SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Daar hebben we de ruimte straks niet voor.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:05 schreef Haags het volgende: [..] Ik moet het allemaal nog maar zien. Ik denk dat er velen gewoon weer terug gaan als het even kan.
Wil ik eigenlijk ook nog wel, alleen vind zo'n kleedje altijd veel te duur ofzoquote:Op zondag 6 juni 2021 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van ons staat daarom op een kleed.![]()
Maar mijnstofzuiger
kan er makkelijk bij.
Gewoon zelf een ijsbeer jagen om een kleed van te makenquote:Op zondag 6 juni 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook nog wel, alleen vind zo'n kleedje altijd veel te duur ofzo
Zombie druivenquote:Op zondag 6 juni 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooie TT.
De druiven waarvan ik dacht dat ze dood waren, maken trosjes.
Wijn!quote:Op zondag 6 juni 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooie TT.
De druiven waarvan ik dacht dat ze dood waren, maken trosjes.
Ik heb de goedkoopste boxspring bodem en matrassen van de Ikea, alleen het topdek was vrij prijzig, dat was duurder dan de rest van het bed bij elkaarquote:Op zondag 6 juni 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het onderstel van mijn bed destijds uit geldgebrek voor 200 euro bij Karwei gekocht, maar over degelijkheid heb ik niks te klagen. Alleen het matras kon ik na een jaar vervangen
Ze ruiken dat die verrot isquote:Op zondag 6 juni 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom vliegen vliegjes op mijn oog af als een arabier op een twin tower
Pus en ontbinding.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom vliegen vliegjes op mijn oog af als een arabier op een twin tower
Ik heb uiteindelijk een matras gekocht dat vier keer zo duur was als het onderstel. Dat was wel een goeie investeringquote:Op zondag 6 juni 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de goedkoopste boxspring bodem en matrassen van de Ikea, alleen het topdek was vrij prijzig, dat was duurder dan de rest van het bed bij elkaar
Wie?quote:Op zondag 6 juni 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het halve weekend filmpjes van Caitlyn Doughty zitten kijken en zij is mijn grote heldin.
quote:Op zondag 6 juni 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het halve weekend filmpjes van Caitlyn Doughty zitten kijken en zij is mijn grote heldin.
quote:
Brr, wijn.quote:
Van dat boek wat je postte?quote:Op zondag 6 juni 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Had eerst een veel betere topdek dan nu helaasquote:Op zondag 6 juni 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk een matras gekocht dat vier keer zo duur was als het onderstel. Dat was wel een goeie investering
OH ZIJ!quote:
Vandaag een matras en nu al een nieuwe nodig??quote:Op zondag 6 juni 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
k moet eigenlijk ook een nieuw matras maar weet niet zo goed waar ik moet kijken. Deze komt gewoon bij de Ikea vandaag.
quote:Op zondag 6 juni 2021 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag een matras en nu al een nieuwe nodig??![]()
![]()
Heb ik tijdje geleden al gedaanquote:
Het gaat een mooie periode worden voor de plantjes.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n hortensia's gaan ontploffen en m'n clematis is nog nooit zo mooi geweest
Leuk! Er is niets toffers dan plantjes van eigen geoogste zaden.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik tijdje geleden al gedaanlupine, passiebloem, iets waarvan ik de naam ben vergeten, slaapmutsjes en munt.
Gaat dit nog steeds over bloemen?quote:Op zondag 6 juni 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n aardbeien maken al vruchtjes en er zitten ook al bijna bloemen in de kamperfoelie. M'n roos gaat als een tierelier. Heb ze van de week voeding gegeven dus ben benieuwd.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat een mooie periode worden voor de plantjes.Mijn monnikskap is gigantisch
Bloemetjes, bijtjes, jeweetz.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over bloemen?
Ja, die dingen die Cherry noemt zijn bloempjesquote:Op zondag 6 juni 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over bloemen?
Oh, mijn aardbeien zitten nog in bloemfase. Braam gaat ook echt als een tierelier weer, zo vrolijk al die bloemetjes.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n aardbeien maken al vruchtjes en er zitten ook al bijna bloemen in de kamperfoelie. M'n roos gaat als een tierelier. Heb ze van de week voeding gegeven dus ben benieuwd.
Het bloempje van Geriequote:Op zondag 6 juni 2021 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, die dingen die Cherry noemt zijn bloempjes
M'n allium komt nu ook op maar dat zijn dus gewoon hoge sprieten die te slap zijn voor de bloemenquote:Op zondag 6 juni 2021 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, mijn aardbeien zitten nog in bloemfase. Braam gaat ook echt als een tierelier weer, zo vrolijk al die bloemetjes.
Je weet het nooit.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, die dingen die Cherry noemt zijn bloempjes
Dat doen alle vrouwen tochquote:Op zondag 6 juni 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik zit hier ruftend op de bank.
Oh ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n allium komt nu ook op maar dat zijn dus gewoon hoge sprieten die te slap zijn voor de bloemenDus dat ziet er een beetje treurig uit.
Zo op zijn tijd. Momenteel niet.quote:
Dan voelen ze zich bij jou dus niet op hun gemak.quote:
Je schattepattatteke ook hoor.quote:
Oh las: clitoris.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Nee, klopt.quote:
Oh las: herstanalebeurtquote:Op zondag 6 juni 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Ik kwam er gisteren achter dat mijn herfstanemoon zich gekloond heeft, er staan er nu twee strak naast elkaar.
Kutjesdag, huehuequote:Op zondag 6 juni 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je snapt dat dinsdag dan de “kutdag” wordt hč?
Daar denk ik liever niet over na.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je snapt dat dinsdag dan de “kutdag” wordt hč?
Arbeit macht freiquote:
Intrigerend, hier is de titel Duits, maar als ik erop klik is het Engels.quote:
ICT 4 life.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
werken aan de hobby geen probleem hoor.. maar werken om te overleven, pfft..
ziet er viesdikkig uitquote:Op zondag 6 juni 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend, hier is de titel Duits, maar als ik erop klik is het Engels.
Kan het wel maken.
Overleven nog wel..neem je toch bijstand.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
werken aan de hobby geen probleem hoor.. maar werken om te overleven, pfft..
Oude foto dat, sorry.quote:
Dit zijn wel prostituee tijden om te werken zeg.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
![]()
En om ballie niet teleur te stellen als ze zo thuiskomt
[ afbeelding ]
Welke ben jij en welke is Ballie?quote:Op zondag 6 juni 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lekker scharen.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke ben jij en welke is Ballie?
Ik had mijn bril toen nog, dus ruim twee jaar geleden genomen.quote:
Misschien met Ricardo die op het terras zat mee naar huis gegaan. Misschien is ze over 10 minuten thuis en gesloopt.quote:
Om 22 uur dicht is niet om 22 uur klaar met werk he.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien met Ricardo die op het terras zat mee naar huis gegaan. Misschien is ze over 10 minuten thuis en gesloopt.
Laten dubbeldekken door Jean Pierre en Ricardoquote:Het is weer maandag
Wat hedde gij gedaan van 't weekend?
Ja, gewoon een bietje zuipen bij de Trojan Horse, waar anders
En waar wadde gij eigenlijk?
Ja, ik had huisarrest, maar Ricardo was langsgekomen, dus..
Oh, die heeft je zeker liggen vingeren op de bank
Ja, zeker ja, en niet alleen vingeren
Oh, vuile slet!
Ja, ik had nog wel de rode vlag buiten hangen, maar gut, je kent Ricardo hč
Ja, zeker ja Een echte schipper bevaart ook de rode zee
Ja, dat wou ik zeggen ja
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles
Wilt u extra geld opnemen
Een tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoe
(Ja, houdoe)
Het is weer dinsdag
Hee, waarom hadde gij eigenlijk huisarrest?
Nou, vorige had ik me toch laten sandwichen door Jean-Pierre en Ricardo
Komt ons mam net binnenlopen, meteen die grote bek,
Van eh: 't is geen hotel hier, dat doe je maar ergens anders
Wat een bijdehand wijf man!
Je moet gewoon zeggen: of ik me nou door twee of door vijf man laat nemen,
Dat moet ik toch zeker zelf weten, daar heb ik jou toch niet voor nodig
Ik ben bekant 16!
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles
Een tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoe
(Ja, houdoe)
Het is weer woensdag
Hčhč, de week is weer doormidden
Het is weer donderdag
Wat gaat gij morgenavond doen?
Wat denke gij, naar de Trojan Horse natuurlijk
Oh, ik ook
Nee, ik niet, ik ga naar de upstairs in Mill
De upstairs, in die kelder? Hoezo dat?
Ah, ik heb afgesproken met een zeker iemand
Ah, vuile slet
Met wie dan?
Met Ricardo
Met Ricardo? Die vuile klootzak
Ja, die hoef ik ook nooit meer te zien
Ik heb m'n dekbed al bij het grofvuil moeten zetten
Het is weer vrijdag
Oh, wat duurt dat toch lang man, die vrijdag, er komt geen end aan
Trouwens, ik ga gewoon met jullie mee hoor, naar de Trojan Horse
Hč, en Ricardo dan?
Ja die lul heeft net ge-smst dat ie niet kan
Hee, ik denk niet dat ik mee ga hoor, vanavond
Hoezo niet dan?
Najaa goed eh, ik heb ook huisarrest
Oh, balen zeg
Najaa goed, ik krijg wel visite hoor, dusse..
Oh, wie dan?
Twee bepaalde iemanden..
Oh, vuile slet!
Alsof gij de enige bent die uw eigen mag laten dubbeldekken!
Oh, dit is een lekker nummer
Spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of airmiles
Een tasje kost 35 cent
Deze kassa gaat zo sluiten
(We zijn gesloten)
We zijn gesloten
Slaap je al?quote:Op zondag 6 juni 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]