo zou moeten raken.
Wil je echt contact met zo iemand of zou je niet beter zoeken naar iemand die jou wil leren kennen zoals je bent en doet?
pi_199958521
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:43 schreef Hineni het volgende:

[..]

Helaas geen lulverhaal.

Ben wel 'in slaap gesukkeld' omdat in de eerste weken totaal geen probleem (indirecte vraag om geld) werd voorgeschoteld. Tot op de dag van vandaag heeft ze nog steeds niet rechtstreeks geld gevraagd. Bij elke keer dat ik iets zeg dat haar niet bevalt dreigt ze nog steeds het geld zsm terug over te maken. :P

Ik heb geen illusies qua geld, qua partner. De nieuwe slideshows van mij en haar met muziek van een niet bestaand tiktok account beginnen me wel ongemakkelijk te maken. :') maar tot op heden wint de nieuwsgierigheid waar ze straks weer mee komt het nog steeds. :{
Dat van het geld kan ze ook zo spelen om het niet verdacht te maken. Ook al is het geen oplichting, ik hoop voor je dat je het besluit neemt het af te kappen. In alle gevallen zie ik je er niet gelukkig van worden. Alleen maar erg ongelukkig, en dat is in de regel niet de bedoeling van liefde ;).
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_199959414
quote:
11s.gif Op donderdag 17 juni 2021 20:11 schreef Hineni het volgende:
Hier komt mijn eerste ervaring sinds jaren op een dating app. :')

Eind vorige maand iemand een berichtje gestuurd op Badoo. Kostte me nog credits ook. Kreeg tot mijn verbazing een reactie terug. Als snel verder op Whatsapp. :9~

De eerste week wat dingen delen uit elkaars leven. Werk. Kinderen. Paar foto's. Etc. Ook locatie. Die bleek niet in NL maar in Azië. |:( Ze doet moeite qua vertaling. Dus toch maar door gaan.

Week 2. Waarom ik op Badoo zat. Verveling. Blabla. Dat ik er alweer vanaf was. Ze had eerder laten vallen dat haar ex vreemd ging. Dus inkoppertje. Kan er altijd weer op niet waar? Verder wat vertaalmisverstanden. Going to quit job is geen ontslag, maar gewoon einde werktijd. Toch maar eens beeldbellen. Komt niet gelegen. Kan kloppen was vlak voor haar werktijd.

Week 3. Er is een little matter. Wat doorvragen leert dat ouders corona hebben. Zijn in verschillende ziekenhuizen. Ook zorgen over kind want die wordt door ouders opgevoed. Enkele slapeloze nachten. Vader overleden. Moeder ligt ook slecht. Volgende ochtend krijg ik een veeg uit de pan. Geen idee waarom. Ze zal het wel zwaar hebben. Vaders begrafenis komt eraan. Blijkt binnen een dag te moeten want besmet dus binnen 24 uur. Dochter heeft ondertussen ook positieve uitslag. Ze moet flink heen er weer rijden tussen woonplaats en hometown. 800 km. Google maps leert 500 km. Ach, het komt niet zo precies. Ben de lulligste niet, laat klein bedrag overmaken. Kan ze vast goed gebruiken. Schermprint van haar rekening blijkt dat die op een paar cent na leeg was. Toch, geld wordt niet graag ontvangen. Veel gedoe dagen erna. Het nummer dat ik haar eerder had gestuurd krijgt door alle omstandigheden passende lading. :') veel ziekenhuis bezoeken daarna. Weer wat foto's. O.a. van onderweg. En ook ziekenhuis. Een ervan herken ik van CNN. De rest (b)lijkt wel echt. :') contact gaat zo gedurende wat dagen verder. Eerste keer beeldbellen gelukt. Is wat donker. Maar foto's die eerder gestuurd zijn moeten vast een filter hebben. :')
Had wat schermprints gemaakt een een collage gemaakt. Eerste gesprek, leuke herinnering. Het werd minder goed ontvangen. :') dan maar verwijderen. Kreeg ze volgende dag van haar toegestuurd. Moest ze toch bewaren.

Ondertussen wel week 4. Oprechte mensen zijn moeilijk te vinden. Op Badoo volgens haar. :') ze is dankbaar voor de emotionele steun die ze van me krijgt. Ondertussen slaapt ze bijna nauwelijks en ik ook niet. Tussendoor is ze ook nog aan het werk. Dus weer 800, pardon 500 km. Zus die bij haar woont is in afwachting van testresultaten want die was ook op begrafenis van vader geweest. En in ziekenhuis waar moeder lag. Moeder is in quarantaine, dus niet iets kunnen doen. Enkele dag verder overlijdt ook moeder. Eerst werk af. Dan dingen regelen. Lastig allemaal want besmette lijken worden niet overal geaccepteerd. Ook veel zelf regelen qua documenten want goedkoper. Tussendoor maar weer wat beeldbellen. Moet ondertussen 36 uur wakker zijn. Zit in auto, is donker, geparkeerd. Heeft tranen in haar ogen. Na wat minuten toch verder, dus einde gesprek. Niet lang daarna foto's tijdens het rijden. Veel daglicht. Later ook handsfree beeldbellen. Ze is bijna bij het ziekenhuis. Even later zie mag ik mee door de ingang van het ziekenhuis naar binnen. Of dit vlakbij haar werk is of in hometown kan ik niet vaststellen. En voor het geval ik nog twijfelde. Er zit zeker een filter op haar selfies :') na wat medeleven te tonen krijg ik de reactie dat ze de tranen in mijn ogen wil zien. Ik doe het af dat ik een brok in mijn keel kreeg. Weer wat berichten verder, de dag erna foto's van begrafenis moeder. Echte foto's zo lijkt, bij een crematorium en rouwende mensen, maar ook weer 1 foto van internet ertussen. :') nog een dag later, crematorium was blijkbaar vol, dus begrafenis dag uitgesteld. Ook weer moeilijk in besmet lijk. Weer een halve dag later foto's van een wake of iets dergelijks. Maar ook het bericht dat kind, die iets leek op te knappen een terugval had vanwege een ontsteking aan een orgaan. Hoeveel ellende kan een mens hebben (of in scène zetten)? Wordt wellicht vervolgd.
Man man man _O-
Wat doe je jezelf aan? Wegwezen en geen geld meer sturen. Ze houdt je bezig om nog meer geld te vangen, niks meer niks minder.
pi_199960411
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:45 schreef Hineni het volgende:
Iemand ervaring wat voor ellende er van kan komen als je dit door laat gaan zonder ze "succes" hebben?
Gelukkig niet, maar zou het ook te eng vinden om hier überhaupt in mee te gaan!
pi_199966264
Ik begin weer te kriebelen en twijfel of ik tinder ofzo moet downloaden. Wat vinden jullie?
pi_199968196
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 17:29 schreef Graf-Schweinhund het volgende:
Facebook heeft dus ook een dating ''functie/app/whatever''

Iemand ervaringen mee?
Is het uhm...iets?
Ja, werkt prima. Ik heb ervaring met Lexa, Tinder en FB. Tinder niet zo succesvol, is ook denk ik minder geschikt voor wat ik zoek, iets serieus. Lexa en FB vind ik vergelijkbaar qua mensen en aantal matches. Met als voordeel dat FB gratis is.
pi_199968353
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 15:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gelukkig niet, maar zou het ook te eng vinden om hier überhaupt in mee te gaan!
Ik had een tijdje terug iemand om Lexa mijn email adres gegeven. Kreeg een hele lading aan mails met foto's van een mooie dame. Bleek ergens in midden Rusland te zijn. Wilde graag mij leren kennen en ontmoeten en relatie opbouwen.
Ik dacht: scam of in beste geval op zoek naar EU paspoort. Beide gevallen no go. Ervan uit gaande dat het een echt persoon aan de andere kant is, vriendelijk geantwoord dat ik geen interesse heb en succes gewenst met haar zoektocht naar geluk.
Na nog 2 mails met een stortvloed aan informatie en foto's, heb ik maar gewoon het mail adres geblokkeerd...
pi_199970148
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 22:41 schreef Grublit het volgende:

[..]

Ja, werkt prima. Ik heb ervaring met Lexa, Tinder en FB. Tinder niet zo succesvol, is ook denk ik minder geschikt voor wat ik zoek, iets serieus. Lexa en FB vind ik vergelijkbaar qua mensen en aantal matches. Met als voordeel dat FB gratis is.
Ik heb met Tinder juist de meeste dates gehad, gros waren serieuze dates. Moet zeggen dat ik Bumble toch wat fijner vindt. Je kunt meer info invullen dus kun je ook daar aan zien of het zin heeft te liken of niet. Al is de gratis versie wel beperkt met de hoeveelheid swipes o.a.
pi_199971215
Even een nieuwe selfie als eerste foto doet wonderen kennelijk qua likes/matches. Persoonlijk zijn dat niet de leukste foto's, maar geeft altijd wel gelijk een goed beeld van iemand.
Merk wel dat vrouwen duidelijkere foto's op Bumble zetten. Zo zag een Tinder match er op Bumble toch anders uit door die duidelijkere foto. :{
pi_199971710
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 22:47 schreef Grublit het volgende:

[..]

Ik had een tijdje terug iemand om Lexa mijn email adres gegeven. Kreeg een hele lading aan mails met foto's van een mooie dame. Bleek ergens in midden Rusland te zijn. Wilde graag mij leren kennen en ontmoeten en relatie opbouwen.
Ik dacht: scam of in beste geval op zoek naar EU paspoort. Beide gevallen no go. Ervan uit gaande dat het een echt persoon aan de andere kant is, vriendelijk geantwoord dat ik geen interesse heb en succes gewenst met haar zoektocht naar geluk.
Na nog 2 mails met een stortvloed aan informatie en foto's, heb ik maar gewoon het mail adres geblokkeerd...
Dat zou ik ook gedaan hebben inderdaad
pi_199972239
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 21:19 schreef Rupibma het volgende:
Ik begin weer te kriebelen en twijfel of ik tinder ofzo moet downloaden. Wat vinden jullie?
How you doin'?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199972585
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 21:19 schreef Rupibma het volgende:
Ik begin weer te kriebelen en twijfel of ik tinder ofzo moet downloaden. Wat vinden jullie?
Gewoon dat hele Tinder overslaan en op het terras gaan zitten. :7
pi_199972590
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:20 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Gewoon dat hele Tinder overslaan en op het terras gaan zitten. :7
Nog steeds wel de beste optie :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199972684
Ik merk dat ik onwijs afknap als een vrouw m'n naam niet eens goed kan spellen op bijvoorbeeld Tinder. Toegegeven, niet de meest voorkomende naam, maar toch. Misschien ook wel gewoon mierenneuken om het mierenneuken.
pi_199972981
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:27 schreef koffief1lter het volgende:
Ik merk dat ik onwijs afknap als een vrouw m'n naam niet eens goed kan spellen op bijvoorbeeld Tinder. Toegegeven, niet de meest voorkomende naam, maar toch. Misschien ook wel gewoon mierenneuken om het mierenneuken.
Dat kan nog, maar snap ook wel dat het irritant kan worden :P

Altijd nog beter dan een profiel met zoveel spelfouten, dat ik me ga afvragen tot hoever ze is gekomen op de basisschool.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199973043
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat kan nog, maar snap ook wel dat het irritant kan worden :P

Altijd nog beter dan een profiel met zoveel spelfouten, dat ik me ga afvragen tot hoever ze is gekomen op de basisschool.
Ja, dat zie ik ook wel eens. :D
Punten, komma's en vloeiend abn is ook wel fijn. Spelfoutjes moeten kunnen, ik ben ook niet perfect. Profielen met slechts 1 foto snap ik ook niet trouwens.
pi_199973771
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:01 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ja, dat zie ik ook wel eens. :D
Punten, komma's en vloeiend abn is ook wel fijn. Spelfoutjes moeten kunnen, ik ben ook niet perfect. Profielen met slechts 1 foto snap ik ook niet trouwens.
Nou, voldoende profielen gezien waarvan ik dacht: meen je dit serieus? En dan staat er ook 'hoogopgeleid' in. Meisje, hoogopgeleid zijn betekent niet dat je op de hoogste verdieping van de school zat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199973886
Van wel of geen tattoos hebben wordt ook best wel een dingetje gemaakt tegenwoordig :?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199973901
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nou, voldoende profielen gezien waarvan ik dacht: meen je dit serieus? En dan staat er ook 'hoogopgeleid' in. Meisje, hoogopgeleid zijn betekent niet dat je op de hoogste verdieping van de school zat.
_O- Ik had een date een tijdje geleden en die had een hoge opleiding gedaan maar opmerkingen waarvan ik dacht 'Meen je dit nu echt?'. Dacht eerst dat ze aan het testen was maar mevrouw was dus bloedserieus. :D :{
pi_199973915
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:12 schreef Hineni het volgende:
Van wel of geen tattoos hebben wordt ook best wel een dingetje gemaakt tegenwoordig :?
Tattoo taboe is van alle tijden denk ik, gewoon een smaak ding.
pi_199973942
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:15 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Tattoo taboe is van alle tijden denk ik, gewoon een smaak ding.
Voor mijn gevoel was het vroeger slechts een gegeven, en nu een criteria voor zowel degene die ze hebben als degene die ze niet willen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199974182
Voor alles een eerste keer, een vrouw die in je 'DM-slide' op Instagram. En het is geen bot of spam account maar iemand ik volg en zij volgt mij ook.
pi_199974373
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:15 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Tattoo taboe is van alle tijden denk ik, gewoon een smaak ding.
Gelukkig heb ik over een maand m'n eerste. _O-

Valt me wel veel op, mensen die dingen neerzetten als "Tattoos? Pluspunt!"
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199974582
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik over een maand m'n eerste. _O-

Valt me wel veel op, mensen die dingen neerzetten als "Tattoos? Pluspunt!"
Ik ben al voorzien. Maar het klopt wel wat ze zeggen dat je nog meer wilt als je eenmaal begint aan tattoos.

Tja, je doet het voor jezelf. Als de ander dat ook aantrekkelijk vind prima. Nu kan ik mij wel voorstellen dat als je een hele sleeve hebt dat je dat wel mooi moet vinden als potentiële date/partner.
pi_199980687
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:13 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

_O- Ik had een date een tijdje geleden en die had een hoge opleiding gedaan maar opmerkingen waarvan ik dacht 'Meen je dit nu echt?'. Dacht eerst dat ze aan het testen was maar mevrouw was dus bloedserieus. :D :{
Voorbeelden :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199980989
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Voorbeelden :D
Ze wist niet dat je ook huizen kon huren, ze dacht dat dit alleen met appartementen kon. Ze kon ook aan niets denken. Hoe de fuck kun je dat. En meer van dat soort wazige shit. :D
Ik moest er vooral wel om lachen. Maar het was mooi weer en ik had een biertje voor m'n neus. Rekening betaald en tot ziens maar weer. :P
  zondag 20 juni 2021 @ 19:54:43 #157
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199981423
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:28 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ze wist niet dat je ook huizen kon huren, ze dacht dat dit alleen met appartementen kon. Ze kon ook aan niets denken. Hoe de fuck kun je dat. En meer van dat soort wazige shit. :D
Ik moest er vooral wel om lachen. Maar het was mooi weer en ik had een biertje voor m'n neus. Rekening betaald en tot ziens maar weer. :P
Maar hoogopgeleide mensen kunnen ook prima wereldvreemd zijn. Zou voor mij wel een afknapper zijn.
Aan niets denken is toch niet zo moeilijk? Ik denk ook wel eens aan niets, vooral of dat na de dood komt ;) (niet denken daarentegen, dat lijkt me schier onmogelijk)

quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik over een maand m'n eerste. _O-

Valt me wel veel op, mensen die dingen neerzetten als "Tattoos? Pluspunt!"
Tattoos O+
Soms kom ik wel profielen tegen waarin staat tattoos plus- of minpunt. Snap dat nooit helemaal, kun je zo'n hekel aan tattoos hebben dat je alle mensen met tattoo automatisch afschrijft, zelfs als je ze normaal gesproken niet ziet? En ik denk dat als je ze als pluspunt benoemt, leuke mensen zonder tattoos minder snel zullen reageren en kan me ook niet voorstellen dat je alleen mensen met tattoos leuk kan vinden?
Haha ik heb geen tattoo, maar wil er misschien nog wel een, dus als iemand zegt tattoos swipe left, dan doe ik dat, voor het geval ik er later nog een wil (en omdat ik het oppervlakkig vind om daar op af te keuren) en als iemand zegt tattoos pluspunten, dan twijfel ik toch wat meer, maar zou waarschijnlijk er een berichtje aan wagen met de vraag of het ook minpunten zijn als je geen tattoos hebt. Ik heb eigenlijk nog nooit gezien "geen tattoos swipe left". Sowieso gaan mensen die een lijstje hebben wanneer je naar links moet swipen bijna altijd naar links, omdat het nogal een negatieve insteek is. (maar laatste tijd sowieso even geen zin meer om te swipen :{ )
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199981544
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Maar hoogopgeleide mensen kunnen ook prima wereldvreemd zijn. Zou voor mij wel een afknapper zijn.
Aan niets denken is toch niet zo moeilijk? Ik denk ook wel eens aan niets, vooral of dat na de dood komt ;) (niet denken daarentegen, dat lijkt me schier onmogelijk)
[..]
Ja, daar kwam het wel op neer. Ik heb soms wel eens van die pareltjes. Al kan ik ze er meestal wel uitfilteren. Was ook wel een afknapper inderdaad. En dan geef ik ook netjes aan dat het niets gaat worden (lees: meer vriendschappelijk) en dan krijgen ze soms kortsluiting. Alsof ik een dag later ga appen met deze mededeling. :{
pi_199981602
Mensen met van die lijstjes. Dat zijn diezelfde mensen die er jaren op staan en elke keer wat bij pennen. "Die ene vent had tattoo's en was een klootzak, schrijf ik tattoo's bij minpunten". _O-
  zondag 20 juni 2021 @ 21:19:53 #160
108913 Godshand
guide4you
pi_199982724
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:12 schreef Hineni het volgende:
Van wel of geen tattoos hebben wordt ook best wel een dingetje gemaakt tegenwoordig :?
Ik moet ze ook niet. Nou een kleintje op de enkel of pols kan nog. Maar zo'n wandelend schilderij... Dan zie je de rest eigenlijk niet hoe mooi ze eigenlijk is. Puur zonder tekeningen is het mooist :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199985513
Nog nooit gehad dat een man IRL echt niet op de foto’s leek. Wel eens dat de uitstraling of vibe me dan tegenviel.

Ik ga even een tijdje stoppen met serieus daten.
Ik merk dat ik mezelf een beetje verlies in het daten ofzo. Ik doe het als vrijgezel gwn een stuk beter, stabieler. Zodra ik iemand leuk ga vinden word ik raar, ik hou het voorlopig maar een beetje bij scharrels.
Moet mij meer op mezelf focussen een tijdje. Lekker van de zomer genieten en dan zie we wel weer.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199985736
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 07:24 schreef Avianflu het volgende:
Nog nooit gehad dat een man IRL echt niet op de foto’s leek. Wel eens dat de uitstraling of vibe me dan tegenviel.

Ik ga even een tijdje stoppen met serieus daten.
Ik merk dat ik mezelf een beetje verlies in het daten ofzo. Ik doe het als vrijgezel gwn een stuk beter, stabieler. Zodra ik iemand leuk ga vinden word ik raar, ik hou het voorlopig maar een beetje bij scharrels.
Moet mij meer op mezelf focussen een tijdje. Lekker van de zomer genieten en dan zie we wel weer.
Ik doe mee. Tinder weer weggepleurd. Nu nog even een scharrel regelen :')
pi_199985926
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik moet ze ook niet. Nou een kleintje op de enkel of pols kan nog. Maar zo'n wandelend schilderij... Dan zie je de rest eigenlijk niet hoe mooi ze eigenlijk is. Puur zonder tekeningen is het mooist :)
Dit wel, kleintje helemaal prima. Hele armen of benen vol, nee dankjewel. Die hype bij vrouwen dat ze boven de borsten zo'n tattoo hebben vind ik ook niets trouwens. :{
pi_199986949
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 07:24 schreef Avianflu het volgende:
Nog nooit gehad dat een man IRL echt niet op de foto’s leek. Wel eens dat de uitstraling of vibe me dan tegenviel.

Ik ga even een tijdje stoppen met serieus daten.
Ik merk dat ik mezelf een beetje verlies in het daten ofzo. Ik doe het als vrijgezel gwn een stuk beter, stabieler. Zodra ik iemand leuk ga vinden word ik raar, ik hou het voorlopig maar een beetje bij scharrels.
Moet mij meer op mezelf focussen een tijdje. Lekker van de zomer genieten en dan zie we wel weer.
Wel fijn die zelfkennis. Er zijn ook mensen die stoisiens door blijven daten in zo'n geval. Even tijd nemen voor jezelf is soms ook wel even goed.
pi_199987033
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 08:41 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Dit wel, kleintje helemaal prima. Hele armen of benen vol, nee dankjewel. Die hype bij vrouwen dat ze boven de borsten zo'n tattoo hebben vind ik ook niets trouwens. :{
Zo'n naamkaartje? :P

Die gigantische plakkaten onder de borsten mogen van mij ook wel achterwege blijven
pi_199987086
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zo'n naamkaartje? :P

Die gigantische plakkaten onder de borsten mogen van mij ook wel achterwege blijven
Meer van die typische vrouwen tattoo's, klein hartje of palmboompje oid. Kan best leuk staan bij een vrouw en heb ik niets op tegen.
pi_199988522
quote:
[..]

Tattoos O+
Soms kom ik wel profielen tegen waarin staat tattoos plus- of minpunt. Snap dat nooit helemaal, kun je zo'n hekel aan tattoos hebben dat je alle mensen met tattoo automatisch afschrijft, zelfs als je ze normaal gesproken niet ziet? En ik denk dat als je ze als pluspunt benoemt, leuke mensen zonder tattoos minder snel zullen reageren en kan me ook niet voorstellen dat je alleen mensen met tattoos leuk kan vinden?
Haha ik heb geen tattoo, maar wil er misschien nog wel een, dus als iemand zegt tattoos swipe left, dan doe ik dat, voor het geval ik er later nog een wil (en omdat ik het oppervlakkig vind om daar op af te keuren) en als iemand zegt tattoos pluspunten, dan twijfel ik toch wat meer, maar zou waarschijnlijk er een berichtje aan wagen met de vraag of het ook minpunten zijn als je geen tattoos hebt. Ik heb eigenlijk nog nooit gezien "geen tattoos swipe left". Sowieso gaan mensen die een lijstje hebben wanneer je naar links moet swipen bijna altijd naar links, omdat het nogal een negatieve insteek is. (maar laatste tijd sowieso even geen zin meer om te swipen :{ )
Ik ben dus zo iemand. Ik vind tatoos heulemaal niks... En ik denk dat als iemand denkt 'ik wil nog wel een en anders laten inkleuren bij mezelf', dat een swipeje naar links voor mij de beste optie is.
Ik heb er volgens mij letterlijk in staan: afknapper: tatoeages. En inderdaad niet een negatieve insteek als: 'swipe links!'

Remark op bovenstaande: mijn ex (moeder van mijn kinderen) heeft tatoeage op dr rug. Huidige date: idem. Het is niet zo dat ik daarvoor op een hele persoon af ga knappen.
pi_199988571
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zo'n naamkaartje? :P

Die gigantische plakkaten onder de borsten mogen van mij ook wel achterwege blijven
Dat is toch eigenlijk hetzelfde als zo'n gouden ketting met "Priscilla" erop. Ik krijg dan altijd het gevoel dat ze anders niet kunnen onthouden hoe je die naam schrijft _O-
pi_199988610
Het ligt ook heel erg aan de tattoo artist. Je kan overal wel een tattoo halen, maar de artist is echt belangrijk. Ik ben nu al een tijdje aan het kijken voor een eerste tattoo en na verloop van tijd kun je het onderscheid heel goed maken tussen iets dat slecht gezet is en iets dat goed gezet is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 21 juni 2021 @ 13:04:54 #170
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199988891
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 12:38 schreef Grublit het volgende:

[..]

Huidige date: idem. Het is niet zo dat ik daarvoor op een hele persoon af ga knappen.
Maar als je bij het swipen al wist dat ze een tattoo had, had je naar links geswipet? Dan had je een leuke vrouw gemist. En zij heeft je dus toch geliket ondanks je afknapper, of ze was vergeten dat ze een tatoeage op de rug had ;).
Ik neem aan dat de afknapper gaat over helemaal onder getekend, of inderdaad tatoeages die bij bepaalde typen vrouwen vaker voorkomen. Afknappen op de hele persoon vanwege een kleine tattoo die normaal niet zichtbaar is, lijkt me wat overdreven, dan vind je uiterlijk wel heel erg belangrijk :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199989181
Gisterochtend wakker geworden een bericht ontvangen van mijn scammert dat haar dochter aan de beademing lag i.v.m. een kuur aan een orgaan die niet aansloeg. Maar in de "negeerstand" gegaan.

We zijn nu ruim 24 uur verder. 36 berichten waaronder dat ze zich zorgen maakt over mij, en 8 gemiste oproepen :') Het is welletjes. Nummer geblokkeerd. Verwijderd uit contactlijst. Hopen dat het nu afgelopen is. 🙏
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199989747
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Maar als je bij het swipen al wist dat ze een tattoo had, had je naar links geswipet? Dan had je een leuke vrouw gemist. En zij heeft je dus toch geliket ondanks je afknapper, of ze was vergeten dat ze een tatoeage op de rug had ;).
Ik neem aan dat de afknapper gaat over helemaal onder getekend, of inderdaad tatoeages die bij bepaalde typen vrouwen vaker voorkomen. Afknappen op de hele persoon vanwege een kleine tattoo die normaal niet zichtbaar is, lijkt me wat overdreven, dan vind je uiterlijk wel heel erg belangrijk :)
Als ze bij haar foto's een foto van die tatoeage had gezet, had ik mogelijk geswiped (maar dat was niet mogelijk, want ze was een fotoloos profiel :')). Want: is blijkbaar heel belangrijk voor haar. En inderdaad: zij heeft mij benaderd, ondanks die opmerking van mij.
Je omschrijving klopt helemaal. Het gaat me om grote, of opvallende tattoos, of bepaalde type mensen.
Ik zeg altijd: uiterlijk is niet het belangrijkste: lelijk worden we allemaal over een x aantal jaar ;)
  maandag 21 juni 2021 @ 14:30:49 #173
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199990054
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 14:11 schreef Grublit het volgende:

[..]

(maar dat was niet mogelijk, want ze was een fotoloos profiel :')).
Ah, ik vroeg me al af of er ooit mensen op fotoloze profielen reageren, ik vraag me dan altijd af wat je te verbergen hebt (niet zozeer qua uiterlijk, maar vooral een partner die niet weet dat je op een dating app zit)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199993439
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ah, ik vroeg me al af of er ooit mensen op fotoloze profielen reageren, ik vraag me dan altijd af wat je te verbergen hebt (niet zozeer qua uiterlijk, maar vooral een partner die niet weet dat je op een dating app zit)
Ik ben wel eens een profiel tegen gekomen met foto's waar het hoofd niet zichtbaar is ket in de beachrijving, "wegens eerdere veroordelingen kan ik mijn foto niet vrijgegeven". _O-
  maandag 21 juni 2021 @ 18:07:45 #175
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_199993479
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ah, ik vroeg me al af of er ooit mensen op fotoloze profielen reageren, ik vraag me dan altijd af wat je te verbergen hebt (niet zozeer qua uiterlijk, maar vooral een partner die niet weet dat je op een dating app zit)
Mee eens hoor, wat zou sowieso het nut zijn om geen foto erop te zetten, want dan krijg je (lijkt mij) juist veel afwijzigingen als je ze uiteindelijk wel stuurt?
pi_199993537
Waarom lijkt iedereen tegenwoordig altijd in een tent op vakantie te gaan of elke en hele dag op het strand te bakken? Is dat het nieuwe 'ik zoek mijzelf op Bali'?
  maandag 21 juni 2021 @ 18:12:43 #177
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_199993648
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:09 schreef koffief1lter het volgende:
Waarom lijkt iedereen tegenwoordig altijd in een tent op vakantie te gaan of elke en hele dag op het strand te bakken? Is dat het nieuwe 'ik zoek mijzelf op Bali'?
Mag kamperen niet meer?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200003184
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ah, ik vroeg me al af of er ooit mensen op fotoloze profielen reageren, ik vraag me dan altijd af wat je te verbergen hebt (niet zozeer qua uiterlijk, maar vooral een partner die niet weet dat je op een dating app zit)
Ik was/ben net zo sceptisch. Maar blijkbaar kan het dus ook bij normale mensen. Ze is verder ook compleet offline. Zit niet op Social media en zo...
pi_200015560
Ik ben bevrijd van de datingapps.
Ik krijg al een week opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd, nadat ik had laten vallen een Tinder profiel te hebben. 'Oh, dan zoek je toch nog even een andere date voor vanavond als ik niet kan?' 'Heeft je Tinder date afgezegd?' 'Wat zeggen je andere dates daarvan?'
Ik zeg haar steeds dat ik alleen voor haar wil gaan en geen interesse in anderen heb (zeg ik niet alleen, is ook zo ;)). Maar vind het vervelend dat zij onzeker is over mijn commitment.

Dus na een opmerking over Tinder vandaag zei ik: jij zit toch ook nog op Lexa? Zij zegt: die kan ik verwijderen, want ik doe er niks meer mee.
Toen heb ik voorgesteld om beide te verwijderen. Accounts van Tinder en Lexa verwijderd. Ik hoop dat haar dat wat zekerder maakt...

Voelt eigenlijk best goed voor mezelf ook 😅
pi_200023284
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:29 schreef Grublit het volgende:
Ik ben bevrijd van de datingapps.
Ik krijg al een week opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd, nadat ik had laten vallen een Tinder profiel te hebben. 'Oh, dan zoek je toch nog even een andere date voor vanavond als ik niet kan?' 'Heeft je Tinder date afgezegd?' 'Wat zeggen je andere dates daarvan?'
Ik zeg haar steeds dat ik alleen voor haar wil gaan en geen interesse in anderen heb (zeg ik niet alleen, is ook zo ;)). Maar vind het vervelend dat zij onzeker is over mijn commitment.

Dus na een opmerking over Tinder vandaag zei ik: jij zit toch ook nog op Lexa? Zij zegt: die kan ik verwijderen, want ik doe er niks meer mee.
Toen heb ik voorgesteld om beide te verwijderen. Accounts van Tinder en Lexa verwijderd. Ik hoop dat haar dat wat zekerder maakt...

Voelt eigenlijk best goed voor mezelf ook 😅
Voor anderen die ook Tinder zat zijn, heeft iemand iets van de Nazi's af gekeken.

Ipv een jodenster, speld je je zelf een button met het plaatje van een loep op :')

https://www.rtlnieuws.nl/(...)speldje-vrijgezellen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200023320
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:12 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mag kamperen niet meer?
Nee, ga heen.
Ik werk toch niet het hele jaar om daarna 2 weken in een tentje te liggen zweten.
  woensdag 23 juni 2021 @ 12:49:06 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200023395
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:43 schreef rival het volgende:

[..]

Nee, ga heen.
Ik werk toch niet het hele jaar om daarna 2 weken in een tentje te liggen zweten.
In wat voor slavenkamp werk jij dat je maar 2 weken op vakantie mag? _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 23 juni 2021 @ 12:51:06 #183
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_200023427
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:09 schreef koffief1lter het volgende:
Waarom lijkt iedereen tegenwoordig altijd in een tent op vakantie te gaan of elke en hele dag op het strand te bakken? Is dat het nieuwe 'ik zoek mijzelf op Bali'?
Oh in mijn tijd was het "backpacken door India omdat je anders niet de echte wereld leert kennen"
pi_200023430
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:49 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

In wat voor slavenkamp werk jij dat je maar 2 weken op vakantie mag? _O-
:D
Overheid :{
pi_200023437
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:43 schreef rival het volgende:

[..]

Nee, ga heen.
Ik werk toch niet het hele jaar om daarna 2 weken in een tentje te liggen zweten.
Hoef ik ook niet. Genoeg mensen die het wel willen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 23 juni 2021 @ 13:30:28 #186
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_200023960
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:29 schreef Grublit het volgende:
Ik ben bevrijd van de datingapps.
Ik krijg al een week opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd, nadat ik had laten vallen een Tinder profiel te hebben. 'Oh, dan zoek je toch nog even een andere date voor vanavond als ik niet kan?' 'Heeft je Tinder date afgezegd?' 'Wat zeggen je andere dates daarvan?'
Ik zeg haar steeds dat ik alleen voor haar wil gaan en geen interesse in anderen heb (zeg ik niet alleen, is ook zo ;)). Maar vind het vervelend dat zij onzeker is over mijn commitment.

Dus na een opmerking over Tinder vandaag zei ik: jij zit toch ook nog op Lexa? Zij zegt: die kan ik verwijderen, want ik doe er niks meer mee.
Toen heb ik voorgesteld om beide te verwijderen. Accounts van Tinder en Lexa verwijderd. Ik hoop dat haar dat wat zekerder maakt...

Voelt eigenlijk best goed voor mezelf ook 😅
Ik zou NOOIT iemand zo'n macht over mij laten hebben.
Klinkt nou al als een gigantisch zeikwijf en duidelijk ene die de broek aan wil hebben. Steer clear of that.

Had terug gezegd: Ja en? Verbreed je kansen en wed nooit op 1 paard. Wie zegt dat dat meteen betekent dat je jan-en-alleman afloopt?
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_200024271
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:30 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Ik zou NOOIT iemand zo'n macht over mij laten hebben.
Klinkt nou al als een gigantisch zeikwijf en duidelijk ene die de broek aan wil hebben. Steer clear of that.

Had terug gezegd: Ja en? Verbreed je kansen en wed nooit op 1 paard. Wie zegt dat dat meteen betekent dat je jan-en-alleman afloopt?
Valt mee denk ik. Zij zegt juist: ik heb er niks mee te maken wat jij verder doet.
Maar ik wil haar juist niet onzeker maken, maar vertrouwen geven. En ik heb ook totaal geen behoefte om met andere vrouwen te appen, laat staan daten. Ik open die apps al weken niet meer...
Oftewel: mijn eigen keus.
  woensdag 23 juni 2021 @ 13:57:53 #188
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_200024438
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:50 schreef Grublit het volgende:

[..]

Valt mee denk ik. Zij zegt juist: ik heb er niks mee te maken wat jij verder doet.
Maar ik wil haar juist niet onzeker maken, maar vertrouwen geven. En ik heb ook totaal geen behoefte om met andere vrouwen te appen, laat staan daten. Ik open die apps al weken niet meer...
Oftewel: mijn eigen keus.
Dus jij vind: ''Heeft je tinder-date afgezegd?'' ''Wat vinden je andere dates daarvan?'' volkomen normale reacties?
Dat is geen normale onzekerheid meer maar klinkt eerder als obsessief en manisch gedrag.
Borderliner alert!
Je moet 't zelf idd maar weten maar met zulke opmerkingen was ik allang voor een ander gegaan en had ik die gelijk de prullenbak in geflikkerd.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_200025134
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:57 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Dus jij vind: ''Heeft je tinder-date afgezegd?'' ''Wat vinden je andere dates daarvan?'' volkomen normale reacties?
Dat is geen normale onzekerheid meer maar klinkt eerder als obsessief en manisch gedrag.
Borderliner alert!
Je moet 't zelf idd maar weten maar met zulke opmerkingen was ik allang voor een ander gegaan en had ik die gelijk de prullenbak in geflikkerd.
Ik snap wat je zegt. Maar t was ook allemaal plagerig en met een grapje.
Zij wil juist alles rustig aan opbouwen en ik ga liever sneller vooruit. Ik snap haar onzekerheid zelf wel.
Ik kom uit een lange relatie. Ben tijdje terug begonnen met daten. Kom met verschillende dames in contact en bij haar wist ik meteen: dit is het. Ze is bang dat ze voor mij een rebound is en dat ik nog (veel) oog heb voor andere vrouwen/opties. Dat is helemaal niet onlogisch en dus is dit van mij uit een geste om duidelijk te maken dat mijn woorden serieus zijn.
  woensdag 23 juni 2021 @ 14:57:41 #190
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_200025253
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 14:46 schreef Grublit het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt. Maar t was ook allemaal plagerig en met een grapje.
Zij wil juist alles rustig aan opbouwen en ik ga liever sneller vooruit. Ik snap haar onzekerheid zelf wel.
Ik kom uit een lange relatie. Ben tijdje terug begonnen met daten. Kom met verschillende dames in contact en bij haar wist ik meteen: dit is het. Ze is bang dat ze voor mij een rebound is en dat ik nog (veel) oog heb voor andere vrouwen/opties. Dat is helemaal niet onlogisch en dus is dit van mij uit een geste om duidelijk te maken dat mijn woorden serieus zijn.
Ah, die aanvullende info bied dan toch wel een iets ander beeld.
Nou, moge je je geluk hebben gevonden bij deze. :)
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_200160977
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zo'n naamkaartje? :P

Die gigantische plakkaten onder de borsten mogen van mij ook wel achterwege blijven
Je bedoelt zo'n kroonluchter onder de borsten? Ik vraag me af of dat met het ouder worden mooi bijft.
pi_200160994
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 14:30 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ah, ik vroeg me al af of er ooit mensen op fotoloze profielen reageren, ik vraag me dan altijd af wat je te verbergen hebt (niet zozeer qua uiterlijk, maar vooral een partner die niet weet dat je op een dating app zit)
Ik vraag me meer af waarom er mensen zijn die je na uitwisselen van nummers snel ontmatchen. Je hebt elkaars nummer, maar wat maakt het uit als je in elkaars matchlijstje blijft? :?
pi_200161003
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:09 schreef koffief1lter het volgende:
Waarom lijkt iedereen tegenwoordig altijd in een tent op vakantie te gaan of elke en hele dag op het strand te bakken? Is dat het nieuwe 'ik zoek mijzelf op Bali'?
Is helemaal in, zoals de wereld rond reizen. :P
  donderdag 1 juli 2021 @ 22:04:55 #194
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_200161782
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik vraag me meer af waarom er mensen zijn die je na uitwisselen van nummers snel ontmatchen. Je hebt elkaars nummer, maar wat maakt het uit als je in elkaars matchlijstje blijft? :?
Oh dat heb ik nog niet gehad. Maar als je elkaars nummer hebt, kun je het ook vragen? :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  vrijdag 2 juli 2021 @ 12:45:35 #195
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200167561
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik vraag me meer af waarom er mensen zijn die je na uitwisselen van nummers snel ontmatchen. Je hebt elkaars nummer, maar wat maakt het uit als je in elkaars matchlijstje blijft? :?
Dat zie je toch veelal bij mensen die je gaan ghosten of die een nieuw profiel aan gaan maken zodat ze weer matches kunnen gaan schrapen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_200167796
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik vraag me meer af waarom er mensen zijn die je na uitwisselen van nummers snel ontmatchen. Je hebt elkaars nummer, maar wat maakt het uit als je in elkaars matchlijstje blijft? :?
Misschien willen ze gewoon de berichteninbox een beetje overzichtelijk houden?
pi_200167992
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik vraag me meer af waarom er mensen zijn die je na uitwisselen van nummers snel ontmatchen. Je hebt elkaars nummer, maar wat maakt het uit als je in elkaars matchlijstje blijft? :?
Ook een tijdje gedaan omdat ik er een keer een had die mijn afstand in de gaten hield als ik zie dat ik ergens was. Vond ik creepy.

Ik denk dat gebonden mensen dat trouwens ook zullen doen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200168258
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Oh dat heb ik nog niet gehad. Maar als je elkaars nummer hebt, kun je het ook vragen? :)
Vragen kan idd, maar het boeide mij niet echt. Het viel me wel op dat het steeds vaker gebeurt, vandaar deze vraag hier.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 12:45 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat zie je toch veelal bij mensen die je gaan ghosten of die een nieuw profiel aan gaan maken zodat ze weer matches kunnen gaan schrapen.
Ghosten kan idd een reden zijn.

quote:
17s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Misschien willen ze gewoon de berichteninbox een beetje overzichtelijk houden?
:D Wanneer je tientallen matches hebt kan ik mij daar wel wat bij voorstellen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ook een tijdje gedaan omdat ik er een keer een had die mijn afstand in de gaten hield als ik zie dat ik ergens was. Vond ik creepy.
8)7

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik denk dat gebonden mensen dat trouwens ook zullen doen.
Dat is waar mijn 1e gedachte naar uitging.
pi_200168356
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vragen kan idd, maar het boeide mij niet echt. Het viel me wel op dat het steeds vaker gebeurt, vandaar deze vraag hier.
[..]

Ghosten kan idd een reden zijn.
[..]

:D Wanneer je tientallen matches hebt kan ik mij daar wel wat bij voorstellen.
[..]

8)7
[..]

Dat is waar mijn 1e gedachte naar uitging.
Nou ik zie het probleem eigenlijk niet.....bovendien: waarom zou ze haar telefoonnummer geven en dan ineens gaan ghosten??
pi_200168404
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nou ik zie het probleem eigenlijk niet.....bovendien: waarom zou ze haar telefoonnummer geven en dan ineens gaan ghosten??
Is ook niet zo belangrijk. Ik vroeg me alleen af of er een specifieke reden voor zou zijn. Kan van alles zijn of gewoon niks dus.
pi_200168426
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 13:59 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Is ook niet zo belangrijk. Ik vroeg me alleen af of er een specifieke reden voor zou zijn. Kan van alles zijn of gewoon niks dus.
Telefoonnummers uitwisselen schept juist vertrouwen lijkt me dus waarom dan 'achterdochtig' worden ;)
pi_200182305
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 14:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Telefoonnummers uitwisselen schept juist vertrouwen lijkt me dus waarom dan 'achterdochtig' worden ;)
Een telefoonnummer is tegenwoordig zo gekregen en zo weer geblokkeerd. Zegt niks imo.
pi_200182513
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 10:52 schreef Gruj0 het volgende:
Een telefoonnummer is tegenwoordig zo gekregen en zo weer geblokkeerd. Zegt niks imo.
Behalve dat het kut is om te moeten liegen of een tijdelijke aan te moeten maken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200182516
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 10:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Een telefoonnummer is tegenwoordig zo gekregen en zo weer geblokkeerd. Zegt niks imo.
Dat is waar
pi_200226815
Naast Bumble nog een beetje een fatsoenlijke datingapp? Tinder is zo vreselijk kut.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200227643
Ze zijn allemaal kut ;(
pi_200227870
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:04 schreef Faxie het volgende:
Ze zijn allemaal kut ;(
Ik vind Bumble tot nu toe het beste, maar in mijn omgeving zijn niet zo veel mensen met Bumble. Tinder is echt zwaar kut.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 12:51:03 #208
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200228245
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:05 schreef Graf-Schweinhund het volgende:

[..]

Mesjtreechtenoar? Voeële MVV'er! :P

Hier uit hartje Landgraaf. Maar eigenlijk zijn we stiekem allemaal Kerkradenaren want we zijn uiteraard voor Roda!
8)7

(Ik heb niks met voetbal)
Ik ook niet, zelfs niets met golf- en andere ballen. Alleen billen ... (V dan wel!)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 6 juli 2021 @ 12:56:41 #209
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_200228311
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:51 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik ook niet, zelfs niets met golf- en andere ballen. Alleen billen ... (V dan wel!)
Nou, die bolvormige protrusies aan de voorkant bij designatie ''V'' zijn in heel veel gevallen ook niet repulsief. *O*
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_200236899
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:07 schreef Discombobulate het volgende:
Naast Bumble nog een beetje een fatsoenlijke datingapp? Tinder is zo vreselijk kut.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:04 schreef Faxie het volgende:
Ze zijn allemaal kut ;(
Wellicht iets minder kritisch swipen dan.
pi_200237131
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

[..]

Wellicht iets minder kritisch swipen dan.
Ben nou eenmaal kritisch. Kan er ook niks aan doen. Er moet wel al een bepaalde uiterlijke aantrekkingskracht zijn, anders wordt het 'm gewoon niet. Heb het geprobeerd hoor, daar niet van. Er moet iets zijn waardoor ik bij mijzelf denk van "jij bent echt oké!" en die zijn er gewoon niet zo veel hier. En ben ook niet zo snel onder de indruk. Máár, er zijn er heus wel een paar geweest bij wie ik meteen al die aantrekkingskracht voelde, dus het kan zeker wel.

Ik had het ook graag anders gewild hoor, maar zo werken mijn hersenen gewoon niet. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200237472
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]


[..]

Wellicht iets minder kritisch swipen dan.
:')
pi_200309147
Wat is het stil. :D :X
pi_200309156
Druk aan het daten :D
pi_200309251
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:24 schreef Chiclets het volgende:
Druk aan het daten :D
Waar halen jullie er zoveel vandaan? _O-
pi_200309273
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waar halen jullie er zoveel vandaan? _O-
Gewoon mooi wezen zijn :P
pi_200310140
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:24 schreef Chiclets het volgende:
Druk aan het daten :D
Of allemaal in quarantaine :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 11 juli 2021 @ 13:00:05 #218
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_200311102
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waar halen jullie er zoveel vandaan? _O-
Lexa voornamelijk..

Afgelopen 2 weken 2 van Tinder op mijn werklocatie..

Mijn thuisdingetje komt strakkies :)

Easydepeasy.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_200315132
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:34 schreef Chiclets het volgende:

[..]

Gewoon mooi wezen zijn :P
Hoi 8-)
pi_200315138
:'(
pi_200316257
quote:
9s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoi 8-)
Hallo :)
pi_200319962
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:13 schreef Chiclets het volgende:

[..]

Hallo :)
* Faxie swipet rechts 8-)
  maandag 12 juli 2021 @ 13:58:09 #223
108913 Godshand
guide4you
pi_200329554
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:34 schreef Chiclets het volgende:

[..]

Gewoon mooi wezen zijn :P
:')

Maar goed, geen dating app dus nodig?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200329656
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 13:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Maar goed, geen dating app dus nodig?
Nee, ik date niet meer. Ik ben getrouwd. Daarvoor al nooit een datingsite gebruikt trouwens.
  maandag 12 juli 2021 @ 14:04:59 #225
108913 Godshand
guide4you
pi_200329693
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 14:02 schreef Chiclets het volgende:

[..]

Nee, ik date niet meer. Ik ben getrouwd. Daarvoor al nooit een datingsite gebruikt trouwens.
Wat doe je dan hier?? :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200329712
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 14:02 schreef Chiclets het volgende:

[..]

Nee, ik date niet meer. Ik ben getrouwd. Daarvoor al nooit een datingsite gebruikt trouwens.
-O-
pi_200329735
quote:
5s.gif Op maandag 12 juli 2021 14:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat doe je dan hier?? :?
Ik reageerde op een bericht. Mogen hier alleen vrijgezellen reageren dan? Sorry, ik wist het niet.
  maandag 12 juli 2021 @ 14:09:59 #228
108913 Godshand
guide4you
pi_200329772
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 14:07 schreef Chiclets het volgende:

[..]

Ik reageerde op een bericht. Mogen hier alleen vrijgezellen reageren dan? Sorry, ik wist het niet.
Oh zo. Nou ja, zoals je hier boven ziet gaf je Faxie hoop :D :'(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 12 juli 2021 @ 14:43:24 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200330203
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 14:07 schreef Chiclets het volgende:

[..]

Ik reageerde op een bericht. Mogen hier alleen vrijgezellen reageren dan? Sorry, ik wist het niet.
Klopt, eigenlijk wel, maar je kan dat natuurlijk altijd goed maken met een beetje 'mooi wezen' in pm. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200330354
quote:
6s.gif Op maandag 12 juli 2021 14:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Klopt, eigenlijk wel, maar je kan dat natuurlijk altijd goed maken met een beetje 'mooi wezen' in pm. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow.. Ik las en ik reageerde. Dus mocht ik ooit weer vrij zijn kan ik dit topic opzoeken? Garantie op een date? :P
pi_200331169
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:07 schreef Discombobulate het volgende:
Naast Bumble nog een beetje een fatsoenlijke datingapp? Tinder is zo vreselijk kut.
Hinge. :)
  maandag 12 juli 2021 @ 16:59:44 #232
108913 Godshand
guide4you
pi_200331867
quote:
6s.gif Op maandag 12 juli 2021 14:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Klopt, eigenlijk wel, maar je kan dat natuurlijk altijd goed maken met een beetje 'mooi wezen' in pm. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij een OP wil maken, waarom niet? *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 12 juli 2021 @ 17:02:20 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200331895
Nou ik ga me hier ook maar melden.
Nu 2 weken op Tinder, ik vermaak me wel geloof ik..
Ik reis tussen NL en een ander Europees land en vind het geinig om te zien dat er dan ineens andere matches te zien zijn ^O^

Verder ben ik volkomen blue in dat hele tinder, dus tips zijn helemaal welkom.. O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200333942
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 14:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh zo. Nou ja, zoals je hier boven ziet gaf je Faxie hoop :D :'(
Echt he :'(

Hier moet ik weer weken van herstellen :'(
pi_200333961
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 17:02 schreef Barreltje het volgende:
Nou ik ga me hier ook maar melden.
Nu 2 weken op Tinder, ik vermaak me wel geloof ik..
Ik reis tussen NL en een ander Europees land en vind het geinig om te zien dat er dan ineens andere matches te zien zijn ^O^

Verder ben ik volkomen blue in dat hele tinder, dus tips zijn helemaal welkom.. O-)
Duckface en inkijk ^O^
pi_200334107
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 14:07 schreef Chiclets het volgende:

[..]

Ik reageerde op een bericht. Mogen hier alleen vrijgezellen reageren dan? Sorry, ik wist het niet.
Ja graag
pi_200334124
Of je swingt en heb zin in een lekkere lul

@Faxie
pi_200334484
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 17:02 schreef Barreltje het volgende:
Nou ik ga me hier ook maar melden.
Nu 2 weken op Tinder, ik vermaak me wel geloof ik..
Ik reis tussen NL en een ander Europees land en vind het geinig om te zien dat er dan ineens andere matches te zien zijn ^O^

Verder ben ik volkomen blue in dat hele tinder, dus tips zijn helemaal welkom.. O-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200334497
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 19:58 schreef scrupuleus het volgende:
Of je swingt en heb zin in een lekkere lul

Ik bedank. Na het lezen van de meeste berichten in de topics kan ik geen druppel nattigheid produceren.
pi_200334507
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 20:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij bent al bezet ;)
pi_200334517
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 20:21 schreef Chiclets het volgende:

[..]

Ik bedank. Na het lezen van de meeste berichten in de topics kan ik geen druppel nattigheid produceren.
Leek mij ook niet het doel
  maandag 12 juli 2021 @ 20:28:51 #242
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200334608
hahah.. Fok never lets you down. ;)

met de aandacht op tinder zit het wel goed overigens..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200334631
quote:
17s.gif Op maandag 12 juli 2021 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Jij bent al bezet ;)
Laat mij ook even plezier maken :6
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200334690
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 20:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Laat mij ook even plezier maken :6
Heb je die niet genoeg dan? ;)
  maandag 12 juli 2021 @ 20:34:40 #245
108913 Godshand
guide4you
pi_200334708
quote:
7s.gif Op maandag 12 juli 2021 20:28 schreef Barreltje het volgende:
hahah.. Fok never lets you down. ;)

met de aandacht op tinder zit het wel goed overigens..
Als vrouw altijd...

Overschot aan hitsige mannen daar, heeft ook de naam van een app voor neukertjes... Maar als je dat zoekt kan je voorlopig even vooruit ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200335166
quote:
17s.gif Op maandag 12 juli 2021 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heb je die niet genoeg dan? ;)
Doet dat er toe?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200335292
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 20:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als vrouw altijd...

Overschot aan hitsige mannen daar, heeft ook de naam van een app voor neukertjes... Maar als je dat zoekt kan je voorlopig even vooruit ^O^
Tinder zorgt er voor dat je makkelijk contact maakt. Wat je daarna met dat contact doet ligt aan jezelf toch.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200335421
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 20:21 schreef Chiclets het volgende:

[..]

Ik bedank. Na het lezen van de meeste berichten in de topics kan ik geen druppel nattigheid produceren.
Niks wat een goede fluim niet op kan lossen
pi_200335449
quote:
7s.gif Op maandag 12 juli 2021 20:28 schreef Barreltje het volgende:
hahah.. Fok never lets you down. ;)

met de aandacht op tinder zit het wel goed overigens..
Zolang je geen Quasimodo bent hoef je je daar als vrouw geen zorgen om te maken nee :P
pi_200335478
[quote]0s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Doet dat er toe?


Ja nogal, is het echt zo moeilijk om het bij één partner te houden??
pi_200335513
quote:
17s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 juli 2021 21:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Doet dat er toe?


Ja nogal, is het echt zo moeilijk om het bij één partner te houden??
Heeft ie je proberen te versieren
pi_200335550
quote:
11s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:19 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Heeft ie je proberen te versieren
Nee hoor ;)
pi_200335592
quote:
17s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nee hoor ;)
Thijs lijkt mij juist enorm braaf en trouw
pi_200335601
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Thijs lijkt mij juist enorm braaf en trouw
:D :D
pi_200335671
quote:
17s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

:D :D
En als ik een partner heb mag thijs haar gewoon doen.
  maandag 12 juli 2021 @ 21:27:46 #256
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200335720
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 15:00 schreef Chiclets het volgende:

[..]

Ow.. Ik las en ik reageerde. Dus mocht ik ooit weer vrij zijn kan ik dit topic opzoeken? Garantie op een date? :P
Wie weet, hoewel garantie natuurlijk nooit mogelijk is ;)

quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 16:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als jij een OP wil maken, waarom niet? *O*
Dat nou ook weer niet ;)
Was meer benieuwd waarom die er nooit was.

quote:
17s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja nogal, is het echt zo moeilijk om het bij één partner te houden??
Je kan daar ook afspraken over gemaakt hebben.
pi_200335837
quote:
6s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wie weet, hoewel garantie natuurlijk nooit mogelijk is ;)
[..]

Dat nou ook weer niet ;)
Was meer benieuwd waarom die er nooit was.
[..]

Je kan daar ook afspraken over gemaakt hebben.
Maar dan nog, je kiest uiteindelijk voor één iemand toch??
pi_200335920
quote:
17s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar dan nog, je kiest uiteindelijk voor één iemand toch??
En wat nou als je dat hebt gedaan en er komt iemand voorbij die ook zo leuk is
pi_200335967
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:35 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

En wat nou als je dat hebt gedaan en er komt iemand voorbij die ook zo leuk is
Dan maak je een keuze.......echt heel moeilijk is monogamie niet...
pi_200336014
quote:
17s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dan maak je een keuze.......echt heel moeilijk is monogamie niet...
Waarom moet er een keuze worden gemaakt
pi_200336098
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:39 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Waarom moet er een keuze worden gemaakt
Omdat je sámen voor elkaar kiest en als je dat niet kunt moet je gewoon de vrijgezel uithangen......
pi_200336169
quote:
17s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Omdat je sámen voor elkaar kiest en als je dat niet kunt moet je gewoon de vrijgezel uithangen......
Dat kan voor jou werken

Begin je wel aan fuckbuddies?
pi_200336179
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:44 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Dat kan voor jou werken

Begin je wel aan fuckbuddies?
Nee
  maandag 12 juli 2021 @ 21:44:40 #264
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200336188
quote:
17s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar dan nog, je kiest uiteindelijk voor één iemand toch??
Niet altijd? Voor beide manieren van een relatie onderhouden zijn wat te zeggen. Zowel poly als mono.
pi_200336325
quote:
6s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:44 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet altijd? Voor beide manieren van een relatie onderhouden zijn wat te zeggen. Zowel poly als mono.
Ja, maar als je voor mij kiest is het alleen voor mij.....ik doe niet aan delen...en ook niet aan alleen sex...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2021 21:50:41 ]
  maandag 12 juli 2021 @ 22:02:05 #266
108913 Godshand
guide4you
pi_200336619
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Tinder zorgt er voor dat je makkelijk contact maakt. Wat je daarna met dat contact doet ligt aan jezelf toch.
Het heeft de naam.

Net zoals minister Rutte de naam heeft equivalent aan Pinokkio te zijn. Terwijl als hij zegt dat 2+2 gelijk is aan 4, hij echt niet liegt *O*

Minister Rutte houdt een bepaald soort mensen bezig die door die naam worden aangetrokken/afgestoten (vul zelf in) en zo trekt Tinder door zijn naam ook een hoop mensen met een bepaalde intentie aan...

Kan je uiteindelijk zelf altijd bepalen wat je er mee doet, net zoals je op Rutte mag stemmen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200336709
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 22:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het heeft de naam.

Net zoals minister Rutte de naam heeft equivalent aan Pinokkio te zijn. Terwijl als hij zegt dat 2+2 gelijk is aan 4, hij echt niet liegt *O*

Minister Rutte houdt een bepaald soort mensen bezig die door die naam worden aangetrokken/afgestoten (vul zelf in) en zo trekt Tinder door zijn naam ook een hoop mensen met een bepaalde intentie aan...

Kan je uiteindelijk zelf altijd bepalen wat je er mee doet, net zoals je op Rutte mag stemmen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies, of je doet beide :s)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200336880
quote:
17s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 12 juli 2021 21:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Doet dat er toe?

Ja nogal, is het echt zo moeilijk om het bij één partner te houden??
Godsamme, ik maak een geintje zoals wel vaker in dit topic en meteen wordt de conclusie getrokken dat ik een ander wil :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 12 juli 2021 @ 22:15:18 #269
108913 Godshand
guide4you
pi_200336892
quote:
6s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:27 schreef S95Sedan het volgende:

Dat nou ook weer niet ;)
Was meer benieuwd waarom die er nooit was.

Die was er wel. Dit topic trekt echter een hoop tijdelijke nieuwe leden aan, die niet weten hoe ze moeten reeksen en dan gaat de OP weer verloren
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200337688
Al mijn matches zijn weer tien keer niks. Wat is het een zoektocht zeg. Zo nog wel weer een jaar bezig denk ik. Vind kieskeurig zijn maar niks eigenlijk, mja dat ben je en kun je ook niet veranderen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200337697
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 22:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het heeft de naam.

Net zoals minister Rutte de naam heeft equivalent aan Pinokkio te zijn. Terwijl als hij zegt dat 2+2 gelijk is aan 4, hij echt niet liegt *O*

Minister Rutte houdt een bepaald soort mensen bezig die door die naam worden aangetrokken/afgestoten (vul zelf in) en zo trekt Tinder door zijn naam ook een hoop mensen met een bepaalde intentie aan...

Kan je uiteindelijk zelf altijd bepalen wat je er mee doet, net zoals je op Rutte mag stemmen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2+2=5 you bigot!
  maandag 12 juli 2021 @ 23:02:59 #272
108913 Godshand
guide4you
pi_200337721
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:00 schreef Discombobulate het volgende:
Al mijn matches zijn weer tien keer niks. Wat is het een zoektocht zeg. Zo nog wel weer een jaar bezig denk ik. Vind kieskeurig zijn maar niks eigenlijk, mja dat ben je en kun je ook niet veranderen.
Meer de terrassen van Groningen op zoeken ^O^

(discotheken en bar dancings binnen gaan allemaal dicht)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200338114
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:00 schreef Discombobulate het volgende:
Al mijn matches zijn weer tien keer niks. Wat is het een zoektocht zeg. Zo nog wel weer een jaar bezig denk ik. Vind kieskeurig zijn maar niks eigenlijk, mja dat ben je en kun je ook niet veranderen.
Hoe is het met die date die je een tijdje leuk vond ? Sorry mss meer voor andere topic maar oké. Ik word nog steeds geghost :+ door die date/scharrel.
Ben nu door een ex gekoppeld aan de ex van zijn nieuwe vriendin. Best leuke app gesprekken so far. Verder doe ik rustig aan, dat geghost heeft mij wel geraakt tbh.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200338424
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hoe is het met die date die je een tijdje leuk vond ? Sorry mss meer voor andere topic maar oké. Ik word nog steeds geghost :+ door die date/scharrel.
Ben nu door een ex gekoppeld aan de ex van zijn nieuwe vriendin. Best leuke app gesprekken so far. Verder doe ik rustig aan, dat geghost heeft mij wel geraakt tbh.
We spreken nog af. Ik kan helaas binnenkort niet dus het duurt wat langer voordat ik haar weer zie. Verder, hele goede vrienden. En als we afspreken flirt ik een klein beetje, maak af en toe een move, en zoek er verder niets achter. Verder geen diepe gesprekken e.d. via Whatsapp. En ik praat/date ook gewoon met andere vrouwen. Maar wie weet komt ze nog naar me toe, is wel iemand waarbij het langzaam moet duren (haar ex vriend was ze ook eerst een jaar gewoon vriendschappelijk mee). Anyways, ze is mega leuk dus als ze wil ben ik daar uiteindelijk wel denk ik. Voor de rest m'n eigen leven verder. :)

Las op Reddit nog een wetenschappelijk artikel dat uit onderzoek bleek dat 2/3 van de stellen ontstond uit een vriendschappelijke relatie. Dus who knows? :P

Maar ze is wel heel leuk hoor. En ik ben mega kieskeurig, dus wel fijn dat er überhaupt iemand is waarop ik eventueel verliefd zou kunnen worden, want dat heb ik bijna nooit. Denk twee keer in de laatste 8 jaar. Dus het kan wel ondanks dat ik super kieskeurig ben. En voor mezelf voelt dat wel fijn ofzo, ik denk wel eens dat ik nooit echt iemand ga vinden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200338436
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Verder doe ik rustig aan, dat geghost heeft mij wel geraakt tbh.
Ja, maar misschien is het wel beter? Slaat ook helemaal nergens op en is gewoon asociaal.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 00:31:07 #276
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_200338536
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 22:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die was er wel. Dit topic trekt echter een hoop tijdelijke nieuwe leden aan, die niet weten hoe ze moeten reeksen en dan gaat de OP weer verloren
Ah jammer, ik kan de post niet meer editen, even terug gekeken en bij #100 stond de OP:

quote:
3s.gif Op donderdag 31 december 2020 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #220 - smartypanties
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
Strenge eisen :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_200339290
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 00:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, maar misschien is het wel beter? Slaat ook helemaal nergens op en is gewoon asociaal.
Ja klopt ook. Respectloos.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200341250
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:31 schreef Avianflu het volgende:
Ben nu door een ex gekoppeld aan de ex van zijn nieuwe vriendin.
:D :')
  dinsdag 13 juli 2021 @ 11:54:13 #279
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200342572
quote:
17s.gif Op maandag 12 juli 2021 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja, maar als je voor mij kiest is het alleen voor mij.....ik doe niet aan delen...en ook niet aan alleen sex...
Nee maar dat is toch een persoonlijke keuze die je maakt als je met iemand bent.
Niet voor iedereen is die hetzelfde

quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 22:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die was er wel. Dit topic trekt echter een hoop tijdelijke nieuwe leden aan, die niet weten hoe ze moeten reeksen en dan gaat de OP weer verloren
Dacht al dat het zoiets was, maar hij staat er inmiddels tussen. Kijken hoe lang het nu duurt voordat die weer weg is :+
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hoe is het met die date die je een tijdje leuk vond ? Sorry mss meer voor andere topic maar oké. Ik word nog steeds geghost :+ door die date/scharrel.
Ben nu door een ex gekoppeld aan de ex van zijn nieuwe vriendin. Best leuke app gesprekken so far. Verder doe ik rustig aan, dat geghost heeft mij wel geraakt tbh.
Ghosting is gewoon een teringstreek wat voornamelijk kleuters doen die geen normaal gesprek kunnen voeren. Zegt ook veel over de persoon zelf vind ik altijd.

En dat lijkt je een goed plan? :+
Lijkt mij wachten op drama, helemaal als je wellicht nog met elkaar omgaat.
pi_200342757
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 11:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee maar dat is toch een persoonlijke keuze die je maakt als je met iemand bent.
Niet voor iedereen is die hetzelfde
[..]

Dacht al dat het zoiets was, maar hij staat er inmiddels tussen. Kijken hoe lang het nu duurt voordat die weer weg is :+
[..]

Ghosting is gewoon een teringstreek wat voornamelijk kleuters doen die geen normaal gesprek kunnen voeren. Zegt ook veel over de persoon zelf vind ik altijd.

En dat lijkt je een goed plan? :+
Lijkt mij wachten op drama, helemaal als je wellicht nog met elkaar omgaat.
Ja I know.....het frustreert me gewoon dat anderen er zo makkelijk mee omgaan, maakt het voor mij lastig om iemand hierin te vertrouwen.....
  dinsdag 13 juli 2021 @ 12:25:34 #281
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200343017
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja I know.....het frustreert me gewoon dat anderen er zo makkelijk mee omgaan, maakt het voor mij lastig om iemand hierin te vertrouwen.....
Dat kan, alleen wil een slechte ervaring niet zeggen dat iedereen zo is natuurlijk.

Zelf ben ik er vrij makkelijk mee en kan iemand veel kanten op, zolang het maar besproken wordt.
pi_200343614
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 11:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee maar dat is toch een persoonlijke keuze die je maakt als je met iemand bent.
Niet voor iedereen is die hetzelfde
[..]

Dacht al dat het zoiets was, maar hij staat er inmiddels tussen. Kijken hoe lang het nu duurt voordat die weer weg is :+
[..]

Ghosting is gewoon een teringstreek wat voornamelijk kleuters doen die geen normaal gesprek kunnen voeren. Zegt ook veel over de persoon zelf vind ik altijd.

En dat lijkt je een goed plan? :+
Lijkt mij wachten op drama, helemaal als je wellicht nog met elkaar omgaat.
Geen idee, vooralsnog appen we alleen. Het is echt een stuk :@ .
Het was een vrij oppervlakkige relatie met die ex, gewoon leuk maar geen diepere gevoelens. Meer een soort fwb, we zijn nu nog steeds vrienden.

Maar het voelt inderdaad wel een beetje raar tbh _O-.

Wat betreft dat ghosting, je hebt gelijk en rationeel gezien denk ik er ook zo over maar toch raakt het mij.
Maar inderdaad, beter kwijt dan rijk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200343652
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja I know.....het frustreert me gewoon dat anderen er zo makkelijk mee omgaan, maakt het voor mij lastig om iemand hierin te vertrouwen.....
Tref je wel de goede mannen dan
pi_200343720
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 12:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat kan, alleen wil een slechte ervaring niet zeggen dat iedereen zo is natuurlijk.

Zelf ben ik er vrij makkelijk mee en kan iemand veel kanten op, zolang het maar besproken wordt.
één slechte ervaring niet nee :)
pi_200344225
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 13:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

één slechte ervaring niet nee :)
Bedoel je dan tijdens de date fase of dat er wordt vreemdgegaan tijdens de relatiefase?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200344847
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 13:09 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Tref je wel de goede mannen dan
Sommige vrouwen daten met de man die letterlijk met hun auto op de hare knalt. Ook een manier van treffen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200345263
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 14:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Sommige vrouwen daten met de man die letterlijk met hun auto op de hare knalt. Ook een manier van treffen :P
Damn ik heb geen auto

Maar even slingeren met de fiets straks
pi_200345354
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 13:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Bedoel je dan tijdens de date fase of dat er wordt vreemdgegaan tijdens de relatiefase?
Allebei: dat er vanaf de eerste date wordt gezegd dat er nog meer dates aan de lijn hangen en dat je daarna denkt dat je in een serieuze relatie zit en er dan achter komt dat hij liever een open relatie wil. Overigens heb ik er gelukkig weinig ervaring mee, maar je leest en hoort wel ook overal dit soort verhalen.....

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2021 15:04:26 ]
pi_200346536
Sinds kort ook eens actief op datingsites. Nou.. ik heb er wel een mening over. En dat is niet heel positief
pi_200346641
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 16:23 schreef Roellie80 het volgende:
Sinds kort ook eens actief op datingsites. Nou.. ik heb er wel een mening over. En dat is niet heel positief
Deel hem, dat mag hier :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200347343
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 16:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Deel hem, dat mag hier :P
Ga ik doen :) maar wacht dat even op een nieuw deel voor ik allemaal moeite doenen het topic daarna meteen dicht gaat :p
  dinsdag 13 juli 2021 @ 19:23:07 #292
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200349213
Nou zullen we hem dan maar een beetje vol posten voor je?

Zeg ehm.. wat is een beetje de morres hier?

Hoeveel contacten hebben jullie tegelijkertijd en hoe intens laat je die wezen ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 13 juli 2021 @ 20:35:44 #293
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200350435
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 13:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

één slechte ervaring niet nee :)
Maar zelfs met meerdere is niet iedereen zo. Hoewel men tegenwoordig wel een probleem heeft te hebben met normaal doen.

Maar als je iedereen daardoor gaat veroordelen heb je wel de kans om ook iemand mis te lopen die niet zo is.

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 13:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Geen idee, vooralsnog appen we alleen. Het is echt een stuk :@ .
Het was een vrij oppervlakkige relatie met die ex, gewoon leuk maar geen diepere gevoelens. Meer een soort fwb, we zijn nu nog steeds vrienden.

Maar het voelt inderdaad wel een beetje raar tbh _O-.

Wat betreft dat ghosting, je hebt gelijk en rationeel gezien denk ik er ook zo over maar toch raakt het mij.
Maar inderdaad, beter kwijt dan rijk.
Je kan het beste zelf beslissen of het uiteindelijk ingewikkeld kan/gaat worden. ;)
Maar wat je al zegt, dat hangt af van hoe alles uit elkaar is gegaan.

Ik zou je niet laten kennen, dat soort lui kicken er gewoon op om te pas en te onpas te verdwijnen en daarmee controle uit te oefenen. Niet alleen verdien je uiteindelijk beter uiteindelijk levert het waarschijnlijk niks op.
pi_200350494
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 20:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar zelfs met meerdere is niet iedereen zo. Hoewel men tegenwoordig wel een probleem heeft te hebben met normaal doen.

Maar als je iedereen daardoor gaat veroordelen heb je wel de kans om ook iemand mis te lopen die niet zo is.
[..]

Je kan het beste zelf beslissen of het uiteindelijk ingewikkeld kan/gaat worden. ;)
Maar wat je al zegt, dat hangt af van hoe alles uit elkaar is gegaan.

Ik zou je niet laten kennen, dat soort lui kicken er gewoon op om te pas en te onpas te verdwijnen en daarmee controle uit te oefenen. Niet alleen verdien je uiteindelijk beter uiteindelijk levert het waarschijnlijk niks op.
Heb ook geen handvol ervaringen hoor, maar ik lees/hoor het wel overal om me heen dus het maakt het me wel lastig....
pi_200351208
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 19:23 schreef Barreltje het volgende:
Nou zullen we hem dan maar een beetje vol posten voor je?

Zeg ehm.. wat is een beetje de morres hier?

Hoeveel contacten hebben jullie tegelijkertijd en hoe intens laat je die wezen ?
Mijn ervaring was meestal dat als ik contacten had, het veelal van mij af moest komen. Andersom kon ik weinig verwachten. En dan is de lol er snel af.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_200351573
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 19:23 schreef Barreltje het volgende:
Nou zullen we hem dan maar een beetje vol posten voor je?
Nog 5 te gaan dan :)
pi_200351902
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 19:23 schreef Barreltje het volgende:
Hoeveel contacten hebben jullie tegelijkertijd en hoe intens laat je die wezen ?
Stuk of vijf, iets meer. En nee niet heel intens, ik weet heel snel of iets potentie heeft om wat te worden, dus ik gooi ze er ook snel weer uit. Heb nu van twee tel. nummer en met één iemand chat ik via insta. Daar chat ik iets dieper mee, maar weet al dat ik met twee niet op date wil. En dan blijft er ééntje over om mee op date te gaan. Nee, ik chat nooit met mega veel mensen en ga meestal ook met één iemand tegelijk op date, dus niet dat ik meerdere dates heb ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200352137
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 21:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Stuk of vijf, iets meer. En nee niet heel intens, ik weet heel snel of iets potentie heeft om wat te worden, dus ik gooi ze er ook snel weer uit. Heb nu van twee tel. nummer en met één iemand chat ik via insta. Daar chat ik iets dieper mee, maar weet al dat ik met twee niet op date wil. En dan blijft er ééntje over om mee op date te gaan. Nee, ik chat nooit met mega veel mensen en ga meestal ook met één iemand tegelijk op date, dus niet dat ik meerdere dates heb ofzo.
Ja. Met meer is het gesprek ook niet meer te volgen . Weet je niet meer wat je tegen wie hebt gezegd. Meld je het als je iemand unmatched of doe je dat dan gwn zonder van te voren aan te geven dat het niets wordt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200352212
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 22:10 schreef Avianflu het volgende:
Meld je het als je iemand unmatched of doe je dat dan gwn zonder van te voren aan te geven dat het niets wordt.
Ja, dat zeg ik wel altijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_200352237
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 22:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik wel altijd.
Ok netjes, vind het op Tinder wel lastig omdat je zo veel aanwas hebt dat ik het overzicht een beetje kwijt raak.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_200352986
Boem!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')