quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We moeten bij @:Strani zijn voor de link toch ?
Als het technisch allemaal werkt wil ik er ook wel een keer bij zijn,.
Thanks, ik save hem vastquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik heb degenen die interesse lijken te hebben in de Jitsi een link gestuurd, dan hebben ze die vast.
Ah dan hebben ze hem dubbel nuquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:12 schreef Strani het volgende:
Ik heb degenen die interesse lijken te hebben in de Jitsi een link gestuurd, dan hebben ze die vast.
Join the clubquote:
Als die er komt dan is het laastste woord er nog niet over gezegd of de niet-luisterende SC'ers ook akkoord gaan met het gebruik van deze SC als tweede live-topic.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:19 schreef molloot200 het volgende:
De vraag voor deze SC is: komt er dit jaar ook weer een Foute 1500?Dat was vorig jaar echt leuk hier in de SC, tot in de late uurtjes al die feestverhalen en zo
In mijn gedachten was dat rond de tijd dat mijn studiejaar tot z’n eind liep ongeveer, en in die tijd zit ik nu weer
Geen idee.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:19 schreef molloot200 het volgende:
De vraag voor deze SC is: komt er dit jaar ook weer een Foute 1500?Dat was vorig jaar echt leuk hier in de SC, tot in de late uurtjes al die feestverhalen en zo
In mijn gedachten was dat rond de tijd dat mijn studiejaar tot z’n eind liep ongeveer, en in die tijd zit ik nu weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik mag het hopen want dat was echt leuk jaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:19 schreef molloot200 het volgende:
Hey mede Firefox gebruikersquote:
Bij elk Spaans klinkend nummer @Strani doenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Als die er komt dan is het laastste woord er nog niet over gezegd of de niet-luisterende SC'ers ook akkoord gaan met het gebruik van deze SC als tweede live-topic.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik weet dat ik heel veel onzin heb gepost.Ja volgens mij blaften we toen op een nacht echt 6 topics vol ofzo met alleen maar lyrics in capslockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puur goud
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Echt waar joh?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey mede Firefox gebruikersIk word echt vreemd aangekeken door vrienden en studiegenoten als ze erachter komen dat ik Firefox gebruik
Hun data verkopen aan Googlequote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey mede Firefox gebruikersIk word echt vreemd aangekeken door vrienden en studiegenoten als ze erachter komen dat ik Firefox gebruik
Ik moet nou al huilen van de gedachte dat mijn naam getagd wordt bij Eros Ramazottiquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij elk Spaans klinkend nummer @:strani doen
Jij gebruikt gewoon lekker een oude vertrouwde browser in plaats van al hun hippe spulquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een apart topic zou me ook wel handig lijken jaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Als die er komt dan is het laastste woord er nog niet over gezegd of de niet-luisterende SC'ers ook akkoord gaan met het gebruik van deze SC als tweede live-topic.
En jij en @Strani geven meteen tips hoe je jitsi moet gebruiken,quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dan hebben ze hem dubbel nuMaar kan nooit kwaad
Wacht maar tot het welkomst-comité jullie komt verwelkomenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En jij en @:Strani geven meteen tips hoe je jitsi moet gebruiken,
Ik ga nu even de android app downloaden voor mijn tablet.
Link gestuurd! De volgende is niet deze woensdag maar die erna. Dus de 16e.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:27 schreef egeltje1985 het volgende:
Wanneer is die jitsi meet? Woensdag? Misschien durf ik ook wel.
Nog niet komende woensdag, want we doen om de twee weken. Maar als de vaste garde (@Strani @Redefine @Momo @Meke @Hamlapjes) het ermee eens is, kunnen we misschien ook komende woensdag alvast even de nieuwelingen verwelkomen?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:27 schreef egeltje1985 het volgende:
Wanneer is die jitsi meet? Woensdag? Misschien durf ik ook wel.
Ow dan kan ik niet, dan doe ik mee aan een online Friends pubquiz.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Link gestuurd! De volgende is niet deze woensdag maar die erna. Dus de 16e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |