Er moet niks af balliequote:
Neuh dat niet.quote:
Had het laatst met de wekpotten van Ikea, wilde wat nieuwe kopen, hebben ze ze ineens alleen nog maar in blauwgekleurd glasquote:Op maandag 7 juni 2021 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Hoerenkots IKEA verkoopt mijn glazen niet meer. Heb er 2 laten vallen.
Dat is helemaal kut. Glazen kun je nog wel even allemaal vervangen maar met wekpotten is wel duur geintje.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had het laatst met de wekpotten van Ikea, wilde wat nieuwe kopen, hebben ze ze ineens alleen nog maar in blauwgekleurd glas
omgquote:Op maandag 7 juni 2021 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Oh kijk dan, ze hebben wel roze glazen.
[ afbeelding ]
Prima voor je smurfbessen wel.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had het laatst met de wekpotten van Ikea, wilde wat nieuwe kopen, hebben ze ze ineens alleen nog maar in blauwgekleurd glas
Ik heb patat met appelmoesquote:Op maandag 7 juni 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Wokken. Heb meer trek in patat. Of pizza.
Zelfgemaakte warme appelmoesquote:Op maandag 7 juni 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker![]()
Lang geleden dat ik appelmoes op heb
Kipshaslicks en hamburgers denk ik. Ja. Dat wordt het.quote:
Zou wel een goeie Thüringer bratwurst lustenquote:Op maandag 7 juni 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon uit het pannetje. Denk woensdag spareribs van de BBQ als ik thuiswerk.
Toen mijn oma dement was lustte ze alleen nog maar appelmoes, die zat ze dan met open mond op te smekken, ik haat appelmoes.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was vroeger altijd fan van appelmoes van het merk Koeleman. Maar dat bestaat niet meer
Ik snap het.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen mijn oma dement was lustte ze alleen nog maar appelmoes, die zat ze dan met open mond op te smekken, ik haat appelmoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |