Frieslandquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus jij woont in Brabant of gebruiken ze dat inmiddels al in meer provincies?
Ik hoop dat iedereen gewoon de keuze krijgt om Janssen te pakken; toch wel mn voorkeur.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Trouwens niet helemaal waar. Bij defensie krijgt een maat van me over 2 weken nog janssen (mochten zelf kiezen namelijk en hij was liever na 1 prik klaar). De keuze is er dus soms nog wel.
Ik ben net in de supermarkt geweest en hing opeens vol spinazie nadat ik door de groentenafdeling was gelopen!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Komen de lepels en vorken al op je af?
Ik zou het sowieso vragen op het moment dat je de afspraak maakt. Via de website zal dat wel niet kunnen, maar als je belt wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen gewoon de keuze krijgt om Janssen te pakken; toch wel mn voorkeur.
Best lullig, ben je eindelijk gevaccineerd en dan ga je dood op een Final Destination manier als je de keukenla opent.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Komen de lepels en vorken al op je af?
Ja, altijd. Er wordt in Nederland niet gemixt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:07 schreef Gia het volgende:
Krijg je trouwens bij de tweede prik hetzelfde als bij de eerste?
Pfizer/moderna?
Is wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:07 schreef Gia het volgende:
Krijg je trouwens bij de tweede prik hetzelfde als bij de eerste?
Pfizer/moderna?
Pareltjequote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van Boy van Poppel, Joeri Verlinden, Domien Verschuuren, Tim Hofman en vele anderen
Werkt toch pas vanaf 12 uur in de praktijkquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
2 maanden lang geen afspraken behalve 1 hele belangrijke morgen, precies op het moment dat mijn jaartal komtHad het niet 'beter' kunnen plannen als ik het express had gedaan. Ik wil om 11:30 op die inlogknop rammen
![]()
Ja, dat kan ik altijd proberen inderdaad, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso vragen op het moment dat je de afspraak maakt. Via de website zal dat wel niet kunnen, maar als je belt wel.
Net als ikquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Werkt toch pas vanaf 12 uur in de praktijk
Vanaf 12u werken, 12.15 tot 13.15 lunch, daarna tot 14.30 aanwezig. 14.30 tot 15.00 werken, dan dipje voor einde dag? Klinkt als de Franse methodequote:
De afspraak is om 12 uur, dat maakt het nog erger, want ik verwachtte dat idd.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Werkt toch pas vanaf 12 uur in de praktijk
Bellen om half 12 en zeggen dat je het online probeerde, maar dat het niet werkte.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De afspraak is om 12 uur, dat maakt het nog erger, want ik verwachtte dat idd.
Say what?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:20 schreef maan_man het volgende:
1986, vandaag gevaccineerd met de Rolls-Royce onder de vaccins: Comirnaty.
Uiteindelijk is het ook niet zo'n big deal. Het is vooral dat ik de afgelopen maanden letterlijk geen belangrijke afspraken had, en dan de 2 dingen die ik moet doen precies op dezelfde dag en tijd vallenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bellen om half 12 en zeggen dat je het online probeerde, maar dat het niet werkte.
Comirnaty. Ik vind dat Pfizer zo'n raar gedoe. Jij zegt toch ook ik was mijn haren met Andrélon en niet ik was mijn haren met Unilever (de producent).quote:
Je hebt helemaal gelijk maar tot jouw post wist ik, ja ik schaam mij diep, niet wat de handelsnaam van het Pfizer vaccin wasquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:28 schreef maan_man het volgende:
[..]
Comirnaty. Ik vind dat Pfizer zo'n raar gedoe. Jij zegt toch ook ik was mijn haren met Andrélon en niet ik was mijn haren met Unilever (de producent).
Sowieso natuurlijk een break om 15.15 voor de cijfersquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Vanaf 12u werken, 12.15 tot 13.15 lunch, daarna tot 14.30 aanwezig. 14.30 tot 15.00 werken, dan dipje voor einde dag? Klinkt als de Franse methode
Het staat ook zo op de registratiekaart die je van de GGD krijgt. Heel Pfizer of BioNTech wordt niet genoemd.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maar tot jouw post wist ik, ja ik schaam mij diep, niet wat de handelsnaam van het Pfizer vaccin was
Die krijg ik vrijdag pasquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het staat ook zo op de registratiekaart die je van de GGD krijgt. Heel Pfizer of BioNTech wordt niet genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |