SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door CherryLips op 10-06-2021 12:11:08 ]Tap tap tap
Huid als een ouwe bank.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:05 schreef dud0r het volgende:
kan nel weer uit de OP
Hoewel het een goede reminder is om zonnebrand te smeren
Die nekken vooral.quote:
van dat perkament dat scheurt als het te hard beweegtquote:
wat ga je bestellenquote:
klinkt lekkerquote:
wel uitnodigend om iemand op je andere bedje te lokkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Het begint te waaien en bewolking. Dus vroeg bij hudson hoeveel een scherm kost. 20 euro met 2 bedjes. Los doen ze niet
Bedje voor je spullen I guess?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Het begint te waaien en bewolking. Dus vroeg bij hudson hoeveel een scherm kost. 20 euro met 2 bedjes. Los doen ze niet
dan zou ik het niet doenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Ja 20 euro vind k wat veel en er kruipt ook steeds meer bewolking hier naar toe
de watquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Die boorplatformeb die je nu in zee ziet liggen zijn nieuw geloof k.
serveerserpent uit het slangenrijkquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon denken dat het grote palmbomen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
oh dat moest een n zijn. ik dacht dat het een speciaal soort boorplatform wasquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die boorplatformen? Dacht dat UitStraling die op de cam zag?
Vandaag strandserpentquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
serveerserpent uit het slangenrijk
Zag die daarstraks links ergens, gewoon op het land.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die boorplatformen? Dacht dat UitStraling die op de cam zag?
Dat is de zonsverduisteringquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Ja 20 euro vind k wat veel en er kruipt ook steeds meer bewolking hier naar toe
Mijn zusje heeft iets van tien tuinmannen, zal ik vragen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
US, heb je geen tuinman nodig voor je landgoed?
Ah dat zou de maasvlakte daar moeten zijn jaquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag die daarstraks links ergens, gewoon op het land.
Ja, wel graag met behoud van salaris.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft iets van tien tuinmannen, zal ik vragen?
citoyens, voici....quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nog meer american style dingen zoals burgers en zo
Welke kleur bikini heb je aan? dan ga ik zwaaienquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat zou de maasvlakte daar moeten zijn ja
Ik kom eraan, voer mijn boterhammetjes wel aan de meeuwen!quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nog meer american style dingen zoals burgers en zo
Ja zal wel flink wat meer zijn, geen probleem toch?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel graag met behoud van salaris.
Zwart :pquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke kleur bikini heb je aan? dan ga ik zwaaien
O, dat is wel tofquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zal wel flink wat meer zijn, geen probleem toch?
Meest relaxte baantje wat ze heeft is botenverzorger trouwens, beetje de boot poetsen, binnen en buitenkant en zorgen dat de koelkast op tijd gevuld is, de kleding gewassen en de tank vol.
Puik planquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kom eraan, voer mijn boterhammetjes wel aan de meeuwen!
Ik denk dat zij toch wel zo'n gezin of dertig onderhoud wereldwijd voor dit soort shit, wel allemaal lokale mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel tof
Ik heb serieus weleens gezocht naar zo’n baan als housesitter. Maar die markt is niet zo groot, geloof ik
Yep, na x aantal dates om en om. Of ik het ene zij het ander.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Splitten na de eerste paar dates.Gewoon om en om.
Dat bedoelde ik niet op die manier.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij First Dates op tv zie ik genoeg mannen die dat wel doen.
Ik had meer palmbomen verwacht.quote:
Gohquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben fan van zwarte bikini's.
Als er nog iemand in die kringen is met een kasteel in Schotland waar op gepast moet worden, dan bied ik me aan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat zij toch wel zo'n gezin of dertig onderhoud wereldwijd voor dit soort shit, wel allemaal lokale mensen.
quote:
Nou ja, dat "tuurlijk" dus weer niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:42 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoelde ik niet op die manier.
En ja, tuurlijk betaald de man de eerste keer...
Niet slim met warmer weer.quote:
Tuurlijk wel, als je niet eens een paar drankjes kunt betalen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, dat "tuurlijk" dus weer niet.![]()
Al zou ik eerlijk gezegd ook niet zo goed weten hoe ik dat moest brengen, ik heb nooit echt gedate.
Het is maar stil rond die plannen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er nog iemand in die kringen is met een kasteel in Schotland waar op gepast moet worden, dan bied ik me aan.
Ja, maar dat gaat dus twee kanten op he, de vrouw kan ook prima drankjes betalen (mag je hopen). Dan gewoon om en om een rondje.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:48 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je niet eens een paar drankjes kunt betalen.
Heel ander verhaal wanneer je een 15 gangen menu gaat doen op een eerste date, maar welke idioot doet dat dan.
@uitraling?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:48 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je niet eens een paar drankjes kunt betalen.
Heel ander verhaal wanneer je een 15 gangen menu gaat doen op een eerste date, maar welke idioot doet dat dan.
Ja lokaal Is het altijd wat meer windkracht:pquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:53 schreef Karzai het volgende:
Windstil hier, hoe is het trouwens met je winderigheid?
En spiraaltjes en piercings met restjes vlees.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Handig, ik zou over het strand lopen dan zit je binnen mum van tijd vol met bierdoppen
Lekker een stukje baarmoederwand.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En spiraaltjes en piercings met restjes vlees.
Plannen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar stil rond die plannen.
Ow dat lijkt me zo tofquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er nog iemand in die kringen is met een kasteel in Schotland waar op gepast moet worden, dan bied ik me aan.
Lijkt me ideaal. Geen kosten hebben aan wonen. Minder werken. Meer lezenquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Ow dat lijkt me zo tof![]()
Er zijn ook van die sites voor, maar wat je daar soms op ziet
Je moet soms wel een boel dieren onderhouden, of er is geen internet, of geen stromend water of... naja vanallesquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal. Geen kosten hebben aan wonen. Minder werken. Meer lezen
hoe dan? zo warm is het nog niet eens. het is wel warm maar niet zo warmquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Oh bijna 2 uur en nog niks gegeten. Doei eetlust met deze warmte.
dat is altijd wel even schrikken en naar jaquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:38 schreef Amarantha het volgende:
Vriendin appt net ja ik weet niet wanneer we weer gaan chillen want gisteren is een vriendin ineens overleden.
Ik krijg daar toch altijd beetje naar gevoel bij als iemand van ong. mijn leeftijd ineens dood neervalt.Sowieso vreselijke situatie natuurlijk maar ken dat meisje verder niet, maar wel erg voor haar familie en vrienden enz.
dat is 5 dagen eerder dan ik het krijg. en jij bent jongerquote:
Ligt er natuurlijk ook aan hoe druk het is.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is 5 dagen eerder dan ik het krijg. en jij bent jonger
ja en jij woont in zo'n uitgestorven hoek van het land waar drie man en een koeienkop woont dus tjsaquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe druk het is.
maakt verder weinig uit tochquote:
quote:Bij de prik krijgen ze het vaccin van Pfizer/BioNTech of dat van Moderna.
Die laatste zin is best raarrrrquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:09 schreef dud0r het volgende:
zo maar eens even het kind halen.
Even een straks shit opzoeken voor al die milfjes
hoezo?quote:
welk raam? dan haal ik het daar wel op?quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Joeeee, alle concentratie het raam uit.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welk raam? dan haal ik het daar wel op?
Oh wacht autocorrectie. Strak shirt. Moest het zijnquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:20 schreef Flory het volgende:
[..]
straks shit zoeken voor milfjes?
ow wacht ik snap hem al
Om al je vetjes te tonen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh wacht autocorrectie. Strak shirt. Moest het zijn
Nee muntjesquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je al fietsen uit de gracht aan het halen met je magnetisme?
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Je moet soms wel een boel dieren onderhouden, of er is geen internet, of geen stromend water of... naja vanalles
Oh, lekker!quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
Lekker 2 uurtjes in de zon gekajakt op de bodensee
Bodenseequote:Op donderdag 10 juni 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
Dat is zo mooi daarquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
QFT!quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch maar even hulp gevraagd voor een stukje reporting. Ik zit er zelf enorm mee te stuntelen en ik weet ook eigenlijk niet wat gangbaar is.
Moeilijk hoor, hulp vragen
Meestal ben ik degene die om hulp gevraagd word. Maar gelukkig was deze collega meer dan bereid om mij te helpen. Hij gaat dinsdag een dashboardje voor me in elkaar spijkeren.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
QFT!
Ik had vandaag ook weer twee vraagstukken waar ik zelf niet uit kwam, gelukkig zijn de collega's meer dan bereid om te helpen. Dat is wel erg fijn.
Die flesjes die ze bij AH verkopen zijn lekker. Gin met rose lemonadequote:Op donderdag 10 juni 2021 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een klein blikje gemixte Gin Tonic.. en ik heb daar heel veel zin in
Klinkt goedquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die flesjes die ze bij AH verkopen zijn lekker. Gin met rose lemonade
Daar ben ik niet geweest, dus dit antwoord hou je tegoedquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is zo mooi daarWord je niet het water uit geharpoeneerd als je te dicht in de buurt van Mainau komt?
quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Radolfzell. Nu aan de hausgemachte eistee en cheesecake
Rare plek als je vanuit Zwitserland komtquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Radolfzell. Nu aan de hausgemachte eistee en cheesecake
Deze is in Frankrijk maar er zijn veel van dat soort sitesquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt heerlijkHeb je een linkje?
Jawel, maar hier kan ik veel goedkoper eten en drinken (en zometeen boodschappen doen)quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rare plek als je vanuit Zwitserland komtHeb je zelf geen Seeufer?
Bwuuuh echte hollander ditdatquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar hier kan ik veel goedkoper eten en drinken (en zometeen boodschappen doen)
quote:
Hirlak zegquote:
Vanavond eens grasduinenquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Deze is in Frankrijk maar er zijn veel van dat soort sites
Onweerstaanbaar voor vrouwen dit.quote:
Ik weet niet of je een baard hebt, maar ik zou gewoon lekker de etensresten erin laten zitten. Kijken ze je nog meer aan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar voor vrouwen dit.
Ze zaten me ook allemaal weer aan te staren![]()
Mogelijk kwam dat door de vetvlekken er in. Had een beetje geknoeid laatste keer met chicken wings
Ik passeerde gisteren een vent op een smal bruggetje die me echt strak aanstaarde.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een baard hebt, maar ik zou gewoon lekker de etensresten erin laten zitten. Kijken ze je nog meer aan.
Ik hou nooit zo van dat alfa gedrag.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik passeerde gisteren een vent op een smal bruggetje die me echt strak aanstaarde.
Heel ongemakkelijk
quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou nooit zo van dat alfa gedrag.
Uitstraling kom er maar in met opmerkingen over introverten en oogcontact.
Het is ook onbeleefd, maar die mensen hebben vast niet als klein kind geleerd dat staren onbeleefd is. Ze weten vast niet beterquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo onbeleefd. Ook al denk je dat ik spuuglelijk en een freak of nature ben, dan nog kun je je wel een beetje inhouden
quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is ook onbeleefd, maar die mensen hebben vast niet als klein kind geleerd dat staren onbeleefd is. Ze weten vast niet beterIk vraag me altijd af bij zulke starende mensen of ik ineens een hoorn op m'n voorhoofd heb, die ik zelf niet opgemerkt heb.
Merk ook dat als ik langsrij in mn auto dat mensen ook echt bijna IN de auto zitten. Nekken worden omgedraaid etczo interessant is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik denk alleen wel dat wij misschien te gevoelig zijn voor starende mensen en dat andere mensen zoiets hebben van: so what.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O gelukkig, dan ben ik dus niet de enige die dit soort dingen heeft. Ik dacht eigenlijk dat het aan mij lag
quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, voorlopig nog niet naar kantoor dusLekkah, ik hoorde iets over september weer het nieuwe normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil niet meer 5 dagen naar kantoor, boehoehoeeeeBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee die heb ik nietquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een baard hebt, maar ik zou gewoon lekker de etensresten erin laten zitten. Kijken ze je nog meer aan.
Ja, ik ben dan altijd direct enorm zelfbewust. Daarom haat ik spreken in het openbaar ook.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik denk alleen wel dat wij misschien te gevoelig zijn voor starende mensen en dat andere mensen zoiets hebben van: so what.
Absoluutquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet![]()
Misschien wel een goed iets.
Negatieve aandacht is ook aandacht toch
Heb je dan echt geen enkele mogelijkheid meer om thuis te werken?quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkah, ik hoorde iets over september weer het nieuwe normaal.
Maar ik wil niet meer 5 dagen naar kantoor, boehoehoeeee
Nee kregen wij vandaag ook te horen. Nog minimaal tot 1 september thuiswerken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, voorlopig nog niet naar kantoor dus
Nou, ik haat het niet, moest zelfs presentaties geven en dat ging wel goed, maar als ik vanuit het niets ineens wat moet zeggen dan moet ik altijd zo op mijn stemvolume lettenquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan altijd direct enorm zelfbewust. Daarom haat ik spreken in het openbaar ook.
Bij ons houden ze ook september aan. En dan het nieuwe werken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkah, ik hoorde iets over september weer het nieuwe normaal.
Maar ik wil niet meer 5 dagen naar kantoor, boehoehoeeee
Die heb ik welquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AbsoluutNeem anders een t-shirt met een lollig plaatje, scoor je ook wel punten mee
Perfect. Ik vind het 's zomers vreselijk om in alle vroegte al in een bloedhete trein te zitten, bezweet op kantoor te komen en dan moet je nog de hele dagquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee kregen wij vandaag ook te horen. Nog minimaal tot 1 september thuiswerken.
Aaawquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik haat het niet, moest zelfs presentaties geven en dat ging wel goed, maar als ik vanuit het niets ineens wat moet zeggen dan moet ik altijd zo op mijn stemvolume letten![]()
Anders verstaat niemand mij.
Ja ik vind het ook wel best. Alleen jammer dat ik dus voorlopig nog steeds geen onbeperkte OV kaart mag aanvragenquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Perfect. Ik vind het 's zomers vreselijk om in alle vroegte al in een bloedhete trein te zitten, bezweet op kantoor te komen en dan moet je nog de hele dag
quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik haat het niet, moest zelfs presentaties geven en dat ging wel goed, maar als ik vanuit het niets ineens wat moet zeggen dan moet ik altijd zo op mijn stemvolume letten![]()
Anders verstaat niemand mij.
Die heb ik sowieso nietquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel best. Alleen jammer dat ik dus voorlopig nog steeds geen onbeperkte OV kaart mag aanvragen
Ik hoor ook steeds meer geluiden over 2 - 3 dagen op kantoor en de rest lekker thuis. Kan ik prima mee leven.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij ons houden ze ook september aan. En dan het nieuwe werken.
Gisteren nog meer collega's over gehad. Tot nu toe ziet iedereen max 1 dag in de week of in de 2 weken naar kantoor voor zich
quote:
Ik heb daar wel een trucje voor gevonden: Jongens, ik wil even wat zeggen.quote:
Zes jaar geleden kreeg ik bijna ruzie met mijn manager toen ik vroeg of ik af en toe, bij wijze van uitzondering, een keer een dagje thuis mocht werkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor ook steeds meer geluiden over 2 - 3 dagen op kantoor en de rest lekker thuis. Kan ik prima mee leven.
Want in het personeelsboek (pre- Corona) staat dat thuiswerken een absolute no- go is
En is dat dan pure, onverholen angst van je collega's? Of verbazing?quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik heb daar wel een trucje voor gevonden: Jongens, ik wil even wat zeggen.
Maar dan zie je de rest van de collega's heel verschrikt kijken![]()
SHITTTT, ze wil wat zeggen
3 dagen kantoor 2 thuis deden er bij ons al veel. Verwacht niet dat er veel zijn die dat weer willen doen. Volgens mij vindt het grootste gedeelte het wel prima zoals het nu gaatquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor ook steeds meer geluiden over 2 - 3 dagen op kantoor en de rest lekker thuis. Kan ik prima mee leven.
Want in het personeelsboek (pre- Corona) staat dat thuiswerken een absolute no- go is
Mailtje sturen "Weet je nog toen, door jouw soort stugge hamlappen is er nu Corona, ga je schamen"quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zes jaar geleden kreeg ik bijna ruzie met mijn manager toen ik vroeg of ik af en toe, bij wijze van uitzondering, een keer een dagje thuis mocht werken
Met de Corona tijd mocht ik bij mijn vorige werk 2 dagen kantoor - 3 dagen thuiswerken, is later omgezet naar 3 dagen kantoor en 2 dagen thuiswerken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zes jaar geleden kreeg ik bijna ruzie met mijn manager toen ik vroeg of ik af en toe, bij wijze van uitzondering, een keer een dagje thuis mocht werken
quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mailtje sturen "Weet je nog toen, door jouw soort stugge hamlappen is er nu Corona, ga je schamen"
"ongelukje"quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Door jouw stugge hamlappen en dat ongelukje in het lab in Wuhan
We mogen concluderen dat ze het IQ van haar moeder heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
Nu nog van de koekjestrommel afblijven.
https://www.ad.nl/show/pr(...)examen-vwo~a8ede2ad/
Laat. Het is bijna snacktijdquote:
"Ze roeien graag zonder eten en drinken in ketenen de Middellandse Zee overquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet trouwens even zeggen dat dat vorige bedrijf andere collega's stimuleerden om gewoon 5 dagen per week op kantoor te zijn, maakte niet uit dat er een Corona crisis was..En dan maar verkondigen tegen externen dat die collega's juist op kantoor willen werken
Ja, sure
En tweemaal de BMI van haar vader.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We mogen concluderen dat ze het IQ van haar moeder heeft.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Ze roeien graag zonder eten en drinken in ketenen de Middellandse Zee overJa heus
"
quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En tweemaal de BMI van haar vader.
17 jaar.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een gezonde meid hoor.
Ja dus? Ze is niet dik ofzo hoor.quote:
Vind ik ook. Niets mis mee.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus? Ze is niet dik ofzo hoor.Ze heeft gewoon een normaal figuur.
Ik heb mn meetings voor vandaag gehad, lekker verslagjes makenquote:
Als Amalia niet al het eten op zou maken zouden die zusjes ook nog wat kunnen etenquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Dat haar zusje maar 50 kg weegt ofzo kan Amalia ook niet helpen natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als Amalia niet al het eten op zou maken zouden die zusjes ook nog wat kunnen eten![]()
Grapje ze ziet er gewoon normaal uit
Lekker rustigquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mn meetings voor vandaag gehad, lekker verslagjes maken
Cijfertjesquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil nog even gezegd hebben dat ik Google Analytics HAAT.
Einde mededeling.
Dat lijkt me nog wat voorbarig. We weten alvast wel van wie ze het niet heeftquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We mogen concluderen dat ze het IQ van haar moeder heeft.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
Wel grappig, in Argentinië gingen stemmen op onder monarchisten, you keep the big one, please send us the red
asap.
Uurtje werk?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
Wel grappig, in Argentinië gingen stemmen op onder monarchisten, you keep the big one, please send us the red
asap.
Jij vuige introvert.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker rustig
Dit is wel een meeting waar ik de camera uit kan houden. Da's wel fijn.
Je moest eens weten hoe goed US ingevoerd is onder Argentijnse monarchistenquote:
oh ja dan is het waarquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat gewoon op internet Einstein.
Scheelt dat Alexia daar volgens mij 0 zin in heeft. Die riep tijdens koningsdag nog heel blij dat ze blij is dat ze zelf haar carričre kan bepalen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.nouveau.nl/ar(...)n-nemen-alexia-optie
Al onze posts staan ook op internet.quote:
Maar het heb nie op feesboek gestaanquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Al onze posts staan ook op internet.
En die zijn ook allemaal waar
quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar het heb nie op feesboek gestaan
Ben er ook geen fan van; maar noodzakelijk kwaad.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Analytics doet nooit wat ik wil dat het doet.
Bij mij wordt het pas 's avonds warm. Dan staat de zon volop op mijn ramen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:03 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Oh ja dan is het niet waar.
Kan iemand me uitleggen waarom het nog steeds warmer aan het worden is vandaag? Warmste punt is toch wel geweest zou ik zeggen
Dat is helemaal irritantquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij wordt het pas 's avonds warm. Dan staat de zon volop op mijn ramen.
Airco?quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij wordt het pas 's avonds warm. Dan staat de zon volop op mijn ramen.
Probeer nu een dashboardje in elkaar te kloppen waarmee ik kan inzoomen op specifieke pagina's. Maar dat is zo eenvoudig nog niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van; maar noodzakelijk kwaad.
Ik hou niet van ijs dat ik moet kauwen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben & Jerry's Caramel chew chew![]()
INB4 overhyped overpriced
Vind ik al veel te veel voor intelligente mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang het onder de 30 blijft, is het wel te doen.
Over twee weken 35 gradenquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang het onder de 30 blijft, is het wel te doen.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik al veel te veel voor intelligente mensen.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou niet van ijs dat ik moet kauwen.
En Ben & Jerry's is mij veel te woke.
Ik weet niet. Er zijn vast geen dieren bij omgekomen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]woke?
Het is toch nog steeds wel schadelijk en zo?
Oh jammer zegquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet niet. Er zijn vast geen dieren bij omgekomen.
Dat heb ik bij alle merken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet. Er zijn vast geen dieren bij omgekomen.
Maar ik hou niet van ijs dat me een lesje probeert te leren
Dan maar zelf een feestje bouwen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Er zouden vrienden langskomen vanavond maar gaat niet door.
Ik merk het zelfde..quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:03 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Oh ja dan is het niet waar.
Kan iemand me uitleggen waarom het nog steeds warmer aan het worden is vandaag? Warmste punt is toch wel geweest zou ik zeggen
ik wil zaterdag wel langs komen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Nu zie ik zondag pas weer iemand buiten werk om pff stom.
Ze moeten gewoon ijs maken. Wat ze verder van de wereld vinden, boeit me echt nietquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat heb ik bij alle merken.
Zelfde geldt voor artiesten en celebs. Shut up and sing. Ik hoef je politiek niet te horen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon ijs maken. Wat ze verder van de wereld vinden, boeit me echt niet
Betweterig ijsquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon ijs maken. Wat ze verder van de wereld vinden, boeit me echt niet
Voor muzikanten is het wel raar, zingen over politiek en de liefde is toch wel hun dingetje zeg maarquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor artiesten en celebs. Shut up and sing. Ik hoef je politiek niet te horen.
Wat dacht je van "Als je niet over bier en tieten kunt zingen hou je je bek maar"?quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor muzikanten is het wel raar, zingen over politiek en de liefde is toch wel hun dingetje zeg maar
Prima. Maar ik was ooit bij een U2 concert en Bono begon vijf minuten te ranten over vluchtelingen en hoe kut het in Afrika is.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor muzikanten is het wel raar, zingen over politiek en de liefde is toch wel hun dingetje zeg maar
Bestel er dan éénquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Vorig jaar dacht ik ooh kan wel zonder een ventilator maar denk dat het toch wel fijn is.
Heb je hem met bier bekogeld toch zeker wel?quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima. Maar ik was ooit bij een U2 concert en Bono begon vijf minuten te ranten over vluchtelingen en hoe kut het in Afrika is.
Daar betaal ik geen 100 euro per kaartje voor
Ja dat was ook mijn idee.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:32 schreef Karzai het volgende:
is wel lekker een ventilatortje, doe maar nu straks zijn ze uitverkocht
maar het is rozequote:
kan je daar ook je gezicht mee masseren soms?quote:
Dat is zondequote:Op donderdag 10 juni 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je hem met bier bekogeld toch zeker wel?
Nee maar wel timer instellen etc.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan je daar ook je gezicht mee masseren soms?
Had je je fel oranje spuitbus niet bij je?quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:33 schreef bitterbal het volgende:
Zat net in de trein. In dat stuk waar je instapt. Was een jongen aan het bellen hoe zijn vrienden corona hebben. Hij ze gezien heeft en grote kans dat hij ook besmet is. Moest die zich nou laten testen blabla. Mondkapje natuurlijk op zijn kin
quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet alles roze te hebben hoor in het leven.
nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso heb ik niks aan dat model.
precies we willen niets missen!quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik hartje zomer ook gewoon in mijn computerkamer zitten.
Loopt er al een arabisch getinte dame te snacken??quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:43 schreef Karzai het volgende:
ik heb de kijkduin camera al op groot scherm 24/7
Kan laptop ook gewoon in de woonkamer neergooien hoor. Maar zit liever achter bureau.quote:
Liep net lang met een grote puntzak patat en een ijsje met 5 bolletjesquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Loopt er al een arabisch getinte dame te snacken??
Nee zag wel een dikkertje de restjes meenemen @Haagsquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Loopt er al een arabisch getinte dame te snacken??
Staat ergens in dit topic ook al.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.ad.nl/show/pr(...)examen-vwo~a8ede2ad/
heb je al een OnlyFans?quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik hartje zomer ook gewoon in mijn computerkamer zitten.
Owquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat ergens in dit topic ook al.
D'r mag wel 15 kilo af jaquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:53 schreef Amarantha het volgende:
En toen zei uitstraling dat ze dik is.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:54 schreef Amarantha het volgende:
Misschien @:dud0r maar ja daar kan ik ook niet van leven.
En dan is er in de horeca niks te doen?quote:
heb net 5 dagen gebuffeldquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan is er in de horeca niks te doen?
Rotterdamse tuigalen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:03 schreef bitterbal het volgende:
ik had aan mijn vissende buurman gevraagd of hij wist waarom die vissers hier die palingachtige zo behandelen.
het zijn geen palingen maar andere beestjes en ze schijnen 'alles' kapot te maken daarom hebben die vissers een hekel aan ze. Alsnog moeten ze wel worden terug gegooid.
Je zou toch denken dat zo iemand een medische opleiding heeft gehad.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja vanmorgen vroeg de ECG-dame wat dat voor uitslag was op mijn arm..![]()
![]()
Ik had weinig zin om uit te leggen wat neurofibromen zijn... Dus het maar op goedaardige tumoren gehouden (wat in feite ook zo is)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |