SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Daar hebben we de ruimte straks niet voor.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:05 schreef Haags het volgende: [..] Ik moet het allemaal nog maar zien. Ik denk dat er velen gewoon weer terug gaan als het even kan.
Wil ik eigenlijk ook nog wel, alleen vind zo'n kleedje altijd veel te duur ofzoquote:Op zondag 6 juni 2021 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van ons staat daarom op een kleed.![]()
Maar mijnstofzuiger
kan er makkelijk bij.
Gewoon zelf een ijsbeer jagen om een kleed van te makenquote:Op zondag 6 juni 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook nog wel, alleen vind zo'n kleedje altijd veel te duur ofzo
Zombie druivenquote:Op zondag 6 juni 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooie TT.
De druiven waarvan ik dacht dat ze dood waren, maken trosjes.
Wijn!quote:Op zondag 6 juni 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooie TT.
De druiven waarvan ik dacht dat ze dood waren, maken trosjes.
Ik heb de goedkoopste boxspring bodem en matrassen van de Ikea, alleen het topdek was vrij prijzig, dat was duurder dan de rest van het bed bij elkaarquote:Op zondag 6 juni 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het onderstel van mijn bed destijds uit geldgebrek voor 200 euro bij Karwei gekocht, maar over degelijkheid heb ik niks te klagen. Alleen het matras kon ik na een jaar vervangen
Ze ruiken dat die verrot isquote:Op zondag 6 juni 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom vliegen vliegjes op mijn oog af als een arabier op een twin tower
Pus en ontbinding.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom vliegen vliegjes op mijn oog af als een arabier op een twin tower
Ik heb uiteindelijk een matras gekocht dat vier keer zo duur was als het onderstel. Dat was wel een goeie investeringquote:Op zondag 6 juni 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de goedkoopste boxspring bodem en matrassen van de Ikea, alleen het topdek was vrij prijzig, dat was duurder dan de rest van het bed bij elkaar
Wie?quote:Op zondag 6 juni 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het halve weekend filmpjes van Caitlyn Doughty zitten kijken en zij is mijn grote heldin.
quote:Op zondag 6 juni 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het halve weekend filmpjes van Caitlyn Doughty zitten kijken en zij is mijn grote heldin.
quote:
Brr, wijn.quote:
Van dat boek wat je postte?quote:Op zondag 6 juni 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Had eerst een veel betere topdek dan nu helaasquote:Op zondag 6 juni 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk een matras gekocht dat vier keer zo duur was als het onderstel. Dat was wel een goeie investering
OH ZIJ!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |