Heb de verrekijker eens voor iets anders kunnen gebruiken dan bij de buren naar binnen glurenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stond net voor joker met vergiet in tuin. Wel beetje te zien
Mijn (oranje) vlag hangt al.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie van jullie kunnen vandaag hun vlag ophangen?? Mani?
quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
De KNVB wil patent op de Snollebollekes en Oranjemarsen. (lol)
(al besproken lees ik)
Lachen dat we doen.quote:Man met oranje shirt aangeklaagd door KNVB: ‘Doet alsof hij bij Nederlands elftal zit’
De KNVB heeft een man uit Doetinchem aangeklaagd omdat hij een oranje shirt droeg. Volgens de voetbalbond wekt de man foutief de indruk dat hij bij het Nederlands elftal zit.
“We eisen dat de man zijn shirt met op de rug het cijfer ‘twaalf’ en daarboven ‘Michieltjeeee’ uittrekt”, zegt een woordvoerder van de KNVB. “Dat geeft een misleidend beeld. Er zit helemaal geen Michieltjeeee in het Nederlands elftal dit jaar. En nummer twaalf wordt gebruikt door Patrick van Aanholt. Hij zit wel echt in het Nederlands elftal.”
De KNVB doet ook nog onderzoek naar een supporter uit Zwijndrecht. De voetbalbond verdenkt de man ervan met schmink en een pruik zich voor te doen als leeuw.
Nee tamzak, regio Den Haag, kon in Zoetermeer terecht.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:11 schreef Mani89 het volgende:
Szura zal wel in een biblebelt gehucht wonen waar niemand op komt dagen. Ik moet naar Leiden godbetert.
In de IJsbaan daar heb ik ook mijn prikjes (gehad)quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee tamzak, regio Den Haag, kon in Zoetermeer terecht.
Je hebt gewoon niet vaak genoeg gezocht
Kunnen ze je meteen gekoeld ergens neerleggen in de IJsbaanquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zal maar een hartaanval krijgen na een vaccin in Zoetermeer
Edwin van de Sar: 'Ik was een soort Kofi Annan in mijn tijd.'quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm knap zijn in deze poule.
Maar met Frankie weet je het nooit
Ben er ook getrouwdquote:
Kom ik alleen voor de Mediamarkt en een incidentele all-you-can-eat-vreetschuur. Hopelijk heeft dit geen gevolgen voor mijn karma.quote:
Emma Ruth, Chelsea Wolfe en Deafheaven, wat is Roadburn toch een prachtige plek.quote:
Leo Hayter?quote:
Is er ooit iets goeds uit Leiden gekomen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:11 schreef Mani89 het volgende:
Szura zal wel in een biblebelt gehucht wonen waar niemand op komt dagen. Ik moet naar Leiden godbetert.
Komijnekaas?quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is er ooit iets goeds uit Leiden gekomen?
quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
De rechtenfaculteit is een zeer grote smet op het verder nette blazoen van Leiden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die Tourstart in '78 was ook één grote teringzooi toch?quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De rechtenfaculteit is een zeer grote smet op het verder nette blazoen van Leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |