Beetje bootjes kijkenquote:Op maandag 7 juni 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik weet niet of ik dan naar de juiste plek wordt geleid.
Krijg ik dan zo af en toe wel een bemoedigend klopje op mijn hoofd?quote:Op maandag 7 juni 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje bootjes kijken![]()
Nou ja dat doe ik dan, jij ziet niets
Langer elastiekje klinkt nuttiger.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grote neus. Kan beter voor de extra sterke elastiekjes gaan
quote:Op maandag 7 juni 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg ik dan zo af en toe wel een bemoedigend klopje op mijn hoofd?
Lekker aan de pirkquote:Op maandag 7 juni 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
1e vaccinatie
Dinsdag
29 juni 2021
11:05 uur
Vuile vetnekquote:Op maandag 7 juni 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Lekker bordje friet met chilli cheese nuggets
quote:Op maandag 7 juni 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
1e vaccinatie
Dinsdag
29 juni 2021
11:05 uur
Er was zon vrouw op op1 en die vergeleek de vaccins met auto's. De Astra en moderna waren sportautos en de jansen een gewone auto. Beide brachten je naar je bestemmingquote:Op maandag 7 juni 2021 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die wil je toch juist niet hebben?
Agossiequote:Op maandag 7 juni 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik meld me over een paar maanden waarschijnlijk voor een blindegeleidebudasmiley
Vreemde vergelijking.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er was zon vrouw op op1 en die vergeleek de vaccins met auto's. De Astra en moderna waren sportautos en de jansen een gewone auto. Beide brachten je naar je bestemming![]()
Denk dta jansen voor mij verder gewoon prima is
Dan mag je wel overal met je hond naar binnenquote:Op maandag 7 juni 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik meld me over een paar maanden waarschijnlijk voor een blindegeleidebudasmiley
Astra is een ouwelullenbakquote:Op maandag 7 juni 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er was zon vrouw op op1 en die vergeleek de vaccins met auto's. De Astra en moderna waren sportautos en de jansen een gewone auto. Beide brachten je naar je bestemming![]()
Vage vergelijkingquote:Op maandag 7 juni 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook dat ja. Paracetamol is een fiets, morfine een trein. Brengt je ook ergens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |