SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zozeer over de vaccinatie op zich, maar wel over de strategie die gehanteerd wordt.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg sterk aangaande vaccinaties maar goed, dat weten we echt al sinds het eerste pennymeisje niet ziek werd.
Is zo.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens zijn er best afwijkende meningen hoor, ķķk van zeer gerespecteerde wetenschappers. Maar die krijgen naar verhouding weinig aandacht
Ja ok, daar ben ik het ook niet mee eens inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet zozeer over de vaccinatie op zich, maar wel over de strategie die gehanteerd wordt.
Mwa dat er steeds over een "vaccin" gesproken wordt ipv gentherapie zegt genoeg.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet zozeer over de vaccinatie op zich, maar wel over de strategie die gehanteerd wordt.
Eens.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wetenschappers moeten ook niet teveel meningen verkondigen natuurlijk.
Doe je krachttraining of zo ?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:32 schreef dud0r het volgende:
Dat was een prima anderhalf uur trainen buiten. Wel te merken dat ik slecht geslapen heb vannacht. Alles ging traag
Je genen worden niet veranderdquote:Op maandag 7 juni 2021 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa dat er steeds over een "vaccin" gesproken wordt ipv gentherapie zegt genoeg.
uiten rondrennen, beetje op muurtjes springen, beetje van muurtjes af springen.quote:
Genetisch aangepast vaccin is nog steeds een vaccin.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch valt het onder gentherapie.
Oke, ik zou van die muurtjes afvallen, ben niet zo behendig.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:34 schreef dud0r het volgende:
B
[..]
uiten rondrennen, beetje op muurtjes springen, beetje van muurtjes af springen.
gewoon blijven proberen dan val je er vanzelf niet meer vanafquote:Op maandag 7 juni 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik zou van die muurtjes afvallen, ben niet zo behendig.
zelfgemaakt of heb je lui gedaanquote:
Teveel moeitequote:Op maandag 7 juni 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon blijven proberen dan val je er vanzelf niet meer vanaf
Maar erop komen lukt uiteindelijk ook niet meer.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon blijven proberen dan val je er vanzelf niet meer vanaf
Het is geen genetisch aangepast vaccin. Het is gewoon geen vaccin volgens de standaard definitie.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Genetisch aangepast vaccin is nog steeds een vaccin.
ja, toen ik het schreef wist ik het antwoord alquote:
Eet je wel eens watermeloen of tomaat?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toch valt het onder gentherapie.
lager muurtje pakkenquote:Op maandag 7 juni 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar erop komen lukt uiteindelijk ook niet meer.
Wat is de definitie dan?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is geen genetisch aangepast vaccin. Het is gewoon geen vaccin volgens de standaard definitie.
Of mais of aardappel.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eet je wel eens watermeloen of tomaat?
a substance used to stimulate the production of antibodies and provide immunity against one or several diseases, prepared from the causative agent of a disease, its products, or a synthetic substitute, treated to act as an antigen without inducing the disease.quote:
Aaaawquote:Op maandag 7 juni 2021 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was het maar waar, misschien had het de fouten in mijn genen op kunnen lossen
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaaawJe bent perfect zoals je bent, met je bruine, harige vachtje.
Begrijp mensen die het met vacht en al eten nog steeds niet helemaal.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaaawJe bent perfect zoals je bent, met je bruine, harige vachtje.
+1quote:Op maandag 7 juni 2021 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp mensen die het met vacht en al eten nog steeds niet helemaal.
Ik snap mensen sowieso niet die het etenquote:Op maandag 7 juni 2021 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat jeukt toch verschrikkelijk in je mond?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Getver.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we nu datismijnmening en geestverwanten de mond snoeren en alles op alles zetten hebben we misschien op tijd een therapie klaar voor je.quote:
Ja ze mogen bij mij ook wat achterstallig onderhoud fiksen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was het maar waar, misschien had het de fouten in mijn genen op kunnen lossen
Mensen vergelijken met watermeloenenquote:Op maandag 7 juni 2021 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eet je wel eens watermeloen of tomaat?
als ze dan bij mij wat krullen eruit halen en dat gedeelte van de slag aan jou geven. Dan zijn we allebei blijquote:Op maandag 7 juni 2021 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze mogen bij mij ook wat achterstallig onderhoud fiksen.
En ik wil graag wat slag in m'n haar.
dan hebben we toch 4 vaccins?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
a substance used to stimulate the production of antibodies and provide immunity against one or several diseases, prepared from the causative agent of a disease, its products, or a synthetic substitute, treated to act as an antigen without inducing the disease.
Vanuit oxford dictionary
Onze vaders moesten ook down under zonder dat scheren in de mode was.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eten van een watermeloen past je DNA ook niet aan.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen vergelijken met watermeloenen![]()
NIET?!?!?!quote:Op maandag 7 juni 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eten van een watermeloen past je DNA ook niet aan.
Ik was graag een kwart zwart geweest, dan zou ik niet altijd zo'n melkflesje zijn in de lente.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou er wel raar uitzien. Je linkerbeen ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was graag een kwart zwart geweest, dan zou ik niet altijd zo'n melkflesje zijn in de lente.
Getverquote:Op maandag 7 juni 2021 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze vaders moesten ook down under zonder dat scheren in de mode was.
Ik wil een meisje zijn voor een paar weken.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel de vorm overgenomen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eten van een watermeloen past je DNA ook niet aan.
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er wel raar uitzien. Je linkerbeen ofzo.
* wel.o.k staat klaar met een knuppelquote:Op maandag 7 juni 2021 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de plek van je navel of wat?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop dat er na maandag een nieuw oog gaat groeien
ouders hebben die in hun achterhoofdquote:Op maandag 7 juni 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop dat er na maandag een nieuw oog gaat groeien
Ook dat ja.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
stel je bent lekker an het leven en je denkt: dat vaccin, moet ik dat nemen?
en je hebt nog onontdekt onderliggende klachten....
ik laat mij pirken
Vleugels zoals Lucifer?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:47 schreef UitStraling het volgende:
En vleugels wil ik ook wel, lekker fladderen op een mooie zomerdag.
Nou dit dus.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
a substance used to stimulate the production of antibodies and provide immunity against one or several diseases, prepared from the causative agent of a disease, its products, or a synthetic substitute, treated to act as an antigen without inducing the disease.
Vanuit oxford dictionary
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:47 schreef UitStraling het volgende:
En vleugels wil ik ook wel, lekker fladderen op een mooie zomerdag.
Wel makkelijker met kleding enzo.quote:
Ik ben hartstikke voorstander van gentherapiequote:Op maandag 7 juni 2021 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we nu datismijnmening en geestverwanten de mond snoeren en alles op alles zetten hebben we misschien op tijd een therapie klaar voor je.
Gewoon gaan.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus dat gezwets gaat maar door en ik moet plassen
Gewoon vaker zonnen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was graag een kwart zwart geweest, dan zou ik niet altijd zo'n melkflesje zijn in de lente.
Alsof dat nut heeft als übermelkfles.quote:
Ik zou er bijna bi van wordenquote:
Er hebben bijna een miljoen wetenschappers wereldwijd aan gewerkt, er zitten meer uren in dan in welk vaccin dan ook, dat is het enige echte probleem ook wel misschien, alle overige medische onderzoek is zowat stil komen te liggen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke voorstander van gentherapie![]()
Het moet alleen wel goed door alle testfases komen en men moet er eerlijk over zijn.
Zijn ook pas sinds de jaren 80 onderzoek aan het doen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er hebben bijna een miljoen wetenschappers wereldwijd aan gewerkt, er zitten meer uren in dan in welk vaccin dan ook, dat is het enige echte probleem ook wel misschien, alle overige medische onderzoek is zowat stil komen te liggen.
natuurlijk wel. dat valt onder het gedeelte synthetic substitute. maar dat moet je als nee zegger gewoon negerenquote:
Yeps.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ook pas sinds de jaren 80 onderzoek aan het doen.
quote:
Dat dus inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
natuurlijk wel. dat valt onder het gedeelte synthetic substitute. maar dat moet je als nee zegger gewoon negeren
Maar qua lange termijn weet men nog te weinig.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er hebben bijna een miljoen wetenschappers wereldwijd aan gewerkt, er zitten meer uren in dan in welk vaccin dan ook, dat is het enige echte probleem ook wel misschien, alle overige medische onderzoek is zowat stil komen te liggen.
Ik ben een paar jaar geleden afgehaakt bij seizoen 3quote:Op maandag 7 juni 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond laatste paar afleveringen en dan moet ik weer wachten tot seizoen 6.
Maar het klopt wel dat de testfase feitelijk deze vaccinatieronde is. Dat staat ook gewoon in de bijsluiter, maar die leest niemandquote:Op maandag 7 juni 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
vanavond nog even furieus masturberend op de bank zitten dus en dan maar wachten.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond laatste paar afleveringen en dan moet ik weer wachten tot seizoen 6.
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden afgehaakt bij seizoen 3
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden afgehaakt bij seizoen 3
Kan ik daarna jou weer pesten door New Girl te kijken.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanavond nog even furieus masturberend op de bank zitten dus en dan maar wachten.
Nee een synthetic substitute zou een synthetische variant van het virus zijn. Dat is het mRNA "vaccin" dus niet.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
natuurlijk wel. dat valt onder het gedeelte synthetic substitute. maar dat moet je als nee zegger gewoon negeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |