abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199796613
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:51 schreef Tijn het volgende:
Ik vind trouwens dat we nu wel kunnen stoppen met die geboortejaren, hoor. Wat kan iemand die broekies onder de 35 überhaupt schelen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 8 juni 2021 @ 15:59:40 #27
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_199796620
Is het aantal prikken al bekend?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_199796621
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:56 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Lijkt me wel terecht om die gewoon direct een groen paspoort te geven ja. De kans dat die in het ziekenhuis terecht komen is toch enorm klein.
Voorstander.
pi_199796624
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:51 schreef belanov het volgende:
Lees toevallig zojuist dat er in april 96 van de 62.500 mensen die een Testen-voor-Toegang-sneltest lieten doen positief werden getest

Straks gaan er verdeeld over 3 wedstrijden 48.000 naar oranje op het EK. Met de huidige dalende cijfers gaat dat dus 20 positieve testen opleveren ofzo, waarvan onzeker in hoeverre men daadwerkelijk besmettelijk is? Leuk voer voor een maatschappelijke kosten-batenanalyse...
Ik mag toch hopen dat dat hele circus alleen is opgetuigd voor het geval dat. Dat kan ik nog enigszins begrijpen. Glashard blijven beweren dat dit nu écht nodig is wordt wat sneu.
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
Capitalism is a terrible system. Apart from all the fucking others.
pi_199796626
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:58 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je kunt ook een faceshield dragen.
Heb je zo'n ding wel 's gedragen? Dat is ook geen pretje.
pi_199796631
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:59 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat dat hele circus alleen is opgetuigd voor het geval dat. Dat kan ik nog enigszins begrijpen. Glashard blijven beweren dat dit nu écht nodig is wordt wat sneu.
Toch doen ze dat.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199796632
Aantal DON/DOO/DPL per dag inclusief correcties en RIVM gemeld

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/dpl.php

Aantal besmettingen zoals nu bekend en RIVM gemeld:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/cases.php

Aantal DON/DOO/DPL per dag

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/dplperday.php

Datavertraging:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/vertraging.php

Dagelijks getest vs percentage positief:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/positief.php

Aantal positief per leeftijdsgroep:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/leeftijd.php

% positief per leeftijdsgroep:

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/leeftijdperc.php

Bedden verpleegafdeling

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/bedden.php

Bedden IC

Link: https://rivm.wegmetdetestwet.nl/beddenic.php
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199796638
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:59 schreef nostra het volgende:

[..]

Ben daarbij ook wel benieuwd hoeveel vals-positieven/waar-positieven er zijn en hoeveel mensen er asymptomatisch/symptomatisch waren.
pi_199796647
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:56 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Lijkt me wel terecht om die gewoon direct een groen paspoort te geven ja. De kans dat die in het ziekenhuis terecht komen is toch enorm klein.
Ja, dit. Die kans is bijna 100% dat je niet in het ziekenhuis komt na één prik. En daar ging het immers om. Wat mij betreft, en o.a. Jaap Goudsmit, kun je gewoon als dingen openen voor mensen die één prik hebben gehad zo lang het gros van 55+ en risicogroepen maar volledig gevaccineerd is.

Persoonlijk interesseert het mij geen reet als ik nog mild ziek wordt (heb 1e vaccinatie gehad).
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199796657
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:01 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ben daarbij ook wel benieuwd hoeveel vals-positieven/waar-positieven er zijn en hoeveel mensen er asymptomatisch/symptomatisch waren.
Dat gaan ze nooit meten natuurlijk. Afwijzinkje en door.
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
Capitalism is a terrible system. Apart from all the fucking others.
pi_199796662
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:00 schreef chratnox het volgende:

[..]

Heb je zo'n ding wel 's gedragen? Dat is ook geen pretje.
Tja, een motorhelm zet je ook niet op omdat je het zo fijn vindt zitten.

En zo erg zit zo'n faceshield ook weer niet.
pi_199796678
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:51 schreef belanov het volgende:
Lees toevallig zojuist dat er in april 96 van de 62.500 mensen die een Testen-voor-Toegang-sneltest lieten doen positief werden getest

Straks gaan er verdeeld over 3 wedstrijden 48.000 naar oranje op het EK. Met de huidige dalende cijfers gaat dat dus 20 positieve testen opleveren ofzo, waarvan onzeker in hoeverre men daadwerkelijk besmettelijk is? Leuk voer voor een maatschappelijke kosten-batenanalyse...
Bij het songfestival 31 van de 29000 bezoekers... Dat was eind mei. En verhoudingsgewijs dus nóg minder positieven dan in april.
Dit hele TvT gaat gewoon nergens meer over. We zitten al onder de 1500 besmettingen landelijk nu...
pi_199796691
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:03 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Tja, een motorhelm zet je ook niet op omdat je het zo fijn vindt zitten.

En zo erg zit zo'n faceshield ook weer niet.
Het ging om baat het niet dan schaadt het niet. Een motorhelm dragen heeft een duidelijk voordeel. Het dragen van een mondkapje of faceshield ging de discussie over dat het niet schaadt..
pi_199796712
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:04 schreef Arizona het volgende:

[..]

Bij het songfestival 31 van de 29000 bezoekers... Dat was eind mei. En verhoudingsgewijs dus nóg minder positieven dan in april.
Dit hele TvT gaat gewoon nergens meer over. We zitten al onder de 1500 besmettingen landelijk nu...
Aantal besmettelijken is ook rap gedaald en wordt nu ingeschat op 60k (eind mei).
pi_199796714
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:04 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat ze het van de zomer alleen gaan gebruiken voor de echt grote evenementen. De dingen die wij graag doen in eigen land kunnen we gelukkig gewoon uitvoeren momenteel zonder negatieve test. Ik mag hopen dat dat niet veranderd naarmate er nog meer gevaccineerden zijn én de ziekenhuizen nog leger zijn. Zal echt absurd zijn.

Vind het nu vooral jammer dat je voor reizen binnen de EU vrijwel overal een negatieve test nodig hebt. Dat wordt op een gegeven moment ook zinloos als de meeste EU landen dezelfde vaccinatiegraad hebben.
pi_199796730
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat ze het van de zomer alleen gaan gebruiken voor de echt grote evenementen. De dingen die wij graag doen in eigen land kunnen we gelukkig gewoon uitvoeren momenteel zonder negatieve test. Ik mag hopen dat dat niet veranderd naarmate er nog meer gevaccineerden zijn én de ziekenhuizen nog leger zijn. Zal echt absurd zijn.

Vind het nu vooral jammer dat je voor reizen binnen de EU vrijwel overal een negatieve test nodig hebt. Dat wordt op een gegeven moment ook zinloos als de meeste EU landen dezelfde vaccinatiegraad hebben.
Maar zelfs daar kan je over discussiëren, op 40k bezoekers heb je misschien 5 mensen die besmet zijn.
En het grootste gedeelte is tegen eind augustus wel gevaccineerd.
Waar doe je het dan nog voor?
  dinsdag 8 juni 2021 @ 16:10:03 #42
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199796757
Ik verwacht ook eigenlijk wel dat toegangstests, apps, vrij rap irrelevant worden als we een aantal dagen maar een paar besmettingen per dag hebben.

Wel weten we het pas zeker of corona weg is aankomende winter denk ik.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_199796767
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ook. We dalen zó hard in vrijwel heel Europa. Ik hoop persoonlijk nog dat de canarische eilanden voor 12 juli geen test- of vaccinatiebewijs meer verplicht stellen :') Scheelt weer geregel en gedoe om feitelijk niets.
pi_199796769
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Maar zelfs daar kan je over discussiëren, op 40k bezoekers heb je misschien 5 mensen die besmet zijn.
Je doet het dan enkel nog voor het geld. Om de centjes in de juiste zakken te krijgen. Dat dat hele testgebeuren zinloos zou gaan zijn in de zomer zagen we hier gelukkig al maanden geleden aankomen. Ook voor evenementen is het zinloos als de cijfers blijven dalen en de vaccinatiegraad steeds hoger word.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 16:10:53 #45
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_199796770
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:05 schreef chratnox het volgende:

Het ging om baat het niet dan schaadt het niet. Een motorhelm dragen heeft een duidelijk voordeel. Het dragen van een mondkapje of faceshield ging de discussie over dat het niet schaadt..
Draag je een mondkapje ook niet vooral om een ander te beschermen?
Dit in aanmerking genomen zouden mensen met een zwakke(re) gezondheid juist blij moeten zijn met de mondkapjesplicht. Zeker mensen met long- en luchtwegaandoeningen.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_199796794
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Precies dit. Schieten (met kostbare kogels) met een kanon op een mug.
pi_199796810
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:10 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik ook. We dalen zó hard in vrijwel heel Europa. Ik hoop persoonlijk nog dat de canarische eilanden voor 12 juli geen test- of vaccinatiebewijs meer verplicht stellen :') Scheelt weer geregel en gedoe om feitelijk niets.
Ik acht de kans niet heel groot dat er landen gaan zijn die geen negatieve test of vaccinatie gaan eisen, maar als er al landen gaan zijn die het gaan doen dan zullen het de Zuid Europese vakantie landen zijn, dus dan maak je best kans (Canarische eilanden). En als er eenmaal één land is die het niet meer gaat eisen...dan volgen er vanzelf meer. Maar ik vrees dat ze gewoon allemaal massaal overstappen op dat digitale vaccinatie bewijs in de zomer; ook als het niet meer nodig is. Controle, controle en controle. Het geld is er al ingepompt, dus ik denk niet dat ze daar snel mee stoppen.
pi_199796813
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je doet het dan enkel nog voor het geld. Om de centjes in de juiste zakken te krijgen. Dat dat hele testgebeuren zinloos zou gaan zijn in de zomer zagen we hier gelukkig al maanden geleden aankomen. Ook voor evenementen is het zinloos als de cijfers blijven dalen en de vaccinatiegraad steeds hoger word.
En al helemaal voor evenementen buiten.
I'll give you something to do
pi_199796825
En besmet is niet besmettelijk. Vriendin van dochter had corona, kwam ze twee dagen nadat ze een gehele vrijdagavond zonder 1,5 meter afstand samen hadden doorgebracht :')

Echter heeft die vriendin niemand verder besmet. Niet mijn dochter en ook niemand uit haar eigen gezin.
pi_199796834
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:59 schreef kasper het volgende:
Is het aantal prikken al bekend?
Weer erg laat vandaag, zal door de storingen komen van gisteren wellicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')