Misschien is het een momentopname inderdaad en is er niks aan de hand.quote:
En vergeet André niet, die lust hem ook graag.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:35 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze idd dronk, van foto's. Maar ik denk wel vaker dingen die niet kloppen, dus voor hetzelfde geld klopt het van geen meter.
Wel schijnen haar ouders flink te drinken. Lijkt me erg zwaar om daar tussen te zitten
goed om te zien dan dat corona voorbij isquote:Op zondag 6 juni 2021 14:40 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik weet niet of die ouders ook alcoholisten zijn.
[ afbeelding ]
Hier werd lekker gedronken. Screenshot van de Insta van Antwee. Ik krijg het plaatje niet groter
https://www.instagram.com/p/COGZmIwA_nN/?utm_medium=copy_link
Ibiza was voorloper, daar was corona in april al voorbijquote:Op zondag 6 juni 2021 20:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed om te zien dan dat corona voorbij is
Ze zit nu bij Humberto toevallig. Ze zit er wel wat intelligenter uit.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:15 schreef SilverEyes het volgende:
Nu weet ik het! Sarah lijkt echt sprekend op Irene Schouten, de schaatsster!
Hij is nu wel eindelijk op zijn eigen niveau.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Andre doet een varken na doelend op Saar . Saar schiet uit haar slof. Humor zeg
Die kan hij niet eens kopenquote:Op maandag 7 juni 2021 10:36 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Hij is nu wel eindelijk op zijn eigen niveau.![]()
Zoveel stress minder. Eindelijk niet meer op zijn tenen hoeven lopen.
In die filmpjes bij Sarah wordt wel heel erg gefocust op een hartvormige diamanten ring.
Derde keer dat dat hier geplaatst wordt.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:43 schreef ootjekatootje het volgende:
U vraagt, van Soelen draait:
https://www.rtlboulevard.(...)van-soelen-verslaafd
Dat heb ik dan gemist, sorry.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:45 schreef maily het volgende:
[..]
Derde keer dat dat hier geplaatst wordt.
Behalve het filmpje met Roggel.
En dan gaat ze nu met iemand die wel eens wat in zijn neus stopt en van een glaasje houdt. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren voor dat mis gaat. En die ouders zijn er blij mee. Zijn die zo naïef dat ze denken anderhalf jaar kliniek en je bent er vanaf.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:43 schreef ootjekatootje het volgende:
U vraagt, van Soelen draait:
https://www.rtlboulevard.(...)van-soelen-verslaafd
Dat zegt genoeg over haar ouders. Ze weten toch hoe hij is het wispeltuurtje. Dus straks niet janken. Maar pa en ma zijn al blij met alle aandacht.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:10 schreef shomila het volgende:
[..]
En dan gaat ze nu met iemand die wel eens wat in zijn neus stopt en van een glaasje houdt. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren voor dat mis gaat. En die ouders zijn er blij mee. Zijn die zo naïef dat ze denken anderhalf jaar kliniek en je bent er vanaf.
Ik geloof dan ook niet dat je 1,5 jaar in een afkick kliniek kan zitten om van je alcohol en drugsverslaving af te komen.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:34 schreef Duiker64 het volgende:
Ik kan toch dat verhaal van 1,5 jaar in een kliniek niet goed plaatsen eind de tijdslijn. Ze heeft eind 2019 opgebiecht verslaafd te zijn. Heeft daarna 1,5 jaar in een afkickkliniek doorgebracht (aldus het artikel in Story/Boulevard) - dus niet ambulant, maar opgenomen. Ze was vanaf maart 2021 al met Andre samen. En als je haar Instagram ziet van het hele vorige jaar kan ik niet echt periodes ontdekken dat ze een tijd 'uit de lucht' is geweest voor behandeling. Ik vind 1,5 jaar wel extreem lang als je het gemiddelde van 4 a 7 weken neemt dat er meestal wordt gehanteerd.
Ik denk dan in combinatie met interne behandeling voor persoonlijkheidsproblematiek.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:34 schreef Duiker64 het volgende:
Ik kan toch dat verhaal van 1,5 jaar in een kliniek niet goed plaatsen eind de tijdslijn. Ze heeft eind 2019 opgebiecht verslaafd te zijn. Heeft daarna 1,5 jaar in een afkickkliniek doorgebracht (aldus het artikel in Story/Boulevard) - dus niet ambulant, maar opgenomen. Ze was vanaf maart 2021 al met Andre samen. En als je haar Instagram ziet van het hele vorige jaar kan ik niet echt periodes ontdekken dat ze een tijd 'uit de lucht' is geweest voor behandeling. Ik vind 1,5 jaar wel extreem lang als je het gemiddelde van 4 a 7 weken neemt dat er meestal wordt gehanteerd.
Het hele verhaal zal wel gigantisch overdreven zijn, elke vorm van aandacht is prima voor ze.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:34 schreef Duiker64 het volgende:
Ik kan toch dat verhaal van 1,5 jaar in een kliniek niet goed plaatsen in de tijdslijn. Ze heeft eind 2019 opgebiecht verslaafd te zijn. Heeft daarna 1,5 jaar in een afkickkliniek doorgebracht (aldus het artikel in Story/Boulevard) - dus niet ambulant, maar opgenomen. Ze was vanaf maart 2021 al met Andre samen. En als je haar Instagram ziet van het hele vorige jaar kan ik niet echt periodes ontdekken dat ze een tijd 'uit de lucht' is geweest voor behandeling. Ik vind 1,5 jaar wel extreem lang als je het gemiddelde van 4 a 7 weken neemt dat er meestal wordt gehanteerd.
Ja, Google maar eens op kliniek behandeling 1,5 jaar, er komt genoeg aan therapie naar boven. Er was toch ook die dorpsroddel dat ze iemand expres wilde aanrijden. En dat ze daarna na die kliniek ging?quote:Op maandag 7 juni 2021 17:35 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik denk dan in combinatie met interne behandeling voor persoonlijkheidsproblematiek.
De ouders houden zelf ook wel van een glaasje.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:10 schreef shomila het volgende:
[..]
En dan gaat ze nu met iemand die wel eens wat in zijn neus stopt en van een glaasje houdt. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren voor dat mis gaat. En die ouders zijn er blij mee. Zijn die zo naïef dat ze denken anderhalf jaar kliniek en je bent er vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |