Beetje bootjes kijkenquote:Op maandag 7 juni 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik weet niet of ik dan naar de juiste plek wordt geleid.
Krijg ik dan zo af en toe wel een bemoedigend klopje op mijn hoofd?quote:Op maandag 7 juni 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje bootjes kijken![]()
Nou ja dat doe ik dan, jij ziet niets
Langer elastiekje klinkt nuttiger.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grote neus. Kan beter voor de extra sterke elastiekjes gaan
quote:Op maandag 7 juni 2021 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg ik dan zo af en toe wel een bemoedigend klopje op mijn hoofd?
Lekker aan de pirkquote:Op maandag 7 juni 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
1e vaccinatie
Dinsdag
29 juni 2021
11:05 uur
Vuile vetnekquote:Op maandag 7 juni 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Lekker bordje friet met chilli cheese nuggets
quote:Op maandag 7 juni 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
1e vaccinatie
Dinsdag
29 juni 2021
11:05 uur
Er was zon vrouw op op1 en die vergeleek de vaccins met auto's. De Astra en moderna waren sportautos en de jansen een gewone auto. Beide brachten je naar je bestemmingquote:Op maandag 7 juni 2021 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die wil je toch juist niet hebben?
Agossiequote:Op maandag 7 juni 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik meld me over een paar maanden waarschijnlijk voor een blindegeleidebudasmiley
Vreemde vergelijking.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er was zon vrouw op op1 en die vergeleek de vaccins met auto's. De Astra en moderna waren sportautos en de jansen een gewone auto. Beide brachten je naar je bestemming![]()
Denk dta jansen voor mij verder gewoon prima is
Dan mag je wel overal met je hond naar binnenquote:Op maandag 7 juni 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik meld me over een paar maanden waarschijnlijk voor een blindegeleidebudasmiley
Astra is een ouwelullenbakquote:Op maandag 7 juni 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er was zon vrouw op op1 en die vergeleek de vaccins met auto's. De Astra en moderna waren sportautos en de jansen een gewone auto. Beide brachten je naar je bestemming![]()
Vage vergelijkingquote:Op maandag 7 juni 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook dat ja. Paracetamol is een fiets, morfine een trein. Brengt je ook ergens.quote:
ja ze zei dat de astra en die morderna wel wat beter waren en omdat nl in een luxe positie zat met zoveel van die vaccins dat ze er voor konden kiezen die jansen niet te doenquote:
Ik heb geen hondquote:Op maandag 7 juni 2021 12:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan mag je wel overal met je hond naar binnen
Die keuze om niet verder te gaan met Janssen is inderdaad omdat er genoeg vaccins met een betere dekkingsgraad en minder ernstige bijwerkingen zijn ja.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zei dat de astra pfizer en die morderna wel wat beter waren en omdat nl in een luxe positie zat met zoveel van die vaccins dat ze er voor konden kiezen die jansen niet te doen
en Pfizer waar je niemand meer over hoort?quote:Op maandag 7 juni 2021 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zei dat de astra en die morderna wel wat beter waren en omdat nl in een luxe positie zat met zoveel van die vaccins dat ze er voor konden kiezen die jansen niet te doen
Op de site van het RIVM staat dat Pfizer en Moderna 95% werking hebben en Janssen maar iets van 60%.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of ja misschien verwar ik die namenquote:Op maandag 7 juni 2021 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die keuze om niet verder te gaan met Janssen is inderdaad omdat er genoeg vaccins met een betere dekkingsgraad en minder ernstige bijwerkingen zijn ja.
Astra was voor de oudjes.quote:
ja maar als je verder niet tot de risicogroep hoort dan is 60% toch niet zo slechtquote:Op maandag 7 juni 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de site van het RIVM staat dat Pfizer en Moderna 95% werking hebben en Janssen maar iets van 60%.
Dus die zet je af aan de rand van Rotterdam en dan bekijk je het verder maar
Daar prikken ze ook nog genoeg mee.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Pfizer waar je niemand meer over hoort?
Ja, beter iets van bescherming dan helemaal niet.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat ze wel zei dat als niet zoveel van die echt goede hadden gehad we die jansen gewoon hadden gebruikt
Naja, vanuit een prikangst-oogpunt snap ik 'm wel. Prik minder, ditdat.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:59 schreef UitStraling het volgende:
Nog steeds die debiele merkendiscussie![]()
Volgende keer vragen welk merk verdoving de tandarts gebruikt of welk merk chemo je krijgt
Is Blondie ook een 60%?quote:Op maandag 7 juni 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ik zou gewoon tevreden zijn met 60%
"Op de natuurlijke wijze Covid-19 oplopen is veeeeeeel beter"quote:Op maandag 7 juni 2021 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Af en toe droevig om de lezen hoe die communicatie verloopt rondom de vaccins.
Vriend van me was ook weer allerlei onwaarheden aan het verkondigen als argument om vaccin nu niet te nemen.
Nee, maar dat is verder niet echt relevant.quote:
Als je alle mensen uit de risicogroep met de betere vaccineert en de rest met die 60% dan haal je niet die groepsbescherming?quote:Op maandag 7 juni 2021 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar dat is verder niet echt relevant.![]()
Nadeel aan een lagere dekkingsgraad is dat om die kuddebescherming te krijgen ook meer gevaccineerden nodig hebt. Om mensen met een slecht immuunsysteem te beschermen, bijvoorbeeld.
Zesjesccultuurquote:Op maandag 7 juni 2021 12:59 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ik zou gewoon tevreden zijn met 60%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |