Bartrid 1quote:
Like a record...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:10 schreef Blogman het volgende:
Dead Or Alive - You Spin Me Round , toch?
Wat van wie?quote:I'm a cowboy
On a steel horse I ride
Stand #1430quote:
Europe?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:17 schreef Berkery het volgende:
The Very Best Definitive Ultimate Greatest Hits Collection
quote:
quote:
KISS reüneert regelmatig, doet net zo vaak een afscheidstoernee en zo'n protserige titel past wel bij ze…quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:22 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
De plaat is uit 2009 en werd uitgebracht ter ere van een reunie toernee.
Daar dacht ik ook aan, maar ik dacht dat jij het dan wel gewoon zou wetenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
KISS reüneert regelmatig, doet net zo vaak een afscheidstoernee en zo'n protserige titel past wel bij ze…
Nee, sinds de reünie in 1995 heb ik uit nostalgisch oogpunt nog wel wat concerten van ze bezocht, overigens vaak te slecht voor woorden, maar albums heb ik sinds Dynasty al niet meer van ze gekocht.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar ik dacht dat jij het dan wel gewoon zou weten
Dat klinkt als de onvermoeibare Mike Patton met uiteraard Faith No More als zijn grootste bullet point op het CV.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:37 schreef Berkery het volgende:
![]()
Nog maar een hint: de zanger is het bekendst als 'zanger van', maar heeft nog allerlei bands en projecten erbij.
joaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klinkt als de onvermoeibare Mike Patton met uiteraard Faith No More als zijn grootste bullet point op het CV.
Vlottrekantwoord: Dieter Meier van Yello?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:50 schreef Litpho het volgende:
Om te kijken of we het weer vlot kunnen trekken, de bovengenoemde band komt uit Zwitserland.
Die hebben in de jaren '80 al opgetreden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlottrekantwoord: Dieter Meier van Yello?
Hoewel die wel optredens deden…
Ik probeer dan ook slechts oridinair een aanvullende hint los te peuteren…quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:18 schreef Blogman het volgende:
[..]
Die hebben in de jaren '80 al opgetreden.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook slechts oridinair een aanvullende hint los te peuteren…
https://www.musicmeter.nl/album/193406quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:58 schreef pipster het volgende:
Enig speurwerk leert dat het toch wel Dieter moet zijn. Die heeft in 2014 een album uitgebracht een paar jaar dus voor Yello begon met optreden. Ik moet zeggen dat ik bij het zoeken naar live registraties van Yello ook geen enkele oude opname ben tegen gekomen. Wel van de recente optredens.
Haha, dat is dan ook meteen zo'n beetje hun enige optreden geweest?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:25 schreef Blogman het volgende:
[..]
https://www.musicmeter.nl/album/193406
Klopt! Bij de laatste series concerten wist hij inmiddels wel live wat te improviseren!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:29 schreef pipster het volgende:
[..]
Haha, dat is dan ook meteen zo'n beetje hun enige optreden geweest?
Yello, een van electro pop’s meest invloedrijke bands ooit, hebben de release bevestigd van een live DVD getiteld ‘Yello live in Berlin’. De opnames zijn vorig jaar gemaakt in een oude energiecentrale. De afgelopen 37 jaar weerhield het duo zich van live optredens maar tijdens de release van ‘Toy‘ – hun meest commerciële en succesvolle album sinds ‘Flag’ (1988) – verbaasden ze hun fans met de aankondiging dat ze in oktober 2016 vier concerten zouden gaan geven.
Boris Blank vertelde dat hij het onzin vond om op een podium te gaan staan en de toetsen van zijn computers in te gaan drukken.
Young gods zijn te jong en die heb ik een keer of 8 gezien live...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:46 schreef slaveloos het volgende:
ken nog 2 bands uit Zwitserland waarvan ik niet weet hoe de zanger heet wellicht helpt het iemand om te associeren?
Young Gods en Grauzone
quote:Cosmic Baby (& Jens Wojnar)
Klaus Jankuhn & WestBam
Jens
Jam & Spoon
Oliver Lieb
The Grid
Plutone
Ilsa Gold
Hardsequencer
Carl Cox
Carl Craig
The Orb
Moby
Nee, het is een vervolgvraag...quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:23 schreef iggyinthehouse het volgende:
Allemaal een lied met "thing(s)" ?
Zo simpel is het, alle remixen zijn samengebracht op dit album uit 1995: https://www.discogs.com/Yello-Hands-On-Yello/release/49798quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:17 schreef iggyinthehouse het volgende:
allemaal 1 of andere remix gemaakt van nummers van Yello?
Welk nummer, van wie, begon deze trend?quote:Music & Media said "it takes three to set a trend: the Grid's "Swamp Thing", the Two Cowboys's "Everybody Gonfi-Gon" and Bravado's "Harmonica Man".
Cotton Eye Joe - Rednex?quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:37 schreef iggyinthehouse het volgende:
oh ja! die van jam & spoon is bekend inderdaad....nice ik ga eens luisteren
Music & Media zegt het volgende:
[..]
Welk nummer, van wie, begon deze trend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |