SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
En daarna?quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:28 schreef UitStraling het volgende:
Knaldrang is bij vrouwen gewoon nesteldrang.
Tja, de man knalt liever er wat in, de vrouw er liever wat uit. Verschil moet er zijn moet je maar denken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:28 schreef UitStraling het volgende:
Nee joh !quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:28 schreef UitStraling het volgende:
Van die 3D-kaarten zelf makenquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvoeden en daarna zijn de eitjes op en gaat ze breien, fietsen of ansichtkaarten verzamelen.
Ja vertel mij wat maar ik probeer Mister 1666 wat uit te leggen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee joh !vrouwen kunnen ook gewoon geil zijn en iemand willen neuken zonder een relatie o.i.d. te willen met die persoon. In mijn ervaring wel tenminste.
Nou ja in eerste instantie op mannen hč. En toen moest ze ook ineens de switch maken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt zij op mannen of vrouwen eigenlijk?
Ok, dan is het goedquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat maar ik probeer Mister 1666 wat uit te leggen.
Bijzonder wel, dan zal ze iets van panseksueel zijn wellicht.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja in eerste instantie op mannen hč. En toen moest ze ook ineens de switch maken.
En toen was het aankijken of dit 'm ging worden en of ze ook met een vrouw kon zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee joh !vrouwen kunnen ook gewoon geil zijn en iemand willen neuken zonder een relatie o.i.d. te willen met die persoon. In mijn ervaring wel tenminste.
Dat kan ook, ik was wel van de ons night stands hoor, en als het beviel dan werden dat vaste scharrels, maar ieder z'n ding natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maar moet eerlijk zeggen dat ik totaal niet van de one night stands ben. Dan gewoon zoenen, beetje geilen en doei. Of was, heb veel pandapunten en totaal geen behoefte om die groei daaraan te stoppen
Ze viel op jou. Toen nog in een mannenlijf. En ik kan me voorstellen dat het even veel vragen opriepquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja in eerste instantie op mannen hč. En toen moest ze ook ineens de switch maken.
En toen was het aankijken of dit 'm ging worden en of ze ook met een vrouw kon zijn.
Nou...quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze viel op jou. Toen nog in een mannenlijf. En ik kan me voorstellen dat het even veel vragen opriepMaar ze viel op jou.
quote:
Als je vriendin volgende week ineens een piemel wil zou je dan nog steeds evenveel van haar/hem houden?quote:
Al zou ze veranderen in een olifantquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vriendin volgende week ineens een piemel wil zou je dan nog steeds evenveel van haar/hem houden?
Be careful what you wish for.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Al zou ze veranderen in een olifant
In een mannetjes-of vrouwtjesolifant? 🤔quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooie dromen Frannie!quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:39 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie zonsondergang.. lichtende nachtwolken alles. het leven is goed.
nu wel een zweetlul.
welterusten.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In een mannetjes-of vrouwtjesolifant? 🤔
In de kamer.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In een mannetjes-of vrouwtjesolifant? 🤔
Dat verbaast me helemaal nietsquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:42 schreef UitStraling het volgende:
Mental image van Etto met een olifantenlul in zijn christelijke arie
Mijn doel is bereiktquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:42 schreef UitStraling het volgende:
Mja, we houden het op biseksueel door omstandigheden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijzonder wel, dan zal ze iets van panseksueel zijn wellicht.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze viel op jou. Toen nog in een mannenlijf. En ik kan me voorstellen dat het even veel vragen opriepMaar ze viel op jou.
Nee, mijn romantische gestes bestaan uit kaarsjes, koken en cadeautjes.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
schrijf je ook gedichten voor haar?
Nouquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:42 schreef UitStraling het volgende:
Liefquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, mijn romantische gestes bestaan uit kaarsjes, koken en cadeautjes.
Daar aan de kust...quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:39 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie zonsondergang.. lichtende nachtwolken alles. het leven is goed.
nu wel een zweetlul.
welterusten.
lag al te snurkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 02:46 schreef Flory het volgende:
Het voelt toch een beetje als je dochter die nog niet thuis is![]()
*Hoopt maar dat @:bitterbal lekker ligt te slapen, al heeft ze zich niet meer gemeld*
Yes eerst de badkamerman betalen en dan door naar kijkduin. Wekker stond voor 7 maar al wakker, bang dat ik mij zou verslapenquote:Op donderdag 10 juni 2021 06:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goedemorgen , jij gaat lekker naar het strand vandaag?
Gelijk paracetamol nemen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 07:06 schreef kwiwi het volgende:
Pff word net wakker met enorme hoofdpijn. Alsof ik dit in m'n slaap heb gedaan:
waar zie je dat aan?quote:
Ik ga zo werkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 07:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes eerst de badkamerman betalen en dan door naar kijkduin. Wekker stond voor 7 maar al wakker, bang dat ik mij zou verslapen![]()
Jij werken?
Nicequote:Op donderdag 10 juni 2021 07:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Nacht 3 zonder pijn in mijn oog. Zou het dan toch goedkomen?
quote:Vandaag, vanaf ongeveer 11.15 uur, is voor het eerst in zes jaar een gedeeltelijke zonsverduistering te zien in Nederland. Op het hoogtepunt, om 12.22 uur, is een zesde van de zon bedekt.
Ik ook, 1999, toen was ik in Normandiëquote:Op donderdag 10 juni 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al eens een volledige gezien
Ik stond op een heuvel bij het Balaton. Bijzondere ervaringquote:Op donderdag 10 juni 2021 07:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, 1999, toen was ik in Normandië
Hier nog 2 maar dan wel vrij tot de 22equote:
* Doet naar buik kijken*quote:
ja alweer tijdje terug. Ben nu niet zo crispyquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je eindelijk aan je krokante laagje werken.
Je bent nu zo'n bitterbal die net uit de vriezer komt?quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alweer tijdje terug. Ben nu niet zo crispy
ja zo voel ik mij welquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent nu zo'n bitterbal die net uit de vriezer komt?
Teveel spek er nog op. Mag nog wel wat vanafquote:
Nee, ik denk dat je het over een MRi hebt, dit staat er los vanquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je niet laatst al die scan of is dit de uitslag?
aaah oke. Succes danquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je het over een MRi hebt, dit staat er los van
Oke John.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:15 schreef Karzai het volgende:
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht, feest!
Hij krijgt stickers bij z'n scan?quote:
Ja, maar niet teveel vanaf hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Teveel spek er nog op. Mag nog wel wat vanaf
In ieder geval nog 4,7% er af is het doelquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet teveel vanaf hoor.
Moet je dit bereiken door dieet of door meer beweging of beiden?quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
In ieder geval nog 4,7% er af is het doel
geen vakantie nog ingepland voorlopig..quote:Op donderdag 10 juni 2021 07:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier nog 2 maar dan wel vrij tot de 22e
beetje van beide maar ik eet nu gewoon normaal maar sport 4 keer in de week.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je dit bereiken door dieet of door meer beweging of beiden?
hoe dan?quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Gister iets verrekt in m'n middelvinger toen ik met die stofzuigers liep te klooien
Stofzuigers?quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Gister iets verrekt in m'n middelvinger toen ik met die stofzuigers liep te klooien
die zit vol met plantenquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet je echt abonneren op haar OnlyFans account.
Ik kreeg inderdaad stickers op mijn lichaam.quote:
Dank je, stelt nooit zoveel voor hoorquote:
Ik betaal nooit voor vrouwen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet je echt abonneren op haar OnlyFans account.
Dat is wel leukquote:
hartfilmpje toch?quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een ECG is overigens geen scan, maar een filmpje.
Nu nog bloedprikken en dan naar het werk
moet je ook niet doen he.quote:
klinkt irritantquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:40 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n spiertje onder de knokkel, aan de onderkant. Gevoelig, dik en opgezet huehue.
Is dat ook met van die plakdingen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een ECG is overigens geen scan, maar een filmpje.
Nu nog bloedprikken en dan naar het werk
en daar zie je de memegodquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij First Dates op tv zie ik genoeg mannen die dat wel doen.
Splitten na de eerste paar dates.quote:
inderdaad. om en om is beterquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Splitten na de eerste paar dates.Gewoon om en om.
alleen als er een vervolg komtquote:
Raar eigenlijk, mannen kopen cadeautjes en etentjes zonder problemen maar betalen voor seks vinden ze te min, als je het puur monetair bekijkt is de hoer goedkoper, er zit alleen een tussenstapje van geld naar cadeautje/etentje naar seks in.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij First Dates op tv zie ik genoeg mannen die dat wel doen.
Ja goh en anders gewoon splittenquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja goh en anders gewoon splitten
Ja, bij zo'n allereerste kennismaking is splitten (of om en om een rondje drinken betalen) niet meer dan logisch, maar als je dat aftastpunt voorbij bent en vaker op date gaat, is het wmb gewoon afwisselen hoor. Schurfthekel aan gaan zitten rekenen met een bonnetje.quote:
Nou, dat is wel heel smooth hoor.quote:
Hangt er vanaf wie de dominante is.quote:
Dan date je de verkeerde mensenquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:53 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Op tv betalen is wel lekker makkelijk scoren.
Zonder camera gaan ze vast een hele discussie aan over wie t duurste vlees heeft gehad
Mooi ditquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:04 schreef Karzai het volgende:
Oh tussen half 12 en half 2 net als ballie op het strand ligt
Gelijk een hele fles wijn bestellenquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij zo'n allereerste kennismaking is splitten (of om en om een rondje drinken betalen) niet meer dan logisch, maar als je dat aftastpunt voorbij bent en vaker op date gaat, is het wmb gewoon afwisselen hoor. Schurfthekel aan gaan zitten rekenen met een bonnetje.
Hahah geen persoonlijke ervaringquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan date je de verkeerde mensen
Ben je anders gewend van me dan?quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat is wel heel smooth hoor.
vast welquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kan ik geadresseerde post van de Postcodeloterij ook gewoon opzeggen?
Neequote:
gelukkig maar. anders was ik teleurgesteld geweestquote:
retour afzender, geadresseerde onbekend?quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
een na duurste fles bestellen, die dan terugsturen omdat je hem niet te zuipen vind en de duurste bestellen. Laat je meteen even zien dat je er bent.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
retour afzender, geadresseerde onbekend?
aan de bewoners van?quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja dat zal wel helpen, maar er staat geen naam op, alleen het adres...
Doosje van zes flesjes mee naar huis.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
een na duurste fles bestellen, die dan terugsturen omdat je hem niet te zuipen vind en de duurste bestellen. Laat je meteen even zien dat je er bent.
Gewoon vragen hoeveel die toko moet kosten.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doosje van zes flesjes mee naar huis.
GVDquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
aan de bewoners van?
ja daar kan je niks tegen doen
Ik kan dat niet, dan betaal ik welquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een beetje financieel zeesterren als vrouw
Iedereen in de zaak die je al kent en komt vertellen dat je een geweldige kerel bent.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon vragen hoeveel die toko moet kosten.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon vragen hoeveel die toko moet kosten.
deal!quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, dan betaal ik wel
quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, dan betaal ik wel
quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon als man de rekening betalen en als de seks tegenvalt kun je nog altijd een tikkie achteraf sturen.
Je knapste nichtje als ex een mooi verhaal op laten hangen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen in de zaak die je al kent en komt vertellen dat je een geweldige kerel bent.
Lotte heet ze toch?quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je knapste nichtje als ex een mooi verhaal op laten hangen.
Laten zien als videoboodschap.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je knapste nichtje als ex een mooi verhaal op laten hangen.
Waar ging het mis?quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens vaag dat ik die aan je heb proberen te slijten
Mja, ze is een beetje te wild en ongeremd voor mij, zei je.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens vaag dat ik die aan je heb proberen te slijten
Paar goed uitziende vrienden die je in koortje ophemelend en een beetje schalks toezingen in het restaurant.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laten zien als videoboodschap.
Nja en ze heeft al een knappe muzikant a la Julien Clercquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze is een beetje te wild en ongeremd voor mij, zei je.
Bestaat dat niet op tinder, van die endorsements, zoals op linkedin?quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar goed uitziende vrienden die je in koortje ophemelend en een beetje schalks toezingen in het restaurant.
Dat soort mensen hebben juist een stabiele factor nodig; weten ze alleen vaak nog niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze is een beetje te wild en ongeremd voor mij, zei je.
Ja, dat is ook wel een hindernis.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja en ze heeft al een knappe muzikant a la Julien Clerc
Misschien moet ik even met Lotte gaan zitten om dat uit te leggen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort mensen hebben juist een stabiele factor nodig; weten ze alleen vaak nog niet.
Ik zou Sonia, Mercedes of Luisa kunnen vragen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestaat dat niet op tinder, van die endorsements, zoals op linkedin?
"Uitstraling mucho grandioso amante." En zo'n fotootje erbij van een zwoele Spaanse.
Wij moeten niet op date. Wijn.quote:
Mercedes en haar sterretje.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou Sonia, Mercedes of Luisa kunnen vragen.
Als je het weet, hoor ik het graag. Die geadresseerde reclame is echt aids.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
lekker biertje erbij danquote:
Hij is wel knap, leuk, hip en muzikaal maar centen heeft hij niet dus...quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel een hindernis.
Ik ook niet. Misschien na vanavond. Even duimen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is wel knap, leuk, hip en muzikaal maar centen heeft hij niet dus...
Niet meer dames in het hoerenkot?quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou Sonia, Mercedes of Luisa kunnen vragen.
Mercedes zei, "Wat hebben jullie toch een mooie frisse knappe gezichten uit het Noorden, zo anders dan die grauwe chagrijnige asbakkoppen hier in Spanje van de mannen"quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mercedes en haar sterretje.
<etto>
ordi!
</etto>
Het is hier heerlijk luchtig, alles staat tegen elkaar openquote:
Jawel twee maar die namen ben ik vergetenquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet meer dames in het hoerenkot?
Even douchen dan als je zo plakkerig bentquote:
Zien er allemaal uit als onbetrouwbare taxichauffeursquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mercedes zei, "Wat hebben jullie toch een mooie frisse knappe gezichten uit het Noorden, zo anders dan die grauwe chagrijnige asbakkoppen hier in Spanje van de mannen"
Hier ook. Eerste wat ik 's morgens doe: alles lekker tegen elkaar open.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier heerlijk luchtig, alles staat tegen elkaar open
lekker doortochten. en dan straks weer alles dicht gooien als het te warm wordtquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ook. Eerste wat ik 's morgens doe: alles lekker tegen elkaar open.
Ik ben thuis, maar wil ook wegquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
ik wil weer naar huis..
tegen 19:00 pas helaas
quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier heerlijk luchtig, alles staat tegen elkaar open
quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker doortochten. en dan straks weer alles dicht gooien als het te warm wordt
yup, koelde gisterenavond best prima af, ging van 24 graden naar 19 in een paar uurtjes binnen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En vanavond weer open als de zon weg is.
Hier ook, ik krijg dan altijd zo'n "heeyyyy hallo hoi hoi mooie wereld gevoel"quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ook. Eerste wat ik 's morgens doe: alles lekker tegen elkaar open.
Ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:33 schreef mschol het volgende:
ik wil weer naar huis..
tegen 19:00 pas helaas
Fernando en Julio laten hevig gebarend weten dat ze het er niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mercedes zei, "Wat hebben jullie toch een mooie frisse knappe gezichten uit het Noorden, zo anders dan die grauwe chagrijnige asbakkoppen hier in Spanje van de mannen"
quote:
Het geeft mij altijd een vakantiegevoel. Tot een uur of 8 want dan daalt de keiharde realiteit weer inquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ook, ik krijg dan altijd zo'n "heeyyyy hallo hoi hoi mooie wereld gevoel"
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAGSSSSSSSSS VERDRIEEEEEEEEEEEETJEquote:
Nou Spaanse vaders zijn vooral heel erg beschermend en achterdochtig.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fernando en Julio laten hevig gebarend weten dat ze het er niet mee eens zijn.
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
hartfilmpje toch?
[..]
moet je ook niet doen he.
Alles voor je onlyfans
Ja, maar dan gewoon op je bovenlichaam, die zijn wat makkelijker verwijderbaarquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat ook met van die plakdingen?
* IJsdraakje heeft nog steeds een half trauma van EEG en plakzooi van electrodes uit d'r haar vissen
quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:41 schreef Haags het volgende:
Wat een warm welkom weer van mijn vriendjes alhier, en @:dud0r
Ik heb het eigenlijk altijd bij Nederlands gehouden, los van paar dates met een Canadees.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou Spaanse vaders zijn vooral heel erg beschermend en achterdochtig.
Communiceert wel net zo makkelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk altijd bij Nederlands gehouden, los van paar dates met een Canadees.
Ik ook. Los van 5 jaar met een Hongaarsequote:Op donderdag 10 juni 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk altijd bij Nederlands gehouden, los van paar dates met een Canadees.
Dat. Plus vergelijkbare cultuur, dat kan ook zomaar een verschil maken. Twee collega's hebben langdurige relaties (gehad) met mensen uit midden/zuid-Amerika. Daar zijn ook wel wat specifieke dingen op te merkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Communiceert wel net zo makkelijk.
Ik heb schijt aan die conventies.quote:
Ik ga in Hongarije weleens eten in het restaurant van een groot wijnlandgoed. Daar bestel ik ook gewoon bier hoorquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan die conventies.
Pools, Spaans, Portugees, Turks, Iers, Egyptisch, Amerikaans, Duits, Frans, Schots, Italiaans, Belgisch.....ik kan bijna een rariteitenmuseum beginnen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jep, kerel had een tijdje een Oostblokvriendin, die kijkt nog steeds moeilijk als dat eens ter sprake komt.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat. Plus vergelijkbare cultuur, dat kan ook zomaar een verschil maken. Twee collega's hebben langdurige relaties (gehad) met mensen uit midden/zuid-Amerika. Daar zijn ook wel wat specifieke dingen op te merken
Zou wel tof zijn als je daar ook stempeltjes voor kreeg.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pools, Spaans, Portugees, Turks, Iers, Egyptisch, Amerikaans, Duits, Frans, Schots, Italiaans, Belgisch.....ik kan bijna een rariteitenmuseum beginnen.
Ik ga voor m'n plezier uit eten, dan ga ik niet iets drinken wat me niet bevalt hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga in Hongarije weleens eten in het restaurant van een groot wijnlandgoed. Daar bestel ik ook gewoon bier hoor
quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, kerel had een tijdje een Oostblokvriendin, die kijkt nog steeds moeilijk als dat eens ter sprake komt.
* dud0r noteert voor mentale oorlogsvoering tijdens potje magicquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, kerel had een tijdje een Oostblokvriendin, die kijkt nog steeds moeilijk als dat eens ter sprake komt.
Beestjes wel.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als je daar ook stempeltjes voor kreeg.
Preciesquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga voor m'n plezier uit eten, dan ga ik niet iets drinken wat me niet bevalt hoor.
Niets ernstigs verder hoor, vooral een duidelijke mismatch en teveel cultuurverschillen.quote:
Ik vind serieus Mediterraan het vreemdste, denk je een relatie met een vrouw te hebben dan kom je bedrogen uit, minstens dertig familieleden krijg je er gratis bij en je hebt serieus een probleem als achtergebleven neef Giovanni je niet zo magquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
volgens mij willen ze je daar niet hebben, weg met ballie uit rotterdam!quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Krijg in den haag post van de gemeente Rotterdam dat k Rotterdam ga verhuren en een folder hoe dat verantwoord te doen
Je kan er beter in een gaan staan als pronkstuk van de collectiequote:Op donderdag 10 juni 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pools, Spaans, Portugees, Turks, Iers, Egyptisch, Amerikaans, Duits, Frans, Schots, Italiaans, Belgisch.....ik kan bijna een rariteitenmuseum beginnen.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens mij willen ze je daar niet hebben, weg met ballie uit rotterdam!
Waar sta je nu ingeschreven dan? Den Haag nog?quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
Krijg in den haag post van de gemeente Rotterdam dat k Rotterdam ga verhuren en een folder hoe dat verantwoord te doen
komt door de vissers. die hebben door dat jij ze steeds verlinktquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
1
[..]
Je kan er beter in een gaan staan als pronkstuk van de collectie
Het grootste culturele verschil voor mij was het gebrek aan individualisme en de bepalende rol die Hongaarse schoonfamilies denken te mogen spelen in je leven. Maar dat was ook gelijk een allesbepalend probleem, helaas.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niets ernstigs verder hoor, vooral een duidelijke mismatch en teveel cultuurverschillen.
Ja die badkamer mensen gebruiken de parkeervergunning en dat kan alleen als k sta ingeschreven maar ze denken volgende week klaar te zijnquote:Op donderdag 10 juni 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar sta je nu ingeschreven dan? Den Haag nog?
Die neem je meteen mee in huis en iedere semi-belangrijke beslissing.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het grootste culturele verschil voor mij was het gebrek aan individualisme en de bepalende rol die Hongaarse schoonfamilies denken te mogen spelen in je leven. Maar dat was ook gelijk een allesbepalend probleem, helaas.
Ja, dat was ik dus niet van planquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die neem je meteen mee in huis en iedere semi-belangrijke beslissing.
Lig je al op het strand?quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die badkamer mensen gebruiken de parkeervergunning en dat kan alleen als k sta ingeschreven maar ze denken volgende week klaar te zijn
daar hadden ze die lekkere burger hequote:Op donderdag 10 juni 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zit nog in de bus. Flinke reis maar dan kan k straks naar hudson voor lunch
Badpak al wel aan?quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan snap ik de folder wel.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die badkamer mensen gebruiken de parkeervergunning en dat kan alleen als k sta ingeschreven maar ze denken volgende week klaar te zijn
Dat speelde ook mee inderdaad, al scheelde het wel dat zij in NL woont. (Woonde? Ze heeft me van FB geflikkerd toen we de relaasie daarop bekend maakten en bij IRL ontmoetingen negeerde ze me.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het grootste culturele verschil voor mij was het gebrek aan individualisme en de bepalende rol die Hongaarse schoonfamilies denken te mogen spelen in je leven. Maar dat was ook gelijk een allesbepalend probleem, helaas.
Bourgondische balquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oepsquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat speelde ook mee inderdaad, al scheelde het wel dat zij in NL woont. (Woonde? Ze heeft me van FB geflikkerd toen we de relaasie daarop bekend maakten en bij IRL ontmoetingen negeerde ze me.)
Jaa ben weer de oude. 👍🏻quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:56 schreef dud0r het volgende:
maarreh @:amarantha voel je je vandaag weer een stukkie beter?
quote:
Misschien straks even kijken:pquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook niet even voelen met je voetjes?
Pinpas en centjes in een afgesloten plastic builtje in je badpak frotten.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar mijn grootste probleem met strand is dat ik het altijd maar kut vind met spullen, het liefst zit ik vooral in het water.
Telefoon en sleutels zijn vervelender.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pinpas en centjes in een afgesloten plastic builtje in je badpak frotten.
Ja vind k hier ook wel eng.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar mijn grootste probleem met strand is dat ik het altijd maar kut vind met spullen, het liefst zit ik vooral in het water.
Hele platte telefoon en alleen de belangrijkste sleutels ook in het zakje frotten?quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Telefoon en sleutels zijn vervelender.
*maakt notities*quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:00 schreef bitterbal het volgende:
K stop het inn mijn schoenen en dan kleding er overheen als k water in ga
Zoiets ja.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
Mental image van een veel te kleine bikini met een plastic tas van de WIBRA eronderuit rrawwrrrr.
We zien niet zoveel, zet de bittercam eens aan dan?quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Hier ziet u de bitterbal in haar natuurlijke habitat
Wel lekker rustig nu.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Gespot
https://www.strandweer.nu/livestreams/kijkduin/
Tering wat een hel.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Gespot
https://www.strandweer.nu/livestreams/kijkduin/
staat er al een bak mayo klaar voor je?quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
De snack is geland. K herhaal de snack is geland
Die zware industrie als uitzicht, lekker even extra tepels bij laten groeien.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij ziet iets anders dan wij?
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zware industrie als uitzicht, lekker even extra tepels bij laten groeien.
Ik vond die bosbesmuffins altijd erg lekker. Maar die zie ik niet meer.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
de muffins zijn in de aanbieding bij de ah, ik herhaal de muffins zijn in de aanbieding bij de ah.
einde mededeling.
heb de eerste chocolademuffin al weer op onderweg naar huis
"Dat kan geen kwaad voor de volksgezondheid."quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk nooit verder dan de chocolademuffinsquote:Op donderdag 10 juni 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond die bosbesmuffins altijd erg lekker. Maar die zie ik niet meer.
viesdik hequote:Op donderdag 10 juni 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk nooit verder dan de chocolademuffinshad laatst wel zo'n luxe chocolademmuffin.
die was toch een partij lekker.
dit is ook de viesdikSC dus dat komt mooi uitquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
dit is ook de viesdikSC dus dat komt mooi uit
Ik ben geloof ik verpest door het uitzicht op Tata, het valt me niet eens op.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |