Dat riepen we vorig jaar ook hè.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:17 schreef Noordzijde het volgende:
Kunnen wel zeggen dat het over is toch?
*vrijdagquote:Op maandag 7 juni 2021 15:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
En dan vanaf donderdag ook nog elke dag VI! wat een genot hé maat
Natuurlijk. En het was ook heel flauw dat de GGD een tijd eigenlijk niet eens mocht stempelen in het gele boekje.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:17 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar als het kabinet dat (te fraudegevoelig) nou gewoon naar buiten toe communiceert zal het gros het toch wel accepteren? Maar dat gebeurt voor zo ver ik het zo snel in de nieuwsberichten kan zien niet echt, daar stokt de argumentatie bij "het is niet geldig omdat alleen het green certificate geldig is", maar dat is op zichzelf geen argument voor waarom het gele boekje niet zou kunnen.
173.556 erbij.quote:Tot nu toe zijn er 10.618.031 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Maar toen was er geen reden om te denken dat het niet weer de kop op zou steken na de zomer. Er was immers niks fundamenteel veranderd. Dat is met een grotendeels ingeënte bevolking nu wel een hele andere situatie.quote:
Ik zit eigenlijk niet zo op een dagelijkse VI show te wachtenquote:Op maandag 7 juni 2021 15:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
En dan vanaf donderdag ook nog elke dag VI! wat een genot hé maat
ALsof het om VI gaat.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk niet zo op een dagelijkse VI show te wachten
Hoe is het gele boekje wat een WHO standaard is voor reizen, geen internationaal vaccinatiebewijs exact?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:53 schreef Mallerd01 het volgende:
De oh-nee-straks-willen-mensen-de-app-niet stuiptrekking van het ministerie is er ook weer: https://www.nu.nl/coronav(...)geen-reisbewijs.html
Worden er ook omgebouwd tot vaccin locatie dacht ikquote:Op maandag 7 juni 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Zijn alle testlocaties nog open eigenlijk en/of vol bemand? Kan me voorstellen dat het echt mega rustig is daar nu (momenteel zo'n 20k tests per dag)..
Ik heb soms het idee dat het toch geen zin heeft om antwoord te geven op dat soort vragen. Sommige mensen geloven gewoon niet dat overheden ook maar iets te winnen hebben bij controle op het volk en gaan er bij voorbaat al vanuit dat er geen enkel argument zal zijn die ze accepteren. Net zoals er sommige mensen zijn die er bij voorbaat al vanuit gaan dat het één groot complot is en ook roepen ''bewijs maar dat we het fout hebben'', terwijl ze dondergoed weten dat er geen enkel argument gaat zijn die ze gaan accepteren. Of dat nou bewust of onbewust gebeurd. Zijn maar weinig mensen die oprecht open staan voor beide mogelijkheden.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De afgelopen maanden waren nogal een voedingsbodem voor de toch al wat te aanwezige controledrift van het politieke en bestuurlijke gilde. Dat heeft niet zo veel met BNW te maken, het is meer een historisch gegeven dat beleidsmakers in bijna alle gevallen kiezen voor meer regels en meer controle - en niet voor minder. In combinatie met allerlei commerciële belangen krijg je dan een drang naar een systeem waar niemand op zit te wachten, maar wat er wel doorheen wordt gedrukt.
Ik denk niet dat figuren als De Jonge en Grapperhaus ooit zijn opgestaan met de gedachte om de wereldheerschappij over te nemen, en ook niet als doel hebben om tot achter de komma jouw en mijn leven te gaan regelen. Maar ik denk wel dat ze ervan overtuigd zijn dat het een heel goed middel is. En dat is het zorgelijke eraan.
Gewoon stempelen, dan krijg je ook een Elfstedenwappiekruuske.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet nu toch echt niet of ik m'n gele boekje moet laten bestempelen of dat papiertje dat je van hen krijgt moet gebruiken, wat beter is.
Ik vraag me vooral af hoe we omgaan met de ~25% die niet gevaccineerd kan of wil worden. Er lijkt een soort la-la-land te ontstaan en ik help het je hopen en sta daar ook achter, maar ik ben benieuwd in de herfst.quote:Op maandag 7 juni 2021 15:20 schreef Tijn het volgende:
Maar toen was er geen reden om te denken dat het niet weer de kop op zou steken na de zomer. Er was immers niks fundamenteel veranderd. Dat is met een grotendeels ingeënte bevolking nu wel een hele andere situatie.
Sorry?quote:Op maandag 7 juni 2021 15:03 schreef miss_sly het volgende:
Je hoeft helemaal niet te reizen naar het buitenland,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |