mag jij vinden, we leven in een vrij land tenslottequote:Op maandag 7 juni 2021 09:21 schreef Dries4Ever het volgende:
zum kotsen, dit is geen muziek, dit is ooraids, 13 in een dozijn en niets vernieuwend aan
typische muziek die niemand over 10 jaar meer kent of draait
bedoel je Blackpink?quote:Op maandag 7 juni 2021 09:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ken ze via mijn dochter, die kijkt soms wat van ze op YouTube.
Wat ik zie bij hun (en ook bij die K-pop meidenband) dat het er allemaal ontzettend gelikt uit ziet. De videoclip, de kleding, de danspasjes... Er is allemaal heel goed over na gedacht.
Blackpink jaquote:Op maandag 7 juni 2021 09:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
bedoel je Blackpink?
en ja hele professionele muziekindustrie daar, K-Pop over het algemeen, umm ik weet niet of je Psy nog kent, gangnam style legende, die heeft zijn eigen platenlabel daar voor nieuw talentvolle zangers/zangeressen/rappers
quote:
ohquote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:04 schreef herverwijderd het volgende:
Ik durf niet naar hun muziek te luisteren want ik ben bang dat ik per ongeluk iets verkeerd doe en tachtigmiljoen pubermeisjes op mijn dak krijg.
Echt waarquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]hoe?
echt waar, nog nooit van gehoord? zelfs niet van die recente billboard hot 100 nummer 1 hits
ik weet het niet, of k-pop jouw smaak isquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt waarMoet ik mij nou schamen?
![]()
Mijn smaak is heel erg breed ,maar ik doe niet echt mee aan hypes oidquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik weet het niet, of k-pop jouw smaak is
maar ja die speech bij de VN moet je echt naar luisteren, heel inspirerend
hetzelfde bij mij, ik luister naar heel veel verschillende soorten genres, en ook niet echt alleen muziek van huidig jaar, maar als iets tijdloos is blijf ik het goed vindenquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn smaak is heel erg breed ,maar ik doe niet echt mee aan hypes oid
Je bent wel een beetje uit je Maan periode?quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hetzelfde bij mij, ik luister naar heel veel verschillende soorten genres, en ook niet echt alleen muziek van huidig jaar, maar als iets tijdloos is blijf ik het goed vinden
niet helemaal, ik vind het wel top dat ze het goed doet in de charts, en niet weer zo'n talentenjachten flop isquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje uit je Maan periode?
Okayquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
niet helemaal, ik vind het wel top dat ze het goed doet in de charts, en niet weer zo'n talentenjachten flop is
en ook blij dat ze haar muziekstijl heeft gevonden, in het nederlands wat ik mooier bij haar vind passen dan in het engels
Het was ook een beetje een flauwe grap.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh
ja die fans zijn een beetje te extreem
maar ja dat was met The Beatles ook, dat hele Beatlemania, daar wordt de BTS ''hype'' nu mee vergeleken in sommige media
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |