SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV
De Tour de Suisse is te volgen op Eurosport. Vanaf 15.45 op Eurosport 1 en vanaf 15.20 uur op de PLAYER.
Onze Tom kijkt er ook naar uit.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:16 schreef Koffieplanter het volgende:
De klim- en daaltijdrit op hoogte in Andermatt is zo ongelooflijk goed, daar kijk ik al dagen naar uit. Zeer benieuwd naar de werken van Tiberi aldaar, het moet hem passen als een handschoen.
Alleen TdS toch? NK neemt hij als t goed is geen extra plek in en OS is geen ploegbeslissingquote:Op zondag 6 juni 2021 10:40 schreef Pino112 het volgende:
Tegelijkertijd sijpelt er ook kritiek door vanuit zijn ploeg, Jumbo-Visma. Niet alle renners vinden het even logisch dat Dumoulin meteen weer een plek krijgt in bepaalde wedstrijden, al praten ze er liever niet openlijk over.
Ziedendheid in de ploeg!
Huh? Enkel Suisse toch? Of zouden ze toch al verder kijken dan de OS en bijv de Vuelta ook al een optie is?quote:Op zondag 6 juni 2021 10:40 schreef Pino112 het volgende:
Tegelijkertijd sijpelt er ook kritiek door vanuit zijn ploeg, Jumbo-Visma. Niet alle renners vinden het even logisch dat Dumoulin meteen weer een plek krijgt in bepaalde wedstrijden, al praten ze er liever niet openlijk over.
Ziedendheid in de ploeg!
Waarschijnlijk iedereen in de regen jaquote:Op zondag 6 juni 2021 11:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Behoorlijke kans op regen vandaag trouwens.
Zo te zien zou eerst Chris Harper ook hier starten, is het in de plaats van hem?quote:Op zondag 6 juni 2021 10:40 schreef Pino112 het volgende:
Ziedendheid in de ploeg!
Denk dat ze dan zo'n Pfingsten wel thuis hadden gelaten als Harper gewoon fit is, die kan hier toch weinig doen. Harper ook al uit de Giro-selectie gehaald met een blessure, mogelijk dat die nog steeds geblesseerd is dan?quote:Op zondag 6 juni 2021 12:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien zou eerst Chris Harper ook hier starten, is het in de plaats van hem?
Denk zo rond plek 5 wel moet kunnen. Dit is niet echt zijn ding natuurlijk, maar hij zal toch al wel een aardig niveau (moeten) hebben.quote:
quote:
Er komt ook echt niemand in de buurt, terwijl we toch ook al een Thomas en Laporte aan de streep hebben.quote:
Niet happen jongens.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Dumoulin gedeclasseerd door STEEF. Zelfs Hodeg is onderweg sneller. Hang de fiets maar weer aan de wilgen, accountancy is misschien een beter beroep.
Die werd op #1 gegeven op het tussenpunt.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is er met een 45e plaats van Ben King?
Sneller dan Chavitoquote:Op zondag 6 juni 2021 15:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is er met een 45e plaats van Ben King?
Die tussentijd is al een tijdje van de tabellen gehaald.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die werd op #1 gegeven op het tussenpunt.
Bij mij niet, derhalve de initiële verbazing.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die tussentijd is al een tijdje van de tabellen gehaald.
Eens.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:25 schreef Mykonos het volgende:
Hadden er echt mensen verwacht dat Tom hier al iets zou presteren? We hebben toch net met Dylan en Remco gezien dat je zonder koershardheid niet direct in de buurt van je topniveau kan komen?
Koershardheid? Het is geen LBL dat ie hoeft te fietsen, maar een paar kilometers.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:25 schreef Mykonos het volgende:
Hadden er echt mensen verwacht dat Tom hier al iets zou presteren? We hebben toch net met Dylan en Remco gezien dat je zonder koershardheid niet direct in de buurt van je topniveau kan komen?
Romandië was juist weer prima. Maar toen vond hij het in de slottijdrit ook wel prima in natte omstandigheden en een val een paar dagen daarvoor.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:38 schreef Momo het volgende:
Rohan heeft het ook niet de laatste tijd. Snap alleen niet waarom hij schijnbaar nu weg wil bij INEOS.
Wil hij weg of moet hij weg?quote:Op zondag 6 juni 2021 15:38 schreef Momo het volgende:
Rohan heeft het ook niet de laatste tijd. Snap alleen niet waarom hij schijnbaar nu weg wil bij INEOS.
Wel qua regen, maar het lijkt haast of ze wat wind tegen hebben. De tijden vallen ook voor niet toppers tegen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:55 schreef wimderon het volgende:
Amper toppers in de slotfase, terwijl die duidelijk de beste omstandigheden hebben.
Ja, maar Rutsch/Vermeersch/Scully/Steimle en ook Küng reken ik ook bij de late starters.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:07 schreef DIJK het volgende:
[..]
Wel qua regen, maar het lijkt haast of ze wat wind tegen hebben. De tijden vallen ook voor niet toppers tegen.
Marco Mathis verdiende een waardige opvolger.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:04 schreef Mani89 het volgende:
Die Tom Bohli heeft nog een 2-jarig contract gekregen bij Cofidis, het is echt om te gieren.
Die heeft vorige week met een nationale ploeg de Tour de Malopolska gereden, 121ste in de tijdrit. De bergop aankomst heeft hij de finish niet gehaald.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Marco Mathis verdiende een waardige opvolger.
Verwacht je beter dan dit?quote:Op maandag 7 juni 2021 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Lijkt niet vanzelf te gaan bij Mathieu. De bril als boze geest.
De Spekenbrinkmalusquote:Op maandag 7 juni 2021 17:16 schreef Mani89 het volgende:
Bij Leknessund wil het er ook maar niet uitkomen.
Oke, deze zeepbel moet heel snel doorgeprikt worden.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Stephen Williams in het wiel van Matthews, nog nooit gezien.
Nee, zeg wat je zeggen wilt. Waarom zou het een gekke gedachte moeten zijn om aan te nemen dat Mathieu beter zou moeten klimmen dan Ivan Garcia?quote:
Of Ivan García knalt opeens met Ala, Woods en de Schach mee omhoog.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, zeg wat je zeggen wilt. Waarom zou het een gekke gedachte moeten zijn om aan te nemen dat Mathieu beter zou moeten klimmen dan Ivan Garcia?
Hij zit bij de beste 5 op die klim, wat had jij precies verwacht dan?quote:Op maandag 7 juni 2021 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, zeg wat je zeggen wilt. Waarom zou het een gekke gedachte moeten zijn om aan te nemen dat Mathieu beter zou moeten klimmen dan Ivan Garcia?
Cortina zat net achter Mathieu uiteindelijk. Hij zit oa bij Schachmann en Alaflip op een klim van 2km, je bril-opmerking valt in het waterquote:Op maandag 7 juni 2021 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zelf initiatief nemen is in zo'n geval de beste optie, anders gaan ze bij aanvallen allemaal naar jou kijken. Zoals nu bij Alaphilippe het geval was toen Van der Poel aanviel.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heerlijk gereden door Mathieu. Het had ook best anders gekund, maar hij gaat voor de vermakelijke optie.
Daar zit zeker wat in, maar toch is dat vaak de optie die de snelste rijder kiest. Ik vraag me bij Mathieu trouwens vaak af of het nou tactiek is, of gewoon koerslust.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelf initiatief nemen is in zo'n geval de beste optie, anders gaan ze bij aanvallen allemaal naar jou kijken. Zoals nu bij Alaphilippe het geval was toen Van der Poel aanviel.
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:26 schreef Koffieplanter het volgende:
De comeback van Stevie Williams is aan.
Wacht maar tot De Kniecweer terugkomtquote:Op maandag 7 juni 2021 17:26 schreef Koffieplanter het volgende:
De comeback van Stevie Williams is aan.
Apart ja. In Spanje nog met de besten mee omhoog en nu op bijna vijf minuten over de meet.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tijdelijke hoogvorm van Kindsoldaat is ook alweer ribbedebie. Ga jij maar lekker naar Hilario, topduo met Domme Dannie.
Dat is niet wat Koffieplanter stelde, maar ik zal de strijdbijl begraven.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel eens met Koffieplanter dat dit nog niet de Mathieu van maart is. Daar zit nog een versnelling extra op, dat gaf die overigens zelf ook in het interview aan. Hopelijk komt dat in de komende weken nog.
Was gewoon een zeer slechte take van Dhr. Koffieplanter, maar ja, ongelijk kunnen toegeven is niet iedereen gegeven.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is niet wat Koffieplanter stelde, maar ik zal de strijdbijl begraven.
Mja, hij kwam in de tweede groep terecht in die afdaling waar MvdP even doortrok als ik t niet mis heb. Vooral slecht gepositioneerd dus.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Mathieu
[..]
Apart ja. In Spanje nog met de besten mee omhoog en nu op bijna vijf minuten over de meet.
Inderdaad, maar zo blijkt maar weer dat iedereen vatbaar is voor de rood-wit-blauwe waas. Je hoopt toch altijd op beterschap, maar vaak blijkt dat naïef.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel eens met Koffieplanter dat dit nog niet de Mathieu van maart is. Daar zit nog een versnelling extra op, dat gaf die overigens zelf ook in het interview aan. Hopelijk komt dat in de komende weken nog.
Like gegevenquote:Op maandag 7 juni 2021 23:34 schreef eentwee het volgende:
Allemaal om de player te verkopen. Maffiabedrijf.
Je bent in de war met Sam Oomen, die zat inderdaad in de groep achter VDP. We hadden het echter voor Antwan Tolhoek, die finishte pas rond plaats 100 op bijna vijf minuten.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mja, hij kwam in de tweede groep terecht in die afdaling waar MvdP even doortrok als ik t niet mis heb. Vooral slecht gepositioneerd dus.
Nee, nog een afdaling eerder, best een stuk voor die laatste klim nog, waar het peloton in twee brak. Oomen zat in de eerste groep met Theunissen. Tolhoek met Dumoulin en nog wat Jumbo's in de tweedequote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je bent in de war met Sam Oomen, die zat inderdaad in de groep achter VDP. We hadden het echter voor Antwan Tolhoek, die finishte pas rond plaats 100 op bijna vijf minuten.
Op basis van zijn eigen voorspelling. Hij zei gisteren nog dat deze etappes (2-4) nog wel enigszins voor hem geschikt zouden zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op basis waarvan dacht men precies dat deze etappe ook iets voor MvdP was?
Als ik zie wie er nog over zijn voorin, lijkt t me dat ie zich ietwat verkeken heeft daaropquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op basis van zijn eigen voorspelling. Hij zei gisteren nog dat deze etappes (2-4) nog wel enigszins voor hem geschikt zouden zijn.
Ben je de Mont-Ventouxchallenge aan het kijken?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ik zie wie er nog over zijn voorin, lijkt t me dat ie zich ietwat verkeken heeft daarop
Govvvquote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ben je de Mont-Ventouxchallenge aan het kijken?
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Govvv![]()
Dit is echt t meest blonde wat ik vandaag heb gedaan.
Geen idee. Ik kijk via internet.quote:
Ze zijn bij Bahrein vergeten dat hij daar niet meer fietst?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Waar haalt Ivan deze wonderbenen vandaan?
Of Erzen heeft stiekem een schaduwcontract, getuige de werken op de Ventoux eerder vandaag.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zijn bij Bahrein vergeten dat hij daar niet meer fietst?
Superman is ook fantastisch bezig dus ik sluit ook niet uit dat ze bij Movistar ook iets hebben gevonden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zijn bij Bahrein vergeten dat hij daar niet meer fietst?
Nu nog tactiek vindenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Superman is ook fantastisch bezig dus ik sluit ook niet uit dat ze bij Movistar ook iets hebben gevonden.
Misschien is dat juist wat ze hebben gevonden? Al lijkt het mij niet waarschijnlijk.quote:
Maar hij had die bril niet op.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:17 schreef Slobeend het volgende:
De vloek van de bril heeft weer toegeslagen zie ik😂
Pakt het goud in Tokyo met zes vingers in de neus.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:20 schreef franklop het volgende:
Die Van der Poel he, die kan best wel eens een grote worden
Je hebt Pidcock nogquote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pakt het goud in Tokyo met zes vingers in de neus.
Nee, dat gaat hij niet meer doen. Hijzelf is er nu van overtuigd, dat de monstersolo in de Tirreno hem een klassiekerzege gekost heeft (San Remo of RvV).quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk gaat hij dit keer geen krankzinnige ontsnapping doen om z'n vorm te verneuken
De solo staat me minstens zo veel bij als de winst in de strade. Wat een heldenrit was datquote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:26 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hij niet meer doen. Hijzelf is er nu van overtuigd, dat de monstersolo in de Tirreno hem een klassiekerzege gekost heeft (San Remo of RvV).
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Lekke band op, laten we zeggen, 3009 meter van Landerneau zou ik niet heel vervelend vinden.
U zei?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op basis waarvan dacht men precies dat deze etappe ook iets voor MvdP was?
Dat de.Ventoux niet echt iets voor VdP is?quote:
Haha, lees nu pas de rest van de conversatiequote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat de.Ventoux niet echt iets voor VdP is?
Daar was ik na MSR ook al van overtuigd. Matje smijt altijd met zijn krachten, jammer dat zijn palmares daarom zo mager blijft.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:26 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hij niet meer doen. Hijzelf is er nu van overtuigd, dat de monstersolo in de Tirreno hem een klassiekerzege gekost heeft (San Remo of RvV).
Dat valt ook wel weer mee, lijkt me, hij heeft misschien ook wel koersen gewonnen die hij met een meer afwachtende koers niet had gewonnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Daar was ik na MSR ook al van overtuigd. Matje smijt altijd met zijn krachten, jammer dat zijn palmares daarom zo mager blijft.
In MSR begon die veel te ver op de Poggio, waardoor zijn aanval neerkwam op het dichtrijden van het gat naar de eersten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, lijkt me, hij heeft misschien ook wel koersen gewonnen die hij met een meer afwachtende koers niet had gewonnen.
En in Vlaanderen deed hij alsnog “gewoon” om winst, maar werd hij verrassend geklopt. MSR was niet z’n allerbeste koers, maar daar speelt geluk ook altijd wel een rol. Ik vind het in ieder geval geen zekerheidje dat hij zonder die Tirreno-rit “even” de winst had opgehaald daar.
Hij werd er ook door twee man uitgesprint. Hij leek me verder geenszins goed genoeg om weg te rijden (hij heet niet Jasper Stuyven), en Ewan klopt hem natuurlijk sowieso in de sprint.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In MSR begon die veel te ver op de Poggio, waardoor zijn aanval neerkwam op het dichtrijden van het gat naar de eersten.
https://www.tourdesuisse.ch/en/tds-2021/stage-plan/stage-4/quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:28 schreef Janneke141 het volgende:
Heeft iemand toevallig een nauwkeurige routekaart van de etappe van morgen? Ik ben vaak in dat gebied op vakantie geweest, benieuwd waar ze precies langs fietsen.
Op de website van de wedstrijd staat per etappe een Google maps kaart waar je op in kunt zoomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:28 schreef Janneke141 het volgende:
Heeft iemand toevallig een nauwkeurige routekaart van de etappe van morgen? Ik ben vaak in dat gebied op vakantie geweest, benieuwd waar ze precies langs fietsen.
Mager?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Daar was ik na MSR ook al van overtuigd. Matje smijt altijd met zijn krachten, jammer dat zijn palmares daarom zo mager blijft.
Vooralsnog wel ja. Dit jaar ook weer, op diverse momenten grootse vorm getoond maar slechts 1 grote overwinning. En dan wil hij weer dikkebandenracejes rijden of modderlopen. Neemt niet weg dat ik enorm geniet van de renner Vd Poel. Het is een genot om naar te kijken. Maar iets beter doseren, iets beter plaatsen en stoppen met die C-sporten zou zijn palmares wellicht ten goede komen (even los van de vraag of hij dan nog dezelfde motivatie zou hebben).quote:
Dan heb je het alleen over Vlaanderen en MSR toch? Z’n grootste doel van dit voorjaar is pas in het najaar..quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:49 schreef eentwee het volgende:
[..]
Vooralsnog wel ja. Dit jaar ook weer, op diverse momenten grootse vorm getoond maar slechts 1 grote overwinning. En dan wil hij weer dikkebandenracejes rijden of modderlopen. Neemt niet weg dat ik enorm geniet van de renner Vd Poel. Het is een genot om naar te kijken. Maar iets beter doseren, iets beter plaatsen en stoppen met die C-sporten zou zijn palmares wellicht ten goede komen (even los van de vraag of hij dan nog dezelfde motivatie zou hebben).
Ja, we zijn het volgens mij wel eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan heb je het alleen over Vlaanderen en MSR toch? Z’n grootste doel van dit voorjaar is pas in het najaar..
Waarbij hij in Vlaanderen verrassend geklopt wordt in de sprint, terwijl hij MSR met een andere voorbereiding waarschijnlijk ook niet had gewonnen.
En ik denk dat veldrijden en MTB er juist voor zorgt dat hij die motivatie voor de weg elke keer nog heeft inderdaad, alleen wegwielrennen is voor hem veel te saai. Waarbij het ook genoeg zegt dat hij dit jaar voor het eerst de Tour rijdt, maar eigenlijk alles in het teken staat van de Speien op de MTB.
Ja dat is het ene. Maar aan andere kant is het toch prachtig hoe hij koerst. Sinds hij meedoet zie je anderen ook stuk meer aanvallen. Het heeft in mijn ogen beetje nieuw elan gebracht in het wielrennen. Wat minder op wattagemeters maar meer op gevoel en intuïtie. Ik ben blij dat Mathieu er gewoon vol in gaat. Bernal zie je ook wat aanvallender koersen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:59 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja, we zijn het volgens mij wel eens.
Denk wel serieus dat hij MSR had kunnen winnen zonder die exploot in Tirreno, dat Ewan erbij zat had in zijn voordeel kunnen werken omdat niemand wil achtervolgen met Ewan in het wiel. Een scenario vergelijkbaar met Van Aerts overwinning of solo aankomen was niet ondenkbaar.
De omloop sloeg hij over, zelfs als hij gewoon had meegepeddeld had hij er nog wel bij gezeten in de massasprint en Ballerini erop kunnen leggen. Dag erna in KBK rijdt hij weet ik veel hoe lang voor het peloton uit om te trainen en was hij eigenlijk ook weer de sterkste. Harrogate zullen we het maar niet meer over hebben. Vorig jaar verraste hij zichzelf in LBL, maar ja geen resultaat want net de dag ervoor als een totaalidioot gekoerst in de Eneco Tour.
AGR 2019 won hij ondanks zijn tactisch onverstandige rijden. Als hij wint is hij meestal veruit de sterkste, maar hij wint ook vaak niet ondanks dat hij de sterkste is, want hij moet altijd de koers kleuren en dragen en het meeste werk doen.
Het is zonder meer prachtig om naar te kijkenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat is het ene. Maar aan andere kant is het toch prachtig hoe hij koerst. Sinds hij meedoet zie je anderen ook stuk meer aanvallen. Het heeft in mijn ogen beetje nieuw elan gebracht in het wielrennen. Wat minder op wattagemeters maar meer op gevoel en intuïtie. Ik ben blij dat Mathieu er gewoon vol in gaat. Bernal zie je ook wat aanvallender koersen.
Mathieu staat nog boven Hem.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Oh, Mathieu. Onze gids in het duister. Onze talisman naar betere sferen. De Azimat van de lage landen. En de hoeder van Elysium. Oh, Mathieu. Bernal domineert de Giro? Mathieu! Pogacar rijdt de tijdrit der tijdritten? Mathieu! De razendsnelle ontwikkeling van een vaccin? Mathieu! Vrede tussen Israel en Palestina? ......Mathieu! Mathieu, Mathieu, Mathieu!
@:Slobeend
Overdrijf niet zo zegquote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Oh, Mathieu. Onze gids in het duister. Onze talisman naar betere sferen. De Azimat van de lage landen. En de hoeder van Elysium. Oh, Mathieu. Bernal domineert de Giro? Mathieu! Pogacar rijdt de tijdrit der tijdritten? Mathieu! De razendsnelle ontwikkeling van een vaccin? Mathieu! Vrede tussen Israel en Palestina? ......Mathieu! Mathieu, Mathieu, Mathieu!
@:Slobeend
De enige heldenvereringsact die volgens Koffieplukker is toegestaan, is die van Koffieplukker zelfquote:
Echt hè, al zou Mathieu vandaag weer winnen en tijdens de sprint nog even een nieuw aids-vaccin ontwikkelen, dan nog zou Koffieplanter niks positiefs over Mathieu zeggen, maar iets zeggen als “Zozo, Stevie Williams weer top 30”.quote:
Voor Stevie Williams is uitrijden al een grotere prestatie dan winst voor Matje.quote:Op woensdag 9 juni 2021 06:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Echt hè, al zou Mathieu vandaag weer winnen en tijdens de sprint nog even een nieuw aids-vaccin ontwikkelen, dan nog zou Koffieplanter niks positiefs over Mathieu zeggen, maar iets zeggen als “Zozo, Stevie Williams weer top 30”.
Schipperen van Baudet en Omtzigt naar Hem en het Allerheiligen Z. Amerikaanse continent.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Lapzwansen, de grootste vlaggetjesmasochist van allemaal. Genot, oh genot. De man die in staat is zich af te vragen of FDJ deze Tour niet beter kan gaan sprinten met Sinkeldam.
Ik ga er vanuit dat FDJ die keuze allang heeft gemaakt. Heel misschien dat ze nog wachten of Sinkeldam kan bevestigen op het NK.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Lapzwansen, de grootste vlaggetjesmasochist van allemaal. Genot, oh genot. De man die in staat is zich af te vragen of FDJ deze Tour niet beter kan gaan sprinten met Sinkeldam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |