abonnement Unibet Coolblue
pi_199749806
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/



En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)




Alleen mietjes dragen mondmaskers



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 20:16 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Bij de vaccins die voor polio, mazelen etc. werden gebruikt was er geen sprake van een experimentele MRNA-techniek.
"die mafklapper" heeft een nobelprijs op z'n naam voor het onderzoeken het HIV-virus.

Medici die niet meegaan met de farmaceutische industrie en hun heersende opvattingen over geneeskunde worden standaard als kwakzalver weggezet; hij is niet de enige 'geneeskundige' die er zo over denkt.

De tijd zal 't uiteindelijk wel leren; ik gok erop dat wanneer we rond september/oktober zitten opnieuw berichten krijgen over gemuteerde coronavirussen die de gevaccineerde mens ook hebben weten te bereiken (ongeacht of die mutaties voortkomen uit het vaccineren, imo zorgt het vaccin voor een hack op t immuunsysteem) en dat de schuld van die mutaties dan ligt bij ongevaccineerde mensen.
Uiteindelijk moet en zal iedereen se spuit moeten krijgen en zul je momenteel denken als ik zeg dat de ongevaccineerden worden afgevoerd naar afsluitingskampen dat ik een complotdenker ben, over een dik half jaar zul je het waarschijnlijk logisch en 'terecht' vinden...

De cirkel die een getrainde meedenker zal blijven doorlopen wanneer hij niet zal inzien dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn of haar moreel en zelfstandig observatievermogen.


The show must go on folks!

"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199749949
Je moet hem niet pesten gezien zijn verleden.
Vakman pur sang
pi_199749952
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 20:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
Nee kneus.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:00 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wat een kneusjes zijn die wappies ook
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 16:23 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wow super stoer hoor... Wij zaten zondag op het terras in Hoek van Holland. Met zijn alle genieten van de vrijheid waar mee we beloond worden voor het houden aan de maatregelen.
quote:
Heb je moedwillig met verkeerde intenties het beleid tegen gewerkt door o.a. te liegen en het brengen van fake news.. Dan moeten daar zeker sancties op gaan volgen. Flinke sancties wat mij betreft.
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
Valt op het, ze beginnen door te krijgen dat hun realiteit fucked up is en dat de schapen toch echt gewoon gelijk hebben.

Op Twitter begint het ook saai te worden. Het is afwachten totdat Engel opgepakt gaat worden vanwege bedreigingen, opruiing en smaad.
Alle hoogtepunten van de vorige 2 topics voor jullie samengevat in 1 post!!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199749974


Weetje wat toch een goed idee zou zijn?

Dit virus vergelijken met de griep! Jeetje, dat er al een jaar over gesproken wordt en nog niemand dit idee echt wetenschappelijk heeft opgepakt, gat in de markt, misschien dat iemand als Marion Koopmans dit goed zou kunnen doen die heeft er voor gestudeerd heb ik vernomen!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 5 juni 2021 @ 01:32:33 #5
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_199750554
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:11 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]

Weetje wat toch een goed idee zou zijn?

Dit virus vergelijken met de griep! Jeetje, dat er al een jaar over gesproken wordt en nog niemand dit idee echt wetenschappelijk heeft opgepakt, gat in de markt, misschien dat iemand als Marion Koopmans dit goed zou kunnen doen die heeft er voor gestudeerd heb ik vernomen!
ik vind zo'n tabel respectloos voor de nabestaanden en ook discriminerend voor ouderen.
daarnaast liggen de IC's nu overvol. we zitten goddomme nog in een Pandemie, ja..!
Huig
  zaterdag 5 juni 2021 @ 01:57:31 #6
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_199750626
<Op woensdag 2 juni 2021 16:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wij zaten zondag op het terras in Hoek van Holland. Met zijn alle genieten van de vrijheid waar mee we beloond worden voor het houden aan de maatregelen.>

schitterend..!

mooi begin van een roman/ dagboek, ook.

<...6 MAANDEN LATER...vrijdag 13 december 2021:" we mochten maandag sinds 3 maanden, 1 uur op straat lopen..! wel met ruimtepak aan, uiteraard, maar we hebben er van genoten. het was top...>
Huig
pi_199751662
Aww een eigen naam topic *;

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet hem niet pesten gezien zijn verleden.
Mijn verleden maakt me geen zachtgekookt ei
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Alle hoogtepunten van de vorige 2 topics voor jullie samengevat in 1 post!!
Tjah ik snap best dat je waardering hebt voor de waarheid en posts waarin geen fucks up met cijfers worden gemaakt. Hoogstens wat taal fouten ;-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 01:57 schreef Orwell het volgende:
<Op woensdag 2 juni 2021 16:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wij zaten zondag op het terras in Hoek van Holland. Met zijn alle genieten van de vrijheid waar mee we beloond worden voor het houden aan de maatregelen.>

schitterend..!

mooi begin van een roman/ dagboek, ook.

<...6 MAANDEN LATER...vrijdag 13 december 2021:" we mochten maandag sinds 3 maanden, 1 uur op straat lopen..! wel met ruimtepak aan, uiteraard, maar we hebben er van genoten. het was top...>
1. Leer quoten
2. Goed idee, zal vast een bestseller worden
3. :|W
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zaterdag 5 juni 2021 @ 09:09:37 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199751731
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 01:57 schreef Orwell het volgende:
<Op woensdag 2 juni 2021 16:23 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wij zaten zondag op het terras in Hoek van Holland. Met zijn alle genieten van de vrijheid waar mee we beloond worden voor het houden aan de maatregelen.>

schitterend..!

mooi begin van een roman/ dagboek, ook.

<...6 MAANDEN LATER...vrijdag 13 december 2021:" we mochten maandag sinds 3 maanden, 1 uur op straat lopen..! wel met ruimtepak aan, uiteraard, maar we hebben er van genoten. het was top...>

Halloween is in oktober hoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199751997
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:11 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]

Weetje wat toch een goed idee zou zijn?

Dit virus vergelijken met de griep! Jeetje, dat er al een jaar over gesproken wordt en nog niemand dit idee echt wetenschappelijk heeft opgepakt, gat in de markt, misschien dat iemand als Marion Koopmans dit goed zou kunnen doen die heeft er voor gestudeerd heb ik vernomen!
Worden regelmatig met elkaar vergeleken, uitkomst is telkens hetzelfde.

-het is een heel ander virus
-het is vele malen besmettelijker
-omdat de natuurlijke resistentie ontbreekt maakt het veel meer slachtoffers
-etc

Conclusie, buiten een aantal symptomen die hetzelfde zijn voor vrijwel alle virusinfecties, zijn corona en griep zeer verschillend
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199752091
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 09:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Worden regelmatig met elkaar vergeleken, uitkomst is telkens hetzelfde.

-het is een heel ander virus
-het is vele malen besmettelijker
-omdat de natuurlijke resistentie ontbreekt maakt het veel meer slachtoffers
-etc

Conclusie, buiten een aantal symptomen die hetzelfde zijn voor vrijwel alle virusinfecties, zijn corona en griep zeer verschillend
Precies, alleen wappies denken dat het hetzelfde is vanwege (een paar) dezelfde symptomen. Dat ons immuunsysteem al honderden jaren gewend is aan de griep en dat dit een nieuw virus is dat nog niet herkent wordt ontgaat ze.. Dat die mensen nog stemrecht hebben toont het failliet van de Westerse samenleving.
pi_199752132
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 00:09 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Alle hoogtepunten van de vorige 2 topics voor jullie samengevat in 1 post!!
Wat probeer je hiermee te bereiken? Is nogal een trieste poging om op de man te spelen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199752210
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 09:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Worden regelmatig met elkaar vergeleken, uitkomst is telkens hetzelfde.

-het is een heel ander virus
-het is vele malen besmettelijker
-omdat de natuurlijke resistentie ontbreekt maakt het veel meer slachtoffers
-etc

Conclusie, buiten een aantal symptomen die hetzelfde zijn voor vrijwel alle virusinfecties, zijn corona en griep zeer verschillend
Ja het is heel anders Devlin. Zoals een Tesla heel anders is dan een Opel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199752236
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 09:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat probeer je hiermee te bereiken? Is nogal een trieste poging om op de man te spelen
Wat? Geen woord van mij staat er in, hou op hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199752335
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 10:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat? Geen woord van mij staat er in, hou op hoor.
Wat probeer je er mee te bereiken door het te quoten?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199752341
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 10:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja het is heel anders Devlin. Zoals een Tesla heel anders is dan een Opel.
Nee, meer als polio en hiv
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199752438
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 10:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee, meer als polio en hiv
En bananen zijn recht en water is niet nat en gras is blauw.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199752698
quote:
Jaap van Dissel over coronaprik: ‘Volgens onze prognoses heeft inenten kinderen effect’
https://www.ad.nl/politie(...)ren-effect~a41bce03/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199752791
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 10:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Goed nieuws! _O_
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199752809
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 10:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat probeer je er mee te bereiken door het te quoten?
Laat hem maar, is net zoals zijn andere inbreng totale onzin :7
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zaterdag 5 juni 2021 @ 11:10:00 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199752900
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 09:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Halloween is in oktober hoor.
Het is elke dag Halloween voor die gekkies met hun mondkapjes op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199752950
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het is elke dag Halloween voor die gekkies met hun mondkapjes op.
Met Halloween zie ik toch vaker dat mensen zich verkleden als zuster of soldaat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199752965
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 10:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

LOL...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199753219
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

LOL...
Over een paar maanden zijn gevaccineerde kinderen de norm. Ga daar maar vanuit.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199753345
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Over een paar maanden zijn gevaccineerde kinderen de norm. Ga daar maar vanuit.
Denk ik ook, maar het is open deuren inslaan. En die 15% op wat? R0?

Als je al die optelsommen maakt bestaat het hier helemaal niet volgende winter omdat de R onder de 1 blijft vanwege die vaccinaties.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199753367
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 11:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk ik ook, maar het is open deuren inslaan. En die 15% op wat? R0?

Als je al die optelsommen maakt bestaat het hier helemaal niet volgende winter omdat de R onder de 1 blijft vanwege die vaccinaties.
Vijftien procent van de R-waarde. Elke R-waarde.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')