SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zozeer over de vaccinatie op zich, maar wel over de strategie die gehanteerd wordt.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg sterk aangaande vaccinaties maar goed, dat weten we echt al sinds het eerste pennymeisje niet ziek werd.
Is zo.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens zijn er best afwijkende meningen hoor, ķķk van zeer gerespecteerde wetenschappers. Maar die krijgen naar verhouding weinig aandacht
Ja ok, daar ben ik het ook niet mee eens inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet zozeer over de vaccinatie op zich, maar wel over de strategie die gehanteerd wordt.
Mwa dat er steeds over een "vaccin" gesproken wordt ipv gentherapie zegt genoeg.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet zozeer over de vaccinatie op zich, maar wel over de strategie die gehanteerd wordt.
Eens.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wetenschappers moeten ook niet teveel meningen verkondigen natuurlijk.
Doe je krachttraining of zo ?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:32 schreef dud0r het volgende:
Dat was een prima anderhalf uur trainen buiten. Wel te merken dat ik slecht geslapen heb vannacht. Alles ging traag
Je genen worden niet veranderdquote:Op maandag 7 juni 2021 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa dat er steeds over een "vaccin" gesproken wordt ipv gentherapie zegt genoeg.
uiten rondrennen, beetje op muurtjes springen, beetje van muurtjes af springen.quote:
Genetisch aangepast vaccin is nog steeds een vaccin.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch valt het onder gentherapie.
Oke, ik zou van die muurtjes afvallen, ben niet zo behendig.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:34 schreef dud0r het volgende:
B
[..]
uiten rondrennen, beetje op muurtjes springen, beetje van muurtjes af springen.
gewoon blijven proberen dan val je er vanzelf niet meer vanafquote:Op maandag 7 juni 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik zou van die muurtjes afvallen, ben niet zo behendig.
zelfgemaakt of heb je lui gedaanquote:
Teveel moeitequote:Op maandag 7 juni 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon blijven proberen dan val je er vanzelf niet meer vanaf
Maar erop komen lukt uiteindelijk ook niet meer.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon blijven proberen dan val je er vanzelf niet meer vanaf
Het is geen genetisch aangepast vaccin. Het is gewoon geen vaccin volgens de standaard definitie.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Genetisch aangepast vaccin is nog steeds een vaccin.
ja, toen ik het schreef wist ik het antwoord alquote:
Eet je wel eens watermeloen of tomaat?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch valt het onder gentherapie.
lager muurtje pakkenquote:Op maandag 7 juni 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar erop komen lukt uiteindelijk ook niet meer.
Wat is de definitie dan?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is geen genetisch aangepast vaccin. Het is gewoon geen vaccin volgens de standaard definitie.
Of mais of aardappel.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eet je wel eens watermeloen of tomaat?
a substance used to stimulate the production of antibodies and provide immunity against one or several diseases, prepared from the causative agent of a disease, its products, or a synthetic substitute, treated to act as an antigen without inducing the disease.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |