abonnement Unibet Coolblue
pi_199829878
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 08:31 schreef BasEnAad het volgende:
Haha wat kansloos van de KNVB
[..]

Nee, omdat ze geen poot hebben om op te staan, het is gewoon gehuil, wellicht ingegeven door AH.
Ik hoorde op het nieuws dat AH zei dat het niet vanuit hen kwam, de klacht.
pi_199829932
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:25 schreef sp3c het volgende:
Probleem is dat je de AH reclame aan het eind van het reclameblok bent vergeten terwijl die van de Jumbo de hele dag door je kop blijft spoken
Alleen een huismoeke vindt die AH reclame wellicht leuk. Dacht dat ze reclames altijd testen op een groep mensen, hoe het ervaren wordt. Lijkt me sterk dat als je een redelijke groep hebt men dit wel een succesvolle/leuke vond. Meer de makers die hun eigen idee fantastisch vinden. 'Memvis', cringe en irritante vrouw zijn mijn herinneringen.
pi_199830026
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 11:58 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Alleen een huismoeke vindt die AH reclame wellicht leuk. Dacht dat ze reclames altijd testen op een groep mensen, hoe het ervaren wordt. Lijkt me sterk dat als je een redelijke groep hebt men dit wel een succesvolle/leuke vond. Meer de makers die hun eigen idee fantastisch vinden. 'Memvis', cringe en irritante vrouw zijn mijn herinneringen.
Uiteindelijk zijn het ook die moekes die de boodschappen doen, dus missie geslaagd.
pi_199830091
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:06 schreef Alfje het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn het ook die moekes die de boodschappen doen, dus missie geslaagd.
Ja, dat is over het algemeen zo. Maar die kijken dan wel weer alleen als Oranje speelt. De andere wedstrijden en de programma's eromheen niet echt. De rest zal toch opdracht van manlief en de kinderen zijn. Vandaar ook de stickers/plakplaatjes, net zoals men acties met voetbalplaatjes doet. Of kinderen de reclame, en vooral de stickers, leuk vinden weet ik niet.
pi_199830103
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:06 schreef Alfje het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn het ook die moekes die de boodschappen doen, dus missie geslaagd.
Sinds corona is me juist opgevallen hoeveel mensen per se met zijn tweeën incl. kinderen boodschappen willen doen, ook als dat wordt afgeraden.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199832014
Slim hoe Jumbo dit speelt. Natuurlijk hebben peperdure juristen en reclamemensen dit voor een uurtarief van ¤ 500 beoordeeld en een risicoafweging gemaakt. En als er wat over gezegd wordt de vermoorde onschuld spelen en doen alsof je het allemaal niet begrijpt.

Iedereen trapt erin.
pi_199832376
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:56 schreef Confetti het volgende:
Natuurlijk hebben peperdure juristen en reclamemensen dit voor een uurtarief van ¤ 500 beoordeeld en een risicoafweging gemaakt.
Risicoafweging waarvan? Het feit dat ze een optocht van in oranje kleding gehulde mensen laten zien? Nou nou nou wat een risico zeg, poeh.
Het feit dat de KNVB dit "claimt" is hilarisch, zelfde dat ze basicly claimen dat een liedje van hun is ("want Oranje vrouwen!" :') ) ipv de originele artiest? Slaat echt helemaal nergens op.
Laten we dan meteen maar alle commercials met oranje shirtjes, liedjes, etc. ook maar aanpakken! KNVB alleenrecht op alles oranje! _O- _O- _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door VelitoX op 11-06-2021 15:29:26 ]
pi_199832821
Dit moet haast wel van een vrouw uit komen. Te kinderachtig voor woorden.
pi_199832839
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 16:35 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

dat programma heet slechts 'de slimste mens'
George van Houts was ook ooit winnaar van tv-programma de slimste mens. dat is die kerel die denkt dat 9/11 in scene is gezet en dan er al buitenaards leven op aarde is.
Hoe verklaar je dan de invasie in Irak en de niet gevonden massa vernietigingswapens?
pi_199852530
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 11:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Ik hoorde op het nieuws dat AH zei dat het niet vanuit hen kwam, de klacht.
AH maakt er nu één grote supermarktfamilie van

https://www.ad.nl/euro-20(...)un-reclame~a3dd51ce/
pi_199852718
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 19:36 schreef Idisrom het volgende:

[..]

AH maakt er nu één grote supermarktfamilie van

https://www.ad.nl/euro-20(...)un-reclame~a3dd51ce/
BobMarley_OneLove.mp3
  zaterdag 12 juni 2021 @ 19:46:12 #62
104963 ETA
European Travel Author
pi_199852732
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 11:58 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Alleen een huismoeke vindt die AH reclame wellicht leuk. Dacht dat ze reclames altijd testen op een groep mensen, hoe het ervaren wordt. Lijkt me sterk dat als je een redelijke groep hebt men dit wel een succesvolle/leuke vond. Meer de makers die hun eigen idee fantastisch vinden. 'Memvis', cringe en irritante vrouw zijn mijn herinneringen.
Valt best mee qua testen hoor. Op hoog niveau, dus algemene messaging van een gehele campagne, daar zal wel veel op worden getest, maar de individuele uitingen worden veel minder getest of helemaal niet getest. Je moet eenmaal om de zoveel tijd een nieuw reclame filmpje afleveren, tijd is gelimiteerd in hoeverre je een filmpje kan finetunen of testen. Vaak worden de beslissingen genomen door een klein groepje mensen binnen het bedrijf, de rest zijn ja-knikkers die alleen maar roepen hoe mooi het filmpje is geworden.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  zaterdag 12 juni 2021 @ 19:53:48 #63
104963 ETA
European Travel Author
pi_199852930
En de hele actie van KNVB is logisch, zij moeten de belangen van sponsoren verdedigen. Hiermee behouden ze waarde voor sponsorship contracten. De individuele sponsoren zijn echt niet zo dom om nu publiek grote ophef over te maken, maar zullen dit waarschijnlijk wel bespreken bij nieuwe sponsordeals.

En iedereen doet een poging tot ambush marketing en zal ook aan de "slachtoffer" kant staan. Zie de Max Verstappen kopie reclame van Picnic. Daar heeft MV team bezwaar tegen gemaakt, dat uiteraard in belang van hun relatie met Jumbo.

Je kan sponsoren niet leuk vinden, maar merendeel van de inkomsten van betaald voetbal komt van sponsors. Dus zonder hun geen betaald voetbal, of je mag megabedragen gaan betalen voor je kaartje of betaalzenders.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  zondag 13 juni 2021 @ 03:25:16 #64
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_199860108
Wat een vaag verhaal. Wat is nu precies hun klacht.

Het is een vervelende reclame (net zoals de meeste oranje gerelateerde reclames) maar daar ging het nu blijkbaar niet om.
pi_199863306
Opgelost?

pi_199865585
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 13:07 schreef Nober het volgende:
Opgelost?

[ afbeelding ]
Dat was er al.

Valt me op dat rondom de wedstrijden er nul keer Jumbo is maar wel tig keer AH. Alleen rondom VI/Oranjezomer was die van Jumbo er. Blokken rondom de wedstrijden met voorrang voor KNVB sponsors? Of Jumbo te cheap om die plekken te kopen?
pi_199871987
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:48 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Dat was er al.

Valt me op dat rondom de wedstrijden er nul keer Jumbo is maar wel tig keer AH. Alleen rondom VI/Oranjezomer was die van Jumbo er. Blokken rondom de wedstrijden met voorrang voor KNVB sponsors? Of Jumbo te cheap om die plekken te kopen?
Ik meende dat de sponsoren van de KNVB altijd voorrang krijgen rondom de wedstrijden. Dat was tenminste tientallen jaren geleden zo.
  zondag 13 juni 2021 @ 23:33:25 #68
104963 ETA
European Travel Author
pi_199875039
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 15:48 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Dat was er al.

Valt me op dat rondom de wedstrijden er nul keer Jumbo is maar wel tig keer AH. Alleen rondom VI/Oranjezomer was die van Jumbo er. Blokken rondom de wedstrijden met voorrang voor KNVB sponsors? Of Jumbo te cheap om die plekken te kopen?
Zijn dure plekken rondom de wedstrijden.

Sponsoren krijgen geen voorrang, maar zij hebben waarschijnlijk al een flinke pot geld gereserveerd voor hun gehele sponsorship campagne en kunnen deze inkopen. Als sponsor gaat het niet alleen om de boardings of om je merkje op het bord te krijgen als achtergrond bij interviews, ook de communicatie rondom de wedstrijden is belangrijk. Waarschijnlijk zal je online ook veel meer uitingen van sponsoren tegenkomen dan andere merken.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  Redactie Frontpage dinsdag 15 juni 2021 @ 08:48:21 #69
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_199892345
Jumbo heeft simpelweg een betere reclame mede door Frank Lammers. Eigenlijk een tweedehands snollebollekes. De reclame van AH is te langdradig met die trage muziek en een dom typetje op het eind. Er is geen herkenning in de AH reclame in tegenstelling tot de Jumbo reclame: Iedereen kent de snollebollekes en Frank Lammers.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')