Ja joh, flauw griepje, Covid-20 gaat tenminste babyhersentjes lusten.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat covid wordt totaal onnodig ontzettend belangrijk gemaakt.
Covid 19 aandachtshoer.
Zeg dat maar tegen de mensen die zijn overledenquote:Op maandag 7 juni 2021 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Covid 19 aandachtshoer.
Aaawquote:Op maandag 7 juni 2021 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die krijg je dan![]()
Eentje die geleerd heeft om bier te halen
Sinds juni vorig jaar al.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Covid 19 aandachtshoer.
Geen idee, maar je kunt wel gaan doggydaten met blinde chicksquote:Op maandag 7 juni 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw
Ik hoop dat ze ook blindegeleidesetters hebben
Dit is ook best raar om te doen.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de mensen die zijn overleden
Zouden die op geur afgaan?quote:Op maandag 7 juni 2021 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kunt wel gaan doggydaten met blinde chicks
Ook chicks die wel zien vinden honden leuk.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kunt wel gaan doggydaten met blinde chicks
BH's gooien zeker?quote:Op maandag 7 juni 2021 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook chicks die wel zien vinden honden leuk.
Stopte laatst zelfs een auto met 3 vrouwen toen ik mijn hond uit aan het laten was.
Ja dat doen honden hč, raar dat wij dat niet doen, wij gaan wandelen, Netflixen of een drankje doen maar even aan het gaatje ruiken is eigenlijk veel slimmer.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even aan het kontje snuffelen ja
Van leven ga je dood.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de mensen die zijn overleden
Hangt een beetje af van je selectiecriteria.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat doen honden hč, raar dat wij dat niet doen, wij gaan wandelen, Netflixen of een drankje doen maar even aan het gaatje ruiken is eigenlijk veel slimmer.
Denk dat we dat vroeger (10.000 jaar terug) wel deden.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat doen honden hč, raar dat wij dat niet doen, wij gaan wandelen, Netflixen of een drankje doen maar even aan het gaatje ruiken is eigenlijk veel slimmer.
Precies. Je kunt niet je hele leven angstig binnen zitten en persoonlijk contact vermijden.quote:
Ja daar komt rode lippenstift toch vandaan, toen we op twee benen gingen lopen konden we niet meer zien of een vrouwtje een rode kut van opwinding had, voilā de oplossing, rode lippenstift.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk dat we dat vroeger (10.000 jaar terug) wel deden.
Ben jij ook zo iemand die een gordel omdoet in de auto?quote:Op maandag 7 juni 2021 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarom maak ik gewoon gebruik van de mogelijkheden die we hebben. Je weet wel, met die prikken.
quote:Op maandag 7 juni 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar komt rode lippenstift toch vandaan, toen we op twee benen gingen lopen konden we niet meer zien of een vrouwtje een rode kut van opwinding had, voilā de oplossing, rode lippenstift.
Ja. Ik ben een mietje he?quote:Op maandag 7 juni 2021 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die een gordel omdoet in de auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |