Ah oke. Ken maar weinig mensen die niet van onweer houden, daaromquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ik veel liever geen dan wel onweer heb
Daarmee bedoel ik vanmiddag als ik naar huis gaquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo? Het is net 20 graden. Stel oe niet an
Nachtelijk onweer vind ik echt het mooiste dat er is. Blijf daar graag voor op.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke. Ken maar weinig mensen die niet van onweer houden, daarom
De LI blijft vrij teleurstellend. Enkel voor het (zuid)oosten is de instabiliteit vrij groot.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:44 schreef Dajha het volgende:
Kans op onweer is groot de komende dagen.
[ link | afbeelding ]
Idem. Heb m'n hele setup ook gereed om te fotograferen. Helaas dit jaar nog geen vetpotquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Nachtelijk onweer vind ik echt het mooiste dat er is. Blijf daar graag voor op.
Nee afgelopen jaren viel hier sowieso een beetje tegen qua onweer.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Idem. Heb m'n hele setup ook gereed om te fotograferen. Helaas dit jaar nog geen vetpot
Volgens mij is het in dit topic vreemd als je niet van extremen houdtquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ik veel liever geen dan wel onweer heb
Vergeet het maar, wij krijgen niet eens extreme hitte door de koude zee, laat staan onweer.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee afgelopen jaren viel hier sowieso een beetje tegen qua onweer.
Maar komende dagen groeit mijn hoop enigzins.
Jawel joh. Oorverdovende storm, veel schade, bomen omver, overstromingen, daken van andermans huizen af, stroomuitval, kom maar door hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij is het in dit topic vreemd als je niet van extremen houdt
Een verkoelende bui, of een mooi onweersbuitje vind ik zelf prima, maar die extreme buien, waarbij je maar moet hopen dat alles en iedereen er weer heel uitkomt hoeft van mij ook niet zo
Het is inderdaad leuk totdat je er zelf last van hebt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jawel joh. Oorverdovende storm, veel schade, bomen omver, overstromingen, daken van andermans huizen af, stroomuitval, kom maar door hoor.
Ja hier is het ook altijd spannend. Gelukkig heb ik nog een bovenbuurman dus mocht het gebeuren zit er alsnog een vloer en plafond tussen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is inderdaad leuk totdat je er zelf last van hebt.
Hier is het bij extreem weer altijd hopen dat het dak op z'n plek blijft liggen.
Hagelstenen van 10 cm, blikseminslagen in huizen, en tornado's.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jawel joh. Oorverdovende storm, veel schade, bomen omver, overstromingen, daken van andermans huizen af, stroomuitval, kom maar door hoor.
En jij denkt dat het water dan netjes daar blijftquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja hier is het ook altijd spannend. Gelukkig heb ik nog een bovenbuurman dus mocht het gebeuren zit er alsnog een vloer en plafond tussen.
Een mens mag hopen toch. Optimistisch blijvenquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En jij denkt dat het water dan netjes daar blijft
Ik ken niemand die er specifiek wél van houdt, maar meer die er niet van houdenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke. Ken maar weinig mensen die niet van onweer houden, daarom
Ingrediėnten zijn op zich best primaquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
De LI blijft vrij teleurstellend. Enkel voor het (zuid)oosten is de instabiliteit vrij groot.
Luchtvochtigheid maakt het aangenamer dan morgenmiddag en vrijdagquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:24 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Het is eigenlijk nog prima te doen vandaag. Lekker even een rit met de fiets gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |