jamaar die vergeet ik altijd, daarom heb ik rond de 3000 van die tasjes thuis.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:02 schreef heywoodu het volgende:
Je kunt toch gewoon plastic tasjes van huis meenemen of iets dergelijks?
triest ja. heb je een linkje oid? Kan ik eens lezen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:05 schreef JochemSjakie het volgende:
AH met hun zwabberbeleid
Eerst dwingen ze hun komkommertelers tot het investeren van een half miljoen voor een komkommerseal-apparaat, en nu mogen ze die niet meer gebruiken van de AH_______!
Nee, kom vaak bij groentetelers over de vloer. Zonder sealapparaat nam AH (en daarmee de rest van het supermarkt-kartel) simpelweg geen product bij je af.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:11 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
triest ja. heb je een linkje oid? Kan ik eens lezen.
nou ja gelukkig zijn die plasticjes van de komkommer af.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, kom vaak bij groentetelers over de vloer. Zonder sealapparaat nam AH (en daarmee de rest van het supermarkt-kartel) simpelweg geen product bij je af.
https://nieuws.ah.nl/albe(...)groente-en-fruit-af/quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:11 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
triest ja. heb je een linkje oid? Kan ik eens lezen.
Goeiequote:Op woensdag 9 juni 2021 09:40 schreef herverwijderd het volgende:
Ze hebben op de broodafdeling trouwens nog wel plastic zakjes, misschien kan je die gebruiken.
Er was toch zo'n geweldige Nederlander die die plastic soep wel even ging oplossen? hoe ver is die al?quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:45 schreef Nine. het volgende:
Denken ze nu echt dat dit soort maatregelen de plastic soep in de oceanen gaat oplossen? Die troep komt allemaal uit Azië.
`quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:45 schreef Nine. het volgende:
Denken ze nu echt dat dit soort maatregelen de plastic soep in de oceanen gaat oplossen? Die troep komt allemaal uit Azië.
Wij Nederlanders dumpen massaal plastic in de oceaan ja?quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:57 schreef Dven het volgende:
En waar komt dat plastic voor een groot gedeelte vandaan, denk jij?
Dat leek een goed initiatief maar je hoort er idd niets meer over.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:56 schreef junkiesietze het volgende:
Er was toch zo'n geweldige Nederlander die die plastic soep wel even ging oplossen? hoe ver is die al?
https://www.ad.nl/nieuws/(...)%2Fwww.google.com%2F
Wij verschepen massaal plastic afval naar Azië. En daar verdwijnt het in twijfelachtige verbrandingsovens of de oceaan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:00 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wij Nederlanders dumpen massaal plastic in de oceaan ja?
Nee, wel wordt jaarlijks honderden tonnen aan Europees plastic afval naar Azië geëxporteerd omdat we er hier niets mee kunnen. Waarbij veel Europese landen inmiddels met de handen in het haar zitten omdat veel Aziatische landen niet meer op Europese plasticafval zitten te wachten. Zie China, waar Nederland een jaar of 10 terug nog bijna 100 ton plastic afval naartoe stuurde en dat inmiddels gedaald is naar 1 ton.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:00 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wij Nederlanders dumpen massaal plastic in de oceaan ja?
Als je de actualiteiten een beetje volgt hoorde je daar een paar dagen geleden nog van dat hij met Coca Cola in zee is gegaan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat leek een goed initiatief maar je hoort er idd niets meer over.
Hangt van de groente af. Maar meeste groente/fruit ging altijd al los in de tas. Niet in de kar, maar meteen in de tas (want zelfscanquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:59 schreef junkiesietze het volgende:
Hoe doen jullie dit? hebben jullie zo'n speciale groentetas of gooien jullie nu ook alle groente gewoon los in je kar?
In je eigen meegenomen tas of in een papieren tas van AH? Ze hebben de gewone plastic tassen ook in de ban gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:33 schreef herverwijderd het volgende:
Als het een beetje stevige groenten / fruit is gooi ik het gewoon los in mijn tas, maar voor kwetsbaardere dingen gebruikte ik ook altijd van die plastic zakjes. Zal wel overstappen op die herbruikbare dingen dan, is ook niet zo'n ramp.
Gewoon in mijn eigen tas, ik heb een rugzak die ik altijd gebruik voor de boodschappen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:39 schreef loveli het volgende:
[..]
In je eigen meegenomen tas of in een papieren tas van AH? Ze hebben de gewone plastic tassen ook in de ban gedaan.
Voortaan niet meer vergeten dan, anders is dat jouw probleem.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:04 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jamaar die vergeet ik altijd, daarom heb ik rond de 3000 van die tasjes thuis.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:59 schreef junkiesietze het volgende:
Die tyfusdingen op rol zijn er niet meer. En nu verwachten ze dat je een gaar wasbaar zakje koopt van 30cent
Ik ga geen tasje van 30cent kopen voor 2 tomaten, does ff normaal gek.
Hoe doen jullie dit? hebben jullie zo'n speciale groentetas of gooien jullie nu ook alle groente gewoon los in je kar?
Die hebben al een paar duizend kilo plastic uit de oceaan gehaald, en ondertussen ook drie riviersystemen, die automatisch het plastic uit het water vissen. Precies daar waar de meeste rotzooi vandaan komt; Indonesië, Maleisië en in de Dominicaanse republiek. En het projectje the ocean cleanup is ondertussen een bedrijf met bijna 100 medewerkers. Voor iemand van 26 jaar oud, vind ik dat hij het niet slecht doet!quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat leek een goed initiatief maar je hoort er idd niets meer over.
Punt is ook, zonder dat plastic bederven er veel meer komkommers zodat er veel meer derving isquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:05 schreef JochemSjakie het volgende:
AH met hun zwabberbeleid
Eerst dwingen ze hun komkommertelers tot het investeren van een half miljoen voor een komkommerseal-apparaat, en nu mogen ze die niet meer gebruiken van de AH_______!
Weet die meneer ook dat ik die zakjes op 60 graden was met fosfaatwasmiddel?quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:29 schreef stokj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als hij dat zou weten dan zou hij GreenPeace op je afsturen...quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Weet die meneer ook dat ik die zakjes op 60 graden was met fosfaatwasmiddel?
Als ze dan wekelijks gevarieerd groente en vlees mee zouden nemen, krijgen ze ook nog een kop fairtrade koffie.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Als hij dat zou weten dan zou hij GreenPeace op je afsturen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |