SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door CherryLips op 10-06-2021 12:11:08 ]Tap tap tap
Huid als een ouwe bank.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:05 schreef dud0r het volgende:
kan nel weer uit de OP
Hoewel het een goede reminder is om zonnebrand te smeren
Die nekken vooral.quote:
van dat perkament dat scheurt als het te hard beweegtquote:
wat ga je bestellenquote:
klinkt lekkerquote:
wel uitnodigend om iemand op je andere bedje te lokkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Het begint te waaien en bewolking. Dus vroeg bij hudson hoeveel een scherm kost. 20 euro met 2 bedjes. Los doen ze niet
Bedje voor je spullen I guess?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Het begint te waaien en bewolking. Dus vroeg bij hudson hoeveel een scherm kost. 20 euro met 2 bedjes. Los doen ze niet
dan zou ik het niet doenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Ja 20 euro vind k wat veel en er kruipt ook steeds meer bewolking hier naar toe
de watquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Die boorplatformeb die je nu in zee ziet liggen zijn nieuw geloof k.
serveerserpent uit het slangenrijkquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon denken dat het grote palmbomen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:27 schreef bitterbal het volgende:
oh dat moest een n zijn. ik dacht dat het een speciaal soort boorplatform wasquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die boorplatformen? Dacht dat UitStraling die op de cam zag?
Vandaag strandserpentquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
serveerserpent uit het slangenrijk
Zag die daarstraks links ergens, gewoon op het land.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die boorplatformen? Dacht dat UitStraling die op de cam zag?
Dat is de zonsverduisteringquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Ja 20 euro vind k wat veel en er kruipt ook steeds meer bewolking hier naar toe
Mijn zusje heeft iets van tien tuinmannen, zal ik vragen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
US, heb je geen tuinman nodig voor je landgoed?
Ah dat zou de maasvlakte daar moeten zijn jaquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag die daarstraks links ergens, gewoon op het land.
Ja, wel graag met behoud van salaris.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft iets van tien tuinmannen, zal ik vragen?
citoyens, voici....quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nog meer american style dingen zoals burgers en zo
Welke kleur bikini heb je aan? dan ga ik zwaaienquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat zou de maasvlakte daar moeten zijn ja
Ik kom eraan, voer mijn boterhammetjes wel aan de meeuwen!quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nog meer american style dingen zoals burgers en zo
Ja zal wel flink wat meer zijn, geen probleem toch?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel graag met behoud van salaris.
Zwart :pquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke kleur bikini heb je aan? dan ga ik zwaaien
O, dat is wel tofquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zal wel flink wat meer zijn, geen probleem toch?
Meest relaxte baantje wat ze heeft is botenverzorger trouwens, beetje de boot poetsen, binnen en buitenkant en zorgen dat de koelkast op tijd gevuld is, de kleding gewassen en de tank vol.
Puik planquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kom eraan, voer mijn boterhammetjes wel aan de meeuwen!
Ik denk dat zij toch wel zo'n gezin of dertig onderhoud wereldwijd voor dit soort shit, wel allemaal lokale mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel tof
Ik heb serieus weleens gezocht naar zo’n baan als housesitter. Maar die markt is niet zo groot, geloof ik
Yep, na x aantal dates om en om. Of ik het ene zij het ander.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Splitten na de eerste paar dates.Gewoon om en om.
Dat bedoelde ik niet op die manier.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij First Dates op tv zie ik genoeg mannen die dat wel doen.
Ik had meer palmbomen verwacht.quote:
Gohquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben fan van zwarte bikini's.
Als er nog iemand in die kringen is met een kasteel in Schotland waar op gepast moet worden, dan bied ik me aan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat zij toch wel zo'n gezin of dertig onderhoud wereldwijd voor dit soort shit, wel allemaal lokale mensen.
quote:
Nou ja, dat "tuurlijk" dus weer niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:42 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoelde ik niet op die manier.
En ja, tuurlijk betaald de man de eerste keer...
Niet slim met warmer weer.quote:
Tuurlijk wel, als je niet eens een paar drankjes kunt betalen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, dat "tuurlijk" dus weer niet.![]()
Al zou ik eerlijk gezegd ook niet zo goed weten hoe ik dat moest brengen, ik heb nooit echt gedate.
Het is maar stil rond die plannen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er nog iemand in die kringen is met een kasteel in Schotland waar op gepast moet worden, dan bied ik me aan.
Ja, maar dat gaat dus twee kanten op he, de vrouw kan ook prima drankjes betalen (mag je hopen). Dan gewoon om en om een rondje.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:48 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je niet eens een paar drankjes kunt betalen.
Heel ander verhaal wanneer je een 15 gangen menu gaat doen op een eerste date, maar welke idioot doet dat dan.
@uitraling?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:48 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je niet eens een paar drankjes kunt betalen.
Heel ander verhaal wanneer je een 15 gangen menu gaat doen op een eerste date, maar welke idioot doet dat dan.
Ja lokaal Is het altijd wat meer windkracht:pquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:53 schreef Karzai het volgende:
Windstil hier, hoe is het trouwens met je winderigheid?
En spiraaltjes en piercings met restjes vlees.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Handig, ik zou over het strand lopen dan zit je binnen mum van tijd vol met bierdoppen
Lekker een stukje baarmoederwand.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En spiraaltjes en piercings met restjes vlees.
Plannen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar stil rond die plannen.
Ow dat lijkt me zo tofquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als er nog iemand in die kringen is met een kasteel in Schotland waar op gepast moet worden, dan bied ik me aan.
Lijkt me ideaal. Geen kosten hebben aan wonen. Minder werken. Meer lezenquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Ow dat lijkt me zo tof![]()
Er zijn ook van die sites voor, maar wat je daar soms op ziet
Je moet soms wel een boel dieren onderhouden, of er is geen internet, of geen stromend water of... naja vanallesquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal. Geen kosten hebben aan wonen. Minder werken. Meer lezen
hoe dan? zo warm is het nog niet eens. het is wel warm maar niet zo warmquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Oh bijna 2 uur en nog niks gegeten. Doei eetlust met deze warmte.
dat is altijd wel even schrikken en naar jaquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:38 schreef Amarantha het volgende:
Vriendin appt net ja ik weet niet wanneer we weer gaan chillen want gisteren is een vriendin ineens overleden.
Ik krijg daar toch altijd beetje naar gevoel bij als iemand van ong. mijn leeftijd ineens dood neervalt.Sowieso vreselijke situatie natuurlijk maar ken dat meisje verder niet, maar wel erg voor haar familie en vrienden enz.
dat is 5 dagen eerder dan ik het krijg. en jij bent jongerquote:
Ligt er natuurlijk ook aan hoe druk het is.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is 5 dagen eerder dan ik het krijg. en jij bent jonger
ja en jij woont in zo'n uitgestorven hoek van het land waar drie man en een koeienkop woont dus tjsaquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe druk het is.
maakt verder weinig uit tochquote:
quote:Bij de prik krijgen ze het vaccin van Pfizer/BioNTech of dat van Moderna.
Die laatste zin is best raarrrrquote:Op donderdag 10 juni 2021 14:09 schreef dud0r het volgende:
zo maar eens even het kind halen.
Even een straks shit opzoeken voor al die milfjes
hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |