SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
En daarna?quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:28 schreef UitStraling het volgende:
Knaldrang is bij vrouwen gewoon nesteldrang.
Tja, de man knalt liever er wat in, de vrouw er liever wat uit. Verschil moet er zijn moet je maar denken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:28 schreef UitStraling het volgende:
Nee joh !quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:28 schreef UitStraling het volgende:
Van die 3D-kaarten zelf makenquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opvoeden en daarna zijn de eitjes op en gaat ze breien, fietsen of ansichtkaarten verzamelen.
Ja vertel mij wat maar ik probeer Mister 1666 wat uit te leggen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee joh !vrouwen kunnen ook gewoon geil zijn en iemand willen neuken zonder een relatie o.i.d. te willen met die persoon. In mijn ervaring wel tenminste.
Nou ja in eerste instantie op mannen hč. En toen moest ze ook ineens de switch maken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt zij op mannen of vrouwen eigenlijk?
Ok, dan is het goedquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat maar ik probeer Mister 1666 wat uit te leggen.
Bijzonder wel, dan zal ze iets van panseksueel zijn wellicht.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja in eerste instantie op mannen hč. En toen moest ze ook ineens de switch maken.
En toen was het aankijken of dit 'm ging worden en of ze ook met een vrouw kon zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee joh !vrouwen kunnen ook gewoon geil zijn en iemand willen neuken zonder een relatie o.i.d. te willen met die persoon. In mijn ervaring wel tenminste.
Dat kan ook, ik was wel van de ons night stands hoor, en als het beviel dan werden dat vaste scharrels, maar ieder z'n ding natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Maar moet eerlijk zeggen dat ik totaal niet van de one night stands ben. Dan gewoon zoenen, beetje geilen en doei. Of was, heb veel pandapunten en totaal geen behoefte om die groei daaraan te stoppen
Ze viel op jou. Toen nog in een mannenlijf. En ik kan me voorstellen dat het even veel vragen opriepquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja in eerste instantie op mannen hč. En toen moest ze ook ineens de switch maken.
En toen was het aankijken of dit 'm ging worden en of ze ook met een vrouw kon zijn.
Nou...quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze viel op jou. Toen nog in een mannenlijf. En ik kan me voorstellen dat het even veel vragen opriepMaar ze viel op jou.
quote:
Als je vriendin volgende week ineens een piemel wil zou je dan nog steeds evenveel van haar/hem houden?quote:
Al zou ze veranderen in een olifantquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vriendin volgende week ineens een piemel wil zou je dan nog steeds evenveel van haar/hem houden?
Be careful what you wish for.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Al zou ze veranderen in een olifant
In een mannetjes-of vrouwtjesolifant? 🤔quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooie dromen Frannie!quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:39 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie zonsondergang.. lichtende nachtwolken alles. het leven is goed.
nu wel een zweetlul.
welterusten.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In een mannetjes-of vrouwtjesolifant? 🤔
In de kamer.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In een mannetjes-of vrouwtjesolifant? 🤔
Dat verbaast me helemaal nietsquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:42 schreef UitStraling het volgende:
Mental image van Etto met een olifantenlul in zijn christelijke arie
Mijn doel is bereiktquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:42 schreef UitStraling het volgende:
Mja, we houden het op biseksueel door omstandigheden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijzonder wel, dan zal ze iets van panseksueel zijn wellicht.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze viel op jou. Toen nog in een mannenlijf. En ik kan me voorstellen dat het even veel vragen opriepMaar ze viel op jou.
Nee, mijn romantische gestes bestaan uit kaarsjes, koken en cadeautjes.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
schrijf je ook gedichten voor haar?
Nouquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:42 schreef UitStraling het volgende:
Liefquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, mijn romantische gestes bestaan uit kaarsjes, koken en cadeautjes.
Daar aan de kust...quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:39 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie zonsondergang.. lichtende nachtwolken alles. het leven is goed.
nu wel een zweetlul.
welterusten.
lag al te snurkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 02:46 schreef Flory het volgende:
Het voelt toch een beetje als je dochter die nog niet thuis is![]()
*Hoopt maar dat @:bitterbal lekker ligt te slapen, al heeft ze zich niet meer gemeld*
Yes eerst de badkamerman betalen en dan door naar kijkduin. Wekker stond voor 7 maar al wakker, bang dat ik mij zou verslapenquote:Op donderdag 10 juni 2021 06:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goedemorgen , jij gaat lekker naar het strand vandaag?
Gelijk paracetamol nemen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 07:06 schreef kwiwi het volgende:
Pff word net wakker met enorme hoofdpijn. Alsof ik dit in m'n slaap heb gedaan:
waar zie je dat aan?quote:
Ik ga zo werkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 07:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes eerst de badkamerman betalen en dan door naar kijkduin. Wekker stond voor 7 maar al wakker, bang dat ik mij zou verslapen![]()
Jij werken?
Nicequote:Op donderdag 10 juni 2021 07:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Nacht 3 zonder pijn in mijn oog. Zou het dan toch goedkomen?
quote:Vandaag, vanaf ongeveer 11.15 uur, is voor het eerst in zes jaar een gedeeltelijke zonsverduistering te zien in Nederland. Op het hoogtepunt, om 12.22 uur, is een zesde van de zon bedekt.
Ik ook, 1999, toen was ik in Normandiëquote:Op donderdag 10 juni 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al eens een volledige gezien
Ik stond op een heuvel bij het Balaton. Bijzondere ervaringquote:Op donderdag 10 juni 2021 07:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, 1999, toen was ik in Normandië
Hier nog 2 maar dan wel vrij tot de 22equote:
* Doet naar buik kijken*quote:
ja alweer tijdje terug. Ben nu niet zo crispyquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je eindelijk aan je krokante laagje werken.
Je bent nu zo'n bitterbal die net uit de vriezer komt?quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alweer tijdje terug. Ben nu niet zo crispy
ja zo voel ik mij welquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent nu zo'n bitterbal die net uit de vriezer komt?
Teveel spek er nog op. Mag nog wel wat vanafquote:
Nee, ik denk dat je het over een MRi hebt, dit staat er los vanquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je niet laatst al die scan of is dit de uitslag?
aaah oke. Succes danquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je het over een MRi hebt, dit staat er los van
Oke John.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:15 schreef Karzai het volgende:
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht, feest!
Hij krijgt stickers bij z'n scan?quote:
Ja, maar niet teveel vanaf hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2021 08:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Teveel spek er nog op. Mag nog wel wat vanaf
In ieder geval nog 4,7% er af is het doelquote:Op donderdag 10 juni 2021 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet teveel vanaf hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |