SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Daar hebben we de ruimte straks niet voor.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:05 schreef Haags het volgende: [..] Ik moet het allemaal nog maar zien. Ik denk dat er velen gewoon weer terug gaan als het even kan.
Wil ik eigenlijk ook nog wel, alleen vind zo'n kleedje altijd veel te duur ofzoquote:Op zondag 6 juni 2021 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van ons staat daarom op een kleed.![]()
Maar mijnstofzuiger
kan er makkelijk bij.
Gewoon zelf een ijsbeer jagen om een kleed van te makenquote:Op zondag 6 juni 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook nog wel, alleen vind zo'n kleedje altijd veel te duur ofzo
Zombie druivenquote:Op zondag 6 juni 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooie TT.
De druiven waarvan ik dacht dat ze dood waren, maken trosjes.
Wijn!quote:Op zondag 6 juni 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooie TT.
De druiven waarvan ik dacht dat ze dood waren, maken trosjes.
Ik heb de goedkoopste boxspring bodem en matrassen van de Ikea, alleen het topdek was vrij prijzig, dat was duurder dan de rest van het bed bij elkaarquote:Op zondag 6 juni 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het onderstel van mijn bed destijds uit geldgebrek voor 200 euro bij Karwei gekocht, maar over degelijkheid heb ik niks te klagen. Alleen het matras kon ik na een jaar vervangen
Ze ruiken dat die verrot isquote:Op zondag 6 juni 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom vliegen vliegjes op mijn oog af als een arabier op een twin tower
Pus en ontbinding.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom vliegen vliegjes op mijn oog af als een arabier op een twin tower
Ik heb uiteindelijk een matras gekocht dat vier keer zo duur was als het onderstel. Dat was wel een goeie investeringquote:Op zondag 6 juni 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de goedkoopste boxspring bodem en matrassen van de Ikea, alleen het topdek was vrij prijzig, dat was duurder dan de rest van het bed bij elkaar
Wie?quote:Op zondag 6 juni 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het halve weekend filmpjes van Caitlyn Doughty zitten kijken en zij is mijn grote heldin.
quote:Op zondag 6 juni 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het halve weekend filmpjes van Caitlyn Doughty zitten kijken en zij is mijn grote heldin.
quote:
Brr, wijn.quote:
Van dat boek wat je postte?quote:Op zondag 6 juni 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Had eerst een veel betere topdek dan nu helaasquote:Op zondag 6 juni 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk een matras gekocht dat vier keer zo duur was als het onderstel. Dat was wel een goeie investering
OH ZIJ!quote:
Vandaag een matras en nu al een nieuwe nodig??quote:Op zondag 6 juni 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
k moet eigenlijk ook een nieuw matras maar weet niet zo goed waar ik moet kijken. Deze komt gewoon bij de Ikea vandaag.
quote:Op zondag 6 juni 2021 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag een matras en nu al een nieuwe nodig??![]()
![]()
Heb ik tijdje geleden al gedaanquote:
Het gaat een mooie periode worden voor de plantjes.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n hortensia's gaan ontploffen en m'n clematis is nog nooit zo mooi geweest
Leuk! Er is niets toffers dan plantjes van eigen geoogste zaden.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik tijdje geleden al gedaanlupine, passiebloem, iets waarvan ik de naam ben vergeten, slaapmutsjes en munt.
Gaat dit nog steeds over bloemen?quote:Op zondag 6 juni 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n aardbeien maken al vruchtjes en er zitten ook al bijna bloemen in de kamperfoelie. M'n roos gaat als een tierelier. Heb ze van de week voeding gegeven dus ben benieuwd.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat een mooie periode worden voor de plantjes.Mijn monnikskap is gigantisch
Bloemetjes, bijtjes, jeweetz.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over bloemen?
Ja, die dingen die Cherry noemt zijn bloempjesquote:Op zondag 6 juni 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over bloemen?
Oh, mijn aardbeien zitten nog in bloemfase. Braam gaat ook echt als een tierelier weer, zo vrolijk al die bloemetjes.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n aardbeien maken al vruchtjes en er zitten ook al bijna bloemen in de kamperfoelie. M'n roos gaat als een tierelier. Heb ze van de week voeding gegeven dus ben benieuwd.
Het bloempje van Geriequote:Op zondag 6 juni 2021 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, die dingen die Cherry noemt zijn bloempjes
M'n allium komt nu ook op maar dat zijn dus gewoon hoge sprieten die te slap zijn voor de bloemenquote:Op zondag 6 juni 2021 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, mijn aardbeien zitten nog in bloemfase. Braam gaat ook echt als een tierelier weer, zo vrolijk al die bloemetjes.
Je weet het nooit.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, die dingen die Cherry noemt zijn bloempjes
Dat doen alle vrouwen tochquote:Op zondag 6 juni 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik zit hier ruftend op de bank.
Oh ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n allium komt nu ook op maar dat zijn dus gewoon hoge sprieten die te slap zijn voor de bloemenDus dat ziet er een beetje treurig uit.
Zo op zijn tijd. Momenteel niet.quote:
Dan voelen ze zich bij jou dus niet op hun gemak.quote:
Je schattepattatteke ook hoor.quote:
Oh las: clitoris.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Nee, klopt.quote:
Oh las: herstanalebeurtquote:Op zondag 6 juni 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Ik kwam er gisteren achter dat mijn herfstanemoon zich gekloond heeft, er staan er nu twee strak naast elkaar.
Kutjesdag, huehuequote:Op zondag 6 juni 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je snapt dat dinsdag dan de “kutdag” wordt hč?
Daar denk ik liever niet over na.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je snapt dat dinsdag dan de “kutdag” wordt hč?
Arbeit macht freiquote:
Intrigerend, hier is de titel Duits, maar als ik erop klik is het Engels.quote:
ICT 4 life.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
werken aan de hobby geen probleem hoor.. maar werken om te overleven, pfft..
ziet er viesdikkig uitquote:Op zondag 6 juni 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend, hier is de titel Duits, maar als ik erop klik is het Engels.
Kan het wel maken.
Overleven nog wel..neem je toch bijstand.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
werken aan de hobby geen probleem hoor.. maar werken om te overleven, pfft..
Oude foto dat, sorry.quote:
Dit zijn wel prostituee tijden om te werken zeg.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
![]()
En om ballie niet teleur te stellen als ze zo thuiskomt
[ afbeelding ]
Welke ben jij en welke is Ballie?quote:Op zondag 6 juni 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lekker scharen.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke ben jij en welke is Ballie?
Ik had mijn bril toen nog, dus ruim twee jaar geleden genomen.quote:
Misschien met Ricardo die op het terras zat mee naar huis gegaan. Misschien is ze over 10 minuten thuis en gesloopt.quote:
Om 22 uur dicht is niet om 22 uur klaar met werk he.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien met Ricardo die op het terras zat mee naar huis gegaan. Misschien is ze over 10 minuten thuis en gesloopt.
Laten dubbeldekken door Jean Pierre en Ricardoquote:Het is weer maandag
Wat hedde gij gedaan van 't weekend?
Ja, gewoon een bietje zuipen bij de Trojan Horse, waar anders
En waar wadde gij eigenlijk?
Ja, ik had huisarrest, maar Ricardo was langsgekomen, dus..
Oh, die heeft je zeker liggen vingeren op de bank
Ja, zeker ja, en niet alleen vingeren
Oh, vuile slet!
Ja, ik had nog wel de rode vlag buiten hangen, maar gut, je kent Ricardo hč
Ja, zeker ja Een echte schipper bevaart ook de rode zee
Ja, dat wou ik zeggen ja
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles
Wilt u extra geld opnemen
Een tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoe
(Ja, houdoe)
Het is weer dinsdag
Hee, waarom hadde gij eigenlijk huisarrest?
Nou, vorige had ik me toch laten sandwichen door Jean-Pierre en Ricardo
Komt ons mam net binnenlopen, meteen die grote bek,
Van eh: 't is geen hotel hier, dat doe je maar ergens anders
Wat een bijdehand wijf man!
Je moet gewoon zeggen: of ik me nou door twee of door vijf man laat nemen,
Dat moet ik toch zeker zelf weten, daar heb ik jou toch niet voor nodig
Ik ben bekant 16!
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles
Een tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoe
(Ja, houdoe)
Het is weer woensdag
Hčhč, de week is weer doormidden
Het is weer donderdag
Wat gaat gij morgenavond doen?
Wat denke gij, naar de Trojan Horse natuurlijk
Oh, ik ook
Nee, ik niet, ik ga naar de upstairs in Mill
De upstairs, in die kelder? Hoezo dat?
Ah, ik heb afgesproken met een zeker iemand
Ah, vuile slet
Met wie dan?
Met Ricardo
Met Ricardo? Die vuile klootzak
Ja, die hoef ik ook nooit meer te zien
Ik heb m'n dekbed al bij het grofvuil moeten zetten
Het is weer vrijdag
Oh, wat duurt dat toch lang man, die vrijdag, er komt geen end aan
Trouwens, ik ga gewoon met jullie mee hoor, naar de Trojan Horse
Hč, en Ricardo dan?
Ja die lul heeft net ge-smst dat ie niet kan
Hee, ik denk niet dat ik mee ga hoor, vanavond
Hoezo niet dan?
Najaa goed eh, ik heb ook huisarrest
Oh, balen zeg
Najaa goed, ik krijg wel visite hoor, dusse..
Oh, wie dan?
Twee bepaalde iemanden..
Oh, vuile slet!
Alsof gij de enige bent die uw eigen mag laten dubbeldekken!
Oh, dit is een lekker nummer
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles
Een tasje kost 35 cent
Deze kassa gaat zo sluiten
(We zijn gesloten)
We zijn gesloten
Slaap je al?quote:Op zondag 6 juni 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja dat had ik ook 🤷🏼♂️quote:Op zondag 6 juni 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend, hier is de titel Duits, maar als ik erop klik is het Engels.
Kan het wel maken.
Wat is dit nou voor stomme twijfelquote:
ohquote:Op zondag 6 juni 2021 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Iets lichts? Beschuit ofzo? Niet de airfryer aanzwengelen.
herkenbaar... ik wil nu nog even 2 dozen met platen (ja LP's) even versjouwen en dan een wasmachine goedzettenquote:Op zondag 6 juni 2021 23:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik: heb het hele weekend voor apengapen gelegen.
Ook ik: gaat op zondagavond elf uur haar kledingkast uitzoeken.
ROFLquote:Op zondag 6 juni 2021 23:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is jouw werk hč?
https://www.nu.nl/buitenl(...)gsdag-in-mexico.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ballie Escobarquote:Op zondag 6 juni 2021 23:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is jouw werk hč?
https://www.nu.nl/buitenl(...)gsdag-in-mexico.html
Echt een vreemd tijdstipquote:Op zondag 6 juni 2021 23:56 schreef CherryLips het volgende:
T-shirts uitgezocht. Lagen shirtjes tussen van vijf kilo geleden dus die gaan weg.
awwwwzo schattigquote:Op maandag 7 juni 2021 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/CPo5JKsD2wF/?utm_medium=copy_link
Even frituren en tada frikandelquote:
is dat nog wat geworden dit weekend?quote:Op zondag 6 juni 2021 23:20 schreef bitterbal het volgende:
we hebben op werk een nagerecht die heet blondie
ja, geef geldquote:Op maandag 7 juni 2021 07:20 schreef Koen66 het volgende:
hey is dat nieuw, krijg een notification dat m'n ABO gaat verlopen
quote:
Succes.quote:
Voel je nog steeds die verdikking?quote:Op maandag 7 juni 2021 07:55 schreef dud0r het volgende:
Ik mag vanmiddag naar de huisarts voor m'n oog.
ik heb kut geslapen dus energie van gisteren is ook grotendeels weer wegquote:
advertentieopbrengsten rennen heel hard achteruit.. dus moeten gratis diensten wat cashflow gaan verzinnen; vermoed ikquote:Op maandag 7 juni 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)-voor-berichten.html
Ja betalen voor Twitter berichten, dat kan er ook nog wel bij
Zit er nog steeds ja. Dus nu moet ik toch maar langs komen.quote:Op maandag 7 juni 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voel je nog steeds die verdikking?
Is in het kleren uitzoeken gaan zittenquote:
zullen vast wat verslaafden gaan dokken.quote:Op maandag 7 juni 2021 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
advertentieopbrengsten rennen heel hard achteruit.. dus moeten gratis diensten wat cashflow gaan verzinnen; vermoed ik
in je ooglid?quote:Op maandag 7 juni 2021 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit er nog steeds ja. Dus nu moet ik toch maar langs komen.
oh ohquote:Op maandag 7 juni 2021 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in je ooglid?
dan kan ik je vertellen wat ze gaan doen
* wel.o.k controleert twitteraccountquote:Op maandag 7 juni 2021 08:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zullen vast wat verslaafden gaan dokken.
De rest die gaat Twitter een slinger geven
al 6 keer gehadquote:
In kaas zit 100 procent meer melk dan in drop.quote:Op maandag 7 juni 2021 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh honeyzweer 1:26 extra zon vandaag
![]()
In Duitse gevangenissen zitten ongeveer 16 keer zo veel mannen als vrouwen.
Boem is ho, plons is water iddquote:Op maandag 7 juni 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In kaas zit 100 procent meer melk dan in drop.
Oneindig is slechts een lelijk woord voor "weten we niet"quote:Op maandag 7 juni 2021 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens niet eens waar, in kaas zit oneindig procent meer melk dan in drop.
over 2 wekenquote:Op maandag 7 juni 2021 08:26 schreef kwiwi het volgende:
Zo, 2e inenting zit erop. Mag ik nu weer naar Nederland zonder quarantaine?
Kwiwiquote:Op maandag 7 juni 2021 08:26 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik welquote:Op maandag 7 juni 2021 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar wil ik eigenlijk sowieso nooit heen
neequote:Op maandag 7 juni 2021 08:26 schreef kwiwi het volgende:
Nou, de snelweg is doorgaans wel verschrikkelijk, maar ik ken een leuk hotel en restaurantje waar ik al jaren komquote:Op maandag 7 juni 2021 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar wil ik eigenlijk sowieso nooit heen
Ik wil langer dan 48 uur daarheen en niet in quarantaine hoeven.quote:
Hmm, ik ga dan liever naar een leuk hotelletje in Duitslandquote:Op maandag 7 juni 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, de snelweg is doorgaans wel verschrikkelijk, maar ik ken een leuk hotel en restaurantje waar ik al jaren kom
ik zou wel willen maar wacht er nog mee tot ik zonder gezeik kan.., ookal ben ik er max 24 uurquote:Op maandag 7 juni 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil langer dan 48 uur daarheen en niet in quarantaine hoeven.
Mja, ga er maar vanuit dat het vanuit sentimentele overwegingen is, dat ik naar België ga.quote:Op maandag 7 juni 2021 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik ga dan liever naar een leuk hotelletje in Duitsland
47 uur blijven is genoegquote:Op maandag 7 juni 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil langer dan 48 uur daarheen en niet in quarantaine hoeven.
Same.. zelfde met vakantie en festivals... Als ik gevaccineerd ben, zou ik dan ook nog getest moeten worden?quote:Op maandag 7 juni 2021 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou wel willen maar wacht er nog mee tot ik zonder gezeik kan.., ookal ben ik er max 24 uur
Volgens een docu over Rome betekent Calidius Eroticus zoveel als Mr. Hot Sex. Vanzelfsprekend moest ik gelijk aan jou denken.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2021 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens een docu over Rome betekent Calidius Eroticus zoveel als Mr. Hot Sex. Vanzelfsprekend moest ik gelijk aan jou denken.
Sentimentele overwegingenquote:Op maandag 7 juni 2021 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ga er maar vanuit dat het vanuit sentimentele overwegingen is, dat ik naar België ga.![]()
Heb je nog tips?Duitsland is ook wel mooi, maar vergeet ik steeds
Ik heb even de plaatjes erbij gezocht, maar wat een leuk stadje zeg !quote:Op maandag 7 juni 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sentimentele overwegingen
Heel veelMaar afgelopen zomer ben ik twee keer naar Bad Münstereifel geweest om te wandelen. Dat was erg leuk. Prachtige omgeving, leuk stadje: echt top
En dan verblijf ik in een hotel waar Heino woontquote:Op maandag 7 juni 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb even de plaatjes erbij gezocht, maar wat een leuk stadje zeg !
quote:Op maandag 7 juni 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan verblijf ik in een hotel waar Heino woont![]()
Wie is Heino?quote:Op maandag 7 juni 2021 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan verblijf ik in een hotel waar Heino woont![]()
Heino niet kennen.quote:
Ja, sorry.quote:
Eén van de bekendste Duitse zangers. Die bewoont een etage in dat hotel en schuift ‘s morgens gewoon aan in de ontbijtruimte.quote:
Lol, ik ben niet echt bekend met Duitse zangers.quote:Op maandag 7 juni 2021 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén van de bekendste Duitse zangers. Die bewoont een etage in dat hotel en schuift ‘s morgens gewoon aan in de ontbijtruimte.![]()
Alleen niet toen ik er was
Ik ook nietquote:Op maandag 7 juni 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, ik ben niet echt bekend met Duitse zangers.
Zo, hallo Godwinquote:Op maandag 7 juni 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
Heino zou wel de perfecte Nazi SS officier zijn
Hij is cult.quote:Op maandag 7 juni 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, ik ben niet echt bekend met Duitse zangers.
quote:Op maandag 7 juni 2021 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in je ooglid?
dan kan ik je vertellen wat ze gaan doen
stuur hem naar huisquote:Op maandag 7 juni 2021 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ieuwwww, collega 3 km verderop is aan het snotteren.
ze is nog jong hequote:
Het is een zij en ik heb helaas die superpower niet.quote:Op maandag 7 juni 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ja in m'n ooglid ja
[..]
stuur hem naar huis
Is dat muziek voor als je je lederhosen aan hebt?quote:
Dan zelf maar naar huisquote:Op maandag 7 juni 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een zij en ik heb helaas die superpower niet.
Zit niets anders op en wel met gierende bandjes.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit niets anders op en wel met gierende bandjes.
wil je het weten?quote:Op maandag 7 juni 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ja in m'n ooglid ja
[..]
stuur hem naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 7 juni 2021 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wil je het weten?
Chalazion?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
wil je het weten?
Tap tap tap
[..]
wil je het weten?
Waarom klik ik ook op spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
wil je het weten?
Hirlak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hou opquote:Op maandag 7 juni 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een gespleten oogbol gezien, gozer had een bierglas in zijn gezicht gehad, scherf zat er nog in
[..]
wil je het weten?
Helemaal prima. Als ik er maar vanaf benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Is een ingreepje van niks dat.quote:Op maandag 7 juni 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal prima. Als ik er maar vanaf ben
bingoquote:
Zus heeft er ook wel eens last van gehad, die vond inderdaad dat afgeplakte oog ook het vervelendst.quote:Op maandag 7 juni 2021 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bingo
vervelendste is dat afgeplakte oog 4 uur lang.
kan geen bril op en dus nauwelijks iets zien. ingreep zelf stelt niet zo veel voor.
[..]
wil je het weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als ze dat al gaan doen. zie ze er ook nog wel voor aan dat er gezegd wordt, joh blijf nog even aankloten met die warmtecompressen voor 2 weken en als het dan nog niet minder is dan moet je nog maar een keer bellen.quote:
Deze?quote:Op maandag 7 juni 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zus heeft er ook wel eens last van gehad, die vond inderdaad dat afgeplakte oog ook het vervelendst.
Mweh, hoe langer 'ie er zit, hoe kleiner de kans dat 'ie uit zichzelf weg gaat gaan. De talg die het verstopt, wordt op een gegeven moment hard ook.quote:Op maandag 7 juni 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ze dat al gaan doen. zie ze er ook nog wel voor aan dat er gezegd wordt, joh blijf nog even aankloten met die warmtecompressen voor 2 weken en als het dan nog niet minder is dan moet je nog maar een keer bellen.
Als zij 155 kilo afvalt zou je haar doen hč?quote:
Dat heb ik ook weleens gehad. Maar dat bolletje is na een paar maanden toch ineens spontaan verdwenen.quote:Op maandag 7 juni 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, hoe langer 'ie er zit, hoe kleiner de kans dat 'ie uit zichzelf weg gaat gaan. De talg die het verstopt, wordt op een gegeven moment hard ook.
ja dat is nu al het geval volgens mij, er zit echt een schijfje inquote:Op maandag 7 juni 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, hoe langer 'ie er zit, hoe kleiner de kans dat 'ie uit zichzelf weg gaat gaan. De talg die het verstopt, wordt op een gegeven moment hard ook.
Heb je hem/ haar weggejaagd?quote:
Het kán ook wel.quote:Op maandag 7 juni 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gehad. Maar dat bolletje is na een paar maanden toch ineens spontaan verdwenen.
Da's vlot.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ok, chiapudding met ananas kan echt niet.
Alles kan, maar sommige dingen moet je niet willenquote:Op maandag 7 juni 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ok, chiapudding met ananas kan echt niet.
Correct.quote:Op maandag 7 juni 2021 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles kan, maar sommige dingen moet je niet willen
Dat is waarquote:Op maandag 7 juni 2021 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
maar als ik het zo begrepen heb kan je overal wel ontslag nemen dan
ik heb een appelquote:
Gekloot bij/met je oog is nooit prettig.quote:Op maandag 7 juni 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was er wel blij om want ik zat me er behoorlijk druk om te maken
Beebiefant.quote:Op maandag 7 juni 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Fants on the run![]()
China in de ban van ontsnapte olifanten, kudde bereikt miljoenenstad
https://nos.nl/artikel/23(...)ereikt-miljoenenstad
volgende bericht: china schiet kudde oliefanten neer ter bescherming van een tiental huizenquote:Op maandag 7 juni 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Fants on the run![]()
China in de ban van ontsnapte olifanten, kudde bereikt miljoenenstad
https://nos.nl/artikel/23(...)ereikt-miljoenenstad
Jaquote:Op maandag 7 juni 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gekloot bij/met je oog is nooit prettig.![]()
De kans op laser is flink groot zeker nu?
dan doet het omnomomnomnomquote:Op maandag 7 juni 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg maar eens een stukje voor tien minuten op je tong dan weet je wat ik bedoel.
Ik heb net gebeld met de vraag of ze me advies kunnen geven. Ze gaan me later vandaag terugbellen.quote:
Dat sowieso niet.quote:
Ik ben niet op kantoor geweest. Zijn manager en iemand uit het team zijn een week op kantoor geweest om hem in te werken. Geen geluiden gehoord dat hij niet blij was. Maar toch een mailtje op maandagmorgen dat hij niet meer komt.quote:
Kan snellerquote:
Mooie woordkeuze.quote:Op maandag 7 juni 2021 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaEn daar ben ik ook niet gerust op, want dat vastkleven kan na het laseren ook gewoon gebeuren en dan zit ik met hetzelfde gelazer als nu
oh. Wat vervelendquote:Op maandag 7 juni 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld met de vraag of ze me advies kunnen geven. Ze gaan me later vandaag terugbellen.![]()
Deed vannacht weer zeer
Oh zo. Ja, die fruitzuren doen het wel ja.quote:Op maandag 7 juni 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg maar eens een stukje voor tien minuten op je tong dan weet je wat ik bedoel.
Het beheerst inmiddels mijn hele levenquote:Op maandag 7 juni 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie woordkeuze.
Maar shitzooi.Zo'n laserbehandeling an sich is niet zo'n enorm punt, maar dat terugkomen is gewoon kut.
daarom pizza hawaiquote:Op maandag 7 juni 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het beheerst inmiddels mijn hele leven
*theretherequote:Op maandag 7 juni 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik word er een beetje depri van.
Heb ik straks een tiet in mijn oog. Ben ik nog verder van huisquote:
Das niet goedquote:Op maandag 7 juni 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik word er een beetje depri van.
Nou, met mango is het veel lekkerderderderderquote:Op maandag 7 juni 2021 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alles kan, maar sommige dingen moet je niet willen
De oogarts zei dat de behandeling die ik vorige week had 90% kans van slagen had. Maar volgens mij zijn mijn ogen gewoon extreem droog of zo.quote:Op maandag 7 juni 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das niet goed![]()
I
Hebben ze gezegd hoeveel kans eris dat het geod gaat met het laseren?
daar hoef jij niet hier voor te komen. Zo word je wakkerquote:
mango is in alle gevallen lekkerdererererer dan ananaanananananananasquote:Op maandag 7 juni 2021 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, met mango is het veel lekkerderderderder
Maar goed, today I learned...
Trek in griesmeelpudding nuquote:Op maandag 7 juni 2021 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, met mango is het veel lekkerderderderder
Maar goed, today I learned...
Hm... hangt er een beetje vanaf hoe en watquote:Op maandag 7 juni 2021 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
mango is in alle gevallen lekkerdererererer dan ananaanananananananas
Ja, lekker.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2021 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm... hangt er een beetje vanaf hoe en wat
quote:
en die laatste behandeling nog een keerproberen?quote:Op maandag 7 juni 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De oogarts zei dat de behandeling die ik vorige week had 90% kans van slagen had. Maar volgens mij zijn mijn ogen gewoon extreem droog of zo.
Over het laseren hebben we het nog niet specifiek gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |