Sow, als dit geen keiharde noikseks wordquote:
Hahahatjesquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, als dit geen keiharde noikseks word![]()
Wacht jij maar af tot je hem in levende lijven ziet, dan weet je niet meer wat je meemaakt!quote:
Oeeeiquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht jij maar af tot je hem in levende lijven ziet, dan weet je niet meer wat je meemaakt!
Weet ik eigenlijk nog niet, beetje lui nogquote:Op zondag 13 juni 2021 10:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hi Cin, ga je nog wat leuks doen vandaag?
Lekker genieten van je vrije zondagquote:Op zondag 13 juni 2021 10:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk nog niet, beetje lui nog
Gisteren is mijn zoon bezig geweest met aansluiten van mijn vaatwasmachine , ik voel me nu wel heel erg sjiekquote:
Zo doe maar luxe hoor ha ha en succes dan maar voor vanmiddag!quote:Op zondag 13 juni 2021 10:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gisteren is mijn zoon bezig geweest met aansluiten van mijn vaatwasmachine , ik voel me nu wel heel erg sjiek![]()
Straks lekker een stuk lopen en later in de middag haalt mijn zoon mij op en laat ik mij vaccineren
Ik kreeg em vorig jaar van mijn moeder , toen ze ging verhuizen en hij stond al een jaar in de keuken te staanquote:Op zondag 13 juni 2021 10:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo doe maar luxe hoor ha ha en succes dan maar voor vanmiddag!
Een jaar tegen dat ding aangekeken zonder te gebruiken?quote:Op zondag 13 juni 2021 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kreeg em vorig jaar van mijn moeder , toen ze ging verhuizen en hij stond al een jaar in de keuken te staan
Jaquote:Op zondag 13 juni 2021 11:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Een jaar tegen dat ding aangekeken zonder te gebruiken?
Mja, maar nu is alles aangesloten met de juiste onderdelen en nu doet hij hetquote:
Veel plezier ermee dan maar!quote:Op zondag 13 juni 2021 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja, maar nu is alles aangesloten met de juiste onderdelen en nu doet hij het
nou bedankt dan maarquote:Op zondag 13 juni 2021 11:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Veel plezier ermee dan maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |