Ja dom hoor.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Verdomme een waarschuwing van Stroll en dan toch doorgaan![]()
Iedereen gaat door.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Verdomme een waarschuwing van Stroll en dan toch doorgaan![]()
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, heywoodu zei iets over Hamilton en geluk.
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:25 schreef franklop het volgende:
Helemaal in het geluksstaatje van Hamilton zou het natuurlijk kunnen gebeuren dat Verstappen lek rijdt op een stukje van de wagen van Stroll dat is blijven liggen
Ftfyquote:Op zondag 6 juni 2021 15:34 schreef Remco2021 het volgende:
Nu Hamilton er nog even vanaf.............
Zijn ze hiervoor verzekerd?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Pirelli mag zich ook wel echt kapot schamen voor twee ploffen.
Jij mag niet meer posten hier.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:25 schreef franklop het volgende:
Helemaal in het geluksstaatje van Hamilton zou het natuurlijk kunnen gebeuren dat Verstappen lek rijdt op een stukje van de wagen van Stroll dat is blijven liggen
Wat ben jij voor een kneusquote:Op zondag 6 juni 2021 15:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Hamilton de grote winnaar. BLM geluk.
Not gonna happen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:36 schreef Gezicht het volgende:
Pak nu ff de stand van de rode vlag -2 laps
Jupquote:Op zondag 6 juni 2021 15:36 schreef franklop het volgende:
Rode vlag om Hamilton nog kans op zege te geven?
Met zulke mods heb je geen trollen meer nodigquote:Op zondag 6 juni 2021 15:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Lol, hele topic niet gezien... en dan opeens dit topic binnenstormen. En jij bent mod?
Welke opmerking precies?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:33 schreef Nattekat het volgende:
@:heywoodu wil je nooit meer zo'n opmerking maken?
Allebei een klapband.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel een beetje jammer van mn betjes.
Stroll en Verstappen allebei de muur in en daarmee ook mn centjes.
De Marshalls. Niet goed schoongemaakt.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:36 schreef SiGNe het volgende:
26 punten door de neus geboord door Pirelli..
Over Hamilton en geluk waar ik op reageerde dat de race nog lang is?quote:
Welke lessen? Dit is pure pech. Bij Stroll ook.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:38 schreef ondeugend het volgende:
En verder...
Enorm zuur... maar van harde lessen word je nog groter dan je al was
Doe normaal joh Harriequote:
Ik gooi mijn kalender en matras de deur uit.quote:
Losse handjes genotquote:
Klopt. Met de vleugelban over 2 weken is dit einde oefening.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:39 schreef Remco2021 het volgende:
Emotie hoort erbij en een boze Verstappen is ook leuke tv. Ook lekker voor de Ziggo kijkers en die Max show............
Kampioenschap nu al voorbij.
Denk het wel. Staande start ?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan toch niet nog door voor 3 rondjes?
En de les hier is.... ?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:38 schreef ondeugend het volgende:
En verder...
Enorm zuur... maar van harde lessen word je nog groter dan je al was
Opa ligt in de ovenquote:
Dit. De volgende race gewoon op de kale velgen rijden!quote:
Ja, en? Verstappen had deze race al geluk. Over de lange termijn is het gewoon ongeveer 50/50, ook bij Hamilton.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over Hamilton en geluk waar ik op reageerde dat de race nog lang is?
Ze mogen de banden nu wisselen volgens mij onder code rood.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:40 schreef MoreDakka het volgende:
Deze race kan toch niet meer herstart worden? Die banden zijn compleet onveilig.
De les van Pirelli vertrouwen. Maar ik zal me verbeteren. Van tegenslag word je nog groter dan je al was.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke lessen? Dit is pure pech. Bij Stroll ook.
Ah mooi, kan Bottas z'n banden ook nog wisselen.quote:
De punten worden aan het einde pas verdeeld, mijn vriend heywoodu.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en? Verstappen had deze race al geluk. Over de lange termijn is het gewoon ongeveer 50/50, ook bij Hamilton.
😂quote:
Daar worden ook races voortijdig gestopt en niet meer hervat. Zowel in Nascar als IndyCarquote:Op zondag 6 juni 2021 15:41 schreef Remco2021 het volgende:
Ze moeten een soort verlenging nu doen met wat extra ronden want er zaten weer eens veel ronden bij die niet echt gereden werden.
Geen wonder dat ze in de USA de Formule 1 niet zo serieus nemen.
Die les hadden ze al moeten trekken na Silverstone een paar jaar geleden.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De les van pirelli vertrouwen. Maar ik zal me verbeteren. Van tegenslag word je nog groter dan je al was.
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaan ze nu voor 3 rondjes nog herstarten?
Ja nou laat Vettel zich lekker tegen Lewis verremmenquote:Op zondag 6 juni 2021 15:42 schreef heywoodu het volgende:
Nu nog herstarten, doe nou niet. Dat kan alleen maar helemaal fout gaan.
Tuurlijk, ze moeten wel Hamilton nog even de kans geven om de overwinning te pakken.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaan ze nu voor 3 rondjes nog herstarten?
En dan? Als enige team besluiten om naar binnen te gaan om uit voorzorg je banden te wisselen?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De les van Pirelli vertrouwen. Maar ik zal me verbeteren. Van tegenslag word je nog groter dan je al was.
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en? Verstappen had deze race al geluk. Over de lange termijn is het gewoon ongeveer 50/50, ook bij Hamilton.
Die won vorige week ook nietquote:Op zondag 6 juni 2021 15:42 schreef aTypisch het volgende:
Max mist de goede auto. Dit model schijnt echt de shit te zijn:
[ afbeelding ]
HAM kan in die 2 ronden veel meer punten verliezen dan hij nog op PER kan winnenquote:Op zondag 6 juni 2021 15:43 schreef Monolith het volgende:
Hopelijk wint Perez hem gewoon. Sowieso zonde voor het kampioenschap dat Hamilton al 18 punten cadeau krijgt.
Welk geluk precies?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met nieuwe regels is dat afwachten of red bull erbij zitquote:Op zondag 6 juni 2021 15:41 schreef Fleischmeister het volgende:
Goed geprobeerd, volgend seizoen beter. Nu eerst hoofdkantoor Pirelli in de fik steken.
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gelukkig dragen ze wel allemaal mondkapjes tegen het dodelijke virus, maar klapbanden bij 350 kan gewoon.
Als hammie wint komt er een protest tegen die vleugelquote:Op zondag 6 juni 2021 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Had de voorvleugel van Hamilton zoveel geflexed dat die is gescheurd?
De wedstrijdleiding is nu aan het bedenken wat het gunstigst is voor Hamilton.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hamilton #Blessed, valt niet tegenop te racen.
Ham kan gewoon p1 pakkenquote:Op zondag 6 juni 2021 15:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
HAM kan in die 2 ronden veel meer punten verliezen dan hij nog op PER kan winnen
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gelukkig dragen ze wel allemaal mondkapjes tegen het dodelijke virus, maar klapbanden bij 350 kan gewoon.
HAM krijgt hier 18 punten cadeau en dan ook nog die punten van Imola. Zoveel geluk heeft VER echt niet over een heel seizoen of er moet nog flink wat zijn kant op vallen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Yep. Dit is veel pech voor Maxquote:Op zondag 6 juni 2021 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op de pitstopjes na heeft Hamilton toch voornamelijk wel geluk.
Nee, ze zetten er snel een legale opquote:Op zondag 6 juni 2021 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Had de voorvleugel van Hamilton zoveel geflexed dat die is gescheurd?
Auto is vernieuwd tijdens de code rood. Wat denk je zelf?quote:
Het "Hamilton heeft áltijd geluk"-dingetje is echt zo'n typisch voorbeeld van altijd alleen dingen onthouden die slecht uitpakken voor jou (niet jou specifiek, maar in het algemeen).quote:Op zondag 6 juni 2021 15:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Welk geluk precies?
En 50-50?
Laat me niet lachen man. Als er 1 iemand altijd goed weg komt is het Ham wel. Genoeg voorbeelden alleen dit seizoen al.
Dat hij er door Vettel afgetikt wordtquote:Op zondag 6 juni 2021 15:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Auto is vernieuwd tijdens de code rood. Wat denk je zelf?
Volgende race alleen auto's die niet op Pirelli staan.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:47 schreef franklop het volgende:
God jongens, een auto kan wel vaker stuk gaan of banden. Die 40 ronden moeten ze niet verklaren, ze zullen alleen moeten kijken of er toch iets in de bandconstructie mis is.
Ik bedoel de lange termijn, niet één seizoen. Het heft zich gewoon op uiteindelijk, beide kanten op.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
HAM krijgt hier 18 punten cadeau en dan ook nog die punten van Imola. Zoveel geluk heeft VER echt niet over een heel seizoen of er moet nog flink wat zijn kant op vallen.
Lewis en Perez hadden ook nog maar 10% achter volgens het statistiekje.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:47 schreef potjecreme het volgende:
Na teams namen de gok na de klapband van Stroll. Had net zo goed een ander kunnen overkomen.
Of helemaal niet natuurlijk.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:47 schreef potjecreme het volgende:
Na teams namen de gok na de klapband van Stroll. Had net zo goed een ander kunnen overkomen.
De les is... Pirelli niet vertrouwen. Hier thuis werd meteen de vraag gesteld na de Stroll crash of er niet voor iedereen een stop extra zou moeten omdat Stroll zijn band klapte na 30 rondenquote:Op zondag 6 juni 2021 15:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
En de les hier is.... ?
Pitten op P1 om de race uit te rijden op p15?
Nee hoor. Hamilton heeft sinds 2016 (toen had ie wel pech) een aantal keren flink gezwijnd op belangrijke momenten, dat is gewoon een feitquote:Op zondag 6 juni 2021 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het "Hamilton heeft áltijd geluk"-dingetje is echt zo'n typisch voorbeeld van altijd alleen dingen onthouden die slecht uitpakken voor jou (niet jou specifiek, maar in het algemeen).
Klopt, vaak was het gewoon competitievervalsing ten bate van Hamilton.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het "Hamilton heeft áltijd geluk"-dingetje is echt zo'n typisch voorbeeld van altijd alleen dingen onthouden die slecht uitpakken voor jou (niet jou specifiek, maar in het algemeen).
Buiten dat niet elk ding waar Hamilton 'geluk' had ook echt geluk was.
Ik denk dat die tandarts daarna zelf een een nieuw gebit mag laten plaatsen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Ergens wel jammer dat de tandarts er nu niet is met kutvragen voor Max.
Ham had anders weer pech met de pitstop en daardoor kwam hij op de derde plek.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Welk geluk precies?
En 50-50?
Laat me niet lachen man. Als er 1 iemand altijd goed weg komt is het Ham wel. Genoeg voorbeelden alleen dit seizoen al.
niet bij hem. Daar gaat het slechts één kant op ...quote:Op zondag 6 juni 2021 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel de lange termijn, niet één seizoen. Het heft zich gewoon op uiteindelijk, beide kanten op.
Ja daarom, beetje leedvermaakquote:Op zondag 6 juni 2021 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik denk dat die tandarts daarna zelf een een nieuw gebit mag laten plaatsen.
De Astra Zenica onder de bandenquote:Op zondag 6 juni 2021 15:48 schreef tralalala het volgende:
Je zou maar Pirelli onder je familiewagen hebben zitten, MOORDENAARS.
Dat is pas een onzinclichéquote:Op zondag 6 juni 2021 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel de lange termijn, niet één seizoen. Het heft zich gewoon op uiteindelijk, beide kanten op.
Heb ik.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:48 schreef tralalala het volgende:
Je zou maar Pirelli onder je familiewagen hebben zitten, MOORDENAARS.
Ja dat was een puntje. Het is pure pech. Only Pirelli to blamequote:Op zondag 6 juni 2021 15:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dan? Als enige team besluiten om naar binnen te gaan om uit voorzorg je banden te wisselen?
Nee.. ze moeten uit kunnen gaan van de info die ze krijgen van Pirelli, want anders doen andere teams het wel.
Grote kans dus dat die van Hamilton ook nog wel kapot waren gegaan..quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:47 schreef potjecreme het volgende:
teams namen de gok na de klapband van Stroll. Had net zo goed een ander kunnen overkomen.
Niet uit zichzelf, wel door debris.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
FOK! feliciteert Hamilton met het kampioenschap.
Michelin kennen we nog van USA 2005quote:Op zondag 6 juni 2021 15:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb ik.
Zo is hij afgeleverd. De volgende set wordt Bridgestone of Michelin. Maar dat heeft weinig hiermee te maken…
DJMO komt de prijs wandelt brengen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lewisquote:Op zondag 6 juni 2021 15:51 schreef ShaoliN het volgende:
Godverkutcholera het is ook altijd hetzelfde he. Lewis geluk, Max pech.
Wat is er eigenlijk aan om te trollen?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als je niet ziet dat Hamilton overal waar hij zelf geen deuk in een pakje boter slaat met geluk weer veel punten haalt ben je fucking blind.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buiten dat niet elk ding waar Hamilton 'geluk' had ook echt geluk was.
Daar lijken ze sowieso wel van gemaakt.quote:
Geluk van een echte kampioen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:52 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat Hamilton overal waar hij zelf geen deuk in een pakje boter slaat met geluk weer veel punten haalt ben je fucking blind.objectiviteit is ver te zoeken bij jou.
Die liggen nog 3 maanden op een vuilnisboot op de Kaspische Zee te dobberen.quote:
Of Ham en Per. Vet heeft veel minder oude banden en kan zo nog winnen.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Grote kans dus dat die van Hamilton ook nog wel kapot waren gegaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |