Heb ook niet het vermoeden dat ze die swap tijdens het seizoen gaan doen.quote:
Het managementbureau van Toto. Het is niet zo dat hij dat allemaal zelf doet. Daar heeft hij zijn mensen voor om belangenverstrengeling te voorkomen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 02:25 schreef flipsen het volgende:
[..]
Goed artikel, vooral dit stukje:
[..]
Vraag me af hoe dat gegaan is. Toto belt met zichzelf ofzo? In iedere hand een telefoon?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het managementbureau van Toto. Het is niet zo dat hij dat allemaal zelf doet. Daar heeft hij zijn mensen voor om belangenverstrengeling te voorkomen.
Mensen, jij ook, lijken keer op keer op keer te vergeten dat die Mercedes gewoon met afstand de beste auto is. Dan is niet tweede worden omdat je een halve race met Ferrari en McLaren hebt zitten kloten gewoon niet goed. En als het dan een keer niet lekker loopt, dan is Bottas echt helemaal nergens, nog slechter dan Albon.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Op basis waarvan denken mensen nu dat Bottas het hele jaar niks meer gaat presteren? Hij scoort 3 podiums, niet al te ver achter Max. En dat hadden er 4 kunnen zijn als zijn team de pitstop in Monaco niet had verklooid. In 2 races was hij nergens, dat klopt. Maar het zou me echt verbazen als hij zich in Frankrijk buiten de top 3 kwalificeert.
Ik zeg toch nergens dat ik hem geweldig vindt? Waar het me om gaat is dat zijn auto en ook hij samen goed genoeg zijn om Max nog regelmatig echt in de weg te zitten. Dat zijn dan geen topprestaties, maar er werd hier de suggestie gewekt dat Bottas in principe gone is ofzo.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:34 schreef Nattekat het volgende:
Bottas is een heel slechte racer, en dat is altijd verdoezeld door zijn oppermachtige Mercedes.
Het gerucht over de swap gaat over seizoen 2022. Niet reeds een swap gedurende dit seizoen.quote:
Dat zeg ik ook niet. Maar jij onderhandelt niet zelf voor de coureurs. Dat doen anderen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:05 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]Alsof hij er niks van zou afweten en die mensen niet aanstuurt.
Hamilton heeft stressquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Pirelli: de banden werden gebruikt onder de door ons gestelde parameters, binnen de door ons verwachtte levensduur en er werd niet door zooi gereden waardoor de band lek raakte.
Maar meneer Hamilton vindt dat het echt niet aan Pirelli ligt.
maar het gaat wel verder dan dat, allemaal extra scrutineering, zie ook de flexiwings omdat Mercedes daarover loopt te zeiken of iig olie op het vuur gooit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hij heeft nog steeds niet door dat Max totaal niet onder de indruk is van dit soort mindgames..
Pirelli continued: Maar het lag niet aan de constructie van de band, maar we hebben wel de richtlijnen aangepast.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Pirelli: de banden werden gebruikt onder de door ons gestelde parameters, binnen de door ons verwachtte levensduur en er werd niet door zooi gereden waardoor de band lek raakte.
Met afstand de beste is er nu toch wel af, denk ik maar buiten Red Bull's auto's zijn er eigenlijk geen andere teams die in de buurt komen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen, jij ook, lijken keer op keer op keer te vergeten dat die Mercedes gewoon met afstand de beste auto is. Dan is niet tweede worden omdat je een halve race met Ferrari en McLaren hebt zitten kloten gewoon niet goed. En als het dan een keer niet lekker loopt, dan is Bottas echt helemaal nergens, nog slechter dan Albon.
Bottas is een heel slechte racer, en dat is altijd verdoezeld door zijn oppermachtige Mercedes.
Spanje en Portugal beide races waar Bottas makkelijk P2 had kunnen rijden, zelfs met die problemen in Portugal.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met afstand de beste is er nu toch wel af, denk ik maar buiten Red Bull's auto's zijn er eigenlijk geen andere teams die in de buurt komen.
Yup. Die auto moet in principe altijd in de top 4 rijden als hij de finish haalt. Tja, je kan moeilijk zeggen dat de strategie van Mercedes fout was, sinds Bottas bij het team is hebben ze ieder jaar zowel de WDC als de WCC gewonnen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spanje en Portugal beide races waar Bottas makkelijk P2 had kunnen rijden, zelfs met die problemen in Portugal.
Ik begin zo toch echt heel rap respect te verliezen voor dat team. Wat een gezeik zeg...quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mercedes zou ook vraagtekens hebben bij het pitstopmateriaal van RBR aldus Marko: https://www.f1maximaal.nl(...)teriaal-red-bull-aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |