jawelquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoort dat niet een beetje bij de horeca?
hmm ik behoor daar duidelijk niet toequote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is basaal menselijk aapjesgedrag, zien we iemand roken willen we roken, ijsje eten mmmm zin in een ijsje, ha kijk parende mensen, sow ook wel zin in ineens zeg, oeh wat mooi daar op dat tropisch strandje, Ans blaas het stof van je badpak en hijs je lelvel erin, ik ga boeken.
zitten de hele tijd naar die sigaretjes te glurenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus je valt een beetje buiten de boot daar?
Nou ja ik had het redelijk duidelijk opgeschreven dus dacht dat ze misschien al direct wist wat het probleem was ofzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en niet even zelf aangegeven dat er misschien wat uitleg nodig is?
Instagram is wel de duivel ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:28 schreef koffief1lter het volgende:
Morguh
7:30 wekker
7:40 wekker
7:50 wekker
8:00 wekker
8:30 nogsteeds aan het scrollen door Insta
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zitten de hele tijd naar die sigaretjes te gluren
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
weer video selfie voor insta.
Wil schreeuwen dat ik het echt ben
Ik snap die hele selfie niet. Hoe weten ze dan dat jij dat bentquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Niet doenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zitten de hele tijd naar die sigaretjes te gluren
nee dat weten ze niet maar denk meer dat het is om aan te tonen dat ik geen bot benquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap die hele selfie niet. Hoe weten ze dan dat jij dat bent
Binnenkort op Disney Plus; Bitterbal The Movie.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is een of andere spyware nu allemaal rare selfies van je aan het verzamelen zodat ze die voor andere dingen kunnen gebruiken.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort op Disney Plus; Bitterbal The Movie.
Al gecheckt of je nog elders ingelogd staat en toestemming aan andere partijen ingetrokken neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat weten ze niet maar denk meer dat het is om aan te tonen dat ik geen bot ben
Dan moet je toch foto's met stoplichten selecteren?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat weten ze niet maar denk meer dat het is om aan te tonen dat ik geen bot ben
jaquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al gecheckt of je nog elders ingelogd staat en toestemming aan andere partijen ingetrokken neem ik aan?
Ja das van google. Heet captchaquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je toch foto's met stoplichten selecteren?
Ja, da's vrij standaard als je je bakkes willen voor verificatie.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
Het is het zelfde als je bv bij het aanmelden van die deelsooters moeten doen.
Je hoofd naar links en rechts draaien
je mag mijn jaar welquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Twitter-F5-dag.
Als ze vandaag geen nieuw jaar bekend maken, ga ik muiten.
Wat doe jij voor rare dingen voor/achter je laptop?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is een of andere spyware nu allemaal rare selfies van je aan het verzamelen zodat ze die voor andere dingen kunnen gebruiken.
Hey slijmbalquote:Op zondag 6 juni 2021 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie ik?
@:madam-april en @:already_in_use zijn het daar niet mee eens
Mwehehehe, ergens maar goed dat het niet zo werkt. Rare handel zou dat worden.quote:
Je zou een dag later je pirkje krijgen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Twitter-F5-dag.
Als ze vandaag geen nieuw jaar bekend maken, ga ik muiten.
Over tien jaar hebben ze van iedereen wel een deep fake, klik je je favo treksite open en zie je jezelf met een lelvel oma bezigquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's vrij standaard als je je bakkes willen voor verificatie.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou een dag later je pirkje krijgen.
Je weet dat bal al pirkdates heeft staan he?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:37 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Moet ze nog langer wachten, jonkie.
nee dan mag ze de 28ste geloof ik :pquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:37 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Moet ze nog langer wachten, jonkie.
Oeh wanneer is het feestquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet dat bal al pirkdates heeft staan he?
Zo te zien de 28e.quote:
Kun je gewoon selecteren dat je bitterbal wil hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over tien jaar hebben ze van iedereen wel een deep fake, klik je je favo treksite open en zie je jezelf met een lelvel oma bezig
Haha, ouwebal.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan mag ze de 28ste geloof ik :p
Ik was niet voorbereid op deze nostalgiegolf.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je gewoon selecteren dat je bitterbal wil hebben.
[ afbeelding ]
Beetje zoals Wacky Wheels vroeger.
ik heb op zich wel en insta maar daar kom ik nooit. Maar goed ook zo te zienquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
instant oogbalaids. Ken je de [spoiler] tags?quote:
Nee, die ander wint het.quote:
Doe eens een direct linkje?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je zegt meestal wel nuttige dingen![]()
Medium?
Deze is van het Russische olympisch team toch?quote:
Klinkt als een daadwerkelijke medium met die maten ja.quote:
milf_in_usequote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Paar plaggen overgeslagen tijdens het benen scheren, merk ik nu.
van die halve grasmatten nog op je beenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Paar plaggen overgeslagen tijdens het benen scheren, merk ik nu.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Kom je vrolijk bungelend uit de badkamer, kijk je recht in het gezicht van de glazenwasser
Van dat lange, stugge mannenhaar. Die laten zich niet scheren, die klappen om als je er met een scheermesje overheen gaat. Alsof je graancirkels maakt.quote:
Tof hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.4funkyflavours.eu/nl/let-no-man-put-asunder-21s6804/
Sexy hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van dat lange, stugge mannenhaar. Die laten zich niet scheren, die klappen om als je er met een scheermesje overheen gaat. Alsof je graancirkels maakt.
ja maar goede kleurenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof hoorWeinig flamingo's en tijgers wel.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig is het spiegelglas dus ik denk niet dat hij de buda constrictor heeft gezien
quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig is het spiegelglas dus ik denk niet dat hij de buda constrictor heeft gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |