mijquote:Op maandag 8 november 2021 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat viel @:GGMM en ik ook al op.
Even populair willen doen in een FB topic en dan zelf keihard de fout in gaan, genot.quote:Op maandag 8 november 2021 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2021 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 november 2021 07:15 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist mijn notes bekeken: weer geplust omdat ik pro Hamilton ben in een slowchat topic tijdens de kwalificatie of race.
Wat is dit voor sneuneuzerij om die posts te deleten en dan te gaan noten zeg…. Maak er dan subforum MAX van ipv F1.
Morgen is er weer een nieuwe. Vandaag valt er toch weinig meer te melden.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:53 schreef THEFXR het volgende:
Lieve modjes, kan het live topic weer open?
Er is net weer nieuws bekend gemaaktquote:Op woensdag 17 november 2021 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen is er weer een nieuwe. Vandaag valt er toch weinig meer te melden.
Wat dan?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er is net weer nieuws bekend gemaakt
Jaquote:
Ach wordt toch niks. Was toen na Silverstone ook toen rbr vroeg en nogmaals na te kijken. Tijd om vooruit te kijken.quote:
Zeg moderator even een vraagje aangezien ik schijnbaar niet expliciet genoeg was: Is het in het F1 subforum toegestaan om Hamilton te supporteren net zoals 80% van de users Max doet aanmoedigen? Indien niet, waarom niet? Of zie jij iedereen die niet voor Max is als een troll?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rond dat moment is het nieuwe topic allang open
Die vraag is al duizend keer beantwoord. Dat mag gewoon. Je doet het blijkbaar verkeerd (duh...)quote:Op woensdag 17 november 2021 19:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg moderator even een vraagje aangezien ik schijnbaar niet expliciet genoeg was: Is het in het F1 subforum toegestaan om Hamilton te supporteren net zoals 80% van de users Max doet aanmoedigen? Indien niet, waarom niet? Of zie jij iedereen die niet voor Max is als een troll?
Gaarne een reactie. BVD.
Je bent bewust aan het vissen naar reacties, gooit een grote groep mensen op een grote hoop, strooit op meerdere plekken op het forum met WO2 plaatjes met mijn naam erop en verwacht nu een serieuze reactie?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg moderator even een vraagje aangezien ik schijnbaar niet expliciet genoeg was: Is het in het F1 subforum toegestaan om Hamilton te supporteren net zoals 80% van de users Max doet aanmoedigen? Indien niet, waarom niet? Of zie jij iedereen die niet voor Max is als een troll?
Gaarne een reactie. BVD.
Ah die notes zijn dus wraakacties richting mij vanwege een plaatje wat iemand waarschijnlijk ooit eens om dezelfde reden heeft gemaakt? Probeer je me nou ook een ban aan te smeren aan de achterkant? Daar zou een mod boven moeten staan. Enfin, dit is geen warm bad voor de F1 liefhebber…. nee…. dit is een verkapt MV fanforum waar een tegengeluid niet geaccepteerd wordt, gemod door de voorzitter van de fanclub. Bijzonder zonde.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent bewust aan het vissen naar reacties, gooit een grote groep mensen op een grote hoop, strooit op meerdere plekken op het forum met WO2 plaatjes met mijn naam erop en verwacht nu een serieuze reactie?
Wat denk je nou zelf?
Lekker voor jequote:Op woensdag 17 november 2021 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah die notes zijn dus wraakacties richting mij vanwege een plaatje wat iemand waarschijnlijk ooit eens om dezelfde reden heeft gemaakt? Probeer je me nou ook een ban aan te smeren aan de achterkant? Daar zou een mod boven moeten staan. Enfin, dit is geen warm bad voor de F1 liefhebber…. nee…. dit is een verkapt MV fanforum waar een tegengeluid niet geaccepteerd wordt, gemod door de voorzitter van de fanclub. Bijzonder zonde.
Flikker toch op manquote:Op woensdag 17 november 2021 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah die notes zijn dus wraakacties richting mij vanwege een plaatje wat iemand waarschijnlijk ooit eens om dezelfde reden heeft gemaakt? Probeer je me nou ook een ban aan te smeren aan de achterkant? Daar zou een mod boven moeten staan. Enfin, dit is geen warm bad voor de F1 liefhebber…. nee…. dit is een verkapt MV fanforum waar een tegengeluid niet geaccepteerd wordt, gemod door de voorzitter van de fanclub. Bijzonder zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |