Nee joh. Rode lippenstift kwam pas veel laten.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar komt rode lippenstift toch vandaan, toen we op twee benen gingen lopen konden we niet meer zien of een vrouwtje een rode kut van opwinding had, voilā de oplossing, rode lippenstift.
Ik ben echt blij zodra al die "discussies" voorbij zijn. Daar is toch weinig eer aan te behalen. Mensen die vinden dat de aarde rond is kunnen toch niet overtuigd worden dat de aarde plat is.quote:
Weer terug naar zwarte piet en vuurwerk?quote:Op maandag 7 juni 2021 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben echt blij zodra al die "discussies" voorbij zijn. Daar is toch weinig eer aan te behalen. Mensen die vinden dat de aarde rond is kunnen toch niet overtuigd worden dat de aarde plat is.
Wel benieuwd wat er voor in de plaats gaat komen.
Weer terug naar zwarte pietquote:Op maandag 7 juni 2021 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben echt blij zodra al die "discussies" voorbij zijn. Daar is toch weinig eer aan te behalen. Mensen die vinden dat de aarde rond is kunnen toch niet overtuigd worden dat de aarde plat is.
Lees De Naakte Aap maar eens.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh. Rode lippenstift kwam pas veel laten.![]()
Maar wel omdat rodere doorbloede lippen van nature als aantrekkelijk worden gezien.
Zal wel bestseller van het jaar zijn.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, mooi, m'n gele boekjes zijn onderweg.
Jep.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel bestseller van het jaar zijn.
Terug naar de oude stokpaardjes, graancirkels, ufo's, alternatieve geneeswijzen, 9-11, de Maanlandingen, platte Aarde, Illuminati.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee joh, "hullie pakken alles af".quote:Op maandag 7 juni 2021 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terug naar de oude stokpaardjes, graancirkels, ufo's, alternatieve geneeswijzen, 9-11, de Maanlandingen, platte Aarde, Illuminati.
Naja, ik heb nog steeds soort van hoop om naar Engeland te gaan en het gaat me niet gebeuren dat ik 'm nodig heb.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt er niet zoveel aan, maar leuk collectors item
Dat blijft vaak nog redelijk obscuur. Zal wel weer iets groters komen waar die groep mensen naartoe kan gaan om evangelie te verkondigen.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terug naar de oude stokpaardjes, graancirkels, ufo's, alternatieve geneeswijzen, 9-11, de Maanlandingen, platte Aarde, Illuminati.
Je kan inloggen op die vaccinatieafspraakpagina, daar staan je data.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:01 schreef bitterbal het volgende:
ik zou een mail krijgen met de afspraak bevestiging voor die prik, die heb ik nog niet en natuurlijk niet opgeschreven wanneer ik moest
Je krijgt ook nog een SMS.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:01 schreef bitterbal het volgende:
ik zou een mail krijgen met de afspraak bevestiging voor die prik, die heb ik nog niet en natuurlijk niet opgeschreven wanneer ik moest
Bel ons om een afspraak te makenquote:Op maandag 7 juni 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan inloggen op die vaccinatieafspraakpagina, daar staan je data.
"Trump heeft toch gewonnen"quote:Op maandag 7 juni 2021 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat blijft vaak nog redelijk obscuur. Zal wel weer iets groters komen waar die groep mensen naartoe kan gaan om evangelie te verkondigen.
Zelfs kikkers lukt hetquote:Op maandag 7 juni 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bel ons om een afspraak te maken
U heeft al een afspraak ingepland. Daarom kunt u nu online geen afspraak maken. Bel het Landelijke Vaccinatie Afsprakennummer. Het nummer staat in uw uitnodiging.
Of is er nog een andere site?
Engeland deze zomer heb ik afgeschreven. Teveel Engelse toeristen die naar zelfde plekken gaan.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik heb nog steeds soort van hoop om naar Engeland te gaan en het gaat me niet gebeuren dat ik 'm nodig heb.
https://www.rijksoverheid(...)tigingsmail-afspraakquote:Op maandag 7 juni 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bel ons om een afspraak te maken
U heeft al een afspraak ingepland. Daarom kunt u nu online geen afspraak maken. Bel het Landelijke Vaccinatie Afsprakennummer. Het nummer staat in uw uitnodiging.
Of is er nog een andere site?
Het is geen EU he, daar vrees ik een beetje voor.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Engeland deze zomer heb ik afgeschreven. Teveel Engelse toeristen die naar zelfde plekken gaan.
Maar tegen die tijd zal "de app" er wel zijn en mag je daarmee naar binnen.
Waarom niet?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Weet nog steeds niet of ik een vaccin wil.
Fout in de communicatie met DigiDquote:Op maandag 7 juni 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)tigingsmail-afspraak
Inloggen op Coronavaccinatie-afspraak.nl
Ga naar Coronavaccinatie-afspraak.nl en klik op de blauwe knop met ‘mijn vaccinatiegegevens inzien’. Log in met uw DigiD. U ziet dan welke afspraken er nog gepland staan. En welke afspraken u al gehad heeft.
Ik heb het maar gedaan, maakt het reizen wat makkelijker..quote:Op maandag 7 juni 2021 14:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben nu bezig met een project waarbij bepaalde diensten ook ontworpen moeten worden zodat kikkers en goudvissen het ook kunnen gebruiken en het liefst ook nog begrijpen wat ze net gedaan hebben. Bijzonder om te zien hoe bepaalde mensen vastlopen.quote:
Zal wel overbelast zijn nu.quote:
Ik heb geen plannen om dit jaar op vakantie te gaan, een evenement te bezoeken of wat dan ook.quote:
Probeer eens in te loggen op je Instagram? Misschien moet je weer valideren of je het echt bent.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer eens in te loggen op je Instagram? Misschien moet je weer valideren of je het echt bent.
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer eens in te loggen op je Instagram? Misschien moet je weer valideren of je het echt bent.
Las van de week dat vooral mensen met een laag IQ zich niet in laten enten, daar wil je toch niet bij horen?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:04 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2021 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las van de week dat vooral mensen met een laag IQ zich niet in laten enten, daar wil je toch niet bij horen?
Goeie manier wel om gesprekken dicht te gooien.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las van de week dat vooral mensen met een laag IQ zich niet in laten enten, daar wil je toch niet bij horen?
In Rotterdam en Den Haag gaan ze ook langs de deuren om mensen toch te overtuigen om zich in te laten enten.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |