abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juni 2021 @ 11:16:22 #176
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199804608
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:14 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Zou het hier ook aanslaan?
Ik snap dat niet. Dus blijkbaar heb je allemaal redenen om een vaccin niet te halen zoals bijwerkingen of conspiracies. En dan haalt 1 joint of 1 donut je over? Dat zegt dan toch ook wel wat over hoe sterk je in je eigen argumenten geloofd :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 9 juni 2021 @ 11:17:40 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199804619
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

moeten ze hier ook doen, zonder onze hulp zaten ze nog vast.
Dat zijn ze hier ook aan het doen, maar er wonen hier iets meer mensen lieve schat

Ze hoeven daar echt geen onnodige maatregelen te behouden uit dankbaarheid ofzo, dat slaat nergens op
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 9 juni 2021 @ 11:20:33 #178
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199804650
quote:
2s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik snap dat niet. Dus blijkbaar heb je allemaal redenen om een vaccin niet te halen zoals bijwerkingen of conspiracies. En dan haalt 1 joint of 1 donut je over? Dat zegt dan toch ook wel wat over hoe sterk je in je eigen argumenten geloofd :P
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die het gewoon helemaal niets intereseert.
"Waarom zou ik moeite doen voor die prik? " ..... en dan kan iets 'gratis' er soms voor zorgen dat er in hun hoofd nog een benefit aan hangt.
  Moderator woensdag 9 juni 2021 @ 11:20:59 #179
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_199804657
twitter
pi_199804659
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Balen we hier ook wel wat van. We hebben een backup met Portugal, maar gezien de UK dat land alweer op Amber/oranje heeft gezet zie ik het best gebeuren dat wij volgen.

Frankrijk wil ons maar al te graag hebben. Gister nog een artikel dat je met de auto wel een negatieve test nodig hebt (https://www.ad.nl/auto/to(...)mobilisten~a6a86293/) maar dat ze op de wegen zelf eigenlijk niet controleren. Vooral vliegvelden en treinstations. In theorie kan je er dus gewoon naar toe. Snap niet waarom NL ze niet gewoon op geel zet.
Maar het maakt toch eigenlijk niet uit wat NL vindt? Het is toch van belang hoe de situatie in het land zelf is? Waar laat je je door tegen houden? Door een eventuele quarantaineplicht? Dat is toch ook een wassen neus.
  woensdag 9 juni 2021 @ 11:21:34 #181
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199804660
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:02 schreef Simmertje het volgende:
#waarblijftofficieleaankondiging1988
Intussen al iets waargenomen? Nu.nl is stil? Meen toch te zien dat eerdere aankondigen al voor 11 uur daar werden gemeld...
pi_199804667
quote:
2s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik snap dat niet. Dus blijkbaar heb je allemaal redenen om een vaccin niet te halen zoals bijwerkingen of conspiracies. En dan haalt 1 joint of 1 donut je over? Dat zegt dan toch ook wel wat over je argumenten :P
Het zal de echte twijfelaar niet overhalen denk ik. Maar ik had een tijdje geleden ergens gelezen dat ze in de VS vooral bang zijn/waren dat mensen onder de 30 geen vaccin willen halen. Daarom proberen ze die te verleiden met een gratis biertje, donut of andere dingen. Hetzelfde dat je geen mondkapje meer hoeft te dragen als je gevaccineerd bent enzovoort. Geen idee of het werkt maar wel interessant.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 9 juni 2021 @ 11:21:58 #183
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_199804670
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:20 schreef noodgang het volgende:
[ twitter ]
API staat ook al open dus afspraken maken maar!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 9 juni 2021 @ 11:23:33 #184
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_199804679
twitter

Hugo tweet ook al plaatjes van BN'ers.
pi_199804683
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Maar het maakt toch eigenlijk niet uit wat NL vindt? Het is toch van belang hoe de situatie in het land zelf is? Waar laat je je door tegen houden? Door een eventuele quarantaineplicht? Dat is toch ook een wassen neus.
We proberen ons zoveel mogelijk aan de regels te houden. Mocht er wat gebeuren in een oranje land dan kan dat impact hebben op het werk van mn man of de verzekering, etc. Als het puur aan mij had gelegen dan had ik dat risico misschien wel willen nemen na zolang thuis te hebben gezeten, maar het is nog altijd een democratie hier thuis :D
pi_199804691
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 08:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoeveel IC-bedden zijn er normale tijden in dat ziekenhuis?
ik had het over patiënten en niet over IC's.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_199804694
Als je hier (Limburg) op de A2 rijdt is het trouwens een aaneenschakeling van caravans, campers en ander vakantieverkeer. Eigenlijk gewoon als andere jaren. Denk niet dat ze stoppen in Vaals.
  Moderator woensdag 9 juni 2021 @ 11:26:57 #188
5428 crew  miss_sly
pi_199804710
quote:
3s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:24 schreef vosss het volgende:

[..]

ik had het over patiënten en niet over IC's.
Excuus, verkeerd geinterpreteerd.

Maar wat wil je er dan precies mee zeggen? 24 op z'n meest tegelijk, bedoel je, neem ik aan? Dat is op zichzelf een nietszeggend getal als je niet meer weet over het ziekenhuis, hoe groot het is, hoe lang er zoveel tegelijk waren, etc..
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 9 juni 2021 @ 11:27:57 #189
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199804722
Gelukt al! (1988) geen enkel probleem en kan volgende week al :D
pi_199804731
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Excuus, verkeerd geinterpreteerd.

Maar wat wil je er dan precies mee zeggen? 24 op z'n meest tegelijk, bedoel je, neem ik aan? Dat is op zichzelf een nietszeggend getal als je niet meer weet over het ziekenhuis, hoe groot het is, hoe lang er zoveel tegelijk waren, etc..
Ik heb nog even op hun site gekeken. Er hebben nooit meer dan 7 IC COVID-19 patiënten tegelijkertijd gelegen en dat is slechts enkele dagen geweest. Meestal tussen de 3 en de 5.

Waarom mogen er geen OK's ingepland worden dan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 9 juni 2021 @ 11:33:03 #191
8369 speknek
Another day another slay
pi_199804765
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Geen idee, dat moet nog blijken. Áls het door het vaccin komt, dan is dat zeker niet de bedoeling omdat je wil dat de immuunrespons lokaal aangezet wordt, in de armspier, dat het dan weer weggaat en je B-cellen geheugen hebben om antilichamen te maken tegen corona. Geen systemische immuunreactie door het hele lichaam iig, daar weten we niets van.
Wat loop je nou fake news te spuien man. Natuurlijk verwacht je wel een systemische immuunreactie, wat dacht je, dat alleen je arm immuun zou worden? Kun je aanwijzen waar in de paper staat dat ze de vetbolletjes of het ingespoten mrna teruggevonden hebben?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_199804776
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:06 schreef THEFXR het volgende:
Heel Italië, Noorwegen en delen Oost- en Midden-Europa gaan naar geel

Het aantal landen in Europa dat van oranje naar geel gaat, breidt steeds verder uit. Heel Italië, bijna heel Noorwegen, Luxemburg, Polen, Tsjechië en Slowakije worden vanaf morgen geel, meldt het ministerie van Buitenlandse Zaken. Gisteren werden Duitsland en Oostenrijk ook al geel. Dat betekent dat niet-noodzakelijk reizen weer mogelijk zijn. Bij terugkeer hoef je in Nederland niet meer een negatieve test te laten zien of in quarantaine.
Precies 1 dag voor het geplande vertrek :D Andersom nog altijd op (licht)rood dus nog altijd goed dat we het hebben geannuleerd. Voor de 3e keer _O- Huis is inmiddels zo goed als zeker verkocht maar met bezoekregeling voor de herfstvakantie. Nieuwe kansen.

Weekje naar het oosten van eigen land is het plan voor komende week.
pi_199804812
Hoppaaa afspraak gemaakt voor 22 juni en 27 juli.

Kon al 17 juni terecht, maar die dag ga ik zuipen met vrienden en oranje kijken :') voor de zekerheid maar even weekje later gedaan.
pi_199804849
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:06 schreef THEFXR het volgende:
Heel Italië, Noorwegen en delen Oost- en Midden-Europa gaan naar geel

Het aantal landen in Europa dat van oranje naar geel gaat, breidt steeds verder uit. Heel Italië, bijna heel Noorwegen, Luxemburg, Polen, Tsjechië en Slowakije worden vanaf morgen geel, meldt het ministerie van Buitenlandse Zaken. Gisteren werden Duitsland en Oostenrijk ook al geel. Dat betekent dat niet-noodzakelijk reizen weer mogelijk zijn. Bij terugkeer hoef je in Nederland niet meer een negatieve test te laten zien of in quarantaine.
Gaat dat straks ook gelden in het Coronapaspoort? Dat zou ergens wel verklaren waarom Hugo maar één test wil vergoeden.
  woensdag 9 juni 2021 @ 11:41:25 #195
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199804857
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Balen we hier ook wel wat van. We hebben een backup met Portugal, maar gezien de UK dat land alweer op Amber/oranje heeft gezet zie ik het best gebeuren dat wij volgen.

Frankrijk wil ons maar al te graag hebben. Gister nog een artikel dat je met de auto wel een negatieve test nodig hebt (https://www.ad.nl/auto/to(...)mobilisten~a6a86293/) maar dat ze op de wegen zelf eigenlijk niet controleren. Vooral vliegvelden en treinstations. In theorie kan je er dus gewoon naar toe. Snap niet waarom NL ze niet gewoon op geel zet.
Nederland prutst al vanaf het begin maar wat aan met die kleurcodes.
  woensdag 9 juni 2021 @ 11:42:48 #196
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199804881
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Als je hier (Limburg) op de A2 rijdt is het trouwens een aaneenschakeling van caravans, campers en ander vakantieverkeer. Eigenlijk gewoon als andere jaren. Denk niet dat ze stoppen in Vaals.
Van t weekend nam ik ook al veel caravans waar op de snelwegen. Mensen gaan gewoon hun ding doen.
  woensdag 9 juni 2021 @ 11:47:57 #197
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199804955
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:23 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]

Hugo tweet ook al plaatjes van BN'ers.
Vind het wel grappig eigenlijk. Hans van Breukelen en z'n gepakte (?) penalty van het EK88.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_199804956
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:29 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb nog even op hun site gekeken. Er hebben nooit meer dan 7 IC COVID-19 patiënten tegelijkertijd gelegen en dat is slechts enkele dagen geweest. Meestal tussen de 3 en de 5.

Waarom mogen er geen OK's ingepland worden dan?
Nou ja ik stelde dus al voor dat je ze zou kunnen bellen en het dan vragen, maar toen had je alleen feiten en geen vragen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199804968
quote:
2s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:47 schreef Gunner het volgende:

[..]

Vind het wel grappig eigenlijk. Hans van Breukelen en z'n gepakte (?) penalty van het EK88.
Zeker, volgens Igor Belanov kwam dat omdat door optisch bedrog het doel kleiner leek. Aannemelijker is dat 'ie gewoon lomp rechtdoor schoot en Van Breukelen wist dat 'ie dat ging doen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 9 juni 2021 @ 11:49:41 #200
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_199804971
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat loop je nou fake news te spuien man. Natuurlijk verwacht je wel een systemische immuunreactie, wat dacht je, dat alleen je arm immuun zou worden? Kun je aanwijzen waar in de paper staat dat ze de vetbolletjes of het ingespoten mrna teruggevonden hebben?
Iemand op tweakers forum (met meer kennis dan ons bij elkaar over dit onderwerp) zegt dit erover;

quote:
Deze studie beschrijft de immunologische reactie die op gang is gekomen in deze patiënt na de eerste vaccinatie. De korte samenvatting is dat de immuunreactie nog niet perfect was na die eerste dosis, de patiënt toch Covid heeft gekregen, en daaraan is overleden. Niet geheel verbazingwekkend bij een 86-jarige.
Nothing to worry about.
Where law ends, tyrrany begins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')