Nice blijf maar updates geven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:35 schreef Stoorzendert het volgende:
En de opleiding is nu ook bevestigd![]()
Kan pas in januari starten wegens drukte![]()
12 lessen in het startpakket, en de eerste mail terug is dat het gemiddelde 16uur AVB en 14uur AVD is![]()
Het gaat in ieder geval echt gebeuren nu!Mijn vrouw is er ook heel blij mee!
![]()
![]()
Ik ben twee jaar geleden begonnen met lessen in november. Slechts eenmaal een les niet door gegaan ivm het weer (natte sneeuw/regen, wind, 2° C tijdens de buien)quote:Op maandag 27 september 2021 12:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep 24+
Ik neem aan dat het verstandiger is om tot het voorjaar te wachten met lessen ivm het weer? Of maakt dit niet zoveel uit?
Moet ik me binnenkort ook maar inschrijven dan... Hoor dit al wel vaker. Buurjongen kon in juni examen aanvragen, mocht pas november afrijden. Hij dacht mooi de zomer al toeren, werd door corona dus pas volgende zomer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Kan pas in januari starten wegens drukte![]()
Ja verbaasde mij ook. Ik weet dat ze nog het een en ander aan het wegwerken zijn i.v.m. Corona, maar op de site stond 'starten binnen 4 weken', nou dus niet! Qua theorie lijkt het mee te vallen. Ik heb geïnformeerd in Den Bosch en Eindhoven en dat kon allebei binnen 3 weken.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet ik me binnenkort ook maar inschrijven dan... Hoor dit al wel vaker. Buurjongen kon in juni examen aanvragen, mocht pas november afrijden. Hij dacht mooi de zomer al toeren, werd door corona dus pas volgende zomer.
Wil zelf begin 2022 beginnen met lessen zodat ik in de zomer hopelijk kan toeren. Maar dan moet ik niet te lang treuzelen als ik het zo lees.
Afgelopen zomer al wel, vloeken in de kerk hier, een piaggio driewieler voor autorijbewijs gekocht. Heb nu iig al een beetje kunnen genieten van het mooie weer. En mezelf alles verkeerd kunnen aanleren waardoor ik een paar extra lessen nodig heb waarschijnlijk.
mag ik heel brutaal vragen op welke datum je je rijbewijs B hebt gehaald?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Afgelopen zomer al wel, vloeken in de kerk hier, een piaggio driewieler voor autorijbewijs gekocht. Heb nu iig al een beetje kunnen genieten van het mooie weer. En mezelf alles verkeerd kunnen aanleren waardoor ik een paar extra lessen nodig heb waarschijnlijk.
Haha augustus 2004. De exacte dag weet ik niet. Maar ruim voor 2013 iig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mag ik heel brutaal vragen op welke datum je je rijbewijs B hebt gehaald?
Misschien had de site nog pre-corona info. Theorie is natuurlijk makkelijk, heb je alleen een plek in zo'n examenlokaal nodig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja verbaasde mij ook. Ik weet dat ze nog het een en ander aan het wegwerken zijn i.v.m. Corona, maar op de site stond 'starten binnen 4 weken', nou dus niet! Qua theorie lijkt het mee te vallen. Ik heb geïnformeerd in Den Bosch en Eindhoven en dat kon allebei binnen 3 weken.
zoals ingepland heb ik mijn AVB examen in februari. Verwacht dan zo'n zelfde traject voor AVD. Dus ergens in mei / juni examen?
Ja ok denk check het even je wil niet weten hoeveel mensen niet verder lezen. Peugeot heeft ook zo’n driewieler ding tegenwoordig en die adverteert ook met koeienletters dat je er met een B rijbewijs op mag rijden en alleen als je heel veel verder leest staat er op de eigen site in kleine lettertjes mits voor, ik meen, 19 januari 2013 behaaldquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha augustus 2004. De exacte dag weet ik niet. Maar ruim voor 2013 iig.
Werd me ook direct gevraagd toen ik een proefrit wilde maken bij de motorzaak. Zijn er idd genoeg die er zo op stappen en ook die piaggio word soms groot geadverteerd door dealers en op marktplaats.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ja ok denk check het even je wil niet weten hoeveel mensen niet verder lezen. Peugeot heeft ook zo’n driewieler ding tegenwoordig en die adverteert ook met koeienletters dat je er met een B rijbewijs op mag rijden en alleen als je heel veel verder leest staat er op de eigen site in kleine lettertjes mits voor, ik meen, 19 januari 2013 behaald
Zumo XT heb ik een half jaar geleden gekocht. Had daarvoor de 390 LMquote:Op maandag 27 september 2021 12:58 schreef loveli het volgende:
Zijn er users die ervaringen met de Zumo XT willen delen? De prijs wordt aantrekkelijker en het bedienen van een TomTom is niet mijn sterkste kant (mijn moeder heeft de hare meerdere malen uit het raam willen gooien, zij matcht ook niet met TomTom).
Die starthulp dingen, zou dat ook echt wat zijn?quote:Op maandag 29 november 2021 10:50 schreef Salatrel het volgende:
Is weer tijd voor motorgerelateerde spullekes bij de Lidl. Vanaf 4 december in de winkel:
https://www.lidl.nl/p/ultimate-speed-mini-compressor/p100335168
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |