Zelfgemaakte warme appelmoesquote:Op maandag 7 juni 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker![]()
Lang geleden dat ik appelmoes op heb
Kipshaslicks en hamburgers denk ik. Ja. Dat wordt het.quote:
Zou wel een goeie Thüringer bratwurst lustenquote:Op maandag 7 juni 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon uit het pannetje. Denk woensdag spareribs van de BBQ als ik thuiswerk.
Toen mijn oma dement was lustte ze alleen nog maar appelmoes, die zat ze dan met open mond op te smekken, ik haat appelmoes.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was vroeger altijd fan van appelmoes van het merk Koeleman. Maar dat bestaat niet meer
Ik snap het.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen mijn oma dement was lustte ze alleen nog maar appelmoes, die zat ze dan met open mond op te smekken, ik haat appelmoes.
ik iets van 300 euroquote:Op maandag 7 juni 2021 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, krijg 200 pietersjonnies terug van de belastingdienst
Ik haatte mijn oma nog voor ze dement was en zij mij nog voor ik geboren wasquote:Op maandag 7 juni 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen mijn oma dement was lustte ze alleen nog maar appelmoes, die zat ze dan met open mond op te smekken, ik haat appelmoes.
Dat probleem heb ik ook vaak. Meestal omdat ik er teveel kaas op doequote:Op maandag 7 juni 2021 17:57 schreef Karzai het volgende:
bodem van de pizza is niet helemaal gaar, nog 5 minuutjes de oven in
Jonkiequote:Op maandag 7 juni 2021 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog een tijdje wachten voor ik een uitnodiging krijg
quote:Op maandag 7 juni 2021 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mensen die nu nog gepirkt moeten worden![]()
quote:Op maandag 7 juni 2021 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mensen die nu nog gepirkt moeten worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |