De eerste van de voorlopige 2 tripleheaders op de kalenderquote:
FRA-OOS-OOS, BEL-NED-ITA en USA-MEX-BRA toch? of zie ik iets over het hoofd?quote:Op maandag 14 juni 2021 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De eerste van de voorlopige 2 tripleheaders op de kalender
Door het wegvallen van Singapore dat er een triple header minder wasquote:Op maandag 14 juni 2021 09:05 schreef opreis het volgende:
[..]
FRA-OOS-OOS, BEL-NED-ITA en USA-MEX-BRA toch? of zie ik iets over het hoofd?
Die we nu hebben is wel de minste maar dat mag de pret niet drukken.
Lekker tijdens het EK.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:05 schreef opreis het volgende:
[..]
FRA-OOS-OOS, BEL-NED-ITA en USA-MEX-BRA toch? of zie ik iets over het hoofd?
Die we nu hebben is wel de minste maar dat mag de pret niet drukken.
Wordt wrsch 2x een race in de VS ipv 1xquote:Op maandag 14 juni 2021 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Door het wegvallen van Singapore dat er een triple header minder was
quote:Op maandag 14 juni 2021 10:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ondanks de ellenlange files op de eerste dag schaam ik me er niet voor dat ik echt genoten heb van het bezoeken van de race op Paul Ricard in 2018
RAWETRI HEACE EKPLEDER?quote:
Hardop gelachen.quote:Op maandag 14 juni 2021 11:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Komt er een race op een degelijk circuit, heb ik een familiefeestje op zondag.
de race opnemen, hopen dat iedereen z'n smoel houd zodat het terugkijken leuk blijft.
goed, goed, goed, het is niet om aan te gluren, als er weer van die vreselijke psychedelische blauwe en rode lijnen naast de baan zichtbaar zijn.quote:
Ach, de eerste helft van NED-OEK was nòg saaier dan een race op Monacoquote:
Lelijkste circuit op de kalender.quote:Op maandag 14 juni 2021 11:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Komt er een race op een degelijk circuit, heb ik een familiefeestje op zondag.
de race opnemen, hopen dat iedereen z'n smoel houd zodat het terugkijken leuk blijft.
Die hebben minder blauw rood dan Paul Ricarf.quote:
Vooral eentje waar je hoofdpijn van krijgtquote:
Paul Ricard is een testcircuit.quote:Op maandag 14 juni 2021 11:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Serieus, als je die rare lijnen wegdenkt is het echt een leuk circuit dat echt prachtig gelegen is. In de jaren '70 en '80 leverde het mooie races en mooie beelden op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vraag me ook oprecht af waarom ze niks aan die lijnen doen. Ik ben nog niemand tegengekomen die het mooi vindt en de toegevoegde waarde bij het afremmen van auto's die offtrack gaan kan ook op een andere manier gecreëerd worden.
Ja, ik kan het niet genoeg zeggen. Als je daar zit is het echt heel erg leuk en mooi. Je kijkt over het circuit heen en ziet prachtige bergen. De beplanting op en rond het circuit zijn mooi, de plaatsen waren super. Maar ik snap dat je van helikopterbeelden tureluurs wordt.quote:Op maandag 14 juni 2021 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Er is in 2019 eens een photoshop gemaakt van hoe het eruit zou zien zonder al die gekke lijnen en alternatieve routes. Echt meteen een heel ander circuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |