Dat zou wel enorm knap zijn in deze poule.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland gaat groepsfase niet eens overleven dus gelukkig is het snel voorbij.
Tenzij je geen TV kijkt wel, ja.quote:
4 punten gaat zelfs Drank in deze poule wel lukken, helaas.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland gaat groepsfase niet eens overleven dus gelukkig is het snel voorbij.
Zelfs 3 kan genoeg zijn. Als je dat niet haalt gaat er echt iets heel erg mis.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 punten gaat zelfs Drank in deze poule wel lukken, helaas.
Na een vroege tegengoal tegen Oekraine houden ze de rijen goed gesloten - 0 puntenquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 punten gaat zelfs Drank in deze poule wel lukken, helaas.
BBC, probleem opgelost. Dat gezegd hebbende, ieder verstandig persoon kijkt deze dagen naar de Ronde van Zwitserland, de Ronde van België, de Ronde van Slovenië, de Route du Sud of, over een paar dagen, de Adriatica.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij je geen TV kijkt wel, ja.
Ik kijk nog liever naar het good old penaltyschieten in lingerie.
Achtste finale eruit tegen Portugal/Duitsland/Frankrijkquote:Op donderdag 10 juni 2021 10:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met die pretloting van Nederland kun je nog best ver komen.
Ja, maar die kans is 1 op 3 toch?quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Achtste finale eruit tegen Portugal/Duitsland/Frankrijk
Hangt er sterk af van wat er in groep A gebeurt. Als de nummer 3 daar doorgaat is het bijna zeker dan Nederland bij groepswinst 1 van die 3 landen treft (aangenomen dat in groep F de nummer 3 wel doorgaat omdat voorkennis en het feit dat iedereen daar wel wint van de Hongaren). Als de nummer 3 daar er uit ligt, ontloopt Nederland een tegenstander uit groep F.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar die kans is 1 op 3 toch?
Voortaan maar gewoon groepen doen waar de top 2 doorgaat. Dat puzzelwerk is gewoon vervelend.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hangt er sterk af van wat er in groep A gebeurt. Als de nummer 3 daar doorgaat is het bijna zeker dan Nederland bij groepswinst 1 van die 3 landen treft (aangenomen dat in groep F de nummer 3 wel doorgaat omdat voorkennis en het feit dat iedereen daar wel wint van de Hongaren). Als de nummer 3 daar er uit ligt, ontloopt Nederland een tegenstander uit groep F.
Het heeft zijn charme, maar is eigenlijk gewoon overbodig gedoe.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Voortaan maar gewoon groepen doen waar de top 2 doorgaat. Dat puzzelwerk is gewoon vervelend.
Nederland is een kutland. Laat die zeespiegel maar stijgen, wat er over blijft mogen de Duitsers hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:40 schreef Steven184 het volgende:
Jumbo zou door de campagne al 'tienden van procenten marktaandeel hebben gewonnen
Wait, whut?
4 groepen van 6, 8 groepen van 3 of 32 landen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Voortaan maar gewoon groepen doen waar de top 2 doorgaat. Dat puzzelwerk is gewoon vervelend.
16 landen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 groepen van 6, 8 groepen van 3 of 32 landen?
16 op een EK lijkt me meer dan genoeg idd.quote:
Ik zie de UEFA er nog wel voor aan om wat burgeroorlogjes aan te moedigen zodat er wat landjes uit elkaar vallen en er nog meer teams mee kunnen doen. (Catalonië, Friesland, Baskenland, alle deelstaten van Duitsland, etc. enz.)quote:
Dit klinkt me als muziek in de oren.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:11 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zie de UEFA er nog wel voor aan om wat burgeroorlogjes aan te moedigen zodat er wat landjes uit elkaar vallen en er nog meer teams mee kunnen doen. (Catalonië, Friesland, Baskenland, alle deelstaten van Duitsland, etc. enz.)
Als hij het meteen doet.quote:
Dan weet je zeker dat je haarlijn ook al snel aan de beurt gaat zijn ja!quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Confronterend lijkt me dat, om nú al aan de beurt te zijn.
Daar is het hier al te laat voor.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat je haarlijn ook al snel aan de beurt gaat zijn ja!
Ik heb ook al gehoord dat je het juist beter op een rustig moment kan doen of zelfs de volgende dag om 10uquote:Op donderdag 10 juni 2021 11:36 schreef noodgang het volgende:
En als de drie opties je niet bevallen pagina verversen en wat postcodes in de buurt proberen
10 jaar te laat haha.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat je haarlijn ook al snel aan de beurt gaat zijn ja!
Ja, of gewoon vaker op de dag proberen, komt vast wel een keer een tijdslot vrij op korte termijn en in de buurtquote:Op donderdag 10 juni 2021 11:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ook al gehoord dat je het juist beter op een rustig moment kan doen of zelfs de volgende dag om 10u
Sorry wat bedoel je?quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moet ik al preventief rippen?
De bijwerkingen, jom. Trombose, magnetisch. Dat overleef je niet.quote:
Ik zal je alleen preventief mijn CM inloggegevens DM'en.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De bijwerkingen, jom. Trombose, magnetisch. Dat overleef je niet.
Dat heb ik al zolang niet gedaan, misschien wordt het weer eens tijd.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:52 schreef DeeBee het volgende:
Broddelwerken van Hugo dat Mani uberhaupt niet al in februari mocht. Alleen al kijken naar die Oreo creaties is een gegarandeerd bmi van 29 en een enkeltje risicogroep.
DaT Is OoK GeVAaRlJk!quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Met het blote oog niet goed te zien helaaas
Heb de verrekijker eens voor iets anders kunnen gebruiken dan bij de buren naar binnen glurenquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stond net voor joker met vergiet in tuin. Wel beetje te zien
Mijn (oranje) vlag hangt al.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie van jullie kunnen vandaag hun vlag ophangen?? Mani?
quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
De KNVB wil patent op de Snollebollekes en Oranjemarsen. (lol)
(al besproken lees ik)
Lachen dat we doen.quote:Man met oranje shirt aangeklaagd door KNVB: ‘Doet alsof hij bij Nederlands elftal zit’
De KNVB heeft een man uit Doetinchem aangeklaagd omdat hij een oranje shirt droeg. Volgens de voetbalbond wekt de man foutief de indruk dat hij bij het Nederlands elftal zit.
“We eisen dat de man zijn shirt met op de rug het cijfer ‘twaalf’ en daarboven ‘Michieltjeeee’ uittrekt”, zegt een woordvoerder van de KNVB. “Dat geeft een misleidend beeld. Er zit helemaal geen Michieltjeeee in het Nederlands elftal dit jaar. En nummer twaalf wordt gebruikt door Patrick van Aanholt. Hij zit wel echt in het Nederlands elftal.”
De KNVB doet ook nog onderzoek naar een supporter uit Zwijndrecht. De voetbalbond verdenkt de man ervan met schmink en een pruik zich voor te doen als leeuw.
Nee tamzak, regio Den Haag, kon in Zoetermeer terecht.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:11 schreef Mani89 het volgende:
Szura zal wel in een biblebelt gehucht wonen waar niemand op komt dagen. Ik moet naar Leiden godbetert.
In de IJsbaan daar heb ik ook mijn prikjes (gehad)quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee tamzak, regio Den Haag, kon in Zoetermeer terecht.
Je hebt gewoon niet vaak genoeg gezocht
Kunnen ze je meteen gekoeld ergens neerleggen in de IJsbaanquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zal maar een hartaanval krijgen na een vaccin in Zoetermeer
Edwin van de Sar: 'Ik was een soort Kofi Annan in mijn tijd.'quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou wel enorm knap zijn in deze poule.
Maar met Frankie weet je het nooit
Ben er ook getrouwdquote:
Kom ik alleen voor de Mediamarkt en een incidentele all-you-can-eat-vreetschuur. Hopelijk heeft dit geen gevolgen voor mijn karma.quote:
Emma Ruth, Chelsea Wolfe en Deafheaven, wat is Roadburn toch een prachtige plek.quote:
Leo Hayter?quote:
Is er ooit iets goeds uit Leiden gekomen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:11 schreef Mani89 het volgende:
Szura zal wel in een biblebelt gehucht wonen waar niemand op komt dagen. Ik moet naar Leiden godbetert.
Komijnekaas?quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is er ooit iets goeds uit Leiden gekomen?
quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
De rechtenfaculteit is een zeer grote smet op het verder nette blazoen van Leiden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die Tourstart in '78 was ook één grote teringzooi toch?quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De rechtenfaculteit is een zeer grote smet op het verder nette blazoen van Leiden.
De Groenoordhallen was een ellendige vesting. Vraag maar aan Phil Collins.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die Tourstart in '78 was ook één grote teringzooi toch?
Dit is geen goed stel hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een greep uit het rijke verleden van LEIDEN.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een greep uit het rijke verleden van LEIDEN.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je dat Veronica Inside boycot topic gelezen? Instant depressiequote:Op donderdag 10 juni 2021 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
Er is iets in me wat doodmoe wordt van de ''Haha ze maken zich wel druk om Jumbo -reclames maar niet om Qatar''-reacties.
Even voor mezelf verklaren waarom ik dat kut vind.
Ik word nog niet heel vrolijk van het niveau in EK.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je dat Veronica Inside boycot topic gelezen? Instant depressie
Is natuurlijk ook gewoon TDF2quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik word nog niet heel vrolijk van het niveau in EK.
Ik las net in het Ajax-topic weer dat Onana geen doping gebruikt kan hebben, want een keeper wordt niet moe.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kun je even whataboutism tweeten, dan kun je jezelf slim vinden en credits krijgen van Sjimmie en zijn vriendjes.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
Er is iets in me wat doodmoe wordt van de ''Haha ze maken zich wel druk om Jumbo -reclames maar niet om Qatar''-reacties.
Even voor mezelf verklaren waarom ik dat kut vind.
Ik zag je alweer schuimen. Frankrijk wordt ook weer een crime om te volgen. (of elk team met een paar gekleurde voetballers)quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik word nog niet heel vrolijk van het niveau in EK.
Sow.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kun je even whataboutism tweeten, dan kun je jezelf slim vinden en credits krijgen van Sjimmie en zijn vriendjes.
Een keeper van Ajax normaal gesproken niet nee.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik las net in het Ajax-topic weer dat Onana geen doping gebruikt kan hebben, want een keeper wordt niet moe.
Is dit de Afrika Cup?🤪quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag je alweer schuimen. Frankrijk wordt ook weer een crime om te volgen. (of elk team met een paar gekleurde voetballers)
Van het knieltopic word ik ook depressief.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is toch al vrij lang zo?quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:55 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Een 8 gemiddeld is cum laude tegenwoordig?? Dit land is kapot.
In mijn tijd (vorige eeuw kuchkuch) niet, anders had ik ook zo'n koemlouwde medalje aan de muur hangen.quote:
Voor de mavo geldt dat niet volgens mij.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:57 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
In mijn tijd (vorige eeuw kuchkuch) niet, anders had ik ook zo'n koemlouwde medalje aan de muur hangen.
VWO, 8 vakken, ß, inclusief Duits, jongeman!quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor de mavo geldt dat niet volgens mij.
Toen ik m'n diploma haalde had je 3 gradaties, gemiddeld boven de 8, alles boven de 8 en alles boven de 8,5 volgens mij. Cum Laude, Magna Cum Laude en Summa Cum Laude.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |