Oei zo snel mogelijk maar dan, en hopelijk met goed resultaatquote:Op maandag 7 juni 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik hoop dat mijn vakantie niet in het geding komt begin september
quote:Op maandag 7 juni 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Lekker bordje friet met chilli cheese nuggets
Ik heb gevraagd of ik na laseren niet hetzelfde heb als nu na die andere behandeling. Die jongen zei dat de kans kleiner is omdat ze nu de hele epitheellaag gaan weglaserenquote:Op maandag 7 juni 2021 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben benieuwd. zeiden ze verder nog iets?
hoeveel lagen hou je dan nog over?quote:Op maandag 7 juni 2021 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of ik na laseren niet hetzelfde heb als nu na die andere behandeling. Die jongen zei dat de kans kleiner is omdat ze nu de hele epitheellaag gaan weglaseren
Jaquote:Op maandag 7 juni 2021 12:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Oei zo snel mogelijk maar dan, en hopelijk met goed resultaat
Ja, die track en trace kon ik toch niet zienquote:Op maandag 7 juni 2021 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het pakketje met
je donoroog is kwijt geraakt in de post![]()
of misschien toch onderschept
mja maar goed dat ik geen afzender er op heb gezet danquote:Op maandag 7 juni 2021 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die track en trace kon ik toch niet zien
Bal, Rotterdam is voldoende, toch?quote:Op maandag 7 juni 2021 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar goed dat ik geen afzender er op heb gezet dan
jaquote:Op maandag 7 juni 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal, Rotterdam is voldoende, toch?
Serieusquote:Op maandag 7 juni 2021 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
En dat allemaal omdat ik het elastiekje van een mondkapje in mijn oog kreeg.
Ga die Chinezen aanklagen
Serieus? Zo zeg, dat had ik niet meegekregen, wat een ellendequote:Op maandag 7 juni 2021 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
En dat allemaal omdat ik het elastiekje van een mondkapje in mijn oog kreeg.
Ga die Chinezen aanklagen
Ik weet niet meer hoe ik het precies voor elkaar kreegquote:Op maandag 7 juni 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
maa als die zo terug schiet buda, hoe strak zat dat ding dan ook wel niet?
quote:Op maandag 7 juni 2021 12:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Serieus? Zo zeg, dat had ik niet meegekregen, wat een ellende
lekker groot hoofd dusquote:Op maandag 7 juni 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe ik het precies voor elkaar kreeg
oh die taak wil ik wel op mij nemen.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik meld me over een paar maanden waarschijnlijk voor een blindegeleidebudasmiley
quote:Op maandag 7 juni 2021 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh die taak wil ik wel op mij nemen.![]()
blindegeleidesnack
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |