En nu denk jij dat ik mij door dit berichtjes wel laat overhalen?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon zo hoor, achterstandswijken krijgen ze ook niet aan het spuitje.
Tegen PVVérs en FVD-stemmers zeggen dat buitenlanders zich ook niet laten vaccineren. Daar wil je toch ook niet bijhoren.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie manier wel om gesprekken dicht te gooien.
Imam meenemen die bevestigt dat er geen oink oink in het spuitje zit.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Rotterdam en Den Haag gaan ze ook langs de deuren om mensen toch te overtuigen om zich in te laten enten.
Is gewoon al de hele week de discussie in welke talkshow dan ook hoor, ik luister zelf niet eens naar mezelf maar die mensen kunnen het je gewoon uitleggen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En nu denk jij dat ik mij door dit berichtjes wel laat overhalen?
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen PVVérs en FVD-stemmers zeggen dat buitenlanders zich ook niet laten vaccineren. Daar wil je toch ook niet bijhoren.
Met of zonder broek?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit weer eens in een volstrekt oninteressante meeting
Ja dat mag dus niet zonder vaccinatie he.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:07 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg vandaag een high-five van een oude man en dat was wel grappig.
Kijk amper talkshows.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon al de hele week de discussie in welke talkshow dan ook hoor, ik luister zelf niet eens naar mezelf maar die mensen kunnen het je gewoon uitleggen.
Nou hij kwam er zelf mee, neem aan dat hij wel een prik heeft gehad.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet zonder vaccinatie he.
FVD stemmers laten zich ook niet inenten.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen PVVérs en FVD-stemmers zeggen dat buitenlanders zich ook niet laten vaccineren. Daar wil je toch ook niet bijhoren.
Zijn zoveel factoren die daarin meespelen. Dat soort groepen hebben vaak niet zoveel vertrouwen in de overheid en de afstand tot informatie is ook vrij groot.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Imam meenemen die bevestigt dat er geen oink oink in het spuitje zit.
Ook zonder plannen had ik me laten vaccineren hoor. Het risico dat ik een ander aansteek die daar wellicht serieus ziek door wordt, is me verhoudingsgewijs te groot.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen om dit jaar op vakantie te gaan, een evenement te bezoeken of wat dan ook.
En iedereen maar denken: wat is er zo grappig aan de jaarcijfers?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de camera aan en nu moest ik lachen
Enige vriend in mijn vriendengroep die zich nu niet in laat enten zit ook in dat spectrum. Behalve als hij niet op vakantie mag en hij zich moet laten testen; dan gaat hij welquote:Op maandag 7 juni 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
FVD stemmers laten zich ook niet inenten.
Ik heb er zelf ook niet zoveel zin in om long covid op te lopen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook zonder plannen had ik me laten vaccineren hoor. Het risico dat ik een ander aansteek die daar wellicht serieus ziek door wordt, is me verhoudingsgewijs te groot.
Die zijn om te huilenquote:Op maandag 7 juni 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En iedereen maar denken: wat is er zo grappig aan de jaarcijfers?
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch doen als je twijfelt, is gratis propaganda
Mooi karakterinkijkje is dat hč, ik ik ikquote:Op maandag 7 juni 2021 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Enige vriend in mijn vriendengroep die zich nu niet in laat enten zit ook in dat spectrum. Behalve als hij niet op vakantie mag en hij zich moet laten testen; dan gaat hij wel
Ik ook niet, maar ik schat de kans dat ik weinig merk en het doorgeef hoger in dan dat ik zelf serieus ziek word. Waarschijnlijk gewoon wat arrogantie ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook niet zoveel zin in om long covid op te lopen.
Kom met betrouwbare bronnen dan.quote:
Hij is gewoon enorm conservatief in alles. Wil ook het liefste met acceptgiro betalen als het even kan. Dus het verbaast me niets.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi karakterinkijkje is dat hč, ik ik ik
De betrouwbare bronnen komen toch niet.quote:
Niet met girokaartjes betalenquote:Op maandag 7 juni 2021 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is gewoon enorm conservatief in alles. Wil ook het liefste met acceptgiro betalen als het even kan. Dus het verbaast me niets.
Ja de zwarte pest was makkelijker te begrijpen vroeger.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is gewoon enorm conservatief in alles. Wil ook het liefste met acceptgiro betalen als het even kan. Dus het verbaast me niets.
Zo heb ik nog de eerste mail van een van de secretaresses over COVID richtlijnen op het werk. Een copy-pasta van Facebook met tips van iemand die een niet-bestaande arts kende in China.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vast iemand te vinden die zich IC arts of viroloog noemt op internet
Het gaat erom dat de NPO slechts één kant belicht en verder alles wegschuift als "wappie".quote:
Jammer dat we bij de anti-vaxxers de kinderinentingen niet kunnen verwijderen, dan zouden ze tenminste herkenbaar zijn op straat aan hun gele kop.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik nog de eerste mail van een van de secretaresses over COVID richtlijnen op het werk. Een copy-pasta van Facebook met tips van iemand die een niet-bestaande arts kende in China.
Ik ben gestopt met discussies met mensen die denken dat de aarde plat is.
Vriend van mij heeft ook bepaalde overwegingen voor zijn keuze; en die is ook niet opzoek om anderen van zijn standpunt te overtuigen.
Ik ga inderdaad geen moeite doen om mensen die vastbesloten zijn te overtuigen, maar in het geval van twijfelende meelezers wil ik er nog wel eens tegenin gaan.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik nog de eerste mail van een van de secretaresses over COVID richtlijnen op het werk. Een copy-pasta van Facebook met tips van iemand die een niet-bestaande arts kende in China.
Ik ben gestopt met discussies met mensen die denken dat de aarde plat is.
Vriend van mij heeft ook bepaalde overwegingen voor zijn keuze; en die is ook niet opzoek om anderen van zijn standpunt te overtuigen.
Na je prik kan dat met de schijf in je armquote:Op maandag 7 juni 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Is er in Windows geen optie dat je eventjes alle meldingen kunt muten?
Soort clickwheel?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na je prik kan dat met de schijf in je arm
Via 'concentratiehulp'?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Is er in Windows geen optie dat je eventjes alle meldingen kunt muten?
Je kunt aangeboren wantrouwen niet genezen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad geen moeite doen om mensen die vastbesloten zijn te overtuigen, maar in het geval van twijfelende meelezers wil ik er nog wel eens tegenin gaan.
Zeg ik dat dan?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt aangeboren wantrouwen niet genezen.
Die staat al op 'alleen alarmen', maar dan zet ik de programma's wel even handmatig op stil. Gmail notifier en twee chatprogramma's met opdrachtgevers en andere vertalersquote:
Lijkt me heel erg sterk aangaande vaccinaties maar goed, dat weten we echt al sinds het eerste pennymeisje niet ziek werd.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Overigens zijn er best afwijkende meningen hoor, ķķk van zeer gerespecteerde wetenschappers. Maar die krijgen naar verhouding weinig aandacht
Wetenschappers moeten ook niet teveel meningen verkondigen natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me heel erg sterk aangaande vaccinaties maar goed, dat weten we echt al sinds het eerste pennymeisje niet ziek werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |