Dat zegt niet zoveel, want hiervoor lag hij vlak bij Apeldoornquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Doe ik
Ook waar ie daarna eventueel naar toe gaat, want kans is dat dat ook 'in de buurt' is
Daar ben ik 3 weken geleden ook nog geweestquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, want hiervoor lag hij vlak bij Apeldoorn
Ik zie een patroonquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ben ik 3 weken geleden ook nog geweest
Ik dacht dat je bedoelde dat je de poule had ingevuldquote:
Dat moet haast welquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Den Bosch, dus daar zal ie over 2 weken wel liggen
Nee daar ging iets mis. Was al op de helft en poef alles weg.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je de poule had ingevuld
Gofferquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee daar ging iets mis. Was al op de helft en poef alles weg.
Dat moest nog met de post?quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:26 schreef chufi het volgende:
Ik was in 10 minuten klaar ... om het daarna bij D. te krijgen ...
Daar kan een psycholoog toch wel iets aan doen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
per FoK!stok is iig geen goed idee.. D. komt altijd net te vroeg
Eerder zn werkgever lijkt mequote:Op donderdag 10 juni 2021 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan een psycholoog toch wel iets aan doen?
quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan een psycholoog toch wel iets aan doen?
Alles voor een goed milieu toch?quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:16 schreef chufi het volgende:
Mijn God wat een rotzooi in die Oranje straat in Den Haag ... 30 km plastic en nog 1000-en de kilos ander plastic afval ...
https://www.nu.nl/287494/(...)and.html?jwsource=cl
Das wel heel aardig zo op de late avondquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar mag je zelf wat bij bedenken, fijn hč?
Bij Mazaru had de vuilniswagen alle vlaggetjes uit de straat gereden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:16 schreef chufi het volgende:
Mijn God wat een rotzooi in die Oranje straat in Den Haag ... 30 km plastic en nog 1000-en de kilos ander plastic afval ...
https://www.nu.nl/287494/(...)and.html?jwsource=cl
Ja las het ... ook zoiets .. extra werk voor die gasten waar ze niet op zitten te wachtenquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Mazaru had de vuilniswagen alle vlaggetjes uit de straat gereden.
Ga je die van Gert en Hermien ook kijken?quote:
Die heb ik wel opgenomen ... zappte gisteren ff live en dacht oops ...quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je die van Gert en Hermien ook kijken?
En dan willen ze bij NPO een jonger publiek bereiken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik wel opgenomen ... zappte gisteren ff live en dacht oops ...
En gooien ze Rense en Fidan er uit ... op de Vooravondquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan willen ze bij NPO een jonger publiek bereiken.
Ook zoiets raars.Ik vond hun als duo juist goed gevonden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En gooien ze Rense en Fidan er uit ... op de Vooravond
Ja prima te pruimen die 2 ... denk dat ze daar nog wel op terugkomen na de zomer ...quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook zoiets raars.Ik vond hun als duo juist goed gevonden.
Misschien mogen ze door naar OP1 dan want daar zat Sofiequote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
En dan Sophie Hilbrand in plaats en ? Die dan om de beurt gaan presenteren.
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien mogen ze door naar OP1 dan want daar zat Sofie
Zoiets als Fries en Nederlands?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:01 schreef chufi het volgende:
Ik versta dus ook 90% Catalaans .. dat is toch iets heel anders dan Spaans
Sophie is toch ook al weer oud?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
En dan Sophie Hilbrand in plaats en ? Die dan om de beurt gaan presenteren.
Dat maakt me niet echt zoveel uit,maar ze is geen goede interviewster.quote:
Maar gaat zij er voor zorgen dat er jonger publiek komt? Kan je dat niet beter 1 of andere, voor normale mensen volkomen onbekende, influencer neerzetten?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat maakt me niet echt zoveel uit,maar ze is geen goede interviewster.
Sorry,zover dacht ik nog niet eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar gaat zij er voor zorgen dat er jonger publiek komt? Kan je dat niet beter 1 of andere, voor normale mensen volkomen onbekende, influencer neerzetten?
En dan samen met Maxim Hartman.quote:
Heb ik u ook weleens zien posten dacht ik.quote:
Jaja .. maar geloof me .. echt ff volhouden zal je goed doen .. laat je net verleiden .. ook niet door mij ,, ik post meestal alleen in de nacht en gooi het dan weer uit mn ATquote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik u ook weleens zien posten dacht ik.
Je bent gelokt.quote:
Jo kin it moai bringe sa.quote:
Dat mensen die kant ook op willen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:26 schreef chufi het volgende:
Leeg heen want Argentinie laat momenteel maar max 2000 personen per dag toe .. zaterdag vol toestel weer naar huis .. want dat mag wel ..
Ja sommige mensen hebben mogelijk dringende noodzaken ..quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mensen die kant ook op willen.
Dat is vast niet de helft.Maar lekker voor je dochter zo`n relaxed vluchtje.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hebben mogelijk dringende noodzaken ..
Al eerder onder je vleugels vandaan toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:32 schreef chufi het volgende:
Ik zou ook naar Spanje kunnen vliegen .. ook al is het Oranje ... maar mn dochter is dus net gevlogen
Koester de momenten wanneer jullie wel samen zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:35 schreef chufi het volgende:
Best wel vaak om eerlijk te zijn .. lastig om te meeten
Ik heb mijn vader ook een tijdlang niet gesproken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:40 schreef chufi het volgende:
Ja ... dat waren heerlijke momenten van genot
Ja dat zijn van die momenten die je bij blijven ... ik was erbij toen mn vader het leven lietquote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader ook een tijdlang niet gesproken.
Daar was ik niet bij,en sommige dingen niet uitgesproken.Daar zal ik verder mee moeten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zijn van die momenten die je bij blijven ... ik was erbij toen mn vader het leven lieten daar ben ik dan weer blij om
Hey Enginequote:
zeer jammerquote:
Dit geeft hoop.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik lees verkeerd: 's ochtends meer bewolking, vanmiddag heeft de zon vrij baan.
Morguh Deisyyquote:
Hey GGquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Goed idee, tijd voor een 2e bakkie.
quote:
Ja, zonde met deze mooie dag.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 juni 2021 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotteke!
[/quote
Hoe is het / laatste werkdag alweer van deze week?
Net genoeg om de hele dag weer druk te zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zonde met deze mooie dag.
Het is niet heel druk maar een boel open eindjes, allemaal ditjes en datjes.
Dat had ik nog niet gelezen, maar da's prachtig.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net genoeg om de hele dag weer druk te zijn.
Maar je hebt geluk. Het weekend blijft hij het ook mooi.
Ja toch, het ziet er vooralsnog goed uit.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gelezen, maar da's prachtig.
Morguh Cafcaquote:
Ja. Ik heb alle ramen en deuren open, kan zo even een koffie drinken in de tuin. Relaxt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, het ziet er vooralsnog goed uit.
hier ook alles openquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik heb alle ramen en deuren open, kan zo even een koffie drinken in de tuin. Relaxt.
Vorig jaar toen het overdag 40 graden was, dat was 's nachts alles al open zetten en hopen dat er een klein briesje ging waaien. Binnen was het nog 26 graden, buiten 24 graden dus 2 graden verschil, laat maar even doorwaaien..![]()
doe ik nog steedsquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen...![]()
Pff, ik sta al te strijken... vroeger streek ik tot en met de dekbedhoezen, theedoeken enz.
Tegenwoordig heb ik er zo'n verschrikkelijke schurft aan![]()
Theedoeken gebruik ik bijna niet meer omdat vaatwasser en alles in de droger en eruit halen zodra hij piept. dat scheelt een hoop kreukels.quote:
ja heb nog altijd thee doek hangenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Theedoeken gebruik ik bijna niet meer omdat vaatwasser en alles in de droger en eruit halen zodra hij piept. dat scheelt een hoop kreukels.
Kleding strijk ik uiteraard wel allemaal.
Had hierom 3 uur al alles openstaan lekker hoor. Nu heb ik aan de achterkant alles dicht daar staat tot 13 uur de zon pal op en dan vanaf 13 uur staat die aan de voorkant tot een hij onder gaat.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik heb alle ramen en deuren open, kan zo even een koffie drinken in de tuin. Relaxt.
Vorig jaar toen het overdag 40 graden was, dat was 's nachts alles al open zetten en hopen dat er een klein briesje ging waaien. Binnen was het nog 26 graden, buiten 24 graden dus 2 graden verschil, laat maar even doorwaaien..![]()
Hey Nijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen...![]()
Pff, ik sta al te strijken... vroeger streek ik tot en met de dekbedhoezen, theedoeken enz.
Ik ook. Zonde van je energie. En kleding heb je tegenwoordig veel dat je zo op een hangertje te drogen kan hangen en weer zonder te strijken aan kan doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen...![]()
Altijd al gehadquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen...![]()
Probeer hem in de loop van de dag even in te vullenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:16 schreef D. het volgende:
Laatste kans...
40+ / De Fok! 40+ Voetbalpoule EK2021
Het is weer klaar voor deze week.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nijn.
Ja zo gek was ik ook, alles werd gestreken. Nu ook niet meer hoor
Of je bent zo slank, dat er geen kreukels inpassenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ook. Zonde van je energie. En kleding heb je tegenwoordig veel dat je zo op een hangertje te drogen kan hangen en weer zonder te strijken aan kan doen.
Het is vaak ook zo klaar. Ik heb nooit een hekel aan strijken gehad, vond het wel lekker relaxd. Vooral als het mooi weer was, lekker buiten strijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[img]Het is weer klaar voor deze week.[/img]
[..]
Of je bent zo slank, dat er geen kreukels inpassen![]()
Daar heb ik wel last van natuurlijk en opa ook[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 juni 2021 08:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Altijd al gehad
[..]
Sowieso de uitvinder van het huishouden moeten ze vierendelen![]()
Ik strijk tegenwoordig nog maar heel weinig eigenlijk......gelukkig, want ik heb er ook de pest aan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen...![]()
Je kannut, ik had het zo voor elkaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:48 schreef cafca het volgende:
Probeer hem in de loop van de dag even in te vullen
nah vind het niet zo vervelend werkjequote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik strijk tegenwoordig nog maar heel weinig eigenlijk......gelukkig, want ik heb er ook de pest aan.
is datquote:Vervelend
[..]quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:17 schreef D. het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 juni 2021 08:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Of je verrampeneert ff een quote..
Ik vind dat een hele vooruitgangquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ook. Zonde van je energie. En kleding heb je tegenwoordig veel dat je zo op een hangertje te drogen kan hangen en weer zonder te strijken aan kan doen.
Je stinkende best hoop ikquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is "je kunt het"
Maar ik ga mijn best doen!
Iemand heeft mij VOG ontvangenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is "je kunt het"
Maar ik ga mijn best doen!
Jaja... wat is VOG, voordat ik je verbeterquote:
https://www.justis.nl/producten/vog/quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaja... wat is VOG, voordat ik je verbeter
quote:
Neuhquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ah, aan ons is niets gevraagd![]()
Maar spannend dus, denk ik?
Ohquote:
quote:
Een gestreken tostiquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Een keer in mijn leven een strijkbout vast gehad, in een poging een tostie te maken.
Klote dingen heb je dus niks aan.
Mogge
Handig zo'n tostie ijzer.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Een keer in mijn leven een strijkbout vast gehad, in een poging een tostie te maken.
Mogge
voor een tosti heb je dan ook twee strijkijzers nodigquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge
Oh, zou dat het zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voor een tosti heb je dan ook twee strijkijzers nodig
Ga dan even een strijkijzer bij de buren lenen, dan kan je het uitproberen.quote:
Jij bakt ‘m ook in 2 pannen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voor een tosti heb je dan ook twee strijkijzers nodig
Moet zo gaan werken maar ga het zeker proberen. En dan bakken op katoen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga dan even een strijkijzer bij de buren lenen, dan kan je het uitproberen.
Ik maak een tosti altijd in een pan. Vind dat vele malen lekkerder dan in een tosti-ijzerquote:
Tosti in een kan? In de waterkoker?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak een tosti altijd in een kan. Vind dat vele malen lekkerder dan in een tosti-ijzer
Het is te proberen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Tosti in een kan? In de waterkoker?
Ah, ninja-edtit
In 1 pan? Of ook in 2?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak een tosti altijd in een pan. Vind dat vele malen lekkerder dan in een tosti-ijzer
Linnen natuurlijk. Prutser!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet zo gaan werken maar ga het zeker proberen. En dan bakken op katoen?
Ik zag de fout en past hem snel aanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, ninja-edtit
Ik hou het bij 1 pan anders heb ik zoveel afwasquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, ninja-edtit
Tosti ijzer heb je helemaal geen afwasquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou het bij 1 pan anders heb ik zoveel afwas
Vind dat wel als een lifehack van BDS klinkenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was toch ooit eens iemand die wilde soep warmen in een waterkoker, of wat was dan voor een verhaal
Die moet je ook schoonmaken en ik vind in de pan lekkerder. NIet van die platgedrukte dingenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:58 schreef engine het volgende:
[..]
Tosti ijzer heb je helemaal geen afwas
Zou het ook in de airfryer kunnen? Misschien maar gewoon een keer proberen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moet je ook schoonmaken en ik vind in de pan lekkerder. NIet van die platgedrukte dingen
Ik denk dat je kaas dan snel overal tussendoor druipt...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Zou het ook in de airfryer kunnen? Misschien maar gewoon een keer proberen.
Ja inderdaad, maar het was hem niet en het was geen soep, maar pastaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind dat wel als een lifehack van BDS klinken
Precies, lekker insmeren met boterquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moet je ook schoonmaken en ik vind in de pan lekkerder. NIet van die platgedrukte dingen
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar het was hem niet en het was geen soep, maar pasta
CUL / Pasta in waterkoker
Ik heb geen idee, heb geen airfryerquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:06 schreef engine het volgende:
[..]
Zou het ook in de airfryer kunnen? Misschien maar gewoon een keer proberen.
Krijg je zeker zo slap gevalletjequote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:11 schreef engine het volgende:
In de magnetron kan wel maar weet niet of je het dan een tosti mag noemen.
Ja lekker en dan verse tomaat er tussen. Kaas ham tomaat ham en kaas er tussen héérlijkkkkkquote:
Dit soort topics zijn de inspiratiebron geweest jaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:15 schreef pullup het volgende:
[..][ afbeelding ] Hier zijn deze smileys voor uitgevonden
In plaats van ham vind ik salami ook altijd lekker, en dan met een likseltje aioliquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker en dan verse tomaat er tussen. Kaas ham tomaat ham en kaas er tussen héérlijkkkkk
Lust geen salamiquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In plaats van ham vind ik salami ook altijd lekker, en dan met een likseltje aioli
Hoppa, weg er meequote:
Het gaat geleidelijk, eerst kwam je er af en toe eentje tegen zonder en nu steeds wat meerquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie dat ook al, dat als je ergens binnen bent het raar is als je geen mondkapje op hebt? Zeker als er geen 1,5 meter is.
Zie ze ook in de supermarktquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat geleidelijk, eerst kwam je er af en toe eentje tegen zonder en nu steeds wat meer
We hadden beide dat ding niet opquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat geleidelijk, eerst kwam je er af en toe eentje tegen zonder en nu steeds wat meer
Ach ja, tenzij er weer een enorme terugval is zie ik die dingen wel verdwijnen deze zomerquote:
Dat lijkt me niksquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoop het wel jaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja, tenzij er weer een enorme terugval is zie ik die dingen wel verdwijnen deze zomer
Beetje sambal eropquote:
Ik zit hier in een bedrijvenverzamelgebouw, met gezamenlijke receptie. De receptie is openbaar toegankelijk, dus officieel moet je daar een mondkapje op. Maar dat doet dus echt bijna niemand meer....quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar mondkapje op moet toch nog gewoon?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie dat ook al, dat als je ergens binnen bent het raar is als je geen mondkapje op hebt? Zeker als er geen 1,5 meter is.
Ik heb alleen bij mijn familie geen mondkapje op, verder wel overal.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gebruikte hij olie ook niet ergens anders voorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ruud uit Utopia komt ook nog voorbij. Die deed gehakt in de waterkoker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebruikte hij olie ook niet ergens anders voor
Ja. Maar zie steeds meer mensen met maling er aan. Zelf draag ik het nog braaf.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar mondkapje op moet toch nog gewoon?
Ja, ik ook hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Maar zie steeds meer mensen met maling er aan. Zelf draag ik het nog braaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna overal ja. Hier had het misschien ook wel gemoeten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar mondkapje op moet toch nog gewoon?
Als je iemand met alleen een foto kan bewegen tot een vaccinatie was het niet echt overhalen toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:58 schreef puzziepie het volgende:
Waarom overhalen? Als mensen niet willen , willen ze niet, overhalen vind ik ook wel ver gaan.
Er staat overhalen toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je iemand met alleen een foto kan bewegen tot een vaccinatie was het niet echt overhalen toch?
Als ik een foto wil delen, dan doe ik datquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:58 schreef puzziepie het volgende:
Waarom overhalen? Als mensen niet willen , willen ze niet, overhalen vind ik ook wel ver gaan.
Ik vroeg iets maar dat mag blijkbaar ook nietquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik een foto wil delen, dan doe ik dat
Iedereen mag zijn eigen conclusies trekken.
Okay dat begrijp ik, dat heb ik zelf ook gehadquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij heeft er heel lang over getwijfeld. Dit gaf de doorslag.
Ja het bestek zit om mijn nekquote:
Ja dat is altijd een nadeel van dat mooie weer. Maar maak het ook regelmatig mee in de trein dat mensen ook rustig hun telefoon op de speaker zetten of filmpjes kijken zonder oortjes.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het ook best druk om al die telefoongesprekken van de buren mee te moeten luisteren
Ik had het over de vaccinatiequote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat is altijd een nadeel van dat mooie weer. Maar maak het ook regelmatig mee in de trein dat mensen ook rustig hun telefoon op de speaker zetten of filmpjes kijken zonder oortjes.
Oh muts dat ik ben.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het ook best druk om al die telefoongesprekken van de buren mee te moeten luisteren
Ik woon in een tocht gat ik hoor allesquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat is altijd een nadeel van dat mooie weer. Maar maak het ook regelmatig mee in de trein dat mensen ook rustig hun telefoon op de speaker zetten of filmpjes kijken zonder oortjes.
Alles staat me goed.quote:
Ik vind dat een heel goed excuus, ik ga hem van je lenen en er nog heel lang gebruik van makenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh muts dat ik ben.![]()
Maar ik ben nu ook gevaccineerd, dus heb een beetje last en ben niet zo alert nu.
Ik woon aan het water, dat draagt het geluid ook lekker. Ik hoorde vorige week een overbuurman buiten bellen met de zorgverzekering.quote:
Het went, de scholen die uitgaan is herrie. Verder is het wel vermakelijkquote:
Ik las daar meer klachten over, maar als je je gevaccineerde arm omhoog houdt is het probleem verholpen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik krijg alleen de chip nog niet gekoppeld aan Strava
Ja dat dus, meestal is het tegen de bezorg mensen. Er staat sinds kort een dikke plantenbak en daar kunnen ze net wel of niet langs en dan stormt er iemand naar buiten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik woon aan het water, dat draagt het geluid ook lekker. Ik hoorde vorige week een overbuurman buiten bellen met de zorgverzekering.
Deed me hier gelijk aan denkenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer lastig fietsen....quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las daar meer klachten over, maar als je je gevaccineerde arm omhoog houdt is het probleem verholpen.
Ik heb maar niet geklikt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Je weet het nooit wat ze er mee uitvreten
In een hotelkamer kun je sowieso beter niet al teveel nadenken....quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Wat moet je er dan doen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:55 schreef cafca het volgende:
[..]
In een hotelkamer kun je sowieso beter niet al teveel nadenken....
Ach ja geldt ook voor restaurants etc...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:55 schreef cafca het volgende:
[..]
In een hotelkamer kun je sowieso beter niet al teveel nadenken....
Ja dat is waar. Anders wil je nooit meer uit eten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Ach ja geldt ook voor restaurants etc...
Gewoon niet aan denken is het beste
Slapen!quote:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:58 schreef shiitake het volgende:
Ik gebruik ook nooit die glazen die op een hotelkamer staan. Gewoon een eigen drinkflesje.
Ik dacht gewoon dat sommige mensen het toilet te ver vonden lopen...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:59 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Nah, ging er vanuit dat de meesten dat verhaal wel kenden
Ga je wel eens uit eten?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon dat sommige mensen het toilet te ver vonden lopen...
Dat gebeurt vast ookquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon dat sommige mensen het toilet te ver vonden lopen...
Ja dat dusquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik er ook niet over nadenken hoe schoon de keuken en het personeel is.
Ik was een paar jaar geleden met mijn zus op vakantie naar Egypte, de hotelkamers werden daar schoongemaakt door mannen en op een dag zei mijn zus dat ze bang was dat die man die onze kamer deed tegen onze koekjes en tandenborstels aan swaffeldequote:Op vrijdag 11 juni 2021 18:54 schreef Flory het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden met mijn zus op vakantie naar Egypte, de hotelkamers werden daar schoongemaakt door mannen en op een dag zei mijn zus dat ze bang was dat die man die onze kamer deed tegen onze koekjes en tandenborstels aan swaffelde
Lijkt me wel iets om in het gastenboek te schrijven, als je er nooit meer terugkomt uiteraardquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden met mijn zus op vakantie naar Egypte, de hotelkamers werden daar schoongemaakt door mannen en op een dag zei mijn zus dat ze bang was dat die man die onze kamer deed tegen onze koekjes en tandenborstels aan swaffelde
Dan breng je ze misschien op ideeënquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets om in het gastenboek te schrijven, als je er nooit meer terugkomt uiteraard
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets om in het gastenboek te schrijven, als je er nooit meer terugkomt uiteraard
Al die kamerjongens in de problemenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Dan pakken ze de koekjes en tandenborstels van anderen maarquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:14 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Daarom ook, als je er nooit meer terugkomt
Jongens en meisjes tochquote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan pakken ze de koekjes en tandenborstels van anderen maar
Daar waren alleen kamerjongens, nou ja mannen eigenlijk.quote:
Je moet wel een kut gast zijn willen ze je tandenborstel door hun billen ritsenquote:
Je keek ernaarquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar waren alleen kamerjongens, nou ja mannen eigenlijk.
Swaffelen is net iets andersquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet wel een kut gast zijn willen ze je tandenborstel door hun billen ritsen
Ja minder ergquote:
Nee ik had dan andere dingen te doen, zoals snorkelenquote:
Het was een haai die de tandenborstels swaffeldenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik had dan andere dingen te doen, zoals snorkelen
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik stop alles altijd weer terug in de koffer, laat mijn tandenborstel enzo nooit in de badkamer van een hotel liggen.
Serieus?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik stop alles altijd weer terug in de koffer, laat mijn tandenborstel enzo nooit in de badkamer van een hotel liggen.
Je was blijkbaarquote:
ja slapen DUH !!quote:
Dan zou ik niet meer op vakantie gaanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
WTF...ik heb ook echt beeldquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kleine wasjes, grote wasjes, doe ze in je waterkokerquote:
Je moet thuis blijven in dit gevalquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
WTF...ik heb ook echt beeldhoe bedenk je het trouwens
Ik niet, mijn zusquote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
WTF...ik heb ook echt beeldhoe bedenk je het trouwens
Is dat zo gek? Ik gooi altijd alles terug in de koffer, en als het een koffer met een slot is en ik ga er even op uit, dan gaat 'ie op slot ook.quote:
Welnee, tandenborstel verstoppen en het pak koekjes goed dichtdoenquote:
Dan ga je toch automatisch eerst even aan je tandenborstel snuffelen voor je hem in je mond stoptquote:
Ook je tandenborstel?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Ik gooi altijd alles terug in de koffer, en als het een koffer met een slot is en ik ga er even op uit, dan gaat 'ie op slot ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |