Nog eentje in de ziekenboeg?quote:Op maandag 7 juni 2021 16:01 schreef dud0r het volgende:
Ben ik weer
Krijg een antibiotica zalf die ik 3 maal daags er in moet smeren. Werkt dat niet moet ik over 2 weken weer langs komen.
Welk onderdeel moet er af?quote:Op maandag 7 juni 2021 16:01 schreef dud0r het volgende:
Ben ik weer
Krijg een antibiotica zalf die ik 3 maal daags er in moet smeren. Werkt dat niet moet ik over 2 weken weer langs komen.
Er moet niks af balliequote:
Neuh dat niet.quote:
Had het laatst met de wekpotten van Ikea, wilde wat nieuwe kopen, hebben ze ze ineens alleen nog maar in blauwgekleurd glasquote:Op maandag 7 juni 2021 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Hoerenkots IKEA verkoopt mijn glazen niet meer. Heb er 2 laten vallen.
Dat is helemaal kut. Glazen kun je nog wel even allemaal vervangen maar met wekpotten is wel duur geintje.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had het laatst met de wekpotten van Ikea, wilde wat nieuwe kopen, hebben ze ze ineens alleen nog maar in blauwgekleurd glas
omgquote:Op maandag 7 juni 2021 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Oh kijk dan, ze hebben wel roze glazen.
[ afbeelding ]
Prima voor je smurfbessen wel.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had het laatst met de wekpotten van Ikea, wilde wat nieuwe kopen, hebben ze ze ineens alleen nog maar in blauwgekleurd glas
Ik heb patat met appelmoesquote:Op maandag 7 juni 2021 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Wokken. Heb meer trek in patat. Of pizza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |