Dave zal wel minder verdienen... En dan is die baan "minder belangrijk" of zo. Ik vind het wel een beetje jammer toch dat ze niet samen klussen. Hier zijn ze toch allebei schuldig aan?quote:Op maandag 21 juni 2021 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom zeikt die ene man dat hij niet kan klussen, omdat hij werkt enz? De klussende man werkt toch ook?
Zolang je het altijd redt op die manier, komt er ook geen verbetering... Dus tjaquote:Op maandag 21 juni 2021 21:03 schreef E.T. het volgende:
Ik ben verbaasd dat als je 23 jaar een relatie met een Ier hebt en je nog steeds zo slecht engels spreekt.. Een beetje ' I always get my sin' niveau..
Vind ik van wel. Hou niet zo van dat gejank.quote:Op maandag 21 juni 2021 20:58 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dave zal wel minder verdienen... En dan is die baan "minder belangrijk" of zo. Ik vind het wel een beetje jammer toch dat ze niet samen klussen. Hier zijn ze toch allebei schuldig aan?
Ja maar dan kan John hem niet geblinddoekt rondleiden door het huis.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef Document1 het volgende:
Vind dit toch een raar verhaal. Die andere gast kan toch gewoon meeklussen?
Dat is altijd.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef Document1 het volgende:
1: het zijn in het programma meestal oude huizen waarbij een spouwmuur niet aanwezig is of een minimale breedte heeft. Wil je fatsoenlijk isoleren, dan heb je een voorzetwand nodig. En die werk je normaal gesproken af met gipsplaten.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:51 schreef pitboer het volgende:
Misschien een hele domme opmerking,maar het valt me op
dat ze de muren bijna nooit zelf stucen.Ze schroeven er meestal eerst gipsplaten tegenaan.Waarom is dat?
Dank voor de uitlegquote:Op maandag 21 juni 2021 22:01 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
1: het zijn in het programma meestal oude huizen waarbij een spouwmuur niet aanwezig is of een minimale breedte heeft. Wil je fatsoenlijk isoleren, dan heb je een voorzetwand nodig. En die werk je normaal gesproken af met gipsplaten.
2: wanneer de muur behoorlijke oneffenheden heeft, kun je die niet stucken en in dezelfde week nog schilderen of behangen. Droogtijd van stuc is zonder bouwdroger 1mm per dag. Met bouwdroger ga je richting 2mm.
Op verse gipsplaat heb je aan een paar mm stuc genoeg. Of je kan naden en schroefgaten plamuren en daarna behangen. Op een stenen muur moet je vaak een wat dikkere stuclaag aanbrengen die voor de opnames dus simpelweg niet optijd droog is.
Mijn gestuccte muur duurde 4 maanden om te drogen met 3 zeiknatte handdoeken per dag als ik de muur afdroogde.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:01 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
1: het zijn in het programma meestal oude huizen waarbij een spouwmuur niet aanwezig is of een minimale breedte heeft. Wil je fatsoenlijk isoleren, dan heb je een voorzetwand nodig. En die werk je normaal gesproken af met gipsplaten.
2: wanneer de muur behoorlijke oneffenheden heeft, kun je die niet stucken en in dezelfde week nog schilderen of behangen. Droogtijd van stuc is zonder bouwdroger 1mm per dag. Met bouwdroger ga je richting 2mm.
Op verse gipsplaat heb je aan een paar mm stuc genoeg. Of je kan naden en schroefgaten plamuren en daarna behangen. Op een stenen muur moet je vaak een wat dikkere stuclaag aanbrengen die voor de opnames dus simpelweg niet optijd droog is.
Nee dat kan niet want in het programma is er altijd iemand die de hulp inroept, huilt, weggaat en dan geblinddoekt wow wat mooi roept.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef Document1 het volgende:
Zo denk ik er eerlijk gezegd ook over.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Mijn gestuccte muur duurde 4 maanden om te drogen met 3 zeiknatte handdoeken per dag als ik de muur afdroogde.
Alleen al hierom zou ik als man niet meewerken aan het programma, dit moet je toch niet willen dat je een gipshuis krijgt....
Klopt, de oplossingen zijn om te huilen en zorgen eerder voor een waardedaling dan een waardestijging van het pand.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:04 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zo denk ik er eerlijk gezegd ook over.
Moet zeggen dat ik de laatste afleveringen niet echt leuk vind. Die van gisteren bijvoorbeeld ook. Die ene gast kon prima klussen maar had (blijkbaar) geen tijd genoeg en wilde samen klussen met z'n holmaatje. Helemaal prima, maar blijkbaar konden ze niet samen klussen en wekte dat irritatie op. Prima, dan laat je de ene klussen en de andere opruimen. Maar vond niet dat dit een "HELPPPPP" geval was. Paar weken geleden ook iemand die prima kon klussen maar gevoel voor tijd en urgentie kwijt was.
Tevens vind ik dit programma teveel emo-tv en te weinig klus-tv![]()
de oplossingen op klusgebied zijn ook altijd standaard. Gipswandjes plaatsen van Goedkope Bouwmatrialen, Marc van Opheusden komt stuccen, Sigma schilder knalt er wat verf tegenaan, Van der Valk levert een locatie om de relatie even te doorgronden, Artwork levert nog wat muurdecoratie en als er een badkamer moet worden gedaan, lever Plieger wat zooi daarvoor. En als er weinig te klussen valt en er is nog budget over, komt Mitsubishi een airco regelen waarvan niet eens gezegd was dat dat nodig was![]()
Verder leuk programma hoor
ze hebben ook maar een week natuurlijk, dus wat kun je allemaal doen in 3x40 uur? Maar dan nog: het wordt mij allemaal iets te standaard. Dan liever kopen zonder kijken waar Bob (quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt, de oplossingen zijn om te huilen en zorgen eerder voor een waardedaling dan een waardestijging van het pand.
Die week legt het programma zichzelf op. Dat hoeft niet... Het is geen wet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ze hebben ook maar een week natuurlijk, dus wat kun je allemaal doen in 3x40 uur? Maar dan nog: het wordt mij allemaal iets te standaard. Dan liever kopen zonder kijken waar Bob () de meest toffe ideëen bedenkt voor iedere woning waarbij nooit iets standaard is. (afgezien van afgrijselijk lelijke zwarte deuren
![]()
) en schuifpui of uitbouw van Belisol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |