Haha, jij weet jezelf straks echt geen raad als alles weer gewoon bij het oude is hč. Zoek de term Stockholm Syndrome eens op. Er schijnen ook mensen te zijn die dat hebben en niet kunnen beginnen aan een leven na corona. Niet om je af te zeiken hoor, maar maak me soms een beetje zorgen om je. Er bestaat hulp voor.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Vaccinatiegraad is nog te beperkt, zeker het aantal volledig gevaccineerden is ten opzichte van de gehele bevolking nog erg weinig.
-UKquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:01 schreef groenen het volgende:
Welk Europese land gaat als eerste de basismaatregelen afschaffen denken jullie?
Heb wel zin in een feestje in augustus en geen zin om als volledig gevaccineerde met een mondkap in een vliegtuig te zitten.
Voor een feestje kun je dan hier ook wel terecht verwacht ik, eventueel met voorwaarden voor toegang.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:01 schreef groenen het volgende:
Welk Europese land gaat als eerste de basismaatregelen afschaffen denken jullie?
Heb wel zin in een feestje in augustus en geen zin om als volledig gevaccineerde met een mondkap in een vliegtuig te zitten.
Ik weet niet hoe lang je wil reizen, maar je kunt eventueel ook de hele weg eten en drinken. Dubbel feest!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:01 schreef groenen het volgende:
dat klopt, maar vaccinatie is voor ontlasting van de zorg, niet op individuele veiligheid afgestemd. veel besmettingen betekent nog niet dat de zorg overbelast gaat worden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volledig gevaccineerd zijn betekent niet 100% veilig zijn, natuurlijk, en hoewel voor mij het risico enorm verlaagt is, als ik het dan alsnog krijg kan ik andere mensen die niet gevaccineerd zijn besmetten.
Maar in principe heb je gelijk, ik weet niet waar het omslagpunt exact ligt maar er komt wel al snel een punt waarbij we de maatregelen gewoon af kunnen schaffen, denk ik.
Tegen die tijd wordt het spel gespeeld om de coronawet een wat meer definitieve vorm te geven. We weten al dat De Jonge en Grapperhaus dat graag willen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:09 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)ver-basisregels.html
Ik heb de motie gezien, https://www.tweedekamer.n(...)09821&did=2021D21653 ,
Wat is het nut hiervan though als de overheid al van plan is voor einde juni een plan hierover naar de kamer te sturen??
Niks, die motie wordt 3 maanden te laat besproken.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:09 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)ver-basisregels.html
Ik heb de motie gezien, https://www.tweedekamer.n(...)09821&did=2021D21653 ,
Wat is het nut hiervan though als de overheid al van plan is voor einde juni een plan hierover naar de kamer te sturen??
Ja dat zal het zijn inderdaad. Voor de toekomst.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tegen die tijd wordt het spel gespeeld om de coronawet een wat meer definitieve vorm te geven. We weten al dat De Jonge en Grapperhaus dat graag willen.
#viesdikquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je wil reizen, maar je kunt eventueel ook de hele weg eten en drinken. Dubbel feest!
Hij praat standaard onzin en kan niet rekenen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:52 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Hoe kan een kwart geen vaccin hebben en driekwart 1 prik?
Volgens mij zijn er toch echt wel personen in Nederland die al 2 prikken hebben.
Dat sterft vanzelf een stille dood als dadelijk de mussen van het dak vallen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan de mondkapjes eraf vanaf 21 juni met uitzondering van het ov.
Zal ook afhangen van hoe het ervoor staat over twee weken, maar net zoals hier zijn het eigenlijk alleen de wetenschappelijke mensen die lopen te dreigen met het dragen van mondkapjes voor de komende jaren (omdat we er nu toch aan gewend zijn geraakt).
In Zuid-Europa en de zuidelijke Staten van de VS bijvoorbeeld is echt wel warmer en worden ze toch ook gedragen?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat sterft vanzelf een stille dood als dadelijk de mussen van het dak vallen.
Uhm, hier is er geen omt lid te vinden die beweert dat we nog jaren dat moeten doen, of niet omt lid, de enige vraag is of we ze voor (koopmans, van der zeijst, ...) of na (sommige anderen) de winter kunnen afschaffen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:48 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan de mondkapjes eraf vanaf 21 juni met uitzondering van het ov.
Zal ook afhangen van hoe het ervoor staat over twee weken, maar net zoals hier zijn het eigenlijk alleen de wetenschappelijke mensen die lopen te dreigen met het dragen van mondkapjes voor de komende jaren (omdat we er nu toch aan gewend zijn geraakt).
Awesome!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:13 schreef THEFXR het volgende:
Volle Madison Square Garden
Voor het eerst sinds ruim vijftien maanden mag Madison Square Garden in New York weer een volle zaal ontvangen. De Foo Fighters staan er op 20 juni voor bijna 20.000 mensen, zo werd dinsdag bekend. Wel moeten bezoekers een vaccinatiebewijs kunnen tonen.
Ik hoor alleen “vervroegd in de zomer”. 21e zou leuk zijn maar ik verwacht van nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:30 schreef eragon2890 het volgende:
Waar lees je dat ze er 21 juni van af gaan?
Eind augustus oid natuurlijk. Lekker nog 2,5 maand zweten met die kappen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik hoor alleen “vervroegd in de zomer”. 21e zou leuk zijn maar ik verwacht van niet
Ik bedoel een bron...quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik hoor alleen “vervroegd in de zomer”. 21e zou leuk zijn maar ik verwacht van niet
Ik heb mijn dunste mondkapje, zo’n enkel lapje, weer opgeduikeld. Die is niet zo warm. Schiet zo helemaal zijn doel voorbijquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat sterft vanzelf een stille dood als dadelijk de mussen van het dak vallen.
Zal wel een Zuid Europees land worden. Malta, Griekenland, Italie, Spanje of Portugal verwacht ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:01 schreef groenen het volgende:
De bokswedstrijden in Las Vegas zitten ook gewoon weer vol zonder mondkapjes. Maar die zijn ook wat minder van de overheidsbemoeienis.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:13 schreef THEFXR het volgende:
Volle Madison Square Garden
Voor het eerst sinds ruim vijftien maanden mag Madison Square Garden in New York weer een volle zaal ontvangen. De Foo Fighters staan er op 20 juni voor bijna 20.000 mensen, zo werd dinsdag bekend. Wel moeten bezoekers een vaccinatiebewijs kunnen tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |