Dat zegt niet zoveel, want hiervoor lag hij vlak bij Apeldoornquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Doe ik
Ook waar ie daarna eventueel naar toe gaat, want kans is dat dat ook 'in de buurt' is
Daar ben ik 3 weken geleden ook nog geweestquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, want hiervoor lag hij vlak bij Apeldoorn
Ik zie een patroonquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ben ik 3 weken geleden ook nog geweest
Ik dacht dat je bedoelde dat je de poule had ingevuldquote:
Dat moet haast welquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Den Bosch, dus daar zal ie over 2 weken wel liggen
Nee daar ging iets mis. Was al op de helft en poef alles weg.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je de poule had ingevuld
Gofferquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee daar ging iets mis. Was al op de helft en poef alles weg.
Dat moest nog met de post?quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:26 schreef chufi het volgende:
Ik was in 10 minuten klaar ... om het daarna bij D. te krijgen ...
Daar kan een psycholoog toch wel iets aan doen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
per FoK!stok is iig geen goed idee.. D. komt altijd net te vroeg
Eerder zn werkgever lijkt mequote:Op donderdag 10 juni 2021 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan een psycholoog toch wel iets aan doen?
quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan een psycholoog toch wel iets aan doen?
Alles voor een goed milieu toch?quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:16 schreef chufi het volgende:
Mijn God wat een rotzooi in die Oranje straat in Den Haag ... 30 km plastic en nog 1000-en de kilos ander plastic afval ...
https://www.nu.nl/287494/(...)and.html?jwsource=cl
Das wel heel aardig zo op de late avondquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar mag je zelf wat bij bedenken, fijn hč?
Bij Mazaru had de vuilniswagen alle vlaggetjes uit de straat gereden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:16 schreef chufi het volgende:
Mijn God wat een rotzooi in die Oranje straat in Den Haag ... 30 km plastic en nog 1000-en de kilos ander plastic afval ...
https://www.nu.nl/287494/(...)and.html?jwsource=cl
Ja las het ... ook zoiets .. extra werk voor die gasten waar ze niet op zitten te wachtenquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Mazaru had de vuilniswagen alle vlaggetjes uit de straat gereden.
Ga je die van Gert en Hermien ook kijken?quote:
Die heb ik wel opgenomen ... zappte gisteren ff live en dacht oops ...quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je die van Gert en Hermien ook kijken?
En dan willen ze bij NPO een jonger publiek bereiken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik wel opgenomen ... zappte gisteren ff live en dacht oops ...
En gooien ze Rense en Fidan er uit ... op de Vooravondquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan willen ze bij NPO een jonger publiek bereiken.
Ook zoiets raars.Ik vond hun als duo juist goed gevonden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En gooien ze Rense en Fidan er uit ... op de Vooravond
Ja prima te pruimen die 2 ... denk dat ze daar nog wel op terugkomen na de zomer ...quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook zoiets raars.Ik vond hun als duo juist goed gevonden.
Misschien mogen ze door naar OP1 dan want daar zat Sofiequote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
En dan Sophie Hilbrand in plaats en ? Die dan om de beurt gaan presenteren.
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien mogen ze door naar OP1 dan want daar zat Sofie
Zoiets als Fries en Nederlands?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:01 schreef chufi het volgende:
Ik versta dus ook 90% Catalaans .. dat is toch iets heel anders dan Spaans
Sophie is toch ook al weer oud?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
En dan Sophie Hilbrand in plaats en ? Die dan om de beurt gaan presenteren.
Dat maakt me niet echt zoveel uit,maar ze is geen goede interviewster.quote:
Maar gaat zij er voor zorgen dat er jonger publiek komt? Kan je dat niet beter 1 of andere, voor normale mensen volkomen onbekende, influencer neerzetten?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat maakt me niet echt zoveel uit,maar ze is geen goede interviewster.
Sorry,zover dacht ik nog niet eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar gaat zij er voor zorgen dat er jonger publiek komt? Kan je dat niet beter 1 of andere, voor normale mensen volkomen onbekende, influencer neerzetten?
En dan samen met Maxim Hartman.quote:
Heb ik u ook weleens zien posten dacht ik.quote:
Jaja .. maar geloof me .. echt ff volhouden zal je goed doen .. laat je net verleiden .. ook niet door mij ,, ik post meestal alleen in de nacht en gooi het dan weer uit mn ATquote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik u ook weleens zien posten dacht ik.
Je bent gelokt.quote:
Jo kin it moai bringe sa.quote:
Dat mensen die kant ook op willen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:26 schreef chufi het volgende:
Leeg heen want Argentinie laat momenteel maar max 2000 personen per dag toe .. zaterdag vol toestel weer naar huis .. want dat mag wel ..
Ja sommige mensen hebben mogelijk dringende noodzaken ..quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mensen die kant ook op willen.
Dat is vast niet de helft.Maar lekker voor je dochter zo`n relaxed vluchtje.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hebben mogelijk dringende noodzaken ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |