.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:16 schreef fok321 het volgende:
Een vervroegde aflossing bij SIG Van Hogendorplaan Vlaardingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Jaco078 op 14-06-2021 17:34:35 ]
quote:Op maandag 14 juni 2021 17:21 schreef Jaco078 het volgende:
1e hypotheek op bedrijfspand 14% (!) LTV. NLI, 7,5%.
Direct investeren mogelijk.Investeren helaas toch pas op 16-6. Geeft in ieder geval tijd het door te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat een flamingo in mijn gezichtsveld... Rake $3
Ik zie de aflossing en 1% boete in mijn wallet staan. Daarnaast een bedrag dat overeenkomt met 1/3 maand rente, terwijl er bij volledige vervroegde aflossing volgens mij 3 maanden rente verschuldigd is (zie algemene voorwaarden). Is dat bij jullie ook zo?quote:Op maandag 14 juni 2021 16:21 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel. Hebben broer en zus ruzie gekregen over de verdeling?
Uit de financiele analyse:quote:Op maandag 14 juni 2021 17:34 schreef Atlas_ het volgende:
[..]
Ik zie de aflossing en 1% boete in mijn wallet staan. Daarnaast een bedrag dat overeenkomt met 1/3 maand rente, terwijl er bij volledige vervroegde aflossing volgens mij 3 maanden rente verschuldigd is (zie algemene voorwaarden). Is dat bij jullie ook zo?
quote:De Geldlener heeft de mogelijkheid om vervroegd af te lossen. De dan in rekening te brengen boeterente
bedraagt 1% van het openstaande saldo van de hoofdsom. De te ontvangen vergoeding zal pro rata parte aan de
Geldgevers worden uitbetaald.
Dank je!quote:
Het kan weer ........ (ik doe zelf niet meer mee).quote:Op maandag 14 juni 2021 11:16 schreef dyna18 het volgende:
crowdpartners lijkt nog steeds niet te werken met investeren op de 2 schepen.
Ik hoor graag als iemand het wel weer werkend treft.
Ik ook niet meer. Te klein platform, volledig onzichtbaar. 1-pitter. WvjG en MatchingCapital zijn ook 1-pitters, maar 10x beter zichtbaar.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:35 schreef obligataire het volgende:
[..]
Het kan weer ........ (ik doe zelf niet meer mee).
non dividend verklaring in 2021/2022 etc maar in het kasstroomoverzichtje staat toch echt dividenduitkering van 1 miljoen of zie ik dit verkeerd..quote:Op maandag 14 juni 2021 17:28 schreef drollenvanger het volgende:
[..]
Investeren helaas toch pas op 16-6. Geeft in ieder geval tijd het door te nemen.
tevens snel doorgenomen maar ik snap de 4 uit 5 niet gezien de zekerheden en de opsomming van risicos. iemand die dit wel ziet? wat mis ik zo op het eerste gezicht?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:43 schreef cubje het volgende:
[..]
non dividend verklaring in 2021/2022 etc maar in het kasstroomoverzichtje staat toch echt dividenduitkering van 1 miljoen of zie ik dit verkeerd..
links staat 2 uit 5. Typefoutje NLI.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:47 schreef cubje het volgende:
[..]
tevens snel doorgenomen maar ik snap de 4 uit 5 niet gezien de zekerheden en de opsomming van risicos. iemand die dit wel ziet? wat mis ik zo op het eerste gezicht?
De verwachting is dat deze morgen om 11.00 live gaat.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:04 schreef Jaco078 het volgende:
Ik heb ongeveer 48 uur "suf" gezocht, maar geen linkje voor Hans L*. Dan toch maar aan de knoppen morgen...(of overmorgen). 't is trouwens Direct, dus kan ook morgen om 14.00 uur...
Elk platform moet ergens beginnen. Zelf vind ik het fijn dat er meerdere platformen zijn, waardoor je kan kiezen en spreiding kan aanbrengen in je projecten.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:37 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Te klein platform, volledig onzichtbaar. 1-pitter. WvjG en MatchingCapital zijn ook 1-pitters, maar 10x beter zichtbaar.
quote:Op maandag 14 juni 2021 17:21 schreef Jaco078 het volgende:
1e hypotheek op bedrijfspand 14% (!) LTV. NLI, 7,5%.
Direct investeren mogelijk.
Investeren is mogelijk vanaf 16-06-2021 10:00"Van de lening via NLInvesteert ad EUR 2.000.000,= wordt via deze propositie EUR 1.000.000,= geherfinancierd via het platform van NLInvesteert. Onder dezelfde condities / voorwaarden en zekerheden als de EUR 5.000.000,= reeds is verstrekt."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houdt dit nou in dat die andere leningen ook het eerste hypotheekrecht hebben?..
is de ltv dan 14% of (6x14%=)84%quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:13 schreef obligataire het volgende:
Pari passu
Twee of meer leningen, obligaties of series van preferente aandelen die gelijke rechten van betaling of niveau van senioriteit hebben.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:32 schreef Inductor het volgende:
Linkje voor CCF Randstad Campers B.V., naar verwachting begin komende week live.Voor de liefhebbers: deze staat nu open...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |