SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door CherryLips op 10-06-2021 12:11:08 ]Tap tap tap
Huid als een ouwe bank.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:05 schreef dud0r het volgende:
kan nel weer uit de OP
Hoewel het een goede reminder is om zonnebrand te smeren
Die nekken vooral.quote:
van dat perkament dat scheurt als het te hard beweegtquote:
wat ga je bestellenquote:
klinkt lekkerquote:
wel uitnodigend om iemand op je andere bedje te lokkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Het begint te waaien en bewolking. Dus vroeg bij hudson hoeveel een scherm kost. 20 euro met 2 bedjes. Los doen ze niet
Bedje voor je spullen I guess?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Het begint te waaien en bewolking. Dus vroeg bij hudson hoeveel een scherm kost. 20 euro met 2 bedjes. Los doen ze niet
dan zou ik het niet doenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Ja 20 euro vind k wat veel en er kruipt ook steeds meer bewolking hier naar toe
de watquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Die boorplatformeb die je nu in zee ziet liggen zijn nieuw geloof k.
serveerserpent uit het slangenrijkquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon denken dat het grote palmbomen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
oh dat moest een n zijn. ik dacht dat het een speciaal soort boorplatform wasquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die boorplatformen? Dacht dat UitStraling die op de cam zag?
Vandaag strandserpentquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
serveerserpent uit het slangenrijk
Zag die daarstraks links ergens, gewoon op het land.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die boorplatformen? Dacht dat UitStraling die op de cam zag?
Dat is de zonsverduisteringquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Ja 20 euro vind k wat veel en er kruipt ook steeds meer bewolking hier naar toe
Mijn zusje heeft iets van tien tuinmannen, zal ik vragen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
US, heb je geen tuinman nodig voor je landgoed?
Ah dat zou de maasvlakte daar moeten zijn jaquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag die daarstraks links ergens, gewoon op het land.
Ja, wel graag met behoud van salaris.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft iets van tien tuinmannen, zal ik vragen?
citoyens, voici....quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nog meer american style dingen zoals burgers en zo
Welke kleur bikini heb je aan? dan ga ik zwaaienquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat zou de maasvlakte daar moeten zijn ja
Ik kom eraan, voer mijn boterhammetjes wel aan de meeuwen!quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nog meer american style dingen zoals burgers en zo
Ja zal wel flink wat meer zijn, geen probleem toch?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel graag met behoud van salaris.
Zwart :pquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke kleur bikini heb je aan? dan ga ik zwaaien
O, dat is wel tofquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zal wel flink wat meer zijn, geen probleem toch?
Meest relaxte baantje wat ze heeft is botenverzorger trouwens, beetje de boot poetsen, binnen en buitenkant en zorgen dat de koelkast op tijd gevuld is, de kleding gewassen en de tank vol.
Puik planquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kom eraan, voer mijn boterhammetjes wel aan de meeuwen!
Ik denk dat zij toch wel zo'n gezin of dertig onderhoud wereldwijd voor dit soort shit, wel allemaal lokale mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel tof
Ik heb serieus weleens gezocht naar zo’n baan als housesitter. Maar die markt is niet zo groot, geloof ik
Yep, na x aantal dates om en om. Of ik het ene zij het ander.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Splitten na de eerste paar dates.Gewoon om en om.
Dat bedoelde ik niet op die manier.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij First Dates op tv zie ik genoeg mannen die dat wel doen.
Ik had meer palmbomen verwacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |